Skocz do zawartości

Subaru B9 Tribeca - oficjalne fotki :)


michal

Rekomendowane odpowiedzi

Ciekawy projekt. Tyl - bardzo atrakcyjny, choc od stylistycznych konotacji do Waltera da Silvy i Alfy jakos trudno mi uciec....

W sumie auto bardzo ciekawe, szalenie latwo rozpoznawalne, majace oryginalny styl. Zapewne HIT...

 

 

Witamy nowego kolege :) :!:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 74
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Bry Panu :)

 

od razu pytanko: czemu rezygnacja z ramek jest dostosowaniem sie do wamagan rynku?

 

Hej

 

Ano dlatego, ze amerykanskie przepisy dotyczace bezpieczenstwa biernego sa coraz ostrzejsze (widac to chocby po coraz wiekszych tylnych zderzakach - vide Forester, Legacy i Outback na USA) - a przy gabarytach, szczegolnei wysokosci Tribeca, byloby pewnie trudno zachowac odpowiednia sztywnosc nadwozia bez ramek. Amerykanie chcieli wielkiego, wysokiego Crossover'a to go maja - ale czy to prawdziwe Subaru? ;-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiecie co? Przyszlo mi do glowy jeszcze jedno skojarzenie - przod to mix Nissana Micry (zarys przednich swiatel) i Kii Opirus (ten paskudny grill)

:-)

Wiecie co? Juz przynajmniej polowa fanow Subaru ktorych znam dyskutuje namietnie o Subaru Tribeca - projektantom wiec udalo sie jedno - obok tego modelu nie mozna przejsc obojetnie...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie dość ze Subaru nie uchodziłu za miss piekności to teraz wciskają coś takiego. Ja go nigdy nie zaakceptuje ramki to po pierwsze ale ten tył to porażka boczna tylna szybka stylista chyba był pijany ścięta blee. A ten tył wygląda jak jakiś nieudany spoiler zintegrowany z linią boczną. Ten stylista to dezerter. A co do micry z przodu mały nissan nigdy mi sie nie podobał a duzy to juz wcale. Mnie sie wydaje ze własciciel tego auta otrzyma gratis opaske na oczy którą w środku bedzie sciągał nacieszy sie wnętrzem i jak bedzie wysiadał to juz nie potrzebóje bo i tak jest odwrócony tyłem do auta.

 

Moim skromnym zdaniem porażka ale zdania są podzielone.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pociesze tych, ktorzy jeszcze maja niewyrobione zdanie - spodoba sie wam, tym ktorym nie pasuje ta zmiana musze przekazac przykra informacje - bedziecie sie musieli do niej przyzwyczaic.

 

Genralnie istnieje tendencja do tworzenia pojazdow "na jedno kopyto" i mocno schematycznych. Czy piekna, czy brzydka - napewno nie mozna powiedziec, ze Tribeca nie wywoluje emocjonalnego podejscia do niej...

Swiadczy chyba o tym ta dyskusja. Emocje... czy nie o to tez chodzi ? Kwestia gustu - kazdy ma inny, o tym nie ma co dyskutowac. Napewno warto uswiadomic sobie, ze jest to pierwszy model Subaru tych gabarytow (przynajmniej taki, ktory wchodzi do produkcji).

BTW - czy tak duza konstrukcja faktycznie nie wymusza pozostawienia ramek wokol szyb ? Nie wiem jak to wyglada z przeciazeniami. To duze auto :roll:

 

Mozna powiedziec, ze jestem uswiadomiony w temacie troche bardziej w idei powstania takiego design-u i musze powiedziec, ze teraz inaczej patrze na Tribece .... pozytywniej 8) Mam nadzieje, ze tak tez spojrzycie na ta zmiane :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niestety jak tak na to nie patrze (no moze nie dokonca tak).

Nie rozumiem dlaczego pan da Silva ma takie "wziecie"?

Przeciez czego sie nie dotknie zalatuje a nawet czasami wrecz smierdzi Alfa Romeo (podobaja mi sie Alfy ale tylko Alfy).

Czy faktycznie miara topowego designera jest to, ze laik jest wstanie bezblednie okreslic, ze tu chyba maczal swoje kreslarskie paluchy gosc, ktory cos mial wspolnego z Alfa (szczegolnie patrzac od tylu)?

 

Mnie sie to auto zupelnie nie podoba (poza wnetrzem) i jezeli cala gama modeli Subaru (szczegolnie Impreza) "pojdzie"w tym kierunku to...wedlug mnie straci bardzo duzo - swoja oryginalnosc!

 

Saval - subarowa konserwa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Uwaga, cytuje za dzisiejszymi wysokimi obrotami: TAK W PRZYSZLOSCI BEDA WYGLADAC PRZODY WSZYSTKICH SUBARU.

Bravo.

Przyjdzie nam jezdzic mercedesami 230 coupe sprzed 20 lat czuje. Albo fiatami jakimis. No fiat stilo ladniejszy jest od tego nieszczescia wizualnego.

FLIPPER, czytajac twoj post widze, ze czlowiek isttnie moze sobie wszystko wmowic i przyzwyczaic do wszystkiego.

Kiedy pierwszy raz zobaczylem Tribece, to nie wiedzialem ze to subaru i pomyslalem, co za ohydny koreanczyk.

Nie ucieknie sie przed tym moj drogi, wmawiac se mozemy wszystko, ale ta szkarada nawet nie jest tak brzydka, że aż interesujaca. BRRRRRRRR

Ratunku. Na szczescie za półtora roku kiedy prawdopodobnie będę wymieniał auto, to jeszcze legacy będze normalnie wyglądać. Bo z Imprezą nie wiadomo. A jak tak dalej pójdzie to kupię diesla ranaulta Espaca i bede sie wlokl na szosie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przód w Scramblerze też jest tego typu ( wloty) i nie wygląda wcale źle.

Wszystko zalezy od proporcji.....

Mi się Tribeca podoba i to jest tak jak z Imprezą.......generalnie stara buda podobała się też fanom marki a pozostałym kojarzyła się ze zwykłym niepozornym japończykiem.

To jest samochód na Amerykę i on ma się tam podobać i pewnie się spodoba...

Jak wyglądają Fordy w USA i w Europie ? ........ tez kolosalne różnice

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja jestem cholerna konserwa :) Podoba mi się Legacy 95-99, podoba mi się kolejna generacja z wiekszymi światłami z przodu, choć to już nie jest to, ale ostatni model który nie ma tego wielkiego pasa odblaskowego z tyłu to już nieporozumienie i cały czar pięknego kombi według mnie pryska. Jeżeli teraz z przodu zrobią grilla na wzór tribeca to będzie brzydactwo, kórego nawet brak ramek w drzwiach nie uratuje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ogólnie wydaje mi się że gdyby odwrócić grill już by było lepiej.

 

Ten patent jest juz zarezerwowany dla Audi 8)

 

Tak zupełnie off topic, zamiast dwa razy posyłać odpowiedź (bo pierwsza jakoś nie wyszła), można zmodyfikować pierwszą, obok klawiasz cytuj jest też modyfikuj :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 miesiące temu...

Panowie własnie to maleństwo mi sie podoba ma swój urok a co wiecej sprzeda sie i to ładnie a od kasy nikomu nic sie nie stanie. No a środek Tribeci ładniutki tylko to jest auto co ma możliwość 7 miejsc no i nie wydaje mi sie zeby tak liczna rodzina wymagała silnika 5.0 i 400KM raczej niebardzo. A co do czasów na terenowe auto w Subaru to poczekajmy na rozwój Forysia wydaje mi sie ze Tribeca bedzie tym SUV-em a Forys stanie sie terenówką ale moze sie myle i powstanie coś nowego oby nie było to cos na wzór Skoda Yeti ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...