Qba25 Opublikowano 21 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2009 GREGG, wystawili go trochę. W końcu waży swoje (podane było bodaj 6 ton) i na kiepskich oponach nie dawał rady mimo blokady dyfrów. Zresztą, kategoria przyśpieszanie i hamowanie na śliskim to i na suchym takim kolosem pewnie nie jest łatwa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Olleo Opublikowano 21 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2009 No sorry, test byl raczej na zwinnosc na sniegu, a Unimoga wystawili przeciwko quadowi na snieznych oponach :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kario Opublikowano 21 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2009 Myślę, ze wystawianie quada vs unimoga i te zestawiania miały odpowiedzieć nie który pojazd jest najlepszy na śniegu a co jest lepsze lekkie czy ciężkie, więcej czy mniej mocy itp w sumie można jakieś tam wnioski wyciągnąć... takie, ze subaru jest najlepsze na śniegu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GREGG Opublikowano 21 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2009 GREGG, wystawili go trochę. W końcu waży swoje (podane było bodaj 6 ton) i na kiepskich oponach nie dawał rady mimo blokady dyfrów. Zresztą, kategoria przyśpieszanie i hamowanie na śliskim to i na suchym takim kolosem pewnie nie jest łatwa. biedny zbeszczeszczony unimog :smile: i tak chciałbym kiedys takim pojezdzic w terenie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
remlus Opublikowano 21 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2009 GREGG, wystawili go trochę. W końcu waży swoje (podane było bodaj 6 ton) i na kiepskich oponach nie dawał rady mimo blokady dyfrów. Zresztą, kategoria przyśpieszanie i hamowanie na śliskim to i na suchym takim kolosem pewnie nie jest łatwa. biedny zbeszczeszczony unimog :smile: i tak chciałbym kiedys takim pojezdzic w terenie Ja kiedyś jechałem takim, ale na prawym tylko, duńczyk u którego zarabiałem na lepszą przyszłość przewiózł mnie takim (lub podobnym bo nie pamiętam ale unimogiem) po polach, a by pokazać co potrafi przejechał przez parę rur betonowych o średnicy ok 80 cm (może to było 60 ) W sumie na co dzień jeżdził toyotą hilux a unimoga używał do wożenia drewna z lasu. Trochę się dziwię ze przegrał ale z quadem na śniegu nie miał chyba najmniejszej szansy ze względu na gabaryty i wagę. To naprawdę spora ciezarówka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RafalW Opublikowano 21 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2009 Subaru Pirelli W240 Sottozero, a Porsche Sottozero II. Oczywiscie rozmiar inny. Wystarczy, że na śniegu 911 miał znacznie szersze opony i już nie miał szans. Tak jak ja, na zimę mam 235 na 17 by było lepiej. Możesz podać rozmiary? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Olleo Opublikowano 21 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2009 235/40-295/35 R18V vs. 245/40 R18V Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RafalW Opublikowano 21 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2009 Tył 911 powinien mieć 265 max a STI lepiej działa na 235/45-17 Te 295 na śniegu to bardzo poważna pomyłka, jedynie co się da zrobić jeszcze gorzej to wsadzić zimówki na 19'' Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GREGG Opublikowano 21 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2009 W sumie na co dzień jeżdził toyotą hilux a unimoga używał do wożenia drewna z lasu ech, wyposażenie full wypas :smile: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mile Opublikowano 21 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2009 RafalW, inna sprawa że właściciele Turbo raczej nie babrają sie w śniegu więc im wszystko jedno :wink: Przynajmniej większość. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RafalW Opublikowano 21 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2009 Ten, którego znam akurat ma zimówki a śniegu w tym roku takie ilości walą z nieba, że nie da się jechać nie po śniegu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Durbos Opublikowano 22 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2009 Co mają udowodnić takie testy :?: :?: Dopóki będą różne modele opon i różne ich rozmiary :!: nie będzie uczciwego rozstrzygnięcia, koniec kropka :!: Miałem test z zeszłego roku z niemieckiego SportAuto czy coś podobnego i wyszło z porównania, że z min Lambo Gallardo, 911turbo, audi rs, evo itp, że na ok 2kn odcinku lodowo/śniegowego toru drugi czas wykręciła Alfa Brera :shock: . W sumie super, sam czasami taką jeżdżę, ale ni ch... takich możliwości nie odczuwam :!: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
remlus Opublikowano 22 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2009 W sumie na co dzień jeżdził toyotą hilux a unimoga używał do wożenia drewna z lasu ech, wyposażenie full wypas :smile: Tam podchodzą bardzo racjonalnie, nic na pokaz, tylko to co jest potrzebne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PKocial Opublikowano 22 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2009 mam porównanie osobiste WRX 08 , sti 08 , sti 06 z tegorocznej jazdy po śniegu. Modele 08 np wrx dużo lepiej się prowadzą niż 01-06, niezależnie co technicznie i z oponi rajdowców można wywnioskować o modelach 08. WRx 08 bez blokad prowadzi się super sam nie wierzyłem ( łatwy w opanowaniu, mała podsterowności i trakcja) jeśli ktoś mówi inaczej zapraszam aby to udowodnił mi na odcinku zaśnieżonym... STI08 kontra STi06 znowu podobnie , na tych samych oponach 225 45 17 Pirelli , po chwili przyzwyczajenia się do innych gabarytów i miejsca za kierownicą, każdy woli 08 która znów łatwiejsza i stabilniejsza w prowadzeniu co skutkuje i widać to po czasach... Porsche nie było więc to wew. porównanie Subari s lekko off topic pzdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GREGG Opublikowano 22 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2009 Tam podchodzą bardzo racjonalnie, nic na pokaz, tylko to co jest potrzebne rozumiem, chodziło mi o to, że zazdroszcze możliwości trzymania paru takich zabawek w garażu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RafalW Opublikowano 22 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2009 STI08 kontra STi06 znowu podobnie , na tych samych oponach 225 45 17 Pirelli , po chwili przyzwyczajenia się do innych gabarytów Właśnie to jest śmieszne. Wsiadasz, jedziesz i masz wrażenie, że 08 jest znacznie wiekszy podczas gdy tak naprawdę to niebardzo jest. STi 09/07 Exterior Length 173.8 " 175.8 " - minimalnie krótszy Exterior Width 70.7 " 68.1 " - minimalnie szerszy Exterior Height 58.1 " 56.3 " - niestety trochę wyższy i miejsca za kierownicą, każdy woli 08 która znów łatwiejsza i stabilniejsza w prowadzeniu co skutkuje i widać to po czasach... Akurat przewaga nowego na śniegu może być częściowo spowodowana znacznie miększym zawieszeniem. No i jest na tyle cichutki, że masz wrażenie, że się mniej męczy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 22 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2009 Durbos, wiesz, z drugiej strony taki AŚ / Auto Bild (?) to jest dla czytelników, którzy idą do salonu, dają kasę i jadą. A podejrzewam, że właśnie większość będzie brała standardowe opony - czyli w porsche 295, a w Subaru 245. Również z racji tego, że w Niemczech (a podejrzewam, że to tylko tłumacznie było?) jednak w większości przypadków zjawisko "zima" polega na tym, że jest +3 stopnie, i absolutny brak śniegu a prędkość autostradowa wciąz wynosi ok 160 wzwyż. I żaden z normalnych śmiertelników nie będzie się interesował zakładaniem specjalnych opon na śnieg! co innego gdyby to był test z czasopisma Sport Auto - oni tam idą celowo w ekstremum i w takim przypadku też bym był zdziwiony brakiem zainteresowania zmianą opon. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mile Opublikowano 22 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2009 Ten, którego znam akurat ma zimówki a śniegu w tym roku takie ilości walą z nieba, że nie da się jechać nie po śniegu. Nie powiedziałem że nie jeżdza,tylko że nie przykładają raczej wagi do tego jak jeżdzą po tym śniegu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartZ Opublikowano 22 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2009 Durbos, wiesz, z drugiej strony taki AŚ / Auto Bild (?) to jest dla czytelników, którzy idą do salonu, dają kasę i jadą. A podejrzewam, że właśnie większość będzie brała standardowe opony - czyli w porsche 295, a w Subaru 245. Również z racji tego, że w Niemczech (a podejrzewam, że to tylko tłumacznie było?) jednak w większości przypadków zjawisko "zima" polega na tym, że jest +3 stopnie, i absolutny brak śniegu a prędkość autostradowa wciąz wynosi ok 160 wzwyż. I żaden z normalnych śmiertelników nie będzie się interesował zakładaniem specjalnych opon na śnieg! ... Very true - kiedyś tłumaczyłem artykuł z AutoBilda (nie pytajcie czemu :razz: ) a to co się później ukazało w AŚ było dokładnym tłumaczeniem. Przypuszczam, że co do "niemieckiej" zimy też masz rację, ale... czy właśnie nie tak powinno być? Drogi czarne i czyste niezależnie od warunów - bezpieczny powrót do domu :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RafalW Opublikowano 22 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2009 Nie powiedziałem że nie jeżdza,tylko że nie przykładają raczej wagi do tego jak jeżdzą po tym śniegu. Jak się mieszka w Chicago tej zimy, której odśnieżają tylko główne ulice a mniejsze olewają kompletnie to nie da się nie przykładać. Na kilku uliczkach było tak ślisko, że nawet moje auto się ślizgało na boki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartZ Opublikowano 22 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2009 Nie powiedziałem że nie jeżdza,tylko że nie przykładają raczej wagi do tego jak jeżdzą po tym śniegu. Jak się mieszka w Chicago tej zimy, której odśnieżają tylko główne ulice a mniejsze olewają kompletnie to nie da się nie przykładać. Na kilku uliczkach było tak ślisko, że nawet moje auto się ślizgało na boki. Nie no żartujesz? Poważnie, myślałem, że tam za oceanem to obywatel (w tym przypadku kierowca :wink: ) nie będzie napotykał takich banalnych trudności w codziennym życiu (wiesz no U S A - wydawało mi się, że to raczej nobilitacja). a tak dla kontrastu - pamiętam jak kiedyś kilka dni listopadowych w Tyrolu spędzałem i w nocy spadł śnieg, wyjeżdżaliśmy rano koło 8 i drogi były już czyściutkie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emotorsport Opublikowano 22 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2009 Wiedziałem to przed testem w tem taliboidzie nic nowego nie odkryli Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RafalW Opublikowano 22 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2009 Nie no żartujesz? Poważnie, myślałem, że tam za oceanem to obywatel (w tym przypadku kierowca :wink: ) nie będzie napotykał takich banalnych trudności w codziennym życiu (wiesz no U S A - wydawało mi się, że to raczej nobilitacja). a tak dla kontrastu - pamiętam jak kiedyś kilka dni listopadowych w Tyrolu spędzałem i w nocy spadł śnieg, wyjeżdżaliśmy rano koło 8 i drogi były już czyściutkie A tak w ogóle to o czym ty piszesz? Masz coś z sensem do napisania czy tylko tak bez sensu walisz w klawisze? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PKocial Opublikowano 23 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2009 no ciut miękksze zawieszenie, ale przedewszystkim rozstawy kół i osi i rozłożenie masy decyduje... . Nie ważyłem ,ale zrobię to i zobaczymy ile gdzie dokładnie przypada bo lubię sprawdzić sam:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mile Opublikowano 23 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2009 RafalW, tak,ale chodzi mi o to że kierowca Turbo raczej nie będzie przeżywał tego że STi czy cokolwiek innego prowadzi się lepiej od jego auta. Polecam temat na 6speedonline a props zimy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się