Skocz do zawartości

Realne osiągi Imprez


radnor

Rekomendowane odpowiedzi

Ja tylko taką uwagę w kwestii formalnej: wiele się tu mówi o wynikach WRXa vs. wyniki GT. Czy Panowie pamiętają o tym, że WRX był cięższy, niż GT? Jaki sens ma wobec tego obalanie teorii autora wątku przez porównywanie wyników do WRXa?

 

Nie twierdzę oczywiście, że wynik około 5s nawet do 60mph, ale z dwoma pasażerami to wynik realny; moja wypowiedź ma jedynie charakter uwagi formalnej :).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 78
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

michael jak chcesz wpadnij do kraka pokaże Ci jak się leje leszczy ;) bez obrazy ;P tylko muszę wyklepać furkę bo jak to sie mowi "gdy 4 kontra nie pomoże" cholernie wąskie te krakowskie tunele :razz:

 

Ale jesteś kozak i to pewnie tylko na prostych (też bez obrazy :mrgreen: ), ale nawet po takiej wtopie jak Cie stara Lancia Delta 1.8 130KM przód napęd NA GAZIE ruchała jak chciała, a Ty jeszcze takiego dzwona zaliczyłeś to dalej kozaczysz. Ja to bym dawno potulnie zabrał się za jakieś pojeżdżawki i doskonalenie techniki jazdy zwłaszcza :cool:

 

A Ty tu jeszcze wyzywasz prawdziwych kozaków i dużo mocniejszych autach od swojego :lol:

 

 

SORRY, ale nie mogłem się powstrzymać już.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale nawet po takiej wtopie jak Cie stara Lancia Delta 1.8 130KM przód napęd NA GAZIE [...] jak chciała, a Ty jeszcze takiego dzwona zaliczyłeś to dalej kozaczysz

 

No to kolega Miszkolc dostał cenzurkę :mrgreen::mrgreen::mrgreen:.

 

Buhaha!

 

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja moim zszedłem nie co poniżej 5 s z 2 pasażerami były 3 próby 4,8 4,9 i 4,8

 

-tere fere

 

Nie chwalac sie moj WRX po modach robi 3.89 s (mierzone z kosmosu)

 

-i Ty też tere fere

 

Im szersza opony tym większę są opory toczenia.

 

Dokładnie! Najlepsze czasy miałem na Pelikanie (nie wiem ile sekund- zegarek ze stoperem dostałem dopiero na pierwszą komunię). Potem tylną oponę (napędową) zmieniłem na szerszą (żółtą- terenową) i przyspieszenie było już nieco gorsze. :razz:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

fajny temat :mrgreen: tylko nie wiadomo, czy niektore cytowane wyniki to fantastyczne czasy, czy czasami fantazja kogos ponosi :wink:

 

sorrki, ale ponizej 4s WRXem (nawet przywiazanym do rakiety), to chyba tylko z przepasci...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Im szersza opony tym większę są opory toczenia.

Myślisz że szerokość opony to jedyny czynnik mający wpływ na opory toczenia? Jeżeli tak to jesteś w błędzie - przy tak małej różnicy szerokości 1cm - decydujący wpływ na opory toczenia będzie miała konstrukcja wewnętrzna opony i skład mieszanki. Poza tym opona 195/55R16 ma o prawie centymetr większą średnicę niż 205/50R16. Więc przy założeniu że są to takie same opony (producent, bieżnik i indeks prędkości) to auto powinno gorzej przyśpieszać na 195/55 ponieważ mając większe koła wydłużasz tak jakby biegi/przełożenia.

Nie ma szans żeby różnica w przyśpieszeniu w obydwu przypadkach była aż 0,6-0,7 s.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Im szersza opony tym większę są opory toczenia.

Myślisz że szerokość opony to jedyny czynnik mający wpływ na opory toczenia? .......... 195/55 ponieważ mając większe koła wydłużasz tak jakby biegi/przełożenia.

Nie ma szans żeby różnica w przyśpieszeniu w obydwu przypadkach była aż 0,6-0,7 s.

No i nie mozna zapomniec o przeklamywaniu predkosciomierza, moze nie jest to taka znaczaca roznica ale zawsze. :wink:

 

Ale słyszałem, że to podobno była Lancia Delta Integrale... :mrgreen:
ale nawet po takiej wtopie jak Cie stara Lancia Delta 1.8 130KM przód napęd NA GAZIE

Panowie zdecydujcie sie albo integrale albo 1.8. Integrale nigdy nie miala takiego silnika. 1.8 to Delta II a to jest smienik niemoglby objechac WRX no chyba ze kierownik STIG i po kretej drodze :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Im szersza opony tym większę są opory toczenia.

Myślisz że szerokość opony to jedyny czynnik mający wpływ na opory toczenia? .......... 195/55 ponieważ mając większe koła wydłużasz tak jakby biegi/przełożenia.

Nie ma szans żeby różnica w przyśpieszeniu w obydwu przypadkach była aż 0,6-0,7 s.

No i nie mozna zapomniec o przeklamywaniu predkosciomierza, moze nie jest to taka znaczaca roznica ale zawsze. :wink:

 

Ale słyszałem, że to podobno była Lancia Delta Integrale... :mrgreen:
ale nawet po takiej wtopie jak Cie stara Lancia Delta 1.8 130KM przód napęd NA GAZIE

Panowie zdecydujcie sie albo integrale albo 1.8. Integrale nigdy nie miala takiego silnika. 1.8 to Delta II a to jest smienik niemoglby objechac WRX no chyba ze kierownik STIG i po kretej drodze :mrgreen:

 

To nie Dyzio_d napisał. Ja napisałem "Buuuhahaha" czy cóś!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja ciekaw jestem, jakby założyć taaakie gumy, to pewnie mocy by nie starczyło by sie rozbujać przed zachodem słońca.

 

http://insurancetruck.net/images/big_truck.jpg

 

Co do osiągów imprez, to się nie wypowiadam, bo nigdy takowej jeszcze nie dogoniłem :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Heh, mialem nadzieje ze ktos interesowal sie przyspieszeniem powaznie, a tu widze doszlo do sekundowych roznic dzieki oponom (mierzonych stoperem pana od wuefu chyba).

 

 

Serio nikt nigdy nie mierzyl 0-60 w WRXie czyms dokladniejszym niz telefon?!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Heh, mialem nadzieje ze ktos interesowal sie przyspieszeniem powaznie, a tu widze doszlo do sekundowych roznic dzieki oponom (mierzonych stoperem pana od wuefu chyba).

 

 

Serio nikt nigdy nie mierzyl 0-60 w WRXie czyms dokladniejszym niz telefon?!

 

 

Klepsydrą! Miałem kilka różnic coś o 12-15 ziarenek na próbę! :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sprzęgło seria choć nie powiem przy strzale miedzy 5-6 tys zawsze śmierdzi no i skrzynia robiłem już 2 razy wciągu 4 miesięcy

 

tylko muszę wyklepać furkę bo jak to sie mowi "gdy 4 kontra nie pomoże" cholernie wąskie te krakowskie tunele

 

Bo jeździć, to trzeba umieć. :razz: :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Że schodząc z opony 205 na 195 można zyskać na przyspieszeniu do 100 km/h prawie sekundę?
nie sekunde tylko 0,5s wg Krzysiek_WAWA, i nie chodzi tylko o szerokosc ale rowniez o jej profil czyli wynikowo obwod kola.

dla 205/50/16 masz 192cm

dla 195/55/16 masz 195cm

dla 215/45/17 masz 196cma -ale znacznie wieksze opory toczenia niz przy 195.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Że schodząc z opony 205 na 195 można zyskać na przyspieszeniu do 100 km/h prawie sekundę?
nie sekunde tylko 0,5s wg Krzysiek_WAWA, i nie chodzi tylko o szerokosc ale rowniez o jej profil czyli wynikowo obwod kola.

dla 205/50/16 masz 192cm

dla 195/55/16 masz 195cm

dla 215/45/17 masz 196cma -ale znacznie wieksze opory toczenia niz przy 195.

 

Między 5,1, a 5,9 to bliżej sekundy niż 0,5. Jeśli dzięki przejściu z 205/50/16 na 195/55/16 można GT-kiem zejść do 5 sekund do 100 km/h to ja tu wciąż widzę te gwiezdne wojny...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...