turdziGT Opublikowano 22 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2009 Nigdy w życiu przy tym setupie nie osiągniesz WRXem takich wartości lukass, zaraz zaraz ale to jeszcze z dwoma pasażerami :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michael Opublikowano 22 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2009 I fortepianem w bagażniku ;-) Seryjny GT powinien robić okolice 6,0. WRX niewiele więcej. I tyle w temacie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukass Opublikowano 22 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2009 Seryjny GT powinien robić okolice 6,0. WRX niewiele więcej. Dokładnie: GTek w okolicach 6s i jak jest 5,9 to już mega. Bug 218KM katalogowo ma 6,4s. Nowsze były trochę szybsze. Zresztą te dane i tak są bardzo dobre biorąc pod uwagę stosunek mocy do wagi tych pojazdów, w innych markach nie wygląda to tak różowo :???: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Radek Opublikowano 22 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2009 Pomiary seryjnego GT 99' na GTECH Pro Competition SS pokazywaly wyniki w granicach 5,62-5,66 . Przeciazenie przy starcie 1G. Start z 4-5krpm z napinaniem napędów używając ręcznego , zmiana biegow w momencie wyraznego zmniejszania sie przeciazenia odczytanego z wykresu. Normalne ruszanie z ciagnieciem kazdego biegu tuz przed limiter to jest wynik w granicach 6,1s Pewnie mozna jeszcze bardziej dopracowac technike startu ale mi jest na to szkoda samochodu niestety :???: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzysiek_WAWA Opublikowano 22 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2009 Tak jak pisał Radek, zauważcie że to co napisałem jest przy oponach 195 a nie jak seria 205. A różnica 1cm na każdej oponie dużo daje w szczególności w osiągach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michael Opublikowano 22 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2009 Tak jak pisał Radek, zauważcie że to co napisałem jest przy oponach 195 a nie jak seria 205.A różnica 1cm na każdej oponie dużo daje w szczególności w osiągach. Aha... czyli na oponach 205/50/16 przyspieszenie zeszłoby poniżej 5 sekund? Widzę, że wątek zaraz się przekształci w Gwiezdne Wojny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fabio Opublikowano 22 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2009 Tak jak pisał Radek, zauważcie że to co napisałem jest przy oponach 195 a nie jak seria 205.A różnica 1cm na każdej oponie dużo daje w szczególności w osiągach. Aha... czyli na oponach 205/50/16 przyspieszenie zeszłoby poniżej 5 sekund? Widzę, że wątek zaraz się przekształci w Gwiezdne Wojny Idac dalej tym tropem przy 185 bedzie juz 4s Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michael Opublikowano 22 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2009 Na odwrót. Przy 255 byłoby 2 sekundy. W końcu szersza guma to lepsza przyczepność na starcie do ujarzmienia potwornej mocy drzemiącej w seryjnym GT ;-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dyzio_d Opublikowano 22 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2009 Widzę, że wątek zaraz się przekształci w Gwiezdne Wojny Uwielbiam "Gwiezdne Wojny" Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Norbi GT Opublikowano 22 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2009 Dzisiaj pobawiłem sie telefonem Nokia E71 i aplikacją GTx ... wyszło dzisiaj parę razy bez napinania że mam 6,2 do 100km/h realnie można było by zejść poniżej 6s, ale trzeba by było wywalać parę kilo + stworzyć idealne warunki do lepszego czasu i .. bardziej sprzęgło brutalnie potraktować ... dzisiaj troszkę mokrawo było więc nie było sensu na dłuższe zabawy w przyspieszanie ... POZDRO! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Miszkolc Opublikowano 22 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2009 osiągi po założeniu toyo r 888 225/17/45 po tym jak zobaczyłem Stacha i jego start skosiłem się pożyczyć i spróbować te gumy )) co do pytania crafta nie mam nic szczególnego craft sprzęgło seria choć nie powiem przy strzale miedzy 5-6 tys zawsze śmierdzi no i skrzynia robiłem już 2 razy wciągu 4 miesięcy :/ no ale teraz sa tryby z RA i jest ok ps STACHU patrząc na twoje marchewki wciąż drapie się pogłowie czy to wina 3 cali ze lecą tak rzadko ?? ;> michael jak chcesz wpadnij do kraka pokaże Ci jak się leje leszczy bez obrazy ;P tylko muszę wyklepać furkę bo jak to sie mowi "gdy 4 kontra nie pomoże" cholernie wąskie te krakowskie tunele :razz: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
powerz Opublikowano 22 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2009 Swego czasu mierzyłem Audi A4 B6 1.8T quattro + chip i wychodziło powtarzalne 7.0 do 100. Teraz liczyłbym na jakieś 5.6 w Forku (wydech + remap) przy mocy ocylującej ok. 270 kuców, biorąc pod uwagę, że serię podają 6.0-5.9 sek. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michael Opublikowano 22 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2009 Swego czasu mierzyłem Audi A4 B6 1.8T quattro + chip i wychodziło powtarzalne 7.0 do 100.Teraz liczyłbym na jakieś 5.6 w Forku (wydech + remap) przy mocy ocylującej ok. 270 kuców, biorąc pod uwagę, że serię podają 6.0-5.9 sek. Albo mi się wydaje, albo ani A4, ani Forek nie jest Imprezą Miszkolc, a Ty nie masz krewnych w Wałbrzychu? Tam był już kiedyś taki Karol... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
powerz Opublikowano 22 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2009 Albo mi się wydaje, albo ani A4, ani Forek nie jest Imprezą Może być ...ale chciałem się jedynie tak skromnie pod temat podpiąć Mam nadzieję że wybaczycie :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
owoc666 Opublikowano 22 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2009 gdy 4 kontra nie pomoże" cholernie wąskie te krakowskie tunele :razz: 4 kontra? Ciekawe, ja wiem zupełnie coś innego. Ale słyszałem, że to podobno była Lancia Delta Integrale... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radnor Opublikowano 23 Czerwca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2009 Chcialbym tylko uscislic, ze mowie o czasach 0-60mph a nie 0-100km/h, roznica niby niewielka ale jednak.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzysiek_WAWA Opublikowano 23 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2009 Tak jak pisał Radek, zauważcie że to co napisałem jest przy oponach 195 a nie jak seria 205.A różnica 1cm na każdej oponie dużo daje w szczególności w osiągach. Aha... czyli na oponach 205/50/16 przyspieszenie zeszłoby poniżej 5 sekund? Widzę, że wątek zaraz się przekształci w Gwiezdne Wojny Chyba się nie rozumiemy. Im szersza opony tym większę są opory toczenia. Zgodze się że mając np. oponę 225/40/17 możesz wystartować z 5-6 tyś obrotów, ale potem już tak wesoło nie jest bo z każdym metrem opona rozpędza się gorzej. przy rozmiarze 195/55/16 GT można osiągać powtarzalne 5,1-5,2s do 100km/h przy rozmiarze 205/50/16 GT osiąga się powtarzalne 5,7-5,8s do 100km/h przy rozmiarze 215/45/17 GT osiąga się okolice 6-6,1s Już kilka razy pisałem. Stałem kiedyś na kresce z z kolegą który jeździ BMW 335D (Seria ma 290KM, waga1700kg, 0-100 w 6,1s, do 160 w 13,5s). Moj GT na oponach 195/55/16 był szybszy na 400m. Na mecie miałem jakieś 40-50m przewagi, z czego na ostatnich 50m widziałem w lusterku jak BMW się szybciej rozpędza. Więc wniosek jest prosty, mimo mocy 220KM, wagi niższej o około 300kg, węższych opon i przewagi jaką dało mi na starcie 4x4 byłem w stanie wygrać. Jak by był odcinek 500-600m lub 1km auta seryjne typu GT,EVO,WRX,STI polegną przez straty w napędzie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zeroeight Opublikowano 23 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2009 Nie chwalac sie moj WRX po modach robi 3.89 s (mierzone z kosmosu) na 225/40/18 ! Pozdrawiam fanow gwiezdnych wojen Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
STACHU Opublikowano 23 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2009 Nie chwalac sie moj WRX po modach robi 3.89 s (mierzone z kosmosu) na 225/40/18 ! Do 100 km/h? Pochwal się, co masz tam namodzone? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 23 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2009 michael jak chcesz wpadnij do kraka pokaże Ci jak się leje leszczy chętnie bym wpadł i to zobaczył Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michael Opublikowano 23 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2009 Taaa... Mój na płozach od sanek mojej bratanicy robi do setki w 1,5 sek. Proponuję założyć koła od Matiza to realnie zejdziecie poniżej 4 sekund do 100. Ja chyba kończę swoją działalność w tym wątku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablonas Opublikowano 23 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2009 A ja zaraz zrobię od 0 do paska w mniej niż sekundę Przypominam, że to dział techniczny Chyba, że do offtopa ten wątek przeniosę :roll: ... wtedy bez konsekwencji można się będzie chwalić kto ma dłuż... eee szybszego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vfts Opublikowano 23 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2009 michael jak chcesz wpadnij do kraka pokaże Ci jak się leje leszczy chętnie bym wpadł i to zobaczył jooo tyż Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Buncol555 Opublikowano 23 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2009 Michael, szydzisz (z niektórych całkiem słusznie) ale Krzysiek_WAWA, mówi mądrze. :roll: :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michael Opublikowano 23 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2009 Michael, szydzisz (z niektórych całkiem słusznie) ale Krzysiek_WAWA, mówi mądrze. :roll: :wink: Że schodząc z opony 205 na 195 można zyskać na przyspieszeniu do 100 km/h prawie sekundę? Dobra miałem siedzieć cicho ;-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się