szamot Opublikowano 9 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2014 @@OWOC, chyba nie ma takiego spec,a o którym byś powiedział "o nie, tego nie znam " Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OWOC Opublikowano 9 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2014 @@OWOC, chyba nie ma takiego spec,a o którym byś powiedział "o nie, tego nie znam " Chyba jednak jest... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szamot Opublikowano 9 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2014 @@OWOC, chyba nie ma takiego spec,a o którym byś powiedział "o nie, tego nie znam " Chyba jednak jest... pokaż który Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OWOC Opublikowano 9 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2014 (edytowane) @@OWOC, chyba nie ma takiego spec,a o którym byś powiedział "o nie, tego nie znam " Chyba jednak jest... pokaż który Proszz W maju jakiś niezdecydowany forumowicz wstawił takie ogłoszenie i.... przepadł Edytowane 9 Lipca 2014 przez OWOC Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JJacek Opublikowano 10 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2014 Ją widziałem ostatnio w warsztacie przy Dzieci Warszawy w Wawie, spec b. Wersja przedliftowa, w nadwoziu kombi, skrzynia manualna. Od jakiegoś czasu stoi pod chmurką i czeka na nowe serducho. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OWOC Opublikowano 14 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2014 A ta przedliftowa "bidula" w manualu nie może się sprzedać http://otomoto.pl/subaru-legacy-fabryczny-lpg-250km-C33869454.html A takie fajne auto Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sredniaq Opublikowano 14 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2014 Może z tym egzemplarzem jest coś nie tak? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OWOC Opublikowano 14 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2014 Może z tym egzemplarzem jest coś nie tak? Nie ma co gdybać, bo auto prezentuje się zacnie. Myślę, że cały problem tkwi w papierach bo auto nadal zarejestrowane.... przynajmniej ja nie widzę wzmianki w ogłoszeniu o tym fakcie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szamot Opublikowano 14 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2014 to teraz jesteś @@OWOC, -em gruszki ? Wybaczcie że lekko nie na temat Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RoadRunner Opublikowano 15 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2014 Ile Spec B manual ma obrotów przy V = 160km/h ? W sumie mogę policzyć ale jakoś zbyt leniwy jestem aby znaleźć przełożenie dyfra i 6tki w skrzyni Albo prościej - ile schleje wtedy paliwa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OWOC Opublikowano 15 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2014 Ile Spec B manual ma obrotów przy V = 160km/h ? W sumie mogę policzyć ale jakoś zbyt leniwy jestem aby znaleźć przełożenie dyfra i 6tki w skrzyni Albo prościej - ile schleje wtedy paliwa Proszz przełożenia 3.0R I 3.540 II 2.264 III 1.471 IV 1.000 V 0.834 główne 3.083 spec.b AT I 3.540 II 2.264 III 1.471 IV 1.000 V 0.834 główne 3.272 spec.b MT I 3.636 II 2.375 III 1.761 IV 1.346 V 0.971 VI 0.756 główne 3.900 prędkości (teoretyczne) 3.0R I 71 II 111 III 171 IV 252 V 302, 3000 obr/min na V - 137 km/h spec.b AT I 67 II 105 III 161 IV 237 V 285, 3000 obr/min na V - 129 km/h spec.b MT I 57 II 87 III 118 IV 154 V 213 VI 274, 3000 obr/min na VI - 124 km/h Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RoadRunner Opublikowano 16 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2014 Wielki dzięki Szkoda, że VI nie jest dłuższa trochę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 16 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2014 3000 obr/min na VI - 124 km/h to prawdziwe dane ? Wygląda bardzo słabo...... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OWOC Opublikowano 16 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2014 (edytowane) 3000 obr/min na VI - 124 km/h to prawdziwe dane ? Wygląda bardzo słabo...... Są to dane czysto teoretyczne Ale myślę, że w praktyce różnice są niezbyt wielkie od tych wyliczeń... Dawno dawno temu chłopaki pisali o rzeczywistych prędkościach i: A serio to na 6ce przy 3.000obr na liczniku jest około 120, ale jeszcze to dziś sprawdze. Duży ruch był wiec nie dałem rady sprawdzić na każdym biegu (prędkości GPS) 3 bieg: 47kmh 5 bieg: 91kmh 6 bieg: 117kmh A po co Ci te dane? Wawa dziś zatłoczona także udało mi się pierwsze trzy biegi sprawdzić (według GPS, na oryginalnych 18) 1- 27 km/h 2- 38 km/h 3- 51 km/h A jak w Spec.B A/T nie wiem Plotki głoszą że przy 3.000 na V biegu jest ok 140km/h Być może w teorii wygląda to "słabo", ale pamiętajmy iż jest to wolny ssak, który czerpie moment i moc z obrotów, a przy prędkościach znacząco przekraczających 100km/h walka z oporami powietrza jest znacząca Spece miały manualną skrzynkę z modelu STi MY02-05, natomiast od Sti MY06 były dłuższe przełożenia. Nie znacznie, ale jednak Edytowane 16 Lipca 2014 przez OWOC Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Herostrates Opublikowano 16 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2014 Wydaje mi się, że jednak skrzynia spec b miała trochę dłuższe przełożenia i nie była taka sama jak w STI MY02-05 a także STI MY06 tutaj jest fajne porównanie http://forums.nasioc.com/forums/showthread.php?t=1735814 http://home.gci.net/~cowdookey/818/TransmissionIDChart_Public.pdf Także o tej skrzyni w Forku, generalnie przy 3 tyś obrotów prędkość ok 125 km/h http://www.forum.subaru.pl/index.php?/topic/63431-przeszczep-6mt-do-xt-zakonczony-sukcesem/page-3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OWOC Opublikowano 16 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2014 (edytowane) Ja natomiast moją opinię opieram na danych technicznych podanych przez FHI Myślę, że sytuacja będzie analogiczna do tylnego dyfra w Specu M/T gdzie chodziły legendy, że jest otwarty, a dopiero po otwarciu przez jednego z forumowiczów okazało się, że i tam jest szpera tylko mniejsza niż w wersji z A/T Podsumowując, ja mam takie informacje: przełożenia 3.0R I 3.540 II 2.264 III 1.471 IV 1.000 V 0.834 główne 3.083 spec.b AT I 3.540 II 2.264 III 1.471 IV 1.000 V 0.834 główne 3.272 spec.b MT I 3.636 II 2.375 III 1.761 IV 1.346 V 0.971 VI 0.756 główne 3.900 przełożenia STI MY05 I 3.636 II 2.375 III 1.761 IV 1.346 V 0.971 VI 0.756 główne 3.900 przełożenia STI MY07 I 3.636 II 2.235 III 1.521 IV 1.137 V 0.891 VI 0.707 główne 3.900 STI MY08 I 3.636 II 2.235 III 1.590 IV 1.137 V 0.891 VI 0.707 główne 3.900 Edytowane 16 Lipca 2014 przez OWOC Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JJacek Opublikowano 16 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2014 Herostrates tutaj masz dane dotyczące Speca i STI, dokładnie to o czym pisze OWOC: Spec B MY09 http://www.subaru-global.com/09legacy_spec_sedan.html STI MY05 http://web.archive.org/web/20050204170340/http://www.subaru-global.com/lineup/impreza/sti/data_sheet/index.html STI MY07 http://www.subaru-global.com/datasheet/sti_datasheet.pdf STI MY08 http://www.subaru-global.com/08sti_specifications.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Herostrates Opublikowano 16 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2014 No to mamy problem poznawczy , może Carfit lub inny spec się wypowie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RoadRunner Opublikowano 16 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2014 Być może w teorii wygląda to "słabo", ale pamiętajmy iż jest to wolny ssak, który czerpie moment i moc z obrotów, a przy prędkościach znacząco przekraczających 100km/h walka z oporami powietrza jest znacząca BMW 325xi, czyli 4x4, wolnossąca "szóstka" przy 160 ma około 3500 rpm i dość żwawo reaguje na depnięcie więc można Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OWOC Opublikowano 16 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2014 Być może w teorii wygląda to "słabo", ale pamiętajmy iż jest to wolny ssak, który czerpie moment i moc z obrotów, a przy prędkościach znacząco przekraczających 100km/h walka z oporami powietrza jest znacząca BMW 325xi, czyli 4x4, wolnossąca "szóstka" przy 160 ma około 3500 rpm i dość żwawo reaguje na depnięcie więc można Jak darze ogromną sympatią samochody BMW i marze o niejednym modelu tak uważam, że pomimo krótszej skrzynki Spec.B będzie i tak wierniejszym oraz niezawodnym przyjacielem na lata a poza tym ma to coś czego u konkurencji nie uświadczysz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RoadRunner Opublikowano 16 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2014 (edytowane) Jak darze ogromną sympatią samochody BMW i marze o niejednym modelu tak uważam, że pomimo krótszej skrzynki Spec.B będzie i tak wierniejszym oraz niezawodnym przyjacielem na lata a poza tym ma to coś czego u konkurencji nie uświadczysz Moje XT też miało być niezawodne na lata a wylądowało u Carfita na wymianie panewek i tłoków bo siorbał olej. Mam uraz i jeśli Subaru to tylko raczej nówka a tutaj posucha jeśli chodzi o mocne kombiaki wielkości Legasia Edytowane 16 Lipca 2014 przez RoadRunner Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebol Opublikowano 18 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2014 ja w jdm 2,0t i 5mt przy 160km mam 4000 i z tego co pamietam to spec b 3,0 ma podobnie na 6biegu a spalanie to juz inna bajka bo 3,0 ma dwa gary wiecej wiec ktos musi ci podac kto ma taki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
msi Opublikowano 18 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2014 Przed chwilą sprawdziłem, 160 kmh to 3500 rpm i 10l na sto. 190 kmh to 4000 rpm, spalania nie pamiętam ale jakieś 12 :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
K12DLA Opublikowano 18 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2014 (edytowane) a teraz z innej beczki... co powiecie na tego typu dodatki do zderzaków H6? 1. Lip STI do przedniego zderzaka: 2. JDM CTI diffuser: Pytam jedynie o względy stylistyczne, bo w poprawę aerodynamiki nie wierzę Obydwa dodatki w kolorze nadwozia jako że nie znoszę matowego koloru plastiku Edytowane 19 Lipca 2014 przez AR2R_K19DLA Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 18 Lipca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2014 STI lip zdecydowanie tak! Będziesz teraz zaprzyjaźniony ze wszystkimi krawężnikami w okolicy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się