Jump to content

karczochrulez

Użytkownik
  • Content Count

    170
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutralny

About karczochrulez

  • Rank
    ..:: Bywalec :..

Profile Information

  • Skąd
    Sadyba
  • Auto
    perpedes
  • Zainteresowania
    dziewczyny, fury i lampy :)
  1. No sorry Cię bardzo. Jak się zimą staruszka przewróci na nieposypanym chodniku to też jest jej wina? Było się babciu nie ślizgać tak ? Silniki 2,5 są wadliwe - wszyscy widzieliśmy zdjęcie rozwierconych cylindrów i gdyby to zrobił dresiarz w kalibrze to byłoby że głupek, ale że zrobił to skośny inżynierek to zamiatamy pod dywan
  2. Taaa - w zeszłą sobotę, na 8mce za Nadarzynem wyprzedzałem emeryta w skodzie - tak jakieś 90kmh coś zrobiło prrr zjechałem na pobocze.... :? laweta.... spłynęły tłoki :shock: No i czeka mnie teraz wycieczka do Germańskich Oprawców po następny :roll:
  3. eee tam zaraz rzadzi. Po prostu kierownik do niczego był, Twoje by zakopał, nawet czołg by zakopał
  4. Akurat jechałem tamtędy w korku i to lewym pasem jak już to wszystko stało łącznie ze służbami. Z bliska wcale nie taka masakra - wszystkie kabiny całe tylko jedno kółko - chyba od slr sądząc po rozmiarach - dobre 50m dalej. Miał Cygan brykę przez jeden dzień i już nnima - co za pech
  5. EEEE tam - uczciwie to jest oddać znalezione subaru bez kluczyków na samych kluczykach to nawet zupy nie ugotujesz
  6. "Nie powinienem też odbijać na lewy pas ruchu, próbując uniknąć zderzenia, a raczej centralnie walić w kolesia który mi wyjechał. Nie wiem czy w moim przypadku straty byłyby mniejsze (być może ocalałby lewy bok ale bardziej ucierpiałby przód), natomiast na pewno wyjazd na lewy pas jest zawsze groźny i może rodzić niebezpieczną czołówkę, nie daj Boże z autobusem lub innym dużym samochodem. Tak więc mimo nauk i posiadanych wiadomości, wygląda na to, że mogłem się w tej sytuacji zachować lepiej." Dokładnie tak! Miałem w życiu 2 takie sytuacje. Raz na kaszy lodowej z podporządkowanej wyjechał mi transit i stanął, drugim razem też koleś wymusił na śliskim. Wyjścia są trzy 1) ryzykować czołówkę 2) walić w zaparkowane po prawej (wtedy s zwieje i jesteśmy winni) no i 3-cie jedynie słuszne hamować ile się da i walić! W obu moich przypadkach udało się winę udowodnić. A co do lanosa - sie wyklepie i będzie pan zadowolony
  7. No nie żebym był ironiczny, ale... jaka idolka tacy fani
  8. No bez jaj - tyle kasy za podróbę focusa?
  9. Oj tam, żaden problem z tą pracą Najwyżej nowy STIG będzie wyższy
  10. Twórczość taka bardziej przaśna dziadkiem Fredrą zalatuje to jemu się śniły pały lub inaczej mówiąc ch....je A to przecież jest SIP forum kulturalne, ę, ą, strasznie niech więc sobie pan "mamusia" (coś tam, coś tam) w drzwiach przytrzaśnie
  11. to słabo pokazujesz nie widzę jakiś miażdzących argumentów druga rzecz to taka, że umowa nie powinna być tajna w zakresie wspierania prywatnej firmy pomocą publiczną - takie są przepisy UE. No tyle, że te umowy były podpisane przed akcesją. I tu nasuwa się wątpliwość czy po akcesji nie powinny być odtajnione? Odpowiedzcie sobie sami
  12. Hubeert co się czepiasz? że tajne napisałem dlatego, że zaraz by jakiś mądrala pytał o konkrety a co do plajty "oczywiście przez przypadek" bo plajtowało, ale w końcu nie splajtowało, tylko akurat w Polsce gdzie był to dla nich niezły interes.
  13. Nałożenie tej "kontrybucji" nie tylko przyczyni się do wyprowadzenia pieniędzy z Polski. Część ludzi pozostanie przy starych autach nie chcąc brać kredytu w niepewnych czasach. Wówczas zapłacą te 3000 rocznie. Jeki będzie skutek? Będą mieli o 3000 zł rocznie mniej, a więc mniej na: kino, fryzjera, gazety, nowy płaszcz, sprzęt sportowy czy obiad w knajpie. To jest bardzo fajna metoda na pogłębienie kryzysu. To na takie cuda czekaliście?
  14. No i od razu lepiej to są argumenty wymyślone rozumkiem a nie w oparciu o fakty. Zakładam że nie słyszeliście o tym że fiat działa w Polsce na podstawie umowy która liczy 700 stron i jest tajna do dziś. Dlaczego? Bo roi się tam od ulg zwolnień i innych gratisów świadczonych przez budżet czyli nas wszystkich. Mało tego, kontrola NIK kilka lat temu ujawniła mechanizmy wyprowadzania pieniędzy do spółki we Włoszech. Jeszcze im było mało Na jaką kasę wydoiło nasz budżet plajtujące daewoo? Na dużą kasę - niestety bliżej nie wiem bo ta umowa o przejęciu po plajcie też jest tajna. Dodam tylko że daewoo splajtowało akurat po okresie działalności bez płacenia podatków, oczywiście przez przypadek. Cały zysk dla Polski z działania spółek motoryzacyjnych to te niskie pensje płacone robotnikom. Podzespoły i maszyny są przywożone z innych zakładów danej spółki, a nie zamawiane u naszych producentów. Intencją mojego postu powyżej było to, że nasze Państwo, czyli my wszyscy, nie mamy żadnego interesu w ożywianiu sprzedaży nowych samochodów, a temu ma służyć podatek ekologiczny. To ma sens we Francji bo ożywia sprzedaż francuskich samochodów, Francuzi kupują swoje.
  15. Olleo po pierwsze grzeczniej - chyba nie chcesz dołączyć do dość licznego grona internetowych chamów? po drugie może jednak się zniżysz i przedstawisz jakieś argumenty?
×
×
  • Create New...