Skocz do zawartości

TTTM - STM


emotorsport

Rekomendowane odpowiedzi

1.STM - Subaru jest kultowe

2.STM - Subaru ma pistonslapa... - Nie trzeba się martwić

3. STM - STi jest lepsze od EVO - Nie trzeba się martwić

4. STM - W STi pukają amory z tyłu - Warto coś z tym zrobić

5. STM - Rezonująca obudowa uppipe'u w STi - Nie trzeba się martwić

6. STM - Do 2004 roku włącznie padające łożyska kół (STi) - Trzeba się martwić

7. STM - Padające skrzynie w GTkach i WRXach - Trzeba się martwić

8. STM - Modele 07 pukająca przekładnia kierownicza (OBK) - Nie trzeba się martwić

9. STM - Modele 04-08 opadające przednie drzwi (OBK) - Warto coś z tym zrobić

10. STM - Hołek wygrywał rajdy Imprezą

11. STM - Subaru używane było upalane

12. STM - Wolne ssaki 2.0 MY07 mają "dziurę w gazie" - Nic się nie da zrobić, pomaga reset kompa

13. STM - We wszystkich modelach, a szczególnie w dieslach zimą palą się sprzęgła - Trzeba od nowa uczyć się jeździć

14. STM - jak jedzie Subaru z wlotem na masce, wszyscy zjeżdżają na prawy pas....

15. STM - Dla gawiedzi każda impreza to STi...

16. STM - chrupie zimą z przodu na nierównościach - nie ma potrzeby się martwić, ale można zarzucić teflon lub złoty smar

17. STM - prawdziwa Impreza jest tylko niebieska na złotych felgach

18. STM - Forstery III mają bagażniki hałasujące jak w rzęchach po dwóch dzwonach i 450 000 km

19. STM - jak jedzie subaru to każdy wyłącza radio, otwiera okno i nasłuchuje boksera.

20. STM - NAJWAŻNIEJSZYM elementem w Subaru jest przycisk BRIGHT :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1.STM - Subaru jest kultowe

2.STM - Subaru ma pistonslapa... - Nie trzeba się martwić

3. STM - STi jest lepsze od EVO - Nie trzeba się martwić

4. STM - W STi pukają amory z tyłu - Warto coś z tym zrobić

5. STM - Rezonująca obudowa uppipe'u w STi - Nie trzeba się martwić

6. STM - Do 2004 roku włącznie padające łożyska kół (STi) - Trzeba się martwić

7. STM - Padające skrzynie w GTkach i WRXach - Trzeba się martwić

8. STM - Modele 07 pukająca przekładnia kierownicza (OBK) - Nie trzeba się martwić

9. STM - Modele 04-08 opadające przednie drzwi (OBK) - Warto coś z tym zrobić

10. STM - Hołek wygrywał rajdy Imprezą

11. STM - Subaru używane było upalane

12. STM - Wolne ssaki 2.0 MY07 mają "dziurę w gazie" - Nic się nie da zrobić, pomaga reset kompa

13. STM - We wszystkich modelach, a szczególnie w dieslach zimą palą się sprzęgła - Trzeba od nowa uczyć się jeździć

14. STM - jak jedzie Subaru z wlotem na masce, wszyscy zjeżdżają na prawy pas....

15. STM - Dla gawiedzi każda impreza to STi...

16. STM - chrupie zimą z przodu na nierównościach - nie ma potrzeby się martwić, ale można zarzucić teflon lub złoty smar

17. STM - prawdziwa Impreza jest tylko niebieska na złotych felgach

18. STM - Forstery III mają bagażniki hałasujące jak w rzęchach po dwóch dzwonach i 450 000 km

19. STM - jak jedzie subaru to każdy wyłącza radio, otwiera okno i nasłuchuje boksera.

20. STM - NAJWAŻNIEJSZYM elementem w Subaru jest przycisk BRIGHT :mrgreen:

21. STM - Przycisk od świateł postojowych to ten na kolumnie kierowniczej :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1.STM - Subaru jest kultowe

2.STM - Subaru ma pistonslapa... - Nie trzeba się martwić

3. STM - STi jest lepsze od EVO - Nie trzeba się martwić

4. STM - W STi pukają amory z tyłu - Warto coś z tym zrobić

5. STM - Rezonująca obudowa uppipe'u w STi - Nie trzeba się martwić

6. STM - Do 2004 roku włącznie padające łożyska kół (STi) - Trzeba się martwić

7. STM - Padające skrzynie w GTkach i WRXach - Trzeba się martwić

8. STM - Modele 07 pukająca przekładnia kierownicza (OBK) - Nie trzeba się martwić

9. STM - Modele 04-08 opadające przednie drzwi (OBK) - Warto coś z tym zrobić

10. STM - Hołek wygrywał rajdy Imprezą

11. STM - Subaru używane było upalane

12. STM - Wolne ssaki 2.0 MY07 mają "dziurę w gazie" - Nic się nie da zrobić, pomaga reset kompa

13. STM - We wszystkich modelach, a szczególnie w dieslach zimą palą się sprzęgła - Trzeba od nowa uczyć się jeździć

14. STM - jak jedzie Subaru z wlotem na masce, wszyscy zjeżdżają na prawy pas....

15. STM - Dla gawiedzi każda impreza to STi...

16. STM - chrupie zimą z przodu na nierównościach - nie ma potrzeby się martwić, ale można zarzucić teflon lub złoty smar

17. STM - prawdziwa Impreza jest tylko niebieska na złotych felgach

18. STM - Forstery III mają bagażniki hałasujące jak w rzęchach po dwóch dzwonach i 450 000 km

19. STM - jak jedzie subaru to każdy wyłącza radio, otwiera okno i nasłuchuje boksera.

20. STM - NAJWAŻNIEJSZYM elementem w Subaru jest przycisk BRIGHT

21. STM - Przycisk od świateł postojowych to ten na kolumnie kierowniczej

22. STM - Jak sie nazywa GT w polsce - ta co Hołek nia jezdził

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1.STM - Subaru jest kultowe

2.STM - Subaru ma pistonslapa... - Nie trzeba się martwić

3. STM - STi jest lepsze od EVO - Nie trzeba się martwić

4. STM - W STi pukają amory z tyłu - Warto coś z tym zrobić

5. STM - Rezonująca obudowa uppipe'u w STi - Nie trzeba się martwić

6. STM - Do 2004 roku włącznie padające łożyska kół (STi) - Trzeba się martwić

7. STM - Padające skrzynie w GTkach i WRXach - Trzeba się martwić

8. STM - Modele 07 pukająca przekładnia kierownicza (OBK) - Nie trzeba się martwić

9. STM - Modele 04-08 opadające przednie drzwi (OBK) - Warto coś z tym zrobić

10. STM - Hołek wygrywał rajdy Imprezą

11. STM - Subaru używane było upalane

12. STM - Wolne ssaki 2.0 MY07 mają "dziurę w gazie" - Nic się nie da zrobić, pomaga reset kompa

13. STM - We wszystkich modelach, a szczególnie w dieslach zimą palą się sprzęgła - Trzeba od nowa uczyć się jeździć

14. STM - jak jedzie Subaru z wlotem na masce, wszyscy zjeżdżają na prawy pas....

15. STM - Dla gawiedzi każda impreza to STi...

16. STM - chrupie zimą z przodu na nierównościach - nie ma potrzeby się martwić, ale można zarzucić teflon lub złoty smar

17. STM - prawdziwa Impreza jest tylko niebieska na złotych felgach

18. STM - Forstery III mają bagażniki hałasujące jak w rzęchach po dwóch dzwonach i 450 000 km

19. STM - jak jedzie subaru to każdy wyłącza radio, otwiera okno i nasłuchuje boksera.

20. STM - NAJWAŻNIEJSZYM elementem w Subaru jest przycisk BRIGHT

21. STM - Przycisk od świateł postojowych to ten na kolumnie kierowniczej

22. STM - Jak sie nazywa GT w polsce - ta co Hołek nia jezdził

23. STM tylko w Polsce wystepuje GT STI :lol::lol::lol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1.STM - Subaru jest kultowe

2.STM - Subaru ma pistonslapa... - Nie trzeba się martwić

3. STM - STi jest lepsze od EVO - Nie trzeba się martwić

4. STM - W STi pukają amory z tyłu - Warto coś z tym zrobić

5. STM - Rezonująca obudowa uppipe'u w STi - Nie trzeba się martwić

6. STM - Do 2004 roku włącznie padające łożyska kół (STi) - Trzeba się martwić

7. STM - Padające skrzynie w GTkach i WRXach - Trzeba się martwić

8. STM - Modele 07 pukająca przekładnia kierownicza (OBK) - Nie trzeba się martwić

9. STM - Modele 04-08 opadające przednie drzwi (OBK) - Warto coś z tym zrobić

10. STM - Hołek wygrywał rajdy Imprezą

11. STM - Subaru używane było upalane

12. STM - Wolne ssaki 2.0 MY07 mają "dziurę w gazie" - Nic się nie da zrobić, pomaga reset kompa

13. STM - We wszystkich modelach, a szczególnie w dieslach zimą palą się sprzęgła - Trzeba od nowa uczyć się jeździć

14. STM - jak jedzie Subaru z wlotem na masce, wszyscy zjeżdżają na prawy pas....

15. STM - Dla gawiedzi każda impreza to STi...

16. STM - chrupie zimą z przodu na nierównościach - nie ma potrzeby się martwić, ale można zarzucić teflon lub złoty smar

17. STM - prawdziwa Impreza jest tylko niebieska na złotych felgach

18. STM - Forstery III mają bagażniki hałasujące jak w rzęchach po dwóch dzwonach i 450 000 km

19. STM - jak jedzie subaru to każdy wyłącza radio, otwiera okno i nasłuchuje boksera.

20. STM - NAJWAŻNIEJSZYM elementem w Subaru jest przycisk BRIGHT

21. STM - Przycisk od świateł postojowych to ten na kolumnie kierowniczej

22. STM - Jak sie nazywa GT w polsce - ta co Hołek nia jezdził

23. STM tylko w Polsce wystepuje GT STI :lol::lol: :lol

24. STM- ocynkowana blacha w klasykach to bajka. Rudy jest wszędzie :)

25. STM- tuleje dyfra notorycznie padaja w klasyku

26. STM- plyn wspomagania sie przegrzewa w klasyku

27. STM- TMIC- interwarmer

28. STM- nagrzewajce sie piasty kół 5x100

29. STM- beznadziejne wspmoganie hamulca w klasyku ( przy wolnych nawrotach lub permanentnych slajdach pedał hamulca twardy)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiecie co, to jest chyba nie fair. Dyrekcja, nasze kochane ASO (ASA w liczbie mnogiej?) i wspaniali sprzedawcy, ba, nawet FHI dwoją się i troją, a nawet czworzą żeby zwiększyć sprzedaż, jeszcze bardziej poprawić wizerunek itd., a my im tu zasuwamy taką dywersję i sabotaż ekonomiczny! :wink: Taż przecież jeśli ktoś napalony na Subaru zaglądnie tu i to przeczyta, ucieknie z krzykiem! :mrgreen:

 

===================

 

większość tak ma jak już zajmie etat żony....

Może otworzymy nowy wątek TTTM - ŻTM*? :smile:

-----

* Żona Tak Ma

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1.STM - Subaru jest kultowe

2.STM - Subaru ma pistonslapa... - Nie trzeba się martwić

3. STM - STi jest lepsze od EVO - Nie trzeba się martwić

4. STM - W STi pukają amory z tyłu - Warto coś z tym zrobić

5. STM - Rezonująca obudowa uppipe'u w STi - Nie trzeba się martwić

6. STM - Do 2004 roku włącznie padające łożyska kół (STi) - Trzeba się martwić

7. STM - Padające skrzynie w GTkach i WRXach - Trzeba się martwić

8. STM - Modele 07 pukająca przekładnia kierownicza (OBK) - Nie trzeba się martwić

9. STM - Modele 04-08 opadające przednie drzwi (OBK) - Warto coś z tym zrobić

10. STM - Hołek wygrywał rajdy Imprezą

11. STM - Subaru używane było upalane

12. STM - Wolne ssaki 2.0 MY07 mają "dziurę w gazie" - Nic się nie da zrobić, pomaga reset kompa

13. STM - We wszystkich modelach, a szczególnie w dieslach zimą palą się sprzęgła - Trzeba od nowa uczyć się jeździć

14. STM - jak jedzie Subaru z wlotem na masce, wszyscy zjeżdżają na prawy pas....

15. STM - Dla gawiedzi każda impreza to STi...

16. STM - chrupie zimą z przodu na nierównościach - nie ma potrzeby się martwić, ale można zarzucić teflon lub złoty smar

17. STM - prawdziwa Impreza jest tylko niebieska na złotych felgach

18. STM - Forstery III mają bagażniki hałasujące jak w rzęchach po dwóch dzwonach i 450 000 km

19. STM - jak jedzie subaru to każdy wyłącza radio, otwiera okno i nasłuchuje boksera.

20. STM - NAJWAŻNIEJSZYM elementem w Subaru jest przycisk BRIGHT

21. STM - Przycisk od świateł postojowych to ten na kolumnie kierowniczej

22. STM - Jak sie nazywa GT w polsce - ta co Hołek nia jezdził

23. STM tylko w Polsce wystepuje GT STI :lol

24. STM- ocynkowana blacha w klasykach to bajka. Rudy jest wszędzie

25. STM- tuleje dyfra notorycznie padaja w klasyku

26. STM- plyn wspomagania sie przegrzewa w klasyku

27. STM- TMIC- interwarmer

28. STM- nagrzewajce sie piasty kół 5x100

29. STM- beznadziejne wspmoganie hamulca w klasyku ( przy wolnych nawrotach lub permanentnych slajdach pedał hamulca twardy)

30. STM - Subaru uturbione nie bierze oleju - to patent by w silniku zawsze był świeży dolewany olej...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1.STM - Subaru jest kultowe

2.STM - Subaru ma pistonslapa... - Nie trzeba się martwić

3. STM - STi jest lepsze od EVO - Nie trzeba się martwić

4. STM - W STi pukają amory z tyłu - Warto coś z tym zrobić

5. STM - Rezonująca obudowa uppipe'u w STi - Nie trzeba się martwić

6. STM - Do 2004 roku włącznie padające łożyska kół (STi) - Trzeba się martwić

7. STM - Padające skrzynie w GTkach i WRXach - Trzeba się martwić

8. STM - Modele 07 pukająca przekładnia kierownicza (OBK) - Nie trzeba się martwić

9. STM - Modele 04-08 opadające przednie drzwi (OBK) - Warto coś z tym zrobić

10. STM - Hołek wygrywał rajdy Imprezą

11. STM - Subaru używane było upalane

12. STM - Wolne ssaki 2.0 MY07 mają "dziurę w gazie" - Nic się nie da zrobić, pomaga reset kompa

13. STM - We wszystkich modelach, a szczególnie w dieslach zimą palą się sprzęgła - Trzeba od nowa uczyć się jeździć

14. STM - jak jedzie Subaru z wlotem na masce, wszyscy zjeżdżają na prawy pas....

15. STM - Dla gawiedzi każda impreza to STi...

16. STM - chrupie zimą z przodu na nierównościach - nie ma potrzeby się martwić, ale można zarzucić teflon lub złoty smar

17. STM - prawdziwa Impreza jest tylko niebieska na złotych felgach

18. STM - Forstery III mają bagażniki hałasujące jak w rzęchach po dwóch dzwonach i 450 000 km

19. STM - jak jedzie subaru to każdy wyłącza radio, otwiera okno i nasłuchuje boksera.

20. STM - NAJWAŻNIEJSZYM elementem w Subaru jest przycisk BRIGHT

21. STM - Przycisk od świateł postojowych to ten na kolumnie kierowniczej

22. STM - Jak sie nazywa GT w polsce - ta co Hołek nia jezdził

23. STM tylko w Polsce wystepuje GT STI :lol

24. STM- ocynkowana blacha w klasykach to bajka. Rudy jest wszędzie

25. STM- tuleje dyfra notorycznie padaja w klasyku

26. STM- plyn wspomagania sie przegrzewa w klasyku

27. STM- TMIC- interwarmer

28. STM- nagrzewajce sie piasty kół 5x100

29. STM- beznadziejne wspmoganie hamulca w klasyku ( przy wolnych nawrotach lub permanentnych slajdach pedał hamulca twardy)

30. STM - Subaru uturbione nie bierze oleju - to patent by w silniku zawsze był świeży dolewany olej...

31. STM - Subaru Boxer Diesel

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1.STM - Subaru jest kultowe

2.STM - Subaru ma pistonslapa... - Nie trzeba się martwić

3. STM - STi jest lepsze od EVO - Nie trzeba się martwić

4. STM - W STi pukają amory z tyłu - Warto coś z tym zrobić

5. STM - Rezonująca obudowa uppipe'u w STi - Nie trzeba się martwić

6. STM - Do 2004 roku włącznie padające łożyska kół (STi) - Trzeba się martwić

7. STM - Padające skrzynie w GTkach i WRXach - Trzeba się martwić

8. STM - Modele 07 pukająca przekładnia kierownicza (OBK) - Nie trzeba się martwić

9. STM - Modele 04-08 opadające przednie drzwi (OBK) - Warto coś z tym zrobić

10. STM - Hołek wygrywał rajdy Imprezą

11. STM - Subaru używane było upalane

12. STM - Wolne ssaki 2.0 MY07 mają "dziurę w gazie" - Nic się nie da zrobić, pomaga reset kompa

13. STM - We wszystkich modelach, a szczególnie w dieslach zimą palą się sprzęgła - Trzeba od nowa uczyć się jeździć

14. STM - jak jedzie Subaru z wlotem na masce, wszyscy zjeżdżają na prawy pas....

15. STM - Dla gawiedzi każda impreza to STi...

16. STM - chrupie zimą z przodu na nierównościach - nie ma potrzeby się martwić, ale można zarzucić teflon lub złoty smar

17. STM - prawdziwa Impreza jest tylko niebieska na złotych felgach

18. STM - Forstery III mają bagażniki hałasujące jak w rzęchach po dwóch dzwonach i 450 000 km

19. STM - jak jedzie subaru to każdy wyłącza radio, otwiera okno i nasłuchuje boksera.

20. STM - NAJWAŻNIEJSZYM elementem w Subaru jest przycisk BRIGHT

21. STM - Przycisk od świateł postojowych to ten na kolumnie kierowniczej

22. STM - Jak sie nazywa GT w polsce - ta co Hołek nia jezdził

23. STM tylko w Polsce wystepuje GT STI :lol

24. STM- ocynkowana blacha w klasykach to bajka. Rudy jest wszędzie

25. STM- tuleje dyfra notorycznie padaja w klasyku

26. STM- plyn wspomagania sie przegrzewa w klasyku

27. STM- TMIC- interwarmer

28. STM- nagrzewajce sie piasty kół 5x100

29. STM- beznadziejne wspmoganie hamulca w klasyku ( przy wolnych nawrotach lub permanentnych slajdach pedał hamulca twardy)

30. STM - ulubione hasło żony na siedzeniu pasażera - 'MUSIAŁEŚ? :roll: zaraz się porzygam' :twisted:

31. STM - Subaru uturbione nie bierze oleju - to patent by w silniku zawsze był świeży dolewany olej...

32. STM - Subaru Boxer Diesel

 

 

Raga ukradłeś mi punkt 30 :twisted: ale ja się nie dam :cool: :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1.STM - Subaru jest kultowe

2.STM - Subaru ma pistonslapa... - Nie trzeba się martwić

3. STM - STi jest lepsze od EVO - Nie trzeba się martwić

4. STM - W STi pukają amory z tyłu - Warto coś z tym zrobić

5. STM - Rezonująca obudowa uppipe'u w STi - Nie trzeba się martwić

6. STM - Do 2004 roku włącznie padające łożyska kół (STi) - Trzeba się martwić

7. STM - Padające skrzynie w GTkach i WRXach - Trzeba się martwić

8. STM - Modele 07 pukająca przekładnia kierownicza (OBK) - Nie trzeba się martwić

9. STM - Modele 04-08 opadające przednie drzwi (OBK) - Warto coś z tym zrobić

10. STM - Hołek wygrywał rajdy Imprezą

11. STM - Subaru używane było upalane

12. STM - Wolne ssaki 2.0 MY07 mają "dziurę w gazie" - Nic się nie da zrobić, pomaga reset kompa

13. STM - We wszystkich modelach, a szczególnie w dieslach zimą palą się sprzęgła - Trzeba od nowa uczyć się jeździć

14. STM - jak jedzie Subaru z wlotem na masce, wszyscy zjeżdżają na prawy pas....

15. STM - Dla gawiedzi każda impreza to STi...

16. STM - chrupie zimą z przodu na nierównościach - nie ma potrzeby się martwić, ale można zarzucić teflon lub złoty smar

17. STM - prawdziwa Impreza jest tylko niebieska na złotych felgach

18. STM - Forstery III mają bagażniki hałasujące jak w rzęchach po dwóch dzwonach i 450 000 km

19. STM - jak jedzie subaru to każdy wyłącza radio, otwiera okno i nasłuchuje boksera.

20. STM - NAJWAŻNIEJSZYM elementem w Subaru jest przycisk BRIGHT

21. STM - Przycisk od świateł postojowych to ten na kolumnie kierowniczej

22. STM - Jak sie nazywa GT w polsce - ta co Hołek nia jezdził

23. STM tylko w Polsce wystepuje GT STI :lol

24. STM- ocynkowana blacha w klasykach to bajka. Rudy jest wszędzie

25. STM- tuleje dyfra notorycznie padaja w klasyku

26. STM- plyn wspomagania sie przegrzewa w klasyku

27. STM- TMIC- interwarmer

28. STM- nagrzewajce sie piasty kół 5x100

29. STM- beznadziejne wspmoganie hamulca w klasyku ( przy wolnych nawrotach lub permanentnych slajdach pedał hamulca twardy)

30. STM - ulubione hasło żony na siedzeniu pasażera - 'MUSIAŁEŚ? :roll: zaraz się porzygam' :twisted:

31. STM - Subaru uturbione nie bierze oleju - to patent by w silniku zawsze był świeży dolewany olej...

32. STM - Subaru Boxer Diesel

33. STM - Impreza posiada gustowną tapicerkę przestrzeni bagażowej, szczególnie na klapie bagażnika :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1.STM - Subaru jest kultowe

2.STM - Subaru ma pistonslapa... - Nie trzeba się martwić

3. STM - STi jest lepsze od EVO - Nie trzeba się martwić

4. STM - W STi pukają amory z tyłu - Warto coś z tym zrobić

5. STM - Rezonująca obudowa uppipe'u w STi - Nie trzeba się martwić

6. STM - Do 2004 roku włącznie padające łożyska kół (STi) - Trzeba się martwić

7. STM - Padające skrzynie w GTkach i WRXach - Trzeba się martwić

8. STM - Modele 07 pukająca przekładnia kierownicza (OBK) - Nie trzeba się martwić

9. STM - Modele 04-08 opadające przednie drzwi (OBK) - Warto coś z tym zrobić

10. STM - Hołek wygrywał rajdy Imprezą

11. STM - Subaru używane było upalane

12. STM - Wolne ssaki 2.0 MY07 mają "dziurę w gazie" - Nic się nie da zrobić, pomaga reset kompa

13. STM - We wszystkich modelach, a szczególnie w dieslach zimą palą się sprzęgła - Trzeba od nowa uczyć się jeździć

14. STM - jak jedzie Subaru z wlotem na masce, wszyscy zjeżdżają na prawy pas....

15. STM - Dla gawiedzi każda impreza to STi...

16. STM - chrupie zimą z przodu na nierównościach - nie ma potrzeby się martwić, ale można zarzucić teflon lub złoty smar

17. STM - prawdziwa Impreza jest tylko niebieska na złotych felgach

18. STM - Forstery III mają bagażniki hałasujące jak w rzęchach po dwóch dzwonach i 450 000 km

19. STM - jak jedzie subaru to każdy wyłącza radio, otwiera okno i nasłuchuje boksera.

20. STM - NAJWAŻNIEJSZYM elementem w Subaru jest przycisk BRIGHT

21. STM - Przycisk od świateł postojowych to ten na kolumnie kierowniczej

22. STM - Jak sie nazywa GT w polsce - ta co Hołek nia jezdził

23. STM tylko w Polsce wystepuje GT STI :lol

24. STM- ocynkowana blacha w klasykach to bajka. Rudy jest wszędzie

25. STM- tuleje dyfra notorycznie padaja w klasyku

26. STM- plyn wspomagania sie przegrzewa w klasyku

27. STM- TMIC- interwarmer

28. STM- nagrzewajce sie piasty kół 5x100

29. STM- beznadziejne wspmoganie hamulca w klasyku ( przy wolnych nawrotach lub permanentnych slajdach pedał hamulca twardy)

30. STM - ulubione hasło żony na siedzeniu pasażera - 'MUSIAŁEŚ? zaraz się porzygam'

31. STM - Subaru uturbione nie bierze oleju - to patent by w silniku zawsze był świeży dolewany olej...

32. STM - Subaru Boxer Diesel

33. STM - Impreza posiada gustowną tapicerkę przestrzeni bagażowej, szczególnie na klapie bagażnika

34. STM - amerykańska Impreza ma fluorescencyjna klamkę do otwierania bagażnika od wewnątrz....nie nadaje się dla tzw.,,dresów"....

_________________

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

31. STM - Subaru uturbione nie bierze oleju - to patent by w silniku zawsze był świeży dolewany olej...

Moze od razu jakiś przedział w l/km? :razz:

osobno dla "nie trzeba sie martwić", potem dla "warto wymienić uszczelniacze"...albo od razu "wymiana silnika" :twisted:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

--------------------------------------------------------------------------------

 

1.STM - Subaru jest kultowe

2.STM - Subaru ma pistonslapa... - Nie trzeba się martwić

3. STM - STi jest lepsze od EVO - Nie trzeba się martwić

4. STM - W STi pukają amory z tyłu - Warto coś z tym zrobić

5. STM - Rezonująca obudowa uppipe'u w STi - Nie trzeba się martwić

6. STM - Do 2004 roku włącznie padające łożyska kół (STi) - Trzeba się martwić

7. STM - Padające skrzynie w GTkach i WRXach - Trzeba się martwić

8. STM - Modele 07 pukająca przekładnia kierownicza (OBK) - Nie trzeba się martwić

9. STM - Modele 04-08 opadające przednie drzwi (OBK) - Warto coś z tym zrobić

10. STM - Hołek wygrywał rajdy Imprezą

11. STM - Subaru używane było upalane

12. STM - Wolne ssaki 2.0 MY07 mają "dziurę w gazie" - Nic się nie da zrobić, pomaga reset kompa

13. STM - We wszystkich modelach, a szczególnie w dieslach zimą palą się sprzęgła - Trzeba od nowa uczyć się jeździć

14. STM - jak jedzie Subaru z wlotem na masce, wszyscy zjeżdżają na prawy pas....

15. STM - Dla gawiedzi każda impreza to STi...

16. STM - chrupie zimą z przodu na nierównościach - nie ma potrzeby się martwić, ale można zarzucić teflon lub złoty smar

17. STM - prawdziwa Impreza jest tylko niebieska na złotych felgach

18. STM - Forstery III mają bagażniki hałasujące jak w rzęchach po dwóch dzwonach i 450 000 km

19. STM - jak jedzie subaru to każdy wyłącza radio, otwiera okno i nasłuchuje boksera.

20. STM - NAJWAŻNIEJSZYM elementem w Subaru jest przycisk BRIGHT

21. STM - Przycisk od świateł postojowych to ten na kolumnie kierowniczej

22. STM - Jak sie nazywa GT w polsce - ta co Hołek nia jezdził

23. STM tylko w Polsce wystepuje GT STI :lol

24. STM- ocynkowana blacha w klasykach to bajka. Rudy jest wszędzie

25. STM- tuleje dyfra notorycznie padaja w klasyku

26. STM- plyn wspomagania sie przegrzewa w klasyku

27. STM- TMIC- interwarmer

28. STM- nagrzewajce sie piasty kół 5x100

29. STM- beznadziejne wspmoganie hamulca w klasyku ( przy wolnych nawrotach lub permanentnych slajdach pedał hamulca twardy)

30. STM - ulubione hasło żony na siedzeniu pasażera - 'MUSIAŁEŚ? zaraz się porzygam'

31. STM - Subaru uturbione nie bierze oleju - to patent by w silniku zawsze był świeży dolewany olej...

32. STM - Subaru Boxer Diesel

33. STM - Impreza posiada gustowną tapicerkę przestrzeni bagażowej, szczególnie na klapie bagażnika

34. STM - amerykańska Impreza ma fluorescencyjna klamkę do otwierania bagażnika od wewnątrz....nie nadaje się dla tzw.,,dresów"....

35. STM - Ad 31 - Subaru na prawdę nie bierze oleju - ilość dolewanego oleju jest proporcjonalna do stopnia ułamka upalania po nawierzchniach różnych uwzględniając kąt boku przy równoczesnym podniesieniu wyniku do potęgi odpowiedniej do ilości osób w samochodzie oraz wielkości sprężenia adrenaliny w ciele kierowcy. Powyższy wzór na linii osi czasu przedstawia się na wykresie x/y, gdzie x to wartość stała czasowa a y to zmienna generowana przez czynnik przedremontowy2,5lwSTI'owy oraz poremontowy2,5lwStiowy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1.STM - Subaru jest kultowe

2.STM - Subaru ma pistonslapa... - Nie trzeba się martwić

3. STM - STi jest lepsze od EVO - Nie trzeba się martwić

4. STM - W STi pukają amory z tyłu - Warto coś z tym zrobić

5. STM - Rezonująca obudowa uppipe'u w STi - Nie trzeba się martwić

6. STM - Do 2004 roku włącznie padające łożyska kół (STi) - Trzeba się martwić

7. STM - Padające skrzynie w GTkach i WRXach - Trzeba się martwić

8. STM - Modele 07 pukająca przekładnia kierownicza (OBK) - Nie trzeba się martwić

9. STM - Modele 04-08 opadające przednie drzwi (OBK) - Warto coś z tym zrobić

10. STM - Hołek wygrywał rajdy Imprezą

11. STM - Subaru używane było upalane

12. STM - Wolne ssaki 2.0 MY07 mają "dziurę w gazie" - Nic się nie da zrobić, pomaga reset kompa

13. STM - We wszystkich modelach, a szczególnie w dieslach zimą palą się sprzęgła - Trzeba od nowa uczyć się jeździć

14. STM - jak jedzie Subaru z wlotem na masce, wszyscy zjeżdżają na prawy pas....

15. STM - Dla gawiedzi każda impreza to STi...

16. STM - chrupie zimą z przodu na nierównościach - nie ma potrzeby się martwić, ale można zarzucić teflon lub złoty smar

17. STM - prawdziwa Impreza jest tylko niebieska na złotych felgach

18. STM - Forstery III mają bagażniki hałasujące jak w rzęchach po dwóch dzwonach i 450 000 km

19. STM - jak jedzie subaru to każdy wyłącza radio, otwiera okno i nasłuchuje boksera.

20. STM - NAJWAŻNIEJSZYM elementem w Subaru jest przycisk BRIGHT

21. STM - Przycisk od świateł postojowych to ten na kolumnie kierowniczej

22. STM - Jak sie nazywa GT w polsce - ta co Hołek nia jezdził

23. STM tylko w Polsce wystepuje GT STI :lol

24. STM- ocynkowana blacha w klasykach to bajka. Rudy jest wszędzie

25. STM- tuleje dyfra notorycznie padaja w klasyku

26. STM- plyn wspomagania sie przegrzewa w klasyku

27. STM- TMIC- interwarmer

28. STM- nagrzewajce sie piasty kół 5x100

29. STM- beznadziejne wspmoganie hamulca w klasyku ( przy wolnych nawrotach lub permanentnych slajdach pedał hamulca twardy)

30. STM - ulubione hasło żony na siedzeniu pasażera - 'MUSIAŁEŚ? zaraz się porzygam'

31. STM - Subaru uturbione nie bierze oleju - to patent by w silniku zawsze był świeży dolewany olej...

32. STM - Subaru Boxer Diesel

33. STM - Impreza posiada gustowną tapicerkę przestrzeni bagażowej, szczególnie na klapie bagażnika

34. STM - amerykańska Impreza ma fluorescencyjna klamkę do otwierania bagażnika od wewnątrz....nie nadaje się dla tzw.,,dresów"....

35. STM - Ad 31 - Subaru na prawdę nie bierze oleju - ilość dolewanego oleju jest proporcjonalna do stopnia ułamka upalania po nawierzchniach różnych uwzględniając kąt boku przy równoczesnym podniesieniu wyniku do potęgi odpowiedniej do ilości osób w samochodzie oraz wielkości sprężenia adrenaliny w ciele kierowcy. Powyższy wzór na linii osi czasu przedstawia się na wykresie x/y, gdzie x to wartość stała czasowa a y to zmienna generowana przez czynnik przedremontowy2,5lwSTI'owy oraz poremontowy2,5lwStiowy.

36. STM - w subaru nie działają magnetyzery

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

--------------------------------------------------------------------------------

 

1.STM - Subaru jest kultowe

2.STM - Subaru ma pistonslapa... - Nie trzeba się martwić

3. STM - STi jest lepsze od EVO - Nie trzeba się martwić

4. STM - W STi pukają amory z tyłu - Warto coś z tym zrobić

5. STM - Rezonująca obudowa uppipe'u w STi - Nie trzeba się martwić

6. STM - Do 2004 roku włącznie padające łożyska kół (STi) - Trzeba się martwić

7. STM - Padające skrzynie w GTkach i WRXach - Trzeba się martwić

8. STM - Modele 07 pukająca przekładnia kierownicza (OBK) - Nie trzeba się martwić

9. STM - Modele 04-08 opadające przednie drzwi (OBK) - Warto coś z tym zrobić

10. STM - Hołek wygrywał rajdy Imprezą

11. STM - Subaru używane było upalane

12. STM - Wolne ssaki 2.0 MY07 mają "dziurę w gazie" - Nic się nie da zrobić, pomaga reset kompa

13. STM - We wszystkich modelach, a szczególnie w dieslach zimą palą się sprzęgła - Trzeba od nowa uczyć się jeździć

14. STM - jak jedzie Subaru z wlotem na masce, wszyscy zjeżdżają na prawy pas....

15. STM - Dla gawiedzi każda impreza to STi...

16. STM - chrupie zimą z przodu na nierównościach - nie ma potrzeby się martwić, ale można zarzucić teflon lub złoty smar

17. STM - prawdziwa Impreza jest tylko niebieska na złotych felgach

18. STM - Forstery III mają bagażniki hałasujące jak w rzęchach po dwóch dzwonach i 450 000 km

19. STM - jak jedzie subaru to każdy wyłącza radio, otwiera okno i nasłuchuje boksera.

20. STM - NAJWAŻNIEJSZYM elementem w Subaru jest przycisk BRIGHT

21. STM - Przycisk od świateł postojowych to ten na kolumnie kierowniczej

22. STM - Jak sie nazywa GT w polsce - ta co Hołek nia jezdził

23. STM tylko w Polsce wystepuje GT STI :lol

24. STM- ocynkowana blacha w klasykach to bajka. Rudy jest wszędzie

25. STM- tuleje dyfra notorycznie padaja w klasyku

26. STM- plyn wspomagania sie przegrzewa w klasyku

27. STM- TMIC- interwarmer

28. STM- nagrzewajce sie piasty kół 5x100

29. STM- beznadziejne wspmoganie hamulca w klasyku ( przy wolnych nawrotach lub permanentnych slajdach pedał hamulca twardy)

30. STM - ulubione hasło żony na siedzeniu pasażera - 'MUSIAŁEŚ? zaraz się porzygam'

31. STM - Subaru uturbione nie bierze oleju - to patent by w silniku zawsze był świeży dolewany olej...

32. STM - Subaru Boxer Diesel

33. STM - Impreza posiada gustowną tapicerkę przestrzeni bagażowej, szczególnie na klapie bagażnika

34. STM - amerykańska Impreza ma fluorescencyjna klamkę do otwierania bagażnika od wewnątrz....nie nadaje się dla tzw.,,dresów"....

35. STM - Ad 31 - Subaru na prawdę nie bierze oleju - ilość dolewanego oleju jest proporcjonalna do stopnia ułamka upalania po nawierzchniach różnych uwzględniając kąt boku przy równoczesnym podniesieniu wyniku do potęgi odpowiedniej do ilości osób w samochodzie oraz wielkości sprężenia adrenaliny w ciele kierowcy. Powyższy wzór na linii osi czasu przedstawia się na wykresie x/y, gdzie x to wartość stała czasowa a y to zmienna generowana przez czynnik przedremontowy2,5lwSTI'owy oraz poremontowy2,5lwStiowy.

 

36 (...)

 

37. STM - ze widzac je wkrada sie do najglebszych pokladow podswiadomosci innych uzytkownikow drog budzac atawistyczne, pierwotne instynkty. Kierownicy 'prestizowych limuzyn FWD ' czuja sie wtedy jak na OS. Ałedi, Woldzwagen i Szkoda to standardowy zestaw... Acha... i Mondeło albo innych Fokus tez.

38. STM - ze wszystko co wokol sie niego dzieje to nie milosc to marki. To wyznanie wiary.

 

NOTE: Zes mieu Primi wyprzedzil o dwie minuty. :razz:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

--------------------------------------------------------------------------------

 

1.STM - Subaru jest kultowe

2.STM - Subaru ma pistonslapa... - Nie trzeba się martwić

3. STM - STi jest lepsze od EVO - Nie trzeba się martwić

4. STM - W STi pukają amory z tyłu - Warto coś z tym zrobić

5. STM - Rezonująca obudowa uppipe'u w STi - Nie trzeba się martwić

6. STM - Do 2004 roku włącznie padające łożyska kół (STi) - Trzeba się martwić

7. STM - Padające skrzynie w GTkach i WRXach - Trzeba się martwić

8. STM - Modele 07 pukająca przekładnia kierownicza (OBK) - Nie trzeba się martwić

9. STM - Modele 04-08 opadające przednie drzwi (OBK) - Warto coś z tym zrobić

10. STM - Hołek wygrywał rajdy Imprezą

11. STM - Subaru używane było upalane

12. STM - Wolne ssaki 2.0 MY07 mają "dziurę w gazie" - Nic się nie da zrobić, pomaga reset kompa

13. STM - We wszystkich modelach, a szczególnie w dieslach zimą palą się sprzęgła - Trzeba od nowa uczyć się jeździć

14. STM - jak jedzie Subaru z wlotem na masce, wszyscy zjeżdżają na prawy pas....

15. STM - Dla gawiedzi każda impreza to STi...

16. STM - chrupie zimą z przodu na nierównościach - nie ma potrzeby się martwić, ale można zarzucić teflon lub złoty smar

17. STM - prawdziwa Impreza jest tylko niebieska na złotych felgach

18. STM - Forstery III mają bagażniki hałasujące jak w rzęchach po dwóch dzwonach i 450 000 km

19. STM - jak jedzie subaru to każdy wyłącza radio, otwiera okno i nasłuchuje boksera.

20. STM - NAJWAŻNIEJSZYM elementem w Subaru jest przycisk BRIGHT

21. STM - Przycisk od świateł postojowych to ten na kolumnie kierowniczej

22. STM - Jak sie nazywa GT w polsce - ta co Hołek nia jezdził

23. STM tylko w Polsce wystepuje GT STI :lol

24. STM- ocynkowana blacha w klasykach to bajka. Rudy jest wszędzie

25. STM- tuleje dyfra notorycznie padaja w klasyku

26. STM- plyn wspomagania sie przegrzewa w klasyku

27. STM- TMIC- interwarmer

28. STM- nagrzewajce sie piasty kół 5x100

29. STM- beznadziejne wspmoganie hamulca w klasyku ( przy wolnych nawrotach lub permanentnych slajdach pedał hamulca twardy)

30. STM - ulubione hasło żony na siedzeniu pasażera - 'MUSIAŁEŚ? zaraz się porzygam'

31. STM - Subaru uturbione nie bierze oleju - to patent by w silniku zawsze był świeży dolewany olej...

32. STM - Subaru Boxer Diesel

33. STM - Impreza posiada gustowną tapicerkę przestrzeni bagażowej, szczególnie na klapie bagażnika

34. STM - amerykańska Impreza ma fluorescencyjna klamkę do otwierania bagażnika od wewnątrz....nie nadaje się dla tzw.,,dresów"....

35. STM - Ad 31 - Subaru na prawdę nie bierze oleju - ilość dolewanego oleju jest proporcjonalna do stopnia ułamka upalania po nawierzchniach różnych uwzględniając kąt boku przy równoczesnym podniesieniu wyniku do potęgi odpowiedniej do ilości osób w samochodzie oraz wielkości sprężenia adrenaliny w ciele kierowcy. Powyższy wzór na linii osi czasu przedstawia się na wykresie x/y, gdzie x to wartość stała czasowa a y to zmienna generowana przez czynnik przedremontowy2,5lwSTI'owy oraz poremontowy2,5lwStiowy.

36. STM - w subaru nie działają magnetyzery

37. STM - ze widzac je wkrada sie do najglebszych pokladow podswiadomosci innych uzytkownikow drog budzac atawistyczne, pierwotne instynkty. Kierownicy 'prestizowych limuzyn FWD ' czuja sie wtedy jak na OS. Ałedi, Woldzwagen i Szkoda to standardowy zestaw... Acha... i Mondeło albo innych Fokus tez.

38. STM - ze wszystko co wokol sie niego dzieje to nie milosc to marki. To wyznanie wiary.

39. STM - nie prowadzi magazynu części zamiennych - te auta się nie psują

40. STM - gdyby jednak coś było potrzebne importer proponuje transport dżonką, lub w szybkiej opcji - kliprem herbacianym

41. STM - Dla Subaroholików pojęcie "kawior" i "pasztet" ma zupełnie inne znaczenie niż dla reszty społeczeństwa

42. STM - Druciarstwo w Subaru mści się podwójnie!

43. STM - Ad. 19 - w przypadku wyłączenia radia i otworzenia okien dochodzi niestety do niekorzystengo zjawiska aerodynamicznewgo - w celu niwelowania jego skutków wyłączamy klimę i przybliżamy fotel do pedału gazu. Umożliwi to obudzenie drzemiących rezerw...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...