misiek1238 Opublikowano 24 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2009 pozdrawiam miasto z najdroższym paliwem w Polsce yooreck, miasto najdroższego paliwa też Cię pozdrawia BTW, mój najmniejszy wolny ssak też czuje różnicę na vpower95, coś jakby jeden nieśmiały kucyk dołączył do stada, poza tym na co dzień orlen, statoil, bliska i nie widzę między nimi różnicy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JuNo Opublikowano 24 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2009 Jeśli chodzi o benzynę , to ja staram się tankować tylko na Shell'u. Jak nie ma w okolicy, to w drugiej kolejności szukam Statoil. Jak również brak, to tankuję tylko tyle żeby dojechać do wyżej wymienionych. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aga Opublikowano 24 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2009 mstar, na vpałer rejsing nawet ja poczułem różnicę. Wolny ssak zdecydowanie żwawiej szedł do przodu i licznik pokazał sporo ponad 200kmh (co na normalnej benzynie się nie zdarza- pamiętaj... ja mam 125koni ) Ciekawe, producenci paliw twierdzą, że tylko samopoczucie kierownika się poprawia - rozmawiałam osobiście na ten temat w czasie pobytu ze studentami w rafinerii :roll: . Ja tankuję 95 na BP, bo tam mają najlepsze nagrody za punkty ( :cool: ), a jak była promocja na Lotosie i dawali magnesiki z Madagaskaru, to tylko tam :wink: . Kiedyś lubiłam Shella, bo tam zawsze przychodził ktoś z obsługi żeby nalać paliwka, ale teraz nagrody mają kiepskie :wink: . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sypki Opublikowano 24 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2009 A ja tylko na Statoilu. Bezsiarkowa Suprema 98. A co! A punkty też ciułam... na wszelki wypadek. Bo póki co dzięki programom lojalnościowym to mam tylko dvd ...i to nie z mojej karty :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TP_S Opublikowano 24 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2009 Między zwykłym 95 a tym V-power nie czuje żadnej różnicy. Za to OBK dużo żwawiej jedzie na orlenowskiej vervie 98 :wink: A to dziwne. Do Vervy byłem przyzwyczajony przez kilkanaście miesięcy, jeszcze za czasów posiadanej Bravki 1.8. Wtedy faktycznie różnicę czułem między Vervą 98 a zwykła 95. Po zalaniu Vervy do OBK zauważyłem tylko szybsze spalanie. Nic więcej. Poczytałem o benzynie na tym forum i metodą prób i błędów wróciłem do Shell V Power. Test nie był laboratoryjny ale że ciągle jeżdżę te same trasy po tych samych drogach to jakoś V- power wypada najlepiej jako spalanie/osiągi Tom Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mstar Opublikowano 24 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2009 ... coś w tym jest. Jeszcze miesiąc temu, kiedy jeździłem wolnym ssakiem, rzeczywiście paliwo miało znaczenie. Teraz - w wrx-ie - nie czuję różnicy. Z przyzwyczajenia tankuję lepsze paliwo, ale chyba wrócę do 95. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
anakinsky Opublikowano 24 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2009 mstar, masz kawiorowego Mohikanina a już oszczędzasz? :razz: do niego tylko V-Power Racing :!: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dyzio_d Opublikowano 24 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2009 Szczerze - tankuje tam gdzie muszę. Najlepiej najtaniej nie odczuwam różnicy pomiędzy "firmami/markami" stacji benzynowych. Unikam jedynie stacji typu "ręczna pompa i beczki na poboczu". Ogólnie na tych małych stacyjkach (potwierdzone kontrolami) jest najgorszej jakości paliwo. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dehnel Opublikowano 24 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2009 iekawe, producenci paliw twierdzą, że tylko samopoczucie kierownika się poprawia - rozmawiałam osobiście na ten temat w czasie pobytu ze studentami w rafinerii :roll: hmmmm dwa razy testowane na tym samym kawałku pustej drogi..nie powiem gdzie. na shellu 95 Vmax=ok 200~210 na Wi Pałer Rejsing ~220. Może wiało. Nie wiem, chyba ze od Racinga kierowca dostaje halucynacji. A gdzie tankujecie LPG ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
naLeśnik Opublikowano 24 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2009 A gdzie tankujecie LPG ?? tylko w czasie urlopu: w okolicach pól namiotowych :razz: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aga Opublikowano 24 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2009 Nie wiem, chyba ze od Racinga kierowca dostaje halucynacji. to tylko luźne przemyślenia :wink: , ja nie czuję różnicy :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dehnel Opublikowano 24 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2009 ja nie czuję różnicy :roll: jakaś nieczuła jesteś a tak serio moje przemyślenia (luźne): eurosuper 95 vs 98 - większe spalanie 98 bez różnicy w odczuciach przyspieszenia/reakcji samochodu na pedał bezsiarkowa Suprema 95 niższe spalanie niż zwykłej 95 bezsiarkowa Suprema 98- pije jak smok i tyle Vpower racing 100okt. - samochód szybciej reaguje na pedał gazu- jakiś bardziej nerwowy jest i wyższa Vmax Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aga Opublikowano 24 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2009 a tak serio moje przemyślenia (...) Ty za to jesteś bardzo czuły :cool: :razz: :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sypki Opublikowano 24 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2009 bezsiarkowa Suprema 95 niższe spalanie niż zwykłej 95 tak - zdecydowanie, też to zauważyłem (doświadczenie z innych aut) bezsiarkowa Suprema 98- pije jak smok i tyle bo koniecznie chcesz zobaczyć tę różnicę w osiągach, a wtedy zawsze pije dużo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Giechu Opublikowano 26 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2009 (edytowane) DNL napisał: . Edytowane 30 Czerwca 2021 przez Giechu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vert Opublikowano 26 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2009 ja tankuje na lukoilu bo tanio,ale...to nie ma znaczenia glownie na orlenie 98 bo mam juz 67 000 punktow i nie wiem czy mam wybrac wiatrak czy lutownice i na szelu v pałer rejsing bo piszo ze to dobre paliwo :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aga Opublikowano 26 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2009 nie wiem czy mam wybrac wiatrak czy lutownice Suszarkę vert, suszarkę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomasz_555 Opublikowano 26 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2009 i nie wiem czy mam wybrac wiatrak czy lutownice A marchewkę kupiłeś ?? Marchewkę pytam czy kupiłeś ! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Giechu Opublikowano 26 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2009 (edytowane) vert napisał: . Edytowane 29 Czerwca 2021 przez Giechu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Juras K Opublikowano 27 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2009 Suba. Tankuję 95 na BP bo mam najbliżej, ale na paliwie z Shela czuję jakby było lepiej, na wyższe oktany szkoda kasy a w książce pisze że mam lać 95-. nara Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukasdraz Opublikowano 27 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2009 nie wiem czy mam wybrac wiatrak czy lutownice Jaki wiatrak? jaka lutownica? Przecież możesz wziąć 670 hot-dogów :razz: Albo wziąć za 19 000 pkt bilet na MONSTER Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mapet55 Opublikowano 29 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2009 jezdzilem jakies dwa lata na v-power racing,niestety kiedy bylo po 5.30pln to mnie troszke przeroslo i zrezygnowalem i leje do dzisiaj zwykle siuski 95.ale ja osobiscie na swoim 100-konnym "potworze" odczulem bardzo wielka roznice,ale taka roznica jest odczuwalna po przejechaniu minimum 3tys km kiedy to caly nagar i inne syfy zostala "wydalone " z silnika. widzialem kiedys test na hamowni civica na ktorym udowodniono przyrost mocy i momentu o 8% i ja sam to odczulem na swojej skorze i jest to jak najbardziej realne,bo po tych dwoch latach jak wlalem 95 to po kilkuset kilometrach byl odczuwalny spadek mocy.dla mnie jest to jedno z najlepszych paliw na rynku(wiem ja jezdze tylko astra:) ale opisalem to co sam odczulem pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mbijos Opublikowano 29 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2009 Na BP tankuje 95, bo jak zalałem Ultimate'a to spaliłem ponad litr więcej na setkę, a osiągi jakoś się nie zmieniły - nic nie czułem... Ale po lekturze tego wątku zaleje pare razy Shella Wipałera:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomasz_555 Opublikowano 30 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2009 Trudno coś czuć skoro liczba oktanowa nijak się ma do mocy i momentu. Krótko mówiąc im wyższa liczba oktanowa tym większa odporność na niekontrolowany zapłon. Nie będę się rozpisywał bo specjalistą od chemii nie jestem. Nie powielam jednak teorii podwórkowych, "że jak zalałem Vpower 99 to z auta zrobił się nieujarzmiony tygrys". Nie widzę też sensu lać 99 do silnika zaprojektowanego pod 95. Szkoda kasy. Nie wierzę też w substancje oczyszczające czy inne fajerwerki - może w VP99 ale to paliwo przyjeżdża zdaje się z zagranicy. VP95 pewnie leci z tego samego zbiornika co zwykła 95. I pewnie jest brana z najbliższej hurtowni/rafinerii dla konkretnej stacji. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mapet55 Opublikowano 30 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2009 Trudno coś czuć skoro liczba oktanowa nijak się ma do mocy i momentu. Krótko mówiąc im wyższa liczba oktanowa tym większa odporność na niekontrolowany zapłon. Nie będę się rozpisywał bo specjalistą od chemii nie jestem. Nie powielam jednak teorii podwórkowych, "że jak zalałem Vpower 99 to z auta zrobił się nieujarzmiony tygrys". Nie widzę też sensu lać 99 do silnika zaprojektowanego pod 95. Szkoda kasy. Nie wierzę też w substancje oczyszczające czy inne fajerwerki - może w VP99 ale to paliwo przyjeżdża zdaje się z zagranicy. VP95 pewnie leci z tego samego zbiornika co zwykła 95. I pewnie jest brana z najbliższej hurtowni/rafinerii dla konkretnej stacji. moja teoria podworkowa jak ja nazwales w porownaniu do twojej jest o tyle wiarygodniejsza ze ja to paliwo tankowalem i kilka dobrych tysiecy na nim zrobilem i nie wiem czego dokladnie to jest zasluga bo tez nie jestem chemikiem byc moze i jest za granicy i przez to jest lepsze bo wiadomo jak jest w polsce ale wiem jedno ze roznica pomiedzy 95 a 100 jest i to da sie odczuc i nikt tutaj o zadnych tygrysach nie mowil,proponuje pojedzic i wtedy porozmawiamy,a tutaj maly cytat ze strony shella:Zapobiega powstawaniu osadów na zaworach i w układzie wtryskowym, a w przypadku istniejących zanieczyszczeń – usuwa je, aby zwiększyć efektywność silnika i skrócic czas reakcji.Shell V-Power Racing pomaga dłużej utrzymać nowy silnik w dokonałej kondycji, a także może przywrócić młodość weteranom szos. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się