ADK90 Opublikowano 10 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2010 Ostatnimi czasy zaczełem czuc paliwo pod maska. Objaw narazie pojawił sie dwa razy i o dwa razy za duzo. Njapierw poczułem paliwo gdy miałem właczone ogrzewanie na ciepło i wyrazie czułem opary w kabinie. Gdy podniosłem maske nie czułem nic... Patrzyłem sie pod silnik zadnych wycieków nie zauwazyłem. Kolejny raz było tak samo czyłem w srodku paliwo i po podnosieniu maski czułem zapach paliwa kolo alternatora w tych rejonach. Przepatrzyłem wszystko i naprawde nic nie było widac. Troche zdenerwowany wziełem go na przejeszczke i kreciłem na wysokich obrotach przejechałem kilka kilometrów i po podnoszeniu maski nic nie czułem juz ani w srodku. I do tej pory juz nie czułem paliwa. I mam pytanie czy ma ktos jakis pomysł skad te opary paliwo sie wydostaje? Nie chce zobaczyc ognia spod maski wiec narazie sam szukam przyczyny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
respect Opublikowano 10 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2010 Nie rób przejażdżek, bo benzyna paruje szybko na ciepło.Włącz kilka razy zapłon(będzie ciśnienie) na zimnym silniku i wtedy niuchaj. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ADK90 Opublikowano 10 Października 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Października 2010 A jak przypuszczasz z czego moze to smierdziec? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lucza Opublikowano 10 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2010 może zaworek zwrotny,ten od oparów, się popsół?On działa tylko w jedną stronę,lub przewody od oparów z baku się uszkodziły,nie koniecznie to musi być benzyna,ALE NIE WOLNO TEGO LEKCEWAŻYĆ :shock: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
respect Opublikowano 10 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2010 Był gdzieś cały wątek na temat nieszczelności przewodów paliwowych pod maską zasilających listwy paliwowe.w pewnym sensie typowe dla Imprezy.Pójdź po przewodach od filtra paliwa. chyba masz pod maską widoczny(no i szukajka Forum). Drugi krok :odpal zimny silnik i obserwuj. (w razie draki szybko wyłącz no i gasnica w ręce) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ADK90 Opublikowano 10 Października 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Października 2010 czyli ten zaworek który jest obok filtra paliwa pod maską? czuc na 100% benzyną. Wiec nie lekcewarze tego ale jak mówie nie czuc nic jak narazie ale i tak sie martwie ze takie cos moze sie powtórzyć... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lucza Opublikowano 10 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2010 ... a przepraszam że dopiero teraz pytam ,ale który rocznik? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukass Opublikowano 10 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2010 Raczej na bank przewody przy listwach paliwowych mają luźne opaski, tylko że pewnie nic nie wypatrzysz, bo są schowane pod kolektorem dolotowym. Miejsce w którym to czujesz (obok alternatora) na to wskazuje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ADK90 Opublikowano 10 Października 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Października 2010 rocznik 2002 amerykaniec 2.0 Jak jeszcze sie wkurze to za chwile tam pojde popatrzec czy faktycznie te opaski... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukass Opublikowano 10 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2010 rocznik 2002 amerykaniec 2.0 Jak jeszcze sie wkurze to za chwile tam pojde popatrzec czy faktycznie te opaski... Nic możesz nie wypatrzeć. To jest standardowy temat - kolektor do zdjęcia i wymiana wężyków oraz opasek. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ADK90 Opublikowano 10 Października 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Października 2010 Ok. Dzieki za wyjasnienie co to moze byc. Bede musiał to naprawic w trybie natychmiastowym. -- N paź 10, 2010 10:12 pm -- A ma moze ktos konkretne zdjecia tej listwy paliwowej jak ona idzie pod maską? Zeby było lepiej sprawdzic to i wymienic co trzeba. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tepikus Opublikowano 10 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2010 Jak smierdzi zaraz po odpaleniu na zimno np. rano (teraz juz mamy przymrozki) to na pewno przewody Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ADK90 Opublikowano 10 Października 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Października 2010 Dokładnie tak jest zaczeło sie to rano gdy są przymrozki po odpaleniu gdy jest cieplej nic nie czuc. Czyli przewody jakie gumowe, metalowe? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukass Opublikowano 10 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2010 Dokładnie tak jest zaczeło sie to rano gdy są przymrozki po odpaleniu gdy jest cieplej nic nie czuc. Czyli przewody jakie gumowe, metalowe? Gumowe + opaski Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bryku Opublikowano 10 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2010 rocznik 2002 amerykaniec 2.0 Jak jeszcze sie wkurze to za chwile tam pojde popatrzec czy faktycznie te opaski... Nic możesz nie wypatrzeć. To jest standardowy temat - kolektor do zdjęcia i wymiana wężyków oraz opasek. Nic tam nie wypatrzysz, są schowane pod kolektorem ssącym i osprzętem. Trzeba jechać do serwisu bo z nieszczelnością układu paliwowego lepiej nie zadzierać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ADK90 Opublikowano 12 Października 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Października 2010 Nie orientuje sie ktos czy pod ssacym jest jakas uszczelka? bede z kumplem to robic i najwyzej trzeba bedzie kupic gdzie taką uszczelke Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter Opublikowano 12 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2010 pod kolektorem są 2 uszczelki, do kupienia oczywiście w ASO, lub u nas w Kupię/Sprzedam :wink: viewtopic.php?f=16&t=127007&view Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vince_snd Opublikowano 19 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2010 Kup dobre przewody paliwowe i nowe opaski trzymające. Do tego dwie uszczelki pod kolektor. Po wymianie powinno być ok. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ADK90 Opublikowano 19 Października 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Października 2010 Juz zostało to naprawione. Cała operacja nie była taka skomplikowana zajeła 1 dzien. Teraz juz nic nie czuc i jak cos mam zdjecia dla kogos kto moze w przyszłosci sam bedzie chciał naprawic tą usterke. Dobre klucze oraz zgrabne i zwinne rece bez tego nic sie nie uda. Dzieki wszystkim za pomoc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Eryk Opublikowano 22 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2010 Juz zostało to naprawione. Cała operacja nie była taka skomplikowana zajeła 1 dzien. Teraz juz nic nie czuc i jak cos mam zdjecia dla kogos kto moze w przyszłosci sam bedzie chciał naprawic tą usterke. Dobre klucze oraz zgrabne i zwinne rece bez tego nic sie nie uda. W zeszlym roku Subaru of America wprowadzilo akcje wydluzenia gwarancji na przewody paliwowe wlasnie w modelach 2002 i 2003 USDM, przy niskich temperaturach nastepuje rozszczelnienie i wycieki paliwa. Takze jesli ktos posiada te roczniki USDM musi sie liczyc ze taki problem moze zaistniec. O ile sie nie myle naprawa polegala na instalacji dluzszych wezykow gumowych. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mzy Opublikowano 22 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2010 Dłuższych wężyków i krótszych rurek. Biuletyn serwisowy jest tu: http://forum.subaru.pl/viewtopic.php?p=972925#p972925 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukass Opublikowano 22 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2010 Juz zostało to naprawione. Cała operacja nie była taka skomplikowana zajeła 1 dzien. Teraz juz nic nie czuc i jak cos mam zdjecia dla kogos kto moze w przyszłosci sam bedzie chciał naprawic tą usterke. Dobre klucze oraz zgrabne i zwinne rece bez tego nic sie nie uda. W zeszlym roku Subaru of America wprowadzilo akcje wydluzenia gwarancji na przewody paliwowe wlasnie w modelach 2002 i 2003 USDM, przy niskich temperaturach nastepuje rozszczelnienie i wycieki paliwa. Takze jesli ktos posiada te roczniki USDM musi sie liczyc ze taki problem moze zaistniec. O ile sie nie myle naprawa polegala na instalacji dluzszych wezykow gumowych. W EU jest to samo. Miałem w WRX MY'01 i w STi MY'05 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ADK90 Opublikowano 22 Października 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Października 2010 Ja dałem wezyki długosciowo takie same i nowe opaski. Pomogło. Nic juz nie czuc i mozna smiało jezdzic bo jestem spokojny. A przyczyna jest to ze opaski są troche za liche i słabo dokrecone. W moim przypadku przynajmniej tak było. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tzd Opublikowano 10 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2012 Przyszła zima i znowu czuję opary benzyny. Tak, wymieniałem już przewody paliwowe pod kolektorem. Zrobiłem fotkę elementu, który się "poci" paliwem - też w okolicy prawej głowicy (stojąc przy otwartej masce - po lewej stronie auta): Pytanie: co to za element, czy to jest kawałek przewodu paliwowego? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ADK90 Opublikowano 10 Grudnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2012 Patrzac na to zdjecie z tel wydaje mi sie ze to przewod paliwowy ktorego opaska zaciskowa przeciela albo jest slabo dokrecona i paliwo sie poci. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.