Skocz do zawartości

Realne osiągi Imprez


radnor

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 78
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Seryjny GT powinien robić okolice 6,0. WRX niewiele więcej.

Dokładnie:

GTek w okolicach 6s i jak jest 5,9 to już mega.

Bug 218KM katalogowo ma 6,4s. Nowsze były trochę szybsze.

Zresztą te dane i tak są bardzo dobre biorąc pod uwagę stosunek mocy do wagi tych pojazdów, w innych markach nie wygląda to tak różowo :???:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pomiary seryjnego GT 99' na GTECH Pro Competition SS pokazywaly

wyniki w granicach 5,62-5,66 . Przeciazenie przy starcie 1G.

Start z 4-5krpm z napinaniem napędów używając ręcznego , zmiana biegow

w momencie wyraznego zmniejszania sie przeciazenia odczytanego z wykresu.

 

Normalne ruszanie z ciagnieciem kazdego biegu tuz przed limiter to

jest wynik w granicach 6,1s

 

Pewnie mozna jeszcze bardziej dopracowac technike startu ale

mi jest na to szkoda samochodu niestety :???:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak jak pisał Radek, zauważcie że to co napisałem jest przy oponach 195 a nie jak seria 205.

A różnica 1cm na każdej oponie dużo daje w szczególności w osiągach.

 

Aha... czyli na oponach 205/50/16 przyspieszenie zeszłoby poniżej 5 sekund? Widzę, że wątek zaraz się przekształci w Gwiezdne Wojny :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak jak pisał Radek, zauważcie że to co napisałem jest przy oponach 195 a nie jak seria 205.

A różnica 1cm na każdej oponie dużo daje w szczególności w osiągach.

 

Aha... czyli na oponach 205/50/16 przyspieszenie zeszłoby poniżej 5 sekund? Widzę, że wątek zaraz się przekształci w Gwiezdne Wojny :mrgreen:

Idac dalej tym tropem przy 185 bedzie juz 4s :lol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj pobawiłem sie telefonem Nokia E71 i aplikacją GTx ... wyszło dzisiaj parę razy bez napinania że mam 6,2 do 100km/h realnie można było by zejść poniżej 6s, ale trzeba by było wywalać parę kilo + stworzyć idealne warunki do lepszego czasu i .. bardziej sprzęgło brutalnie potraktować ... dzisiaj troszkę mokrawo było więc nie było sensu na dłuższe zabawy w przyspieszanie :) ... POZDRO!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

osiągi po założeniu toyo r 888 225/17/45 po tym jak zobaczyłem Stacha i jego start skosiłem się pożyczyć i spróbować te gumy :))) co do pytania crafta nie mam nic szczególnego craft sprzęgło seria choć nie powiem przy strzale miedzy 5-6 tys zawsze śmierdzi no i skrzynia robiłem już 2 razy wciągu 4 miesięcy :/ no ale teraz sa tryby z RA i jest ok ps STACHU patrząc na twoje marchewki wciąż drapie się pogłowie czy to wina 3 cali ze lecą tak rzadko ?? ;> michael jak chcesz wpadnij do kraka pokaże Ci jak się leje leszczy ;) bez obrazy ;P tylko muszę wyklepać furkę bo jak to sie mowi "gdy 4 kontra nie pomoże" cholernie wąskie te krakowskie tunele :razz:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Swego czasu mierzyłem Audi A4 B6 1.8T quattro + chip i wychodziło powtarzalne 7.0 do 100.

Teraz liczyłbym na jakieś 5.6 w Forku (wydech + remap) przy mocy ocylującej ok. 270 kuców, biorąc pod uwagę, że serię podają 6.0-5.9 sek.

 

Albo mi się wydaje, albo ani A4, ani Forek nie jest Imprezą :P

Miszkolc, a Ty nie masz krewnych w Wałbrzychu? Tam był już kiedyś taki Karol...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak jak pisał Radek, zauważcie że to co napisałem jest przy oponach 195 a nie jak seria 205.

A różnica 1cm na każdej oponie dużo daje w szczególności w osiągach.

 

Aha... czyli na oponach 205/50/16 przyspieszenie zeszłoby poniżej 5 sekund? Widzę, że wątek zaraz się przekształci w Gwiezdne Wojny :mrgreen:

Chyba się nie rozumiemy.

Im szersza opony tym większę są opory toczenia. Zgodze się że mając np. oponę 225/40/17 możesz wystartować z 5-6 tyś obrotów, ale potem już tak wesoło nie jest bo z każdym metrem opona rozpędza się gorzej.

przy rozmiarze 195/55/16 GT można osiągać powtarzalne 5,1-5,2s do 100km/h

przy rozmiarze 205/50/16 GT osiąga się powtarzalne 5,7-5,8s do 100km/h

przy rozmiarze 215/45/17 GT osiąga się okolice 6-6,1s

 

Już kilka razy pisałem.

Stałem kiedyś na kresce z z kolegą który jeździ BMW 335D (Seria ma 290KM, waga1700kg, 0-100 w 6,1s, do 160 w 13,5s). Moj GT na oponach 195/55/16 był szybszy na 400m. Na mecie miałem jakieś 40-50m przewagi, z czego na ostatnich 50m widziałem w lusterku jak BMW się szybciej rozpędza. Więc wniosek jest prosty, mimo mocy 220KM, wagi niższej o około 300kg, węższych opon i przewagi jaką dało mi na starcie 4x4 byłem w stanie wygrać. Jak by był odcinek 500-600m lub 1km auta seryjne typu GT,EVO,WRX,STI polegną przez straty w napędzie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja zaraz zrobię od 0 do paska w mniej niż sekundę :twisted: Przypominam, że to dział techniczny :twisted:

 

Chyba, że do offtopa ten wątek przeniosę :roll: ... wtedy bez konsekwencji można się będzie chwalić kto ma dłuż... eee szybszego :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...