Skocz do zawartości

Nowy Legacy


haubi65

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 1,4 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

A ja chyba sie zdecyduje na te legacy 2D. Subaru D tak mnie lubi i tak mi zasponsorowali auto (za mojego OBK dostaje super cene :shock: ) dotatkowo upust na nowe auto, ze nie moge powiedziec ... nie. W piatek o wszystkim decydujaca jazda probna 8) Juz wzialem dzien wolnego.

 

Moze jest jeszcze ktos na Forum kto jezdzi nowym Legacy i sie podzieli wrazeniami.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ciekawy atrykuł: atrykuł

 

Najciekawsze chyba jest w nim stwierdzenie, że byli inżynierowie, którzy optowali za FWD. Główny projektant musiał przekonywać ("approval", czyli zarząd ?), żeby nowe Legacy było AWD... :

I had engineers coming up to me saying ‘why don’t we sell a FWD model since it is very hard to achieve a three per cent CO2 reduction’?” he explained, adding that it was a battle to finally gain AWD approval.

Approval to zatwierdzenie - czyli po ostatnim przecinku "dodając, że była to bitwa by ostatecznie zyskać zatwierdzenie AWD". :mrgreen: Ale jeżeli w Subaru o coś takiego już toczą bitwy, to dla mnie sam ten fakt jest masakrą... :(

A wracając do suzuki - wygląd to zawsze kwestia gustu, jedni stwierdzą, że jest boski, inni powiedzą, że jest obrzydliwy, ale nie w tym rzecz, popatrzyłbym na to raczej przez pryzmat Vitary, która sprzedaje się dobrze, m.in. dlatego, że poza Forkiem jest jedynym SUV'em oferującym stały napęd AWD (poza tzw. klasą premium) i jest znacząco tańsza od konkurencji ergo z kizashi może być podobnie...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jeżeli to suzuki ma napęd jak sx4 to nie jest stałe awd tylko dołączany napęd, więc w sumie pod tym względem nie jest konkurencją dla legacy

Jasne, ale czy dla Kowalskiego będzie to miało znaczenie? don't think so... :wink:

BTW Wszystkich Kowalskich z forum przepraszam za użycie stereotypu... :oops:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jeżeli to suzuki ma napęd jak sx4 to nie jest stałe awd tylko dołączany napęd, więc w sumie pod tym względem nie jest konkurencją dla legacy

Jasne, ale czy dla Kowalskiego będzie to miało znaczenie? don't think so... :wink:

BTW Wszystkich Kowalskich z forum przepraszam za użycie stereotypu... :oops:

 

 

tez mi sie tak wydaje

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziesiaj przejechalem sie Legacy MY10 2D i auto jest w kazdym calu lepsze od MY09 . Moze troszeczeke mniejsze osiagi ale jako ze auto bedzie moje :D nie dawalem w palnik. Nowa skrzynie miodzio dwojka mozna jezdzic juz od 1000 U/min. Audio tez calkiem dobre. Na razie zostawiam :) Wykonczenie bez porownanie lepsze. Szczegolnie drzwi i polokietek. Nareszcie miekki i moj zszarpany nerw moze sie wykuruje.

Kierownica mala i krecie sie z oporem i co najwazniejsze czuc nawierzchnie.

Jedyna wada to 16 ale te zostaja na zime na lato beda grafitowe 17.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mikad, a patrzyłeś na sprzedaż Imprezy FWD w 2009 roku? Jak nie chce ci się szukać to podam od razu: 0 (czyt. zero) :mrgreen:

 

ale to wynik u nas, czy światowy?

 

W Polsce. Na świecie, stawiam - coś jednak sprzedali, chociażby w Izraelu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wczoraj odebralem nowego Legacy i zaraz mala wycieczke w Schwarzwaldzie zrobilem 150 km 8) . Auto ist marzeniem. Cicho, dostojnie, motor slychac tylko podczas dodawania gazu z malych obrotow. No i najwazniejsze sprzeglo FUNKCJONUJE :D Ruszanie bez najmniejszych problemow rowniez bez dawania gazu.

W ogole jestem strasznie zadowolony i ide sobie posiedziec w aucie :D

P.S.

Porownywanie do Skody jest naprawde nie na miejscu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jeżeli to suzuki ma napęd jak sx4 to nie jest stałe awd tylko dołączany napęd, więc w sumie pod tym względem nie jest konkurencją dla legacy

Jasne, ale czy dla Kowalskiego będzie to miało znaczenie? don't think so... :wink:

BTW Wszystkich Kowalskich z forum przepraszam za użycie stereotypu... :oops:

 

 

tez mi sie tak wydaje

 

 

Zgadza sie - auto ma naped dołączany - jest przycisk w kabinie 2wd i 4wd. W dodatku taka mozliwosc bedzie tylko w automacie :!: Ktory zdaje sie, jest skrzynią bezstopniowa (technologii ktorej osobiscie nie uznaje :P) z lopatkami, ktore beda udawaly, ze zmieniamy biegi :P

A ze to 2.4 to wpada w wysoką akcyze... pewnie ze 140-150tys bedzie kosztowal... chociaz bardzo mi sie podoba...to z legacy moze jedynie designem konkurowac (imo suzuki jest ladniejsze, ale co kto woli).

 

I na plejady nie mozna nim jechac :P Sucks :P

 

Ciekawostka jest (na jakims tescie z youtube amerykanskiej gazety widzialem), ze legacy GT (ten 260 koni) w stanach jest dostepny tylko i wyłącznie ze skrzynia manualna...I testujący bardzo nad tym ubolewal. A u nas tylko w automacie :P Pytanie czy komus sie rynki nie pomylily? Odwrotnie powinno byc :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Haubi, gratuluje :)

 

My tymczasem dzis przetestowalismy Legacy 2.5GT na Autobahnie i potwierdzone VMax wg GPS to 252kmh :D

 

Nie ukrywam zadowolenia z faktu, że w takim razie moje Spec.B pozostaje najszybszym seryjnym Subaru :twisted::mrgreen:

 

Spalaniem sie lepiej pochwal :D . Strasznie mnie interesuje. Na poczatku tez chcialem wziasc GT ale wypowiedzi, ze ponizej 12 L nie schdzi jakos mnie zniechecily.

Moj rakieta nie jest a zawsze mozna do 190 PS i 420 Nm podniesc u Subaru-Koch.de . Cociaz osobiscie z zamknietym DPF trzeba troche na doswiadczenia poczekac ... no i gwarancje mam na 5 lat :roll:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W Niemczech wszystko musi byc legalne. W razie wypadku nielegalnie ztuningowanym autem :shock: Ciarki mi po plecach chodza

Tylko oficjalnej gwarancji nie ma i trzeba dodatkowa wykupic. Dlatego jest to raczej teoretyczna opcja.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W praktyce wyglada to tak, ze gwarancje daje ten konkretny dealer (Subaru Koch). Oczywiscie jesli zdarzy sie usterka to kazde inne ASO kaze sobie zaplacic, a Ty wtedy musisz sie ubiegac w Subaru Koch o zwrot kosztow. Ja bym nie ryzykowal ;)

 

Spalanie podczas jazdy na maksa to 31l/100km :mrgreen: 500km po Autobahnach glownie na maksa, czasem zwalnianie ze wzgledu na ograniczenia itp - 26l/100km Za to podczas jazdy na Landstrassach 9,6 a na odcinku Wroclaw-Olszyna 9,4. Wiec ujdzie, choc pali zdecydowanie wiecej niz moja ukochana ha-szóstka :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No tak spodziewalem sie 31 L/100km taki maly T34 :shock:

Na gwarancji to tuning raczej odpada. Za 5 lat mozliwe ale zalezy od opini innych user. Z mocy jestem zadowolony moj mial 165 PS przy 5600 u/min ten ma 150 PS przy 3000 czyli w "praktyczniejszym" zakresie.

Co do osiagow trudno mi cos powiedziec poniewaz docieram i nie przekraczam 3000 u/min jedno co moge powiedziec to ... to ze auta dziela lata jezeli chodzi o komfort i wykonczenie oraz Legacy przyspiesza tak jakby od niechcenia moj byly OBK robil to akustycznie bardzo wyraznie co moja prawa strona odpowiednio komentowala :twisted:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...