Skocz do zawartości

Spec.B grupa operacyjna


Than_Junior

Rekomendowane odpowiedzi

Czy skrzynia w spec.B A/T jest 6-biegowa? Jaką prędkość osiąga spec. B A/T na drugim biegu?

Pytania dotyczą poliftów.

Skrzynia jest 5-biegowa (5eat)

 

Jedyna 6-biegowa skrzynia automatyczna (klasyczna), stosowana w autach Subaru (konkretnie w BRZ), pochodzi z... Toyoty :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy skrzynia w spec.B A/T jest 6-biegowa? Jaką prędkość osiąga spec. B A/T na drugim biegu?

Pytania dotyczą poliftów.

Skrzynia 5EAT jest taka sama w spec. B i w zwykłym H6. Ile na drugim biegu to nie pamiętam, sprawdź na YouTube 'subaru H6 acceleration' ;) - coś ok. 110 ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Czy skrzynia w spec.B A/T jest 6-biegowa? Jaką prędkość osiąga spec. B A/T na drugim biegu?

Pytania dotyczą poliftów.

Skrzynia 5EAT jest taka sama w spec. B i w zwykłym H6. Ile na drugim biegu to nie pamiętam, sprawdź na YouTube 'subaru H6 acceleration' ;) - coś ok. 110 ;)

 

wychodzi z tego że obk jest ciut szybszy - mój na 2 wyciąga 120 - pewnie ze względu na wyższy profil opon 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

 

Czy skrzynia w spec.B A/T jest 6-biegowa? Jaką prędkość osiąga spec. B A/T na drugim biegu?

Pytania dotyczą poliftów.

Skrzynia 5EAT jest taka sama w spec. B i w zwykłym H6. Ile na drugim biegu to nie pamiętam, sprawdź na YouTube 'subaru H6 acceleration' ;) - coś ok. 110 ;)

wychodzi z tego że obk jest ciut szybszy - mój na 2 wyciąga 120 - pewnie ze względu na wyższy profil opon

Jeżeli opony są takie jak instrukcja przewiduje to raczej nie ;) Następnym razem sprawdzę, kiedy wrzuca 3. bieg ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dla efektywnego przyspieszania około 90 należy zmienić bieg na 3 w automacie. Stąd się bierze słaby czas H6 do 100. Ten samochód  ma słabo zestopniowaną skrzynie jeśli chodzi o przyspieszenie 0-100, ale jak ktoś chce dalej powalczyć to się może zdziwić ( dotyczy zwłaszcza produktów VW zoptymalizowanych pod kątem katalogowych 0-100)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dla efektywnego przyspieszania około 90 należy zmienić bieg na 3 w automacie. Stąd się bierze słaby czas H6 do 100. Ten samochód  ma słabo zestopniowaną skrzynie jeśli chodzi o przyspieszenie 0-100, ale jak ktoś chce dalej powalczyć to się może zdziwić ( dotyczy zwłaszcza produktów VW zoptymalizowanych pod kątem katalogowych 0-100)

Co masz na myśli mówiąc o optymalizacji 0-100 ? TFSI trzyma max moment od 1800 do chyba 5500 - jak mało który silnik. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Dla efektywnego przyspieszania około 90 należy zmienić bieg na 3 w automacie. Stąd się bierze słaby czas H6 do 100. Ten samochód  ma słabo zestopniowaną skrzynie jeśli chodzi o przyspieszenie 0-100, ale jak ktoś chce dalej powalczyć to się może zdziwić ( dotyczy zwłaszcza produktów VW zoptymalizowanych pod kątem katalogowych 0-100)

Co masz na myśli mówiąc o optymalizacji 0-100 ? TFSI trzyma max moment od 1800 do chyba 5500 - jak mało który silnik. 

 

 

Trochę się rozpędziłem z tym, że dotyczy to głównie VAG. Chodziło mi o te wszystkie małe silniki, które do setki maja podobny czas co H6 natomiast powyżej 100 km/h już nie są takie dynamiczne i zazwyczaj zostają. Katalogowe 0-100 nie jest najlepszym wyznacznikiem dynamiki auta. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To prawda :) Ostatnio miałem okazję 'dynamicznie' ruszać spod świateł w towarzystwie równie 'dynamicznie' startującgo Audi s4 (rocznik ok. 2000) i do pewnej prędkości byłem z przodu. Być może kierownik Audi gorzej wystartował, nie wiem. Natomiast później, po pewnej prędkości dostałem srogie lanie, ale to pewnie efekt 20 koni i dwóch turbo więcej niż u mnie :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Dla efektywnego przyspieszania około 90 należy zmienić bieg na 3 w automacie. Stąd się bierze słaby czas H6 do 100. Ten samochód  ma słabo zestopniowaną skrzynie jeśli chodzi o przyspieszenie 0-100, ale jak ktoś chce dalej powalczyć to się może zdziwić ( dotyczy zwłaszcza produktów VW zoptymalizowanych pod kątem katalogowych 0-100)

Co masz na myśli mówiąc o optymalizacji 0-100 ? TFSI trzyma max moment od 1800 do chyba 5500 - jak mało który silnik. 

 

 

Trochę się rozpędziłem z tym, że dotyczy to głównie VAG. Chodziło mi o te wszystkie małe silniki, które do setki maja podobny czas co H6 natomiast powyżej 100 km/h już nie są takie dynamiczne i zazwyczaj zostają. Katalogowe 0-100 nie jest najlepszym wyznacznikiem dynamiki auta. 

 

Masz rację. Myślałem o normalnych pojemnościach czyli 1.8/2.0 i więcej. Z małymi silnikami to może nie tyle optymalizują co nie mogą więcej wydobyć powyżej 100 km/h bo brak pojemności ciężko przeskoczyć.

 

 

Krótka piłka: szukam speca-b. Jak zadbany to przyjeżdżam nie marudzę i biorę. Może być na niemieckich blachach - w sumie to nawet lepiej.

Edytowane przez RoadRunner
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Może ktoś z Forumowiczów przymierza się do sprzedaży swojego Spec. B? Chętnie kupię auto z rocznika 2008-2009, może być manual, może być automat, tak samo wersja nadwoziowa biorę pod uwagę zarówno kombi, jak i sedana. Gdyby ktoś poproszę o PW.

 

Ten poniżej wygląda ciekawie, przynajmniej na zdjęciach:

http://otomoto.pl/subaru-legacy-3-0r-h6-250hp-aut-xenon-navi-skora-full-C36312657.html

 

Ja z pewnością pojechałbym go zobaczyć. Cena coś dziwnie niska... 


 

 

Przedliftowa SPB? Myslales o tym, zeby je ewentualnie przelakierowac np. na czarno albo grafitowo? Bo lakier na nadwoziu jest bardzo fajny i na innym kolorze felg moze by sie lepiej prezentowal?

 

Tak. Myślałem o graficie, ale przyznam szczerze, że chyba się przyzwyczaiłem, również do koloru  :facepalm: Starzeję się :biglol:


 

 

Kolor i felgi   Tylko te czujniki parkowania bym pomalował.

 

do tego też się przyzwyczaiłem i raczej nie zmienię ;)  


 

 

P.S. Wyobraź sobie, że przez rok nie znalazłem na sprzedaż żadnych używanych felg do polifta

Ja też nie :(  Choć teraz to chyba i tak musztarda po obiedzie.

Zastanawiam się tylko czy ta felga to nadal 1szt, czy może więcej. Cena jest super:

http://www.sklep.subaru.pl/pl/p/Felga-aluminiowa-18/247 


 

 

Te felgi były też w poliftowym Legacy 3.0 Us-Spec

No to teraz mam Amerykańca :biglol:  


 

 

Spec.B jest twardy i nic nie buja  Ale... kilka razy zaciskałem zęby po wjechaniu na jakąś wystającą studzienkę kanalizacyjną, albo inne torowisko... No i podjeżdżanie pod duże krawężniki też jest problemem - z rozpędu boli, a z miejsca sprzęgło się przypala. Ja nauczyłem się szukać niskich krawężników  Za to po równej, krętej drodze jest "kosa"!

U mnie to samo ;)  

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do samego silnika nic nie potrzebowałem (oby jak najdłużej), eksploatacyjne części dostępne są bez problemu: klocki, tarcze, łączniki stabilizatora :) - piszę o swoim nie specu i dostępności w ASO ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...