Adam12 Opublikowano 26 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2009 No i cena: ponad 150.000 pln skutecznie studzi ...... -22%...... :wink: AK ps. mnie akurat sedan pasuje , a wrazenia z jazdy ( komfort , prowadzenie ) bez porownania z poprzednim , nowy to klasa wyzej :!: ...i na co zwrócilem uwage w swoim sedanie auto dosc sztywne , nikt nie powie , ze jest miekkie i buja ..nowy AT super..tylko trzeba opanowac te zmiany przelozen :roll: ...moze Raju cos opisze bo wczoraj jezdzil.... w sedanie kratka ? chyba nie ... kolejny dowód, że interpretacja wyglądu to sprawa czysto indywidualna. P. Andrzeju wiem, że jedzie do Pana GT. Specyfikacja EU będzie identyczna jak w US ? Nigdzie na mogę znaleźć danych. Na subaru.pl są tylko ceny sedana i kombi. pzdr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
raju Opublikowano 26 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2009 No i cena: ponad 150.000 pln skutecznie studzi ...... -22%...... :wink: AK ps. mnie akurat sedan pasuje , a wrazenia z jazdy ( komfort , prowadzenie ) bez porownania z poprzednim , nowy to klasa wyzej :!: ...i na co zwrócilem uwage w swoim sedanie auto dosc sztywne , nikt nie powie , ze jest miekkie i buja ..nowy AT super..tylko trzeba opanowac te zmiany przelozen :roll: ...moze Raju cos opisze bo wczoraj jezdzil.... w sedanie kratka ? chyba nie ... kolejny dowód, że interpretacja wyglądu to sprawa czysto indywidualna. P. Andrzeju wiem, że jedzie do Pana GT. Specyfikacja EU będzie identyczna jak w US ? Nigdzie na mogę znaleźć danych. Na subaru.pl są tylko ceny sedana i kombi. pzdr. oficjalnej specyfikacji nie ma, podejrzewam, że SIP czeka na pierwszy egzemplarz. W kwestii wyposażenia śmiało można sie odwołać do wersji SPORT. Oczywiście kilka różnić na pewno będzie :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 26 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2009 znalazłem tylko to : http://pl.subaru.clientsites.carspecs.j ... 3620091002 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mac paul Opublikowano 1 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2009 Dziś zauważyłem, że te ogromne lusterka, które tak bardzo podobają mi się podczas parkowania/manewrowania, powyżej 160 km/h już nie są takie sympatyczne - generują wyraźne szumy, bardzo podobne do tych w Foresterze. W "Lanosie" mam lusterka podobnej wielkości i nie zauważyłem takich efektów akustycznych. Prędkość 200+ a jak i gdzie Kolega TĄ wersją poszedł 200+ ? Toż to chyba więcej niż podaje FHI. Trza by licznik sprawdzić lub legalizować ale gratulacje dla osiągów. Przy takiej prędkości i tak są inne szumy więc lusterka.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dyzio_d Opublikowano 1 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2009 a jak i gdzie Kolega TĄ wersją poszedł 200+ ? Jak to gdzie? Na niemieckiej autostradzie... :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mac paul Opublikowano 1 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2009 a jak i gdzie Kolega TĄ wersją poszedł 200+ ? Jak to gdzie? Na niemieckiej autostradzie... :wink: Taaa koło Monachium tam jest z górki i 3 pasy nikt nie przeszkadza Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
haubi65 Opublikowano 3 Listopada 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2009 widze postep. Teraz mozna 2 din Radio wbudowac http://www.autogaleria.pl/fotografie/in ... &news=2590 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Juras K Opublikowano 3 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2009 Dzisiaj oglądałem nowego legasia (sedana- kombika nie mieli) w salonie w Bielsku - jedno przemyślenie- mój jest ładniejszy :!: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartZ Opublikowano 5 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2009 Nie wiem jak na żywca, ale ze zdjęć wygląda kosmicznie, dosłownie. Nawet jeżeli nie urzeka, to historia może być podobna jak z Imprą. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mikad Opublikowano 5 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2009 Mi się podoba W nowym "Motorze" jest całkiem spory artykuł o nowym Legacy. Piszą m.in, że: - Super przestronne wnętrze - Bardzo dopracowana technika, świetnie się prowadzi i - uwaga - 150-konny diesel zapewnia bardzo dobrą dynamikę (zmierzone przyspieszenie - 9,1 sek) Generalnie wnioski takie, że samochód świetny, jedyne wady to zbyt wysoka cena i trochę za słabe materiały we wnętrzu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
samochodzik Opublikowano 5 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2009 widzialem na zywo, jestem na TAK :!: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Juras K Opublikowano 5 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2009 W nowym "Motorze" jest całkiem spory artykuł o nowym Legacy. Też czytałem że super ten diesel :!: a w Auto- świecie ostatnio wyśmiali nawego Legasia 2,0 w benzynie . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mikad Opublikowano 5 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2009 W nowym "Motorze" jest całkiem spory artykuł o nowym Legacy. Też czytałem że super ten diesel :!: a w Auto- świecie ostatnio wyśmiali nawego Legasia 2,0 w benzynie . W "Auto Świecie" to wyśmiewają wszystko, co nie jest Skodą lub VW :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuban Opublikowano 5 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2009 Akurat w AS dostali wersję 2.0 z przekładnią automatyczną. Co tu dużo mówić....może lepiej uczczę tę opcję silnikową minutą ciszy A tak na poważnie to czytałem testy w kmh, TG, AS, autogalerii i jeszcze gdzieś i wszyscy powtarzają to samo, jest ciszej, więcej miejsca i bardziej komfortowo. Silniki każdy sobie dobierze jakie tam pasują, zawias też można wybrać. Martwią mnie jednak takie rzeczy jak: a) bardzo średnia jakość plastików, chociaż są dobrze spasowane czemu w sedanie nie można odchylać tylnej kanapy jak w kombi/OBK c)czemu nie można składać kanapy w sedanie 60/40 d) i na koniec najlepsze, czemu nie ma 17 o normalnym profilu, a są tylko 16'' które wyglądają przekomicznie oraz 18'' którymi chyba bałbym się szybko pokonywać niektóra odcinki. Chociaż znalazłem półśrodek, kupić wersję z 18" i od razu wymienić gumy na 225 ale z profilem 55 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba Opublikowano 5 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2009 a) bardzo średnia jakość plastików, chociaż są dobrze spasowane Nie zapominaj ze jest to jeden z tanszych samochodow AWD w tej klasie wielkosci. czemu w sedanie nie można odchylać tylnej kanapy jak w kombi/OBK Moze dlatego ze z tylu jest sztywna pokla, jak w wiekszosci sedanow? c)czemu nie można składać kanapy w sedanie 60/40 Co jest nie tak ze skladaniem 65/35? d) i na koniec najlepsze, czemu nie ma 17 o normalnym profilu, a są tylko 16'' które wyglądają przekomicznie oraz 18'' którymi chyba bałbym się szybko pokonywać niektóra odcinki. Sa 225/50R17. http://www.cars101.com/subaru/legacy/legacy2010.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 6 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2009 W EU z 2.0D i 2.0I nie mają 17stek. Są one tylko w wersji 2.5i 215/50. wersje Sport maja 225/45/18 i wyglądają bardzo fajnie tylko koszty kosmiczne.... Jak zwykle w Subaru trzeba zapłacić za kilka niepotrzebnych gadżetów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mateoos Opublikowano 6 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2009 Co jest nie tak ze skladaniem 65/35? Podejrzewam, że nikt by nie zauważył różnicy pomiędzy 60/40 a 65/35, gdyby istniała możliwość jakiegokolwiek złożenia tylnej kanapy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Subaryta Opublikowano 6 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2009 a) bardzo średnia jakość plastików, chociaż są dobrze spasowane Nie zgodzę się. Twarda deska rozdzielcza powoli robi się standardem (choćby w Mercu E, żeby nie było, że u niemiaszków lepiej ) Pozostałe są miękkie, dobrze spasowane i ciche (przypominam, że moje auto ma twardszy zawias i stoi na 18") - Super przestronne wnętrze Prawda. Ostatnio porównywałem "live" mesia E (211) i Legaca - jesteśmy więksi - Bardzo dopracowana technika, świetnie się prowadzi i - uwaga - 150-konny diesel zapewnia bardzo dobrą dynamikę (zmierzone przyspieszenie - 9,1 sek) Tyż prawda ale te 9.1 jest zupełnie nieodczuwalne, znaczy rozpędzasz się ale jakby tak trochę obok Może to kwestia gabarytów ale odczuwalnie to się odpływa a nie odpycha od asfaltu i wszyscy powtarzają to samo, jest ciszej, Ja mam inne odczucia. Wydaje mi się, że poprzedni Legaś był nieco cichszy, niemniej nawet jeśli mam rację to różnice są tak minimalne, że trzeba być maniakiem Legaca 09 (jak ja ) żeby to odczuć. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 6 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2009 wersja Sport oprócz 18stek ma zmieniony zawias ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba Opublikowano 6 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2009 Co jest nie tak ze skladaniem 65/35? Podejrzewam, że nikt by nie zauważył różnicy pomiędzy 60/40 a 65/35, gdyby istniała możliwość jakiegokolwiek złożenia tylnej kanapy Na zdjeciach z linka, ktory podalem, widac ze sie sklada. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
haubi65 Opublikowano 6 Listopada 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2009 Kuba ty ciagle z tymi amerykancami wyskakujesz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Subaryta Opublikowano 6 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2009 wersja Sport oprócz 18stek ma zmieniony zawias ? A i owszem Ma Bilsteina w ślicznym żółtym kolorze Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 6 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2009 wersja Sport oprócz 18stek ma zmieniony zawias ? A i owszem Ma Bilsteina w ślicznym żółtym kolorze Pozdrawiam mogę podpytać co jest zmienione ? amortyzatory, sprężyny i...... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Subaryta Opublikowano 6 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2009 amortyzatory, sprężyny i...... ....i na tym koniec Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 6 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2009 w nowym GT jest podobnie ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się