Skocz do zawartości

Dodatkowe wskaźniki


Harvester

Rekomendowane odpowiedzi

adaś, BartZ, najlepiej w blok - jest tam duża zaślepka na klucz imbusowy po stronie prawej od tyłu.

Kruk

Ta zaślepka w bloku jest taka sama jak ta w głowicy? Chodzi mi o to, czy też czujnik od AG (SM) podejdzie P&P i sorki za przejaw ignorancji, ale zawsze w takich sytuacjach pojawia się u mnie dylemat: prawa strona od tyłu, to która? :oops::P:mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

BartZ, zaślepka w bloku jest większa od tej w głowicy i z tego co pamiętam jest ona od tyłu po stronie lewej patrząc od tyłu ale jest też druga zaślepka w bloku od góry po stronie prawej patrząc od tyłu a od przodu patrząc po lewej stronie poniżej przepusticy i tą drugą opcję bym wybrał bo lepszy dostęp i nie pomylisz z kanałem wodnym.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

BartZ, zaślepka w bloku jest większa od tej w głowicy i z tego co pamiętam jest ona od tyłu po stronie lewej patrząc od tyłu ale jest też druga zaślepka w bloku od góry po stronie prawej patrząc od tyłu a od przodu patrząc po lewej stronie poniżej przepusticy i tą drugą opcję bym wybrał bo lepszy dostęp i nie pomylisz z kanałem wodnym.

OK, wielkie dzięki,

i jeszcze jedno - jak montowałeś czujnik w większym otworze? Domyślam się, że jakaś redukcja...jest coś gotowego?

:D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

BartZ, zależnie od producenta wskaźnika ale często sam producent daje redukcję razem ze wskaźnikiem. Ja musiałem dorabiać redukcję i montowałem właśnie od góry w bloku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

adaś, od góry po lewej stronie przepusticy jak patrzysz od przodu też nie ma zaślepki?

jest, ale nie tak łatwo tam łapy wsadzić. Jednak w głowicy będzie lepiej :)

Porozciągałem kabelki, zostało mi wkręcić czujnik i podłączyć prąd. Ale to jutro zrobi specjalista :)

Dzięki za porady

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jutro w robocie mi wkręcą, nie mam w domu kluczy imbusowych :P

 

-- 27 sie 2010, o 20:27 --

 

N/A nie ma na głowicy miejsca do wkręcenia czujnika, nie ma tam żadnej zaślepki :evil:

właśnie rozkręciliśmy stary silnik na kawałki. W bloku są 2 miejsca na górze, ale trzeba dorobić przelotki, bo gwint nie pasuje do czujnika ze wskaźników AG

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

da się wyłączyć, przytrzymaj przycisk i przekręć zapłon żeby się włączyły zegary, potrzymaj przycisk aż opening ceremony się skończy (teraz jeszcze piszczy).

Potem zgaś zapłon i odpal jeszcze raz i już nie powinno piszczeć. U mnie działa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...