Jump to content

Doczekaliśmy się! IMPREZA FWD niedługo w sprzedaży


Przemeq
 Share

Recommended Posts

  • Replies 69
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Komentarz zbędny... :roll:

 

http://www.subaru-presse.de/news2009/Im ... eutsch.htm

 

Dla niegramotnych z niemieckiego: automatyczne tłumaczenie

 

http://babelfish.yahoo.com/translate_ur ... =Translate

ale to juz kiedys BYLO przeciez - Impreza FWD... tak naprawde dziwi mnie, ze jest to 1.5 n/a benzynowka, a nie FWD 2.0D :roll: :mrgreen:

Link to comment
Share on other sites

wypowiedzi pana z FHI Germany w tym artykule są dosyć straszne, szkoda gadać...

 

… Market positioning:

“Compact, low-priced vehicles are more in demand ever, and with the Impreza 1.5RF we consider to that”.

 

… Principles and acceptance in the market:

“The Impreza with front wheel drive 1.5RF does not mean by any means the softening of our principle “all wheel for all”, but we must adapt. The public perception of the all-wheel drive as too expensive, too heavily, increased consumption, and the custom I nevertheless not, prevented a piercing success on broad front so far.”

 

… Lastingness:

“We want numbers of items, we want Subaru in new clienteles admit to make, we want on the purchase list of new customers, who simply only a beautiful, low-priced car to drive to want: ”

Link to comment
Share on other sites

ale to juz kiedys BYLO przeciez - Impreza FWD

 

Wiem. I miałem nadzieję, że się nie powtórzy... :roll:

bede malo popularny, ale jestew gotow zalozyc sie, ze w ciagu najblizszych kilku lat (powiedzmy 5-7) pojawia sie takze inne modele Subaru z napedem na jedna os (nie liczas Justy i coupe Toyobaru/Subayoty)

 

p.s. Przemeq, niestety, oto nowe oblicze marki: no more WRC, ale za to F&F oraz jedno-osiowe econo-box'y... sad but true :neutral:

Link to comment
Share on other sites

Dobre,ciekaw co pan z FHI Geramnay bierze że Impreza robi się "beautifill" :mrgreen:

 

No ja myślę, że nic nie bierze. Po pierwsze musi tak mówić, po drugie htb może się podobać. Mi się podoba- teraz. Jak się pojawił, był "dziwny" :).

To trochę jak z Lancerami. Dawno temu Evo6 było jedynym słusznym (oprócz Imprezy) samochodem na OSach RSMP, a EVO7 było (dla mnie) brzydkim, nowoczesnym, koszmarem, bleeee.

Jak dwa lata temu zobaczyłem CarismeGT/Evo6 na Barbórce (Luty/Balcerak) to stwierdziłem, że te klasyczne linie są nieco archaiczne. Trzeba iść do przodu, trzeba kombinować. Impra09 w dyszlu wygląda bardzo miło.

 

A co do FWD. żeby były WRX/STI coś musi robić sprzedaż. Było milion razy ;) Nie każdy chce mieć 4x4, a przy tym może jeździć Subaru. Ja bym tego nigdy nie kupił, ale mam nadzieje, że będzie się sprzedawać, a AWD będą troszkę tańsze :D

Link to comment
Share on other sites

(...) Nie każdy chce mieć 4x4, a przy tym może jeździć Subaru (...)

widzisz, problem polega na tym (przynajmniej ja tak to odbieram), ze OD WIELU LAT wbijano ludziom do glowy, ze (prawdziwe) SUBARU = BOXER + symetryczne AWD (+ TURBO :mrgreen: )

 

a tu nagle (a moze raczej - znowu) taka lipa... :roll:

Link to comment
Share on other sites

Jedna Impreza wiosny nie czyni. Przynajmniej wciąż jest wybór 1.5 AWD czy FWD, a w ładnym Mitsu nie ma. :razz:

Martwi mnie tylko potencjalna możliwość amputacji AWD z kolejnych modeli... bez "opcji AWD" w cenniku. Na przykład wszystkie wolnessaki FWD, WRX FWD ze szperą, a tylko XT, Spec.B i STI AWD. :sad:

Link to comment
Share on other sites

widzisz, problem polega na tym (przynajmniej ja tak to odbieram), ze OD WIELU LAT wbijano ludziom do glowy, ze (prawdziwe) SUBARU = BOXER + symetryczne AWD (+ TURBO :mrgreen: )

 

ależ ja jestem tego świadomy ;) kiedyś Justy też było 4x4 :)

Może teraz marketingowcy FHI postanowili troszkę zmodyfikować obraz marki na taką bardziej dla ludu i przystepną.

Dla wielu ludzi Subaru to bulgoczący, nieskromny potworek w niebieskiej budzie i z wielkim parapetem, a to nie wszystkich kręci ;)

1,5FWD ma szanse być tańsze w zakupie, mniej palić, być trochę tańsze w użytkowaniu (można choćby zmieniać tylko dwie opony :D :D ).

A tańsze=

beautiful :roll:
:]
Link to comment
Share on other sites

bede malo popularny, ale jestem gotów założyć sie, ze w ciagu najblizszych kilku lat (powiedzmy 5-7) pojawia sie takze inne modele Subaru z napedem na jedna os (nie liczas Justy i coupe Toyobaru/Subayoty)

 

a ja posunę sie dalej. AWD będzie tylko w najdroższych wersjach, bądź za dopłatą.

Link to comment
Share on other sites

bede malo popularny, ale jestem gotów założyć sie, ze w ciagu najblizszych kilku lat (powiedzmy 5-7) pojawia sie takze inne modele Subaru z napedem na jedna os (nie liczas Justy i coupe Toyobaru/Subayoty)

 

a ja posunę sie dalej. AWD będzie tylko w najdroższych wersjach, bądź za dopłatą.

 

Na moje oko to zrobi się taka sama polityka jak w innych markach. Quattro w Audi, 4Motion w VW, 4Matic w Mercedresie.... AWD w Subaru... wszytsko za dopłatą, w lepszych wersjach...

 

 

....ale lipa.... :roll:

 

WRX FWD ze szperą]

 

..a to to już w ogóle jakis horror :shock:

Link to comment
Share on other sites

Moim zdaniem to odpowiedź na potrzeby rynku. Moja ciotka w Kanadzie i moja siostra w USA mają forestery. Tam wszyscy to kupują bo subaru jest niezawodne, ale czy rzeczywiście kobiecie w mieście jest potrzebne AWD?

 

btw jeep wrangler na jedną oś też jest :)

Link to comment
Share on other sites

Potrzeba rynku potrzebą rynku, ale jest jeszcze coś takiego jak legenda i prestiż marki. IMHO jesteśmy (a właściwie Subaru już jest) już blisko granicy bycia tą marką niszową...

Dawniej to były samochody kojarzone z WRC, mistrzostwa świata, najlepsi kierowcy - teraz pozostało wspomnienie...

Dawniej to były silniki benzynowe, najczęściej dość mocne - teraz wchodzą diesle i chyba niedługo mogą stanowić znaczący udział w sprzedaży

Dawniej t były szyby bezramkowe... - ...eeeech, łza się w oku kręci

Link to comment
Share on other sites

...nie dramatyzują (my), tylko kiedyś jak się ktoś pytał jakie masz auto, wystarczyło powiedzieć Subaru... a teraz trzeba szybko dodać że benzyna i AWD... Niszowość marki będzie nie do obronienia.. Hatchback, ramki, diesel, FWD .... samochód jak samochód....

Link to comment
Share on other sites

Dawniej to były silniki benzynowe, najczęściej dość mocne

 

Eeee tam subaru raczej to nigdy nie miało jakiś mocnych silników. Z turbo to tez przesada, prawie każda inna marka oferowała / oferuje więcej silników turbo, a już chyba każda znacznie mocniejsze silniki.

Większość subaru miały i maja raczej mało mocy.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...