Skocz do zawartości

pochwalcie sie gdzie tankujecie ??


ComeToDaddy

Rekomendowane odpowiedzi

pozdrawiam miasto z najdroższym paliwem w Polsce

yooreck, miasto najdroższego paliwa też Cię pozdrawia :mrgreen:

BTW, mój najmniejszy wolny ssak też czuje różnicę na vpower95, coś jakby jeden nieśmiały kucyk dołączył do stada, poza tym na co dzień orlen, statoil, bliska i nie widzę między nimi różnicy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 205
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Jeśli chodzi o benzynę :mrgreen:, to ja staram się tankować tylko na Shell'u.

Jak nie ma w okolicy, to w drugiej kolejności szukam Statoil.

Jak również brak, to tankuję tylko tyle żeby dojechać do wyżej wymienionych.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mstar,

na vpałer rejsing nawet ja poczułem różnicę. Wolny ssak zdecydowanie żwawiej szedł do przodu i licznik pokazał sporo ponad 200kmh (co na normalnej benzynie się nie zdarza- pamiętaj... ja mam 125koni :) )

Ciekawe, producenci paliw twierdzą, że tylko samopoczucie kierownika się poprawia - rozmawiałam osobiście na ten temat w czasie pobytu ze studentami w rafinerii :roll: .

 

Ja tankuję 95 na BP, bo tam mają najlepsze nagrody za punkty ( :cool: :mrgreen: ), a jak była promocja na Lotosie i dawali magnesiki z Madagaskaru, to tylko tam :wink: .

 

Kiedyś lubiłam Shella, bo tam zawsze przychodził ktoś z obsługi żeby nalać paliwka, ale teraz nagrody mają kiepskie :wink: .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Między zwykłym 95 a tym V-power nie czuje żadnej różnicy. Za to OBK dużo żwawiej jedzie na orlenowskiej vervie 98 :wink:

 

A to dziwne. Do Vervy byłem przyzwyczajony przez kilkanaście miesięcy, jeszcze za czasów posiadanej Bravki 1.8. Wtedy faktycznie różnicę czułem między Vervą 98 a zwykła 95. Po zalaniu Vervy do OBK zauważyłem tylko szybsze spalanie. Nic więcej. Poczytałem o benzynie na tym forum i metodą prób i błędów wróciłem do Shell V Power. Test nie był laboratoryjny ale że ciągle jeżdżę te same trasy po tych samych drogach to jakoś V- power wypada najlepiej jako spalanie/osiągi

 

Tom

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

... coś w tym jest. Jeszcze miesiąc temu, kiedy jeździłem wolnym ssakiem, rzeczywiście paliwo miało znaczenie. Teraz - w wrx-ie - nie czuję różnicy. Z przyzwyczajenia tankuję lepsze paliwo, ale chyba wrócę do 95.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szczerze - tankuje tam gdzie muszę. Najlepiej najtaniej :mrgreen: nie odczuwam różnicy pomiędzy "firmami/markami" stacji benzynowych. Unikam jedynie stacji typu "ręczna pompa i beczki na poboczu". Ogólnie na tych małych stacyjkach (potwierdzone kontrolami) jest najgorszej jakości paliwo.

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

iekawe, producenci paliw twierdzą, że tylko samopoczucie kierownika się poprawia - rozmawiałam osobiście na ten temat w czasie pobytu ze studentami w rafinerii :roll:

 

hmmmm dwa razy testowane na tym samym kawałku pustej drogi..nie powiem gdzie. na shellu 95 Vmax=ok 200~210 na Wi Pałer Rejsing ~220. Może wiało. Nie wiem, chyba ze od Racinga kierowca dostaje halucynacji.

 

A gdzie tankujecie LPG :) ?? :twisted:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja nie czuję różnicy :roll:

jakaś nieczuła jesteś :D

 

a tak serio moje przemyślenia (luźne):

eurosuper 95 vs 98 - większe spalanie 98 bez różnicy w odczuciach przyspieszenia/reakcji samochodu na pedał ;)

bezsiarkowa Suprema 95 niższe spalanie niż zwykłej 95

bezsiarkowa Suprema 98- pije jak smok i tyle :)

Vpower racing 100okt. - samochód szybciej reaguje na pedał gazu- jakiś bardziej nerwowy jest i wyższa Vmax

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bezsiarkowa Suprema 95 niższe spalanie niż zwykłej 95

 

tak - zdecydowanie, też to zauważyłem (doświadczenie z innych aut)

 

 

bezsiarkowa Suprema 98- pije jak smok i tyle

 

bo koniecznie chcesz zobaczyć tę różnicę w osiągach, a wtedy zawsze pije dużo :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja tankuje na lukoilu bo tanio,ale...to nie ma znaczenia :mrgreen:

glownie na orlenie 98 bo mam juz 67 000 punktow i nie wiem czy mam wybrac wiatrak czy lutownice :mrgreen: i na szelu v pałer rejsing bo piszo ze to dobre paliwo :roll:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jezdzilem jakies dwa lata na v-power racing,niestety kiedy bylo po 5.30pln to mnie troszke przeroslo i zrezygnowalem i leje do dzisiaj zwykle siuski 95.ale ja osobiscie na swoim 100-konnym "potworze" odczulem bardzo wielka roznice,ale taka roznica jest odczuwalna po przejechaniu minimum 3tys km kiedy to caly nagar i inne syfy zostala "wydalone " z silnika.

widzialem kiedys test na hamowni civica na ktorym udowodniono przyrost mocy i momentu o 8% i ja sam to odczulem na swojej skorze i jest to jak najbardziej realne,bo po tych dwoch latach jak wlalem 95 to po kilkuset kilometrach byl odczuwalny spadek mocy.dla mnie jest to jedno z najlepszych paliw na rynku(wiem ja jezdze tylko astra:) ale opisalem to co sam odczulem

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trudno coś czuć skoro liczba oktanowa nijak się ma do mocy i momentu. Krótko mówiąc im wyższa liczba oktanowa tym większa odporność na niekontrolowany zapłon. Nie będę się rozpisywał bo specjalistą od chemii nie jestem. Nie powielam jednak teorii podwórkowych, "że jak zalałem Vpower 99 to z auta zrobił się nieujarzmiony tygrys". Nie widzę też sensu lać 99 do silnika zaprojektowanego pod 95. Szkoda kasy. Nie wierzę też w substancje oczyszczające czy inne fajerwerki - może w VP99 ale to paliwo przyjeżdża zdaje się z zagranicy. VP95 pewnie leci z tego samego zbiornika co zwykła 95. I pewnie jest brana z najbliższej hurtowni/rafinerii dla konkretnej stacji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trudno coś czuć skoro liczba oktanowa nijak się ma do mocy i momentu. Krótko mówiąc im wyższa liczba oktanowa tym większa odporność na niekontrolowany zapłon. Nie będę się rozpisywał bo specjalistą od chemii nie jestem. Nie powielam jednak teorii podwórkowych, "że jak zalałem Vpower 99 to z auta zrobił się nieujarzmiony tygrys". Nie widzę też sensu lać 99 do silnika zaprojektowanego pod 95. Szkoda kasy. Nie wierzę też w substancje oczyszczające czy inne fajerwerki - może w VP99 ale to paliwo przyjeżdża zdaje się z zagranicy. VP95 pewnie leci z tego samego zbiornika co zwykła 95. I pewnie jest brana z najbliższej hurtowni/rafinerii dla konkretnej stacji.

 

 

moja teoria podworkowa jak ja nazwales w porownaniu do twojej jest o tyle wiarygodniejsza ze ja to paliwo tankowalem i kilka dobrych tysiecy na nim zrobilem i nie wiem czego dokladnie to jest zasluga bo tez nie jestem chemikiem byc moze i jest za granicy i przez to jest lepsze bo wiadomo jak jest w polsce ale wiem jedno ze roznica pomiedzy 95 a 100 jest i to da sie odczuc i nikt tutaj o zadnych tygrysach nie mowil,proponuje pojedzic i wtedy porozmawiamy,a tutaj maly cytat ze strony shella:Zapobiega powstawaniu osadów na zaworach i w układzie wtryskowym, a w przypadku istniejących zanieczyszczeń – usuwa je, aby zwiększyć efektywność silnika i skrócic czas reakcji.Shell V-Power Racing pomaga dłużej utrzymać nowy silnik w dokonałej kondycji, a także może przywrócić młodość weteranom szos.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...