Ejector Posted January 19, 2009 Share Posted January 19, 2009 Witam, Tym razem jest jak być powinno, w teście AŚ 4/09 Subari Impreza objechała wszystkich na sniegu. Miłej lektury. Pzdrawaim Link to comment Share on other sites More sharing options...
przemo 2.0 Posted January 19, 2009 Share Posted January 19, 2009 a jakis link dasz? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Intakwrx Posted January 20, 2009 Share Posted January 20, 2009 Możesz choć po opowiadać..... :roll: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Harvester Posted January 20, 2009 Share Posted January 20, 2009 Witam,Tym razem jest jak być powinno, w teście AŚ 4/09 Subari Impreza objechała wszystkich na sniegu. Miłej lektury. Pzdrawaim Skromna ta lektura :roll: Link to comment Share on other sites More sharing options...
chojny Posted January 20, 2009 Share Posted January 20, 2009 Możesz choć po opowiadać..... a co tu opowiadać, veni, vidi, vici i tyle Link to comment Share on other sites More sharing options...
raju Posted January 20, 2009 Share Posted January 20, 2009 Witam,Tym razem jest jak być powinno, w teście AŚ 4/09 Subari Impreza objechała wszystkich na sniegu. Miłej lektury. Pzdrawaim ...min. Fiata Pandę 4x4 i Suzuki Jimny W najnowszym AŚ, którego mimo wszystko nie lubię, jest porównanie napędów 4x4 w samochodach różnych klas. W porówaninu udział wziął Tiguan, Unimog, Audi, Cayenne, GLK, Niva. STi było zestawione bezpośrednio z 911 Turbo 4x4. Podsumowanie obejmowało wyniki bezpieczeństwa, trakcji, przyjemności z jazdy itp. Wygrało STI :smile: PS. Oczywiście wszystko na śniegu i lodzie :wink: Pozdrowienia raju Link to comment Share on other sites More sharing options...
Waldemar Biela Posted January 20, 2009 Share Posted January 20, 2009 Subari Pzdrawaim Czy Subari to ... liczba mnoga? A ja ciebie dla odmiany ...Pozazdrajwiam. mamusia Link to comment Share on other sites More sharing options...
kogii Posted January 20, 2009 Share Posted January 20, 2009 Czy Subari to ... liczba mnoga? tia... mniejsze, ale w liczbie mnogiej.. znaczy duzo ich Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ejector Posted January 20, 2009 Author Share Posted January 20, 2009 Witam, Za literówki przepraszam, i podrzucam link: http://www.auto-swiat.pl/wydania,artyku ... kul-23146/ Pozdrawiam Link to comment Share on other sites More sharing options...
GREGG Posted January 20, 2009 Share Posted January 20, 2009 Witam, Za literówki przepraszam, i podrzucam link: http://www.auto-swiat.pl/...,Artykul-23146/ niestety z linku mozna sobie tylko foty obejrzec :wink: lepiej wiec przyjac po prostu z zadowoleniem, ze impreza wygrała, a uzasadnienie to juz sprawa wtórna Link to comment Share on other sites More sharing options...
remlus Posted January 20, 2009 Share Posted January 20, 2009 Witam, Za literówki przepraszam, i podrzucam link: http://www.auto-swiat.pl/...,Artykul-23146/ niestety z linku mozna sobie tylko foty obejrzec :wink: lepiej wiec przyjac po prostu z zadowoleniem, ze impreza wygrała, a uzasadnienie to juz sprawa wtórna Wcale nie jest to sprawa wtórna, bo wg autorów subaru z porszakiem wygrało "sprytem", a cały test bo to auto rajdowe co zdaje się sugerować jakąś nieuczciwą przewagę na dzień dobry. Link to comment Share on other sites More sharing options...
GREGG Posted January 20, 2009 Share Posted January 20, 2009 Wcale nie jest to sprawa wtórna, bo wg autorów subaru z porszakiem wygrało "sprytem", a cały test bo to auto rajdowe co zdaje się sugerować jakąś nieuczciwą przewagę na dzień dobry. to tym lepiej niz znać uzasadnienia Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kario Posted January 20, 2009 Share Posted January 20, 2009 Wolałbym w tym teście zobaczyć "zwyczajne" subaru a nie STI. Jednak to zespólnie inny napęd dodatkowe szpery itp, ciekawy jakby sobie poradził normalny legas. Link to comment Share on other sites More sharing options...
adaś Posted January 20, 2009 Share Posted January 20, 2009 ciekawy jakby sobie poradził normalny legas. lepiej Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kario Posted January 20, 2009 Share Posted January 20, 2009 Czemu uważasz, ze lepiej ? STI ma szpere z przodu i z tylu a w środku ma aktywny dyfer z tego co wiem. Link to comment Share on other sites More sharing options...
RafalW Posted January 20, 2009 Share Posted January 20, 2009 Napisali przynajmniej jakie te auta miały opony? Link to comment Share on other sites More sharing options...
mile Posted January 20, 2009 Share Posted January 20, 2009 To naprawdę niezwykłe że 480 konne Porsche na śniegu nie wygrało,szkoda jeszcze że nie dali Lambo 640 LP,to w końcu też 4x4. Link to comment Share on other sites More sharing options...
karczochrulez Posted January 20, 2009 Share Posted January 20, 2009 to porsze to jakiś badziew - na śniegu sobie nie radzi? nie biorę - nawet jakby mi dopłacali Link to comment Share on other sites More sharing options...
Intakwrx Posted January 20, 2009 Share Posted January 20, 2009 Napisali przynajmniej jakie te auta miały opony? W sumie to kluczowe pytanie... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Olleo Posted January 21, 2009 Share Posted January 21, 2009 Subaru Pirelli W240 Sottozero, a Porsche Sottozero II. Oczywiscie rozmiar inny. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Qba25 Posted January 21, 2009 Share Posted January 21, 2009 Też, spojrzawszy na okładkę, zakupiłem na szybko pisemko i... takie to całe porównanie trochę mało poważne jest. Subaru zestawili z Porsche na zasadzie TANI (200 tys) - DROGI (640? tys). Dobrze, że dodali jeszcze "relatywnie tani oczywiście". :wink: Potem było takie krótkie zestawienie przyśpieszeń i hamowań do/z 40 km/h całej stawki. Zestawione pary były trochę dziwnie: np najnowszy Mercedes z 32-letnią konstrukcyjnie Ładą Nivą (której napęd nota bene mimo prostoty dawał radę, tylko... mocy brakło), Unimog (na szosowych oponach, w śniegu) z quadem. Zestawienie w sumie niewiele chyba wnosi w temacie 4x4, jak duża część testów tej gazety zresztą (taka subiektywna opinia). Znacznie ciekawszy test widziałem w niemieckiej telewizji, gdzie porównali różne konstrukcje w kategoriach: przejazd nieodśnieżoną górsko-leśną drogą, podjazd po trasie wyciągu narciarskiego (kto wyżej), kierowalność na zwykłej drodze (slalom/komfort, itp), co pokazywało zalety i wady poszczególnych konstrukcji. Niestety, impreza się nie załapała do porównania Nie zmiania to faktu, że cieszy wynik zestawienia Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jacky X Posted January 21, 2009 Share Posted January 21, 2009 Jak to zwykł mówić Leszek Kuzaj : 'Tyle to my wiemy bez testu". Link to comment Share on other sites More sharing options...
Olleo Posted January 21, 2009 Share Posted January 21, 2009 I jeszcze ktos z AŚ nie wiedziec czemu pisal cos o Suzuki Ignis... :roll: Link to comment Share on other sites More sharing options...
BartZ Posted January 21, 2009 Share Posted January 21, 2009 I jeszcze ktos z AŚ nie wiedziec czemu pisal cos o Suzuki Ignis... :roll: TAK zauważyłem, gdy tymczasem był to Jimny... Będę złośliwy, ale cieszy mnie fakt, że Q7 też nie dało rady... natomiast przeraziła mnie bezradność unimoga, ten pojazd zawsze kojarzył mi się z mistrzem świata w kategoriach teren i pochodne (rozumiem opony, ale mimo wszystko), a tymczasem nic... :sad: Link to comment Share on other sites More sharing options...
GREGG Posted January 21, 2009 Share Posted January 21, 2009 natomiast przeraziła mnie bezradność unimoga, ten pojazd zawsze kojarzył mi się z mistrzem świata w kategoriach teren i pochodne (rozumiem opony, ale mimo wszystko), a tymczasem nic... :shock: niemozliwe, czytalem kiedys o unimogu, jak pamietam to on przejeżdza nawet przez metrowe ściany itd. :wink: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now