Than_Junior Opublikowano 19 Marca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2015 Szczerze mówiąc nie zauważyłbyś tej różnicy, chyba ze moze w bezpośrednim porównaniu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 20 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2015 a to przypadkiem nie jest tak, że zasada budowy jest podobna ( elektryka w poliftowych ) ale różnią się przełożeniem ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maurycy Opublikowano 21 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2015 Może ktoś z Forumowiczów przymierza się do sprzedaży swojego Spec. B? Chętnie kupię auto z rocznika 2008-2009, może być manual, może być automat, tak samo wersja nadwoziowa biorę pod uwagę zarówno kombi, jak i sedana. Gdyby ktoś poproszę o PW. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 21 Marca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2015 Masz pw Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 22 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2015 Znowu coś sprzedajesz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qlesh Opublikowano 22 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2015 (edytowane) Czy skrzynia w spec.B A/T jest 6-biegowa? Jaką prędkość osiąga spec. B A/T na drugim biegu?Pytania dotyczą poliftów. Edytowane 22 Marca 2015 przez Qlesh Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eddie_gt4 Opublikowano 22 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2015 Czy skrzynia w spec.B A/T jest 6-biegowa? Jaką prędkość osiąga spec. B A/T na drugim biegu? Pytania dotyczą poliftów. Skrzynia jest 5-biegowa (5eat) Jedyna 6-biegowa skrzynia automatyczna (klasyczna), stosowana w autach Subaru (konkretnie w BRZ), pochodzi z... Toyoty Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qlesh Opublikowano 22 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2015 Czyli to ta sama skrzynia co w pozostałych H6? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
msi Opublikowano 22 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2015 Czy skrzynia w spec.B A/T jest 6-biegowa? Jaką prędkość osiąga spec. B A/T na drugim biegu? Pytania dotyczą poliftów. Skrzynia 5EAT jest taka sama w spec. B i w zwykłym H6. Ile na drugim biegu to nie pamiętam, sprawdź na YouTube 'subaru H6 acceleration' - coś ok. 110 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qlesh Opublikowano 22 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2015 Tak tak, 110... myślałem tylko, że może jest inna stąd moje pytanie, ale jak ta sama to dobrze.Dzięki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 22 Marca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2015 Znowu coś sprzedajesz Sniezka I wciaz jest w rodzinie, ale troche nie spelnia wymagan aktualnie uzywajacej jej osoby Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szamot Opublikowano 22 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2015 Czy skrzynia w spec.B A/T jest 6-biegowa? Jaką prędkość osiąga spec. B A/T na drugim biegu? Pytania dotyczą poliftów. Skrzynia 5EAT jest taka sama w spec. B i w zwykłym H6. Ile na drugim biegu to nie pamiętam, sprawdź na YouTube 'subaru H6 acceleration' - coś ok. 110 wychodzi z tego że obk jest ciut szybszy - mój na 2 wyciąga 120 - pewnie ze względu na wyższy profil opon Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
msi Opublikowano 22 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2015 Czy skrzynia w spec.B A/T jest 6-biegowa? Jaką prędkość osiąga spec. B A/T na drugim biegu? Pytania dotyczą poliftów. Skrzynia 5EAT jest taka sama w spec. B i w zwykłym H6. Ile na drugim biegu to nie pamiętam, sprawdź na YouTube 'subaru H6 acceleration' - coś ok. 110 wychodzi z tego że obk jest ciut szybszy - mój na 2 wyciąga 120 - pewnie ze względu na wyższy profil opon Jeżeli opony są takie jak instrukcja przewiduje to raczej nie Następnym razem sprawdzę, kiedy wrzuca 3. bieg Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
so_what Opublikowano 22 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2015 Zależy, czy bierzecie prędkość z prędkościomierza, czy z GPS. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
muka Opublikowano 22 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2015 Dla efektywnego przyspieszania około 90 należy zmienić bieg na 3 w automacie. Stąd się bierze słaby czas H6 do 100. Ten samochód ma słabo zestopniowaną skrzynie jeśli chodzi o przyspieszenie 0-100, ale jak ktoś chce dalej powalczyć to się może zdziwić ( dotyczy zwłaszcza produktów VW zoptymalizowanych pod kątem katalogowych 0-100) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 23 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2015 (edytowane) Znowu coś sprzedajesz Sniezka I wciaz jest w rodzinie, ale troche nie spelnia wymagan aktualnie uzywajacej jej osoby A która została MY09 ? Może być na PW. Edytowane 23 Marca 2015 przez Adam12 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RoadRunner Opublikowano 23 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2015 Dla efektywnego przyspieszania około 90 należy zmienić bieg na 3 w automacie. Stąd się bierze słaby czas H6 do 100. Ten samochód ma słabo zestopniowaną skrzynie jeśli chodzi o przyspieszenie 0-100, ale jak ktoś chce dalej powalczyć to się może zdziwić ( dotyczy zwłaszcza produktów VW zoptymalizowanych pod kątem katalogowych 0-100) Co masz na myśli mówiąc o optymalizacji 0-100 ? TFSI trzyma max moment od 1800 do chyba 5500 - jak mało który silnik. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
muka Opublikowano 23 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2015 Dla efektywnego przyspieszania około 90 należy zmienić bieg na 3 w automacie. Stąd się bierze słaby czas H6 do 100. Ten samochód ma słabo zestopniowaną skrzynie jeśli chodzi o przyspieszenie 0-100, ale jak ktoś chce dalej powalczyć to się może zdziwić ( dotyczy zwłaszcza produktów VW zoptymalizowanych pod kątem katalogowych 0-100) Co masz na myśli mówiąc o optymalizacji 0-100 ? TFSI trzyma max moment od 1800 do chyba 5500 - jak mało który silnik. Trochę się rozpędziłem z tym, że dotyczy to głównie VAG. Chodziło mi o te wszystkie małe silniki, które do setki maja podobny czas co H6 natomiast powyżej 100 km/h już nie są takie dynamiczne i zazwyczaj zostają. Katalogowe 0-100 nie jest najlepszym wyznacznikiem dynamiki auta. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
msi Opublikowano 23 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2015 To prawda Ostatnio miałem okazję 'dynamicznie' ruszać spod świateł w towarzystwie równie 'dynamicznie' startującgo Audi s4 (rocznik ok. 2000) i do pewnej prędkości byłem z przodu. Być może kierownik Audi gorzej wystartował, nie wiem. Natomiast później, po pewnej prędkości dostałem srogie lanie, ale to pewnie efekt 20 koni i dwóch turbo więcej niż u mnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RoadRunner Opublikowano 24 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2015 (edytowane) Dla efektywnego przyspieszania około 90 należy zmienić bieg na 3 w automacie. Stąd się bierze słaby czas H6 do 100. Ten samochód ma słabo zestopniowaną skrzynie jeśli chodzi o przyspieszenie 0-100, ale jak ktoś chce dalej powalczyć to się może zdziwić ( dotyczy zwłaszcza produktów VW zoptymalizowanych pod kątem katalogowych 0-100) Co masz na myśli mówiąc o optymalizacji 0-100 ? TFSI trzyma max moment od 1800 do chyba 5500 - jak mało który silnik. Trochę się rozpędziłem z tym, że dotyczy to głównie VAG. Chodziło mi o te wszystkie małe silniki, które do setki maja podobny czas co H6 natomiast powyżej 100 km/h już nie są takie dynamiczne i zazwyczaj zostają. Katalogowe 0-100 nie jest najlepszym wyznacznikiem dynamiki auta. Masz rację. Myślałem o normalnych pojemnościach czyli 1.8/2.0 i więcej. Z małymi silnikami to może nie tyle optymalizują co nie mogą więcej wydobyć powyżej 100 km/h bo brak pojemności ciężko przeskoczyć. Krótka piłka: szukam speca-b. Jak zadbany to przyjeżdżam nie marudzę i biorę. Może być na niemieckich blachach - w sumie to nawet lepiej. Edytowane 24 Marca 2015 przez RoadRunner Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KamilP Opublikowano 24 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2015 Rozmawiaj zatem z Than_Juniorem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 24 Marca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2015 Słucham uważnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
exit Opublikowano 24 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2015 Może ktoś z Forumowiczów przymierza się do sprzedaży swojego Spec. B? Chętnie kupię auto z rocznika 2008-2009, może być manual, może być automat, tak samo wersja nadwoziowa biorę pod uwagę zarówno kombi, jak i sedana. Gdyby ktoś poproszę o PW. Ten poniżej wygląda ciekawie, przynajmniej na zdjęciach: http://otomoto.pl/subaru-legacy-3-0r-h6-250hp-aut-xenon-navi-skora-full-C36312657.html Ja z pewnością pojechałbym go zobaczyć. Cena coś dziwnie niska... Przedliftowa SPB? Myslales o tym, zeby je ewentualnie przelakierowac np. na czarno albo grafitowo? Bo lakier na nadwoziu jest bardzo fajny i na innym kolorze felg moze by sie lepiej prezentowal? Tak. Myślałem o graficie, ale przyznam szczerze, że chyba się przyzwyczaiłem, również do koloru Starzeję się Kolor i felgi Tylko te czujniki parkowania bym pomalował. do tego też się przyzwyczaiłem i raczej nie zmienię P.S. Wyobraź sobie, że przez rok nie znalazłem na sprzedaż żadnych używanych felg do polifta Ja też nie Choć teraz to chyba i tak musztarda po obiedzie. Zastanawiam się tylko czy ta felga to nadal 1szt, czy może więcej. Cena jest super: http://www.sklep.subaru.pl/pl/p/Felga-aluminiowa-18/247 Te felgi były też w poliftowym Legacy 3.0 Us-Spec No to teraz mam Amerykańca Spec.B jest twardy i nic nie buja Ale... kilka razy zaciskałem zęby po wjechaniu na jakąś wystającą studzienkę kanalizacyjną, albo inne torowisko... No i podjeżdżanie pod duże krawężniki też jest problemem - z rozpędu boli, a z miejsca sprzęgło się przypala. Ja nauczyłem się szukać niskich krawężników Za to po równej, krętej drodze jest "kosa"! U mnie to samo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RoadRunner Opublikowano 25 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2015 Słuchajcie a jak jest z dostępem części do Speca ? Auto w sumie już 6 lat nieprodukowane, silnika nie ma w gamie więc jak to wygląda teraz i jak będzie wyglądać ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
msi Opublikowano 25 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2015 Do samego silnika nic nie potrzebowałem (oby jak najdłużej), eksploatacyjne części dostępne są bez problemu: klocki, tarcze, łączniki stabilizatora - piszę o swoim nie specu i dostępności w ASO Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się