Skocz do zawartości

Subaru B9 Tribeca - oficjalne fotki :)


michal

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 74
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Ramki są fajne, ale mogą hałasować, co wcale nie musi się podobać tym wszystkim, którzy pragną SUV.

 

No czyli wlasnie powinny byc drzwi bez ramek :lol:

 

Ale rozumiem, ze sie kolega pomylil :wink: i chcial napisac, ze bez ramek moga halasowac. I tu sie nie zgodze, bo Subaru sie zdecydowalo wlasnie na produkcje samochodow bez ramek ze wzgledu na nizszy poziom halasu. Bo to cala historia byla, ze przyszedl do FHI gosciu twierdzac, ze z jego systemem bedzie ciszej. Nie wierzyli mu z poczatku, pozniej sie przekonali, ze ma racje i tak Subaraki (jak widac nie wszystkie :roll:) nie maja ramek i sa cichutkie 8) Aha, wynika to z mniejszych zawirowan powietrza przy takej metodzie.

 

[EDIT]

 

Aha, nie cierpie tonu Twojej wypowiedzi. :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Stylizacja zewnetrzna mocno kontrowersyjna, ale za to wnetrze :) Jestem w szoku - W Fuji zatrudnili stylistow! :)

 

Pierwsze skojarzenie zwiazane z wnetrzem: stylista zapatrzyl sie w mercedesa e-klase model W211 - czyli aktualnie produkowany. Nawet schowki w tunelu sa prawie identyczne. Nie zmienia to jednak faktu, ze jest sliczne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Coś mi się zdaje że jakiś tuner Subaru wprowadzi do swojego programu usługowego *FWK* czyli Frameless Windows Kit. :D

Nowe szkiełka do drzwi, nowe uszczelki na pudło, parę listewek wykańczających i gotowe.

Martwi tylko trochę ten małolitrażowy, jak na amerykańskie warunki motorek. Cóż to ma być 250KM na prawie 2 tony gabloty? Spacerówka? :roll:

Jak to ma wyglądać przy X5 albo Cayenne :?: Pora na H8 5.0 :twisted:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cayenne w podstawowej wersji bije o ponad 200 kg, a silniki o tej samej mocy wiec powinna ja pobic w osiagach :) Nic na tej stronie nie znalazlem o osiagach, ale stawiam na 8.5s do 100km/h 8)

Przydalyby sie mocniejesze silniki :twisted:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

http://www.automotorundsport.de/d/73030/d_ams_news_special_ha

 

Czy oni tam czasem nie piszą, że do b9 w europie będą wsadzać turbo diesla boxer?? Czy ktoś bardziej biegły w pogańskim języku mógłby potwierdzić?

 

No tak napisali, Subaru pracuje nad dieslem na rynek europejski...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O rany, tak na szybko:

 

bla bla, AWD standard, ale to pierwszy tak duzy SUV. bazuje na platformie Legacy (ode mnie: BLAD!!!! TO NOWA PLATFORMA!!!!); bla bla to co juz wiemy, Subaru pracuje nad silnikiem H6 diesel dla Europy (hmm?!) ; bla bla o wygladzie; poduszki przednie boczne, i kurtyny, aktywne zaglowki, ABS i VDC ; budowany w Indianie, planowany na jesien 2005 (W USA oczywiscie), narazie na inne rynki nie planowane (a przedtem mowili, ze planuja dla niego diesla dla Europejczykow :roll: ktos sie nie postaral, albo wyssal tu cos z palca, albo jedno i drugie :wink:); jaka cena - nie wiadomo, ale jedno jest oczywiste [Arnold Szwarzenegger mode on] bedzie to najdrozsze Subaru WSZECHCZASOW!!! [Arnold Schwarzenegger mode off]

 

ZAwiodlem sie na AMuS, kiepski artykul :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No tak napisali, Subaru pracuje nad dieslem na rynek europejski...

 

Nad dieslem, to nad dieslem... Ale oni chyba napisali, że nad _boxerem_ dieslem... ZTCW nigdy nie wyszedł taki projekt poza prototyp...

\

 

Boxerem oczywiscie, jakze by inaczej ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ciekawy projekt. Tyl - bardzo atrakcyjny, choc od stylistycznych konotacji do Waltera da Silvy i Alfy jakos trudno mi uciec. Ale ogolnie udany. Przod - stylistyka niespojna, brak harmonii i wlasciwych proporcji. Z boku - OK, pomieszanie Cayenne i Vel Satisa - przynajmniej mnie takie skojarzenia przychodza do glowy. Za to wnetrze - BOMBA. Oble linie srodkowej czesci kokpitu sa niesamowite. To naprawde cos nowego. Wyglada przepieknie i wykonanie (przynajmniej na foto) absolutnie wzorowe - w koncu to jednak SUbaru. :-) A i najciekawsze bedzie to, co pod maska...

Tak sobie mysle, ze nawet "nasza" marka, ulega presji rynku amerykanskiego i daje mu to czego ten rynek oczekuje troszke naginajac swoje zelazne zasady (wspomniane przez ktoregos z kolegow ramki w drzwiach).

W sumie auto bardzo ciekawe, szalenie latwo rozpoznawalne, majace oryginalny styl. Zapewne HIT...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...