BartZ Opublikowano 23 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2009 Nie no żartujesz? Poważnie, myślałem, że tam za oceanem to obywatel (w tym przypadku kierowca :wink: ) nie będzie napotykał takich banalnych trudności w codziennym życiu (wiesz no U S A - wydawało mi się, że to raczej nobilitacja). a tak dla kontrastu - pamiętam jak kiedyś kilka dni listopadowych w Tyrolu spędzałem i w nocy spadł śnieg, wyjeżdżaliśmy rano koło 8 i drogi były już czyściutkie A tak w ogóle to o czym ty piszesz? Masz coś z sensem do napisania czy tylko tak bez sensu walisz w klawisze? Coś ty taki drażliwy? Rozumiem, że już nic nie można się zapytać. W Stanach nie byłem, więc skąd mam wiedzieć, wydawało mi się, że tam drogi są zawsze utrzymywane w dobrym stanie co oznacza również zimę i ich odśnieżanie - stąd to zdziwienie. Jeżeli jednak pytanie było zbyt trudne to sorki... :???: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RafalW Opublikowano 23 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2009 no ciut miękksze zawieszenie, ale przedewszystkim rozstawy kół i osi i rozłożenie masy decyduje... . Nie ważyłem ,ale zrobię to i zobaczymy ile gdzie dokładnie przypada bo lubię sprawdzić sam:) Tak z ciekawości to jak ustawiałeś DCCD i Si drive? Czy w 07 jest to Si drive czy jeszcze nie? Acha no i jak z VDC? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leon Opublikowano 23 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2009 Bo Amerykanie som biedni. Nie stać ich na wachę po polskich cenach, to na pługi też nie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mile Opublikowano 23 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2009 http://www.6speedonline.com/forums/997-turbo-gt2/157878-driving-997tt-below-zero-temps.html Patrząć na ich podjeście do jazdy w niskich temperaturach można wyrobić sobie opinie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RafalW Opublikowano 23 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2009 RafalW, tak,ale chodzi mi o to że kierowca Turbo raczej nie będzie przeżywał tego że STi czy cokolwiek innego prowadzi się lepiej od jego auta. Raczej nie. Tym bardziej, że auto jest znacznie niższe i muszą i tak bardziej uważać jak jadą. Polecam temat na 6speedonline a props zimy. Znaczy co gdzie i jak? [ Dodano: Pią Sty 23, 2009 9:20 am ] Coś ty taki drażliwy? Mam alergię na głupotę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nietoperz77 Opublikowano 23 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2009 Mam alergię na głupotę. to co napisał BartZ faktycznie nie było zbyt lotne, ale ten komentarz to chyba mógł byś zatrzymać dla siebie? :neutral: w końcu przeprosił... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RafalW Opublikowano 23 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2009 Jeśli ty uważasz impertynenckie Jeżeli jednak pytanie było zbyt trudne to sorki... :???: za przeprosiny to ja bardzo przepraszam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mile Opublikowano 23 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2009 RafalW, na tym forum koleś się pyta czy nie ma problemów z odpalniem Porsche poniżej 50 Fr czyli 10 stopni Celcjusza,NA PLUSIE. To raczej pokazuje ich wiedze,doświadczenie i ogólne podejście do tematu zimy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RafalW Opublikowano 23 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2009 http://www.6speedonline.com/forums/997-turbo-gt2/157878-driving-997tt-below-zero-temps.html Patrząć na ich podjeście do jazdy w niskich temperaturach można wyrobić sobie opinie. Powiem ci, że nie za bardzo wiem o co ci chodzi. Nie mówię, że nie masz racji ale ja po prostu może nie widzę tego co ty. Jedni goście mówią o naprawdę niskich temperaturach (rzędu poniżej -20C, ktoś wspomina nawet o -40 ale to z uwzględnieniem wiatru), w których wiele aut a problemy szczególnie, jak nie są zupełnie nowe. A inni, np. z Florydy, się przekomarzają, że u nich zimno bo spadło do niesamowitej temperatury +10C. [ Dodano: Pią Sty 23, 2009 1:03 pm ] RafalW, na tym forum koleś się pyta czy nie ma problemów z odpalniem Porsche poniżej 50 Fr czyli 10 stopni Celcjusza,NA PLUSIE. To raczej pokazuje ich wiedze,doświadczenie i ogólne podejście do tematu zimy Ten gość robi sobie trochę jaja a trochę jest ciekawy jak sporo innych bo mrozy były rekordowe w okolicach wielkich jezior. On mieszka na Florydzie i drażni się trochę z tymi co marzną na północy. Tej zimy w okolicach Chicago do tej pory spadło mnóstwo śniegu i były naprawdę mocne mrozy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mile Opublikowano 23 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2009 Ok,może nie rozumiem za bardzo waszych żartów,imo pytanie było prawdziwe dlatego uznałem że jest dość zabawne. Ty oczywiście masz lepsze spojrzenie na to więc pozostaje mi się zgodzić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RafalW Opublikowano 23 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2009 Ech, dlaczego od razu "waszych"? Ten gość co zaczął topic jest z Florydy także jak nie jeździł na północ to mógł w życiu śniegu nie widzieć. On może naprawdę nie mieć pojęcia. Ale różni inni co odpowiadają z Chicago, Michigan, chyba Dakoty nie mogą nie wiedzieć bo choćby tej zimy jak zwalił się śnieg w listopadzie tak walił jeszcze wiele razy i to naprawdę mocno. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PKocial Opublikowano 23 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2009 Rafał zawsze S Sharp i VDC off, na ustawieniu automatic -DCCD 08 jest bardzo dobrze na śniegu , abs też jak bardziej ślisko wyjeżdzony snieg lub lód DCCD manual max spięte wtedy nieraz ciut abs potrafi przeszkodzić, ale bez problemu zależy duzo od stylu jazdu lewa noga itd w 07 DCCD tak samo ustawiam , ale jak ktoś wnikly można wyczuć różnice wydaje mi się ze inaczej zmapowane ecu DCCD 07 08 pzdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RafalW Opublikowano 23 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2009 zawsze S Sharp i VDC off, na ustawieniu automatic - Na śniegu to raczej Auto + się lepiej sprawuje. A jak VDC off to co z TC? (lampka żółta czy zielona?). w 07 DCCD tak samo ustawiam , ale jak ktoś wnikly można wyczuć różnice wydaje mi się ze inaczej zmapowane ecu DCCD 07 08 A czy 07 miał trzy tryby automatu do DCCD? I o ile dobrze kojarzę to VDC czy TC nie miał. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PKocial Opublikowano 24 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2009 Rafał mój błąd na śniegu oczywiście auto lub auto + ( bardziej przód ) ale 70% jak więcej miejsca nie ciasne zakręty to 100% manual, jak mokro lub suche zawsze auto - używam VDC zółte, 07 -08 porównując zachowanie w trybie DCCD auto, starsze nie miały VDC. pzdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RafalW Opublikowano 24 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2009 Na żółtym nadal masz Traction Control co pomaga ustabilizować auto w takich warunkach. By było fair przełącz na zielone światełko i wtedy porównaj. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PKocial Opublikowano 25 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2009 na zółtym VDC, dobrze mi się jeździ na codzień, czy sucho czy śnieg polecam bo to jest właśnie VDC i traction control off Rafał! traction control nie wyłączysz w 100% mam przez to na myśli opcję podjazd pod górkę tzw incline start assist porówanie robione było na all system OFF :smile: ciekawy link dużo pokazane niestety po japanese , miłego oglądania http://pl.youtube.com/watch?v=tRrejHG4gl0 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RafalW Opublikowano 25 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2009 na zółtym VDC, dobrze mi się jeździ na codzień, czy sucho czy śnieg polecam Mi się dobrze jeździ nawet bez wyłączania czegokolwiek. Te systemy jakimś cudem nie mają tendencji do wkurzania jak w większości aut. bo to jest właśnie VDC i traction control off Rafał! Chyba masz rację. Przetestuję to jeszcze raz dla siebie. Ciekawe jest to, że kiedyś wjechałem na duży parking i pokręciłem trochę bączków i poślizgałem się trochę, a potem sobie przypomniałem, że nawet nie wyłączyłem tych układów. Auto całkiem nieźle się ślizgało. traction control nie wyłączysz w 100% mam przez to na myśli opcję podjazd pod górkę tzw incline start assist Aaaaa, to taki mały drobiazg co niektórych doprowadza do pasji a mi w sumie wszystko jedno. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemeq Opublikowano 26 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2009 Rozluźniają mnie takie porównania. Jedyne porównanie, które mi pasuje, to porównanie na torze czy to w Top Gear, czy w tym niemieckim magazynie (jak on tam?). Szczególnie, że w tym drugim STI'06 DŁUUUUGO był na topie i dostał baty dopiero od Porsche GT2, które jest mordercą . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PKocial Opublikowano 26 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2009 porównanie robiłem dla Siebie! na obiekcie typu tor:) każdy może mieć :cool: inne odczucia, to jak co lepiej Ci pasuje jak z butami czy ... nie sugeruje się top gear czy gazetami raczej z przymróżeniem oka , natomiast częste pisanie "bullszajts" kształtuje opinię odbiorcy , który nie miał i w większości przypadków nie będzie miał do czynienia organoleptycznie z tymi obiektami kołowymi. Porównanie dobre to z czujnikami itd tak jak niemcy nieraz robią , dać te same opony klocki kierowcę , różne warunki , ale po co? komu na tym by zależało gazecie?producentowi?sponsorowi artykułu? nieraz trudno zgadnąć, fajnie że coś się dzieje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartZ Opublikowano 26 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2009 ...Coś ty taki drażliwy? Mam alergię na głupotę. Pas RafalW - bardzo chcę hołdować zasadom tego forum więc koniec z prywatnymi wycieczkami i prostackimi tekstami - za wstawkę o stopniu trudności pytania sorry. Jednakże co jest głupiego w pytaniu, jak jest z odśnieżaniem dróg w Stanach. Chciałbym jeszcze raz podkreślić, że nigdy tam nie byłem, nie widziałem i po prostu nie wiem. Być może mój obraz USA był nieco wyidealizowany (stąd moje zdziwienie), ale czy to sprawia, że takie a nie inne pytania są zaraz traktowane jako głupie? :sad: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RafalW Opublikowano 26 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2009 Może to nadwrażliwość z mojej strony ale jednak wymowa twojego pytania jest dość kpiąca a jestem już zmęczony różnymi bezsensownymi komentarzami na temat tego jak to jest lub nie jest w USA albo jacy to wszyscy amerykanie są głupi itp. Powiedzmy w takim razie, że mieliśmy problemy komunikacyjne i zostawmy to jak jest. A jak naprawdę nie miałem racji (co rozstrzygnij sam dla siebie) to cię przepraszam za drażliwość. [ Dodano: Pon Sty 26, 2009 3:36 pm ] A jak to jest w Chicago to masz tu: Chicago Tribune ... Chicago spent $33.7 million last year to handle snow, Picardi said an attempt was made to save money by not plowing side streets during overnight hours when workers get overtime pay. "We looked to address the side streets during straight time hours," Picardi said. "It's something we tried early on to save some money here." But overnight freezing on side streets made it tough, and sometimes impossible, to clear side streets the next day, he said. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartZ Opublikowano 27 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2009 Może to nadwrażliwość z mojej strony ale jednak wymowa twojego pytania jest dość kpiąca a jestem już zmęczony różnymi bezsensownymi komentarzami na temat tego jak to jest lub nie jest w USA albo jacy to wszyscy amerykanie są głupi itp.Powiedzmy w takim razie, że mieliśmy problemy komunikacyjne i zostawmy to jak jest. A jak naprawdę nie miałem racji (co rozstrzygnij sam dla siebie) to cię przepraszam za drażliwość. [ Dodano: Pon Sty 26, 2009 3:36 pm ] A jak to jest w Chicago to masz tu: Chicago Tribune ... Chicago spent $33.7 million last year to handle snow, Picardi said an attempt was made to save money by not plowing side streets during overnight hours when workers get overtime pay. "We looked to address the side streets during straight time hours," Picardi said. "It's something we tried early on to save some money here." But overnight freezing on side streets made it tough, and sometimes impossible, to clear side streets the next day, he said. No problem, everything's clear now :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się