Virus12 Opublikowano 27 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2010 jakaś fotka tego z tyłu na głowicy się znajdzie?? coby nie powykręcać teraz połowy śrub Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adaś Opublikowano 27 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2010 z tyłu na górze? też na imbusowy klucz? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kruk Opublikowano 27 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2010 adaś, tak. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartZ Opublikowano 27 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2010 adaś, BartZ, najlepiej w blok - jest tam duża zaślepka na klucz imbusowy po stronie prawej od tyłu. Kruk Ta zaślepka w bloku jest taka sama jak ta w głowicy? Chodzi mi o to, czy też czujnik od AG (SM) podejdzie P&P i sorki za przejaw ignorancji, ale zawsze w takich sytuacjach pojawia się u mnie dylemat: prawa strona od tyłu, to która? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kruk Opublikowano 27 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2010 BartZ, zaślepka w bloku jest większa od tej w głowicy i z tego co pamiętam jest ona od tyłu po stronie lewej patrząc od tyłu ale jest też druga zaślepka w bloku od góry po stronie prawej patrząc od tyłu a od przodu patrząc po lewej stronie poniżej przepusticy i tą drugą opcję bym wybrał bo lepszy dostęp i nie pomylisz z kanałem wodnym. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adaś Opublikowano 27 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2010 ja u siebie w bloku nie widzę zaślepek :| w głowicy jakaś jest Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kruk Opublikowano 27 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2010 adaś, od góry po lewej stronie przepusticy jak patrzysz od przodu też nie ma zaślepki? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartZ Opublikowano 27 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2010 BartZ, zaślepka w bloku jest większa od tej w głowicy i z tego co pamiętam jest ona od tyłu po stronie lewej patrząc od tyłu ale jest też druga zaślepka w bloku od góry po stronie prawej patrząc od tyłu a od przodu patrząc po lewej stronie poniżej przepusticy i tą drugą opcję bym wybrał bo lepszy dostęp i nie pomylisz z kanałem wodnym. OK, wielkie dzięki, i jeszcze jedno - jak montowałeś czujnik w większym otworze? Domyślam się, że jakaś redukcja...jest coś gotowego? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kruk Opublikowano 27 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2010 BartZ, zależnie od producenta wskaźnika ale często sam producent daje redukcję razem ze wskaźnikiem. Ja musiałem dorabiać redukcję i montowałem właśnie od góry w bloku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adaś Opublikowano 27 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2010 adaś, od góry po lewej stronie przepusticy jak patrzysz od przodu też nie ma zaślepki? jest, ale nie tak łatwo tam łapy wsadzić. Jednak w głowicy będzie lepiej Porozciągałem kabelki, zostało mi wkręcić czujnik i podłączyć prąd. Ale to jutro zrobi specjalista Dzięki za porady Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Virus12 Opublikowano 27 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2010 adaś pokaż fotkę gdzie to wkręciłeś w głowicę. Nie chce nic skopać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adaś Opublikowano 27 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2010 jutro w robocie mi wkręcą, nie mam w domu kluczy imbusowych -- 27 sie 2010, o 20:27 -- N/A nie ma na głowicy miejsca do wkręcenia czujnika, nie ma tam żadnej zaślepki właśnie rozkręciliśmy stary silnik na kawałki. W bloku są 2 miejsca na górze, ale trzeba dorobić przelotki, bo gwint nie pasuje do czujnika ze wskaźników AG Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Trolololo Opublikowano 28 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2010 Co sadzicie o legendarnym STACK STACK STACK ? Zrobi robote ? http://www.re5pect.pl/index.php?product ... od_id=6743 ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzesiek_67 Opublikowano 28 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2010 Vasquez, bierz tego : http://www.re5pect.pl/index.php?product ... od_id=6740 to absolutne mistrzostwo świata. Pozdrawiam Grzegorz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartZ Opublikowano 30 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2010 Kruk, Adaś Jakbyście dali radę wrzucić jednak jakąś fotkę byłbym bardzo wdzięczny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Virus12 Opublikowano 30 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2010 Chyba to znalazłem, śrubą na klucz 6kątny, na górze prawej głowicy patrząc od przodu auta, zaraz przed wejściem kolektora dolotowego. Szkoda że straaaassznie ciężko ją odkręcić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kruk Opublikowano 30 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2010 Szkoda że straaaassznie ciężko ją odkręcić No to uważaj bo jak zjedziesz gniazdo to masz duży problem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Virus12 Opublikowano 30 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2010 najwyżej się nakrętkę dospawa. (mam nadzieję) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kropkowicz Opublikowano 30 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2010 Szkoda że straaaassznie ciężko ją odkręcić No to uważaj bo jak zjedziesz gniazdo to masz duży problem. chyba żaden problem, zostanie zaślepione i tyle. czujnik gdzieś indziej się wetknie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kruk Opublikowano 30 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2010 Chodziło mi o duży problem z odkręceniem, silnik się od tego nie rozwali przecież Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adaś Opublikowano 30 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2010 Kruk, AdaśJakbyście dali radę wrzucić jednak jakąś fotkę byłbym bardzo wdzięczny Moje fotki Ci nic nie dadzą. W N/A nie ma miejsc w głowicach. W turbo musisz poszukać tak jak pisał Kruk i Grzesiek. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Virus12 Opublikowano 30 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2010 Pstryknę jutro fotkę jak zdążę i wkleje na forum z wersji Turbo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adaś Opublikowano 4 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2010 Czy "piiiiiiii" podczas opening-ceremony we wskaźnikach AG jest normalne? Da się to wyłączyć? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Virus12 Opublikowano 4 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2010 da się wyłączyć, przytrzymaj przycisk i przekręć zapłon żeby się włączyły zegary, potrzymaj przycisk aż opening ceremony się skończy (teraz jeszcze piszczy). Potem zgaś zapłon i odpal jeszcze raz i już nie powinno piszczeć. U mnie działa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adaś Opublikowano 4 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2010 nie działa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się