dragoon89 Opublikowano 20 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2012 Lukasz123 poczytaj wyżej i sam sobie odpowiedz na to pytanie. Drugi sezon brykam na Lotosie i nic się nie wydarzyło Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wlyszkow Opublikowano 21 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2012 Drugi sezon brykam na Lotosie i nic się nie wydarzyło na którym :?: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dragoon89 Opublikowano 21 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2012 wlyszkow quazar 5W/30 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartZ Opublikowano 21 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2012 wlyszkow quazar 5W/30 Ja też choć w espace'ie :wink: Nie mam uwag w sumie :shock: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 21 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2012 Lukasz123 poczytaj wyżej i sam sobie odpowiedz na to pytanie.Drugi sezon brykam na Lotosie i nic się nie wydarzyło A dlaczego by miało sie coś wydarzyć :?: :shock: jeśli jeździsz normalnie , masz seryjne auto, pilnujesz oleju , zachowujesz zdrowy rozsądek , to w czym problem :?: Dobrze ze jeszcze są użytkownicy którzy nie popadają w paranoję i nie dają do analizy oleju co 1000km , nie robią mikstur z kilku olejów , nie dodają ulepszaczy, i nie każdy słucha jednego czy dwóch gości , co chcą koniecznie udowodnić całemu światu ze ich olej ,co przypadkiem wchodzi na Polski rynek :wink: i (oni naturalnie oczywiście nie maja nic z tym wspólnego :wink: ) , jest najlepszy :roll: Ja ostatnio sie dowiedziałem przez przypadek , ze wynik oleju x , moze wynikać z błędnego np. Montażu panewek :shock: . Dodam , nowy wał, nowe panewki nominal , i przejechane ponad 10 tys. Km . i oczywiście przeze mnie składany silnik , a silnik wg. Użytkownika ma sie wzorowo , więc sie pytam , jak można błędnie zamontować panewki które wytrzymały ponad 10k Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wlyszkow Opublikowano 21 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2012 Też znam kilka osób zalewających Quazara C3 akurat z własnego wyboru.... :wink: ps. nowe panewki nominal Może ACL Race Series :?: "copper lead bearing materials are similar to our F780 series, but are further complimented with increased wall eccentricity and bearing crush." .. i stąd ~2x więcej ołowiu w oleju po ~6kkm niż na fabrycznych i to wszystko :roll: Jeśli masz ten przypadek na myśli (nawet nie wiedziałem, że Twoje dzieło ) to swoją drogą ciekawy bo 5W-40 spisuje się w tym silniku sporo lepiej od 10W-50 z tej samej marki/serii Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 22 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2012 i to wszystko :roll: Nie to wszystko :? Naprawdę nie mam w zwyczaju , i tego nie robię, :roll: przytaczać na publicznym, wiadomości PW, ale aż sie prosi . Napisałeś oprócz tego że może być tak z ACL RACE, to musiałeś dodać swoje wydumane teorie, że zwiększona ilość ołowiu i miedzi , może mieć związek z niewłaściwym montażem panewek :shock: Mam naprawde przycytowac Twoje brednie :?: Naprawdę jestem z reguły spokojny, a nawet bardzo , ale jak przeczytałem Twoje wnioski , i Twoje filzofie jak doradzasz ludziom i ich straszysz , to mnie zagotowało :roll: Dla mnie Panie wlyszkow , jest Pan zerem jak mawiał pewien klasyk :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wlyszkow Opublikowano 22 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2012 Lekki OT się wdarł w Quzara ale fakt jest taki, że poza innymi proporcjami metali w oleju z tych panewek (jeśli to nie OEM to mają prawo być wykonane z innych materiałów, w innych proporcjach itd..) jest ich ~2x więcej w oleju niż standardowo/przeciętnie i ten poziom się utrzymuje w kolejnych ~6kkm interwałach a zużycie na innych metalach jest w normie i nawet spadło, silnik wygląda na dotarty i już czysty/wypłukany a User ten sam i styl jazdy również. ps. gdybym wiedział, że to Twoje dzieło, Efendi... :wink: to na pewno bym się nie odważył zasugerować czegokolwiek podobnego - ani ja... ani Lab :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 22 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2012 Lekki OT się wdarł w Quzara ale fakt jest taki, że poza innymi proporcjami metali w oleju z tych panewek (jeśli to nie OEM to mają prawo być wykonane z innych materiałów, w innych proporcjach itd..) jest ich ~2x więcej w oleju niż standardowo/przeciętnie i ten poziom się utrzymuje w kolejnych ~6kkm interwałach a zużycie na innych metalach jest w normie i nawet spadło, silnik wygląda na dotarty i już czysty/wypłukany a User ten sam i styl jazdy również.ps. gdybym wiedział, że to Twoje dzieło, Efendi... :wink: to na pewno bym się nie odważył zasugerować czegokolwiek podobnego - ani ja... ani Lab :wink: I tu widzisz kłania sie brak praktyki :roll: Jak byś miał w ręce panewki ACL RACE, COSWORTH , to byś wiedział że na " oko" wygladają inaczej , są pokryte powłoką , która z biegiem kilometrów sie ściera, i nie jest to nic nadzwyczajnego. Jak rozbierzesz silnik składany na ACL/COSWORTH po dosłownie kilkuset km , to panewki wygladają jak by miały 100kkm :shock: , ale tak ma być i koniec :roll: I pewnie dokładnie to samo bedzie jak silnik ma kute tłoki, bo materiał jest inny, czesto tłoki pokrywane są dodatkową warstwa ochronną , itp. i te zwiazki moga być w oleju, tylko trzeba to wiedzieć wydając opinię :roll: http://www.cosworthusa.com/store/pc/vie ... roduct=425 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wlyszkow Opublikowano 22 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2012 Odnotował już Lab i ja również - będziemy obserwować 8) , wcześniej nie było wiadomo, że w tym przypadku są panewki ACL ale wcześniej (a analiz 2.0T z PL już jest sporo a w US cała masa ) też nie dopytywałem o typ panawek bo nie było takiej potrzeby bo to 1 taki ciekawy przypadek z PL kiedy panewek w oleju jest 2x norma i dokładnie tyle samo na kkm na różnych olejach nawet ps. masz jakąś spec procedurę montażu tych panewek ACL czy dokładnie tak samo się to robi jak OEM bo nominał to nominał :?: (o tajne szczegóły "kuchni" oczywiście nie pytam :wink: ). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 22 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2012 ps. masz jakąś spec procedurę montażu tych panewek ACL oczywiście że tak, musisz mieć odp. pasowanie ( praktycznie takie samo jak OEM ) oraz tzw. flexigauge aby to zmierzyć . :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wlyszkow Opublikowano 22 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2012 Chodziło mi o montaż konkretnie ACL Race w odróżnieniu od OEM a nie panewek w ogóle :roll: ale dzięki za cenne info.. :wink: EOT. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 26 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2012 że tak zaofftopuje. czy nożna jednoznacznie stwierdzić, że normalnie używany silnik po 200kkm będzie miał panewki cossworth/ACL w lepszym stanie niż OEM oczywiście jeżdżąc na tym samym oleju? pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wlyszkow Opublikowano 27 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2012 AdaSch, z "dyskusji" powyżej i z tego co mi przekazał ACL AU to wręcz przeciwnie w przypadku ACL Race (tri-metal) w porównaniu z bi-metal (jak OEM) - sam poczytaj i pomyśl czy chciałbyś / potrzebujesz ACL Race: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Oqrek Opublikowano 8 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2012 carfit, może mi wytłumaczysz jako praktyk w świetle danych przytoczonych przez wlyszkowa, czy ma sens zakładanie panewek ACL Race przy okazji remontu do auta eksploatowanego cywilnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kambol Opublikowano 2 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2016 Czy po czterech latach hibernacji tego wątku ktoś jeszcze jeździ na Lotosie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jumpman Opublikowano 2 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2016 Oczywiście Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cybel Opublikowano 2 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2016 Czy po czterech latach hibernacji tego wątku ktoś jeszcze jeździ na Lotosie? Znam takich co upalają na Lotosie.Oczywiście odpowiednio dobranym. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotruś Opublikowano 2 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2016 Ja też jeżdżę, na tym "odpowiednio dobranym" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radiolog Opublikowano 3 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2016 Od pół roku ASO nie leją już quazara podobno, ja na przeglądzie dostałem coś made in japan Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jumpman Opublikowano 3 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2016 Teraz w ASO w modzie Japoński ENEOS. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karas Opublikowano 3 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2016 Od pół roku ASO nie leją już quazara podobno, ja na przeglądzie dostałem coś made in japan nie made in japan - chyba ze zalali Ci sustine w co watpie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kambol Opublikowano 4 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2016 Od pół roku ASO nie leją już quazara podobno Ciekawe. Mi jeszcze na początku lipca zalali Quazara, no ale to już ponad pół roku temu i kolejna wymiana tuż tuż. Zastanawiam się, czy ceny oleju - takiego, czy innego "aktualnie modnego" w ASO są (lub powinny być) jakoś odgórnie ustalone. W przypadku Lotosa w trzech ASO zróżnicowanie było ogromne - 45, 67 i 85 zł/litr (brutto)! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jumpman Opublikowano 4 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2016 A mi nawet w grudniu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FOR CVT Opublikowano 4 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2016 A mi nawet w grudniu ... +1. Dzierżoniów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się