Skocz do zawartości

Nowy Legacy


haubi65

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 1,4 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Teścik amerykańskiej wersji Legacy GT, wraz z własnymi pomiarami:

 

http://www.insideline.com/subaru/legacy ... video.html

 

0-60 5.7 sec - czyli szybciej niż Insignia OPC z 2.8 V6 biturbo (325KM) :roll:

60-0 111 ft = 33.83m, całkiem sympatyczny wynik...

 

Ja natomiast obejrzałem sobie nowe Legacy w salonie. Jeśli chodzi o ilość miejsca w środku to faktycznie spory krok naprzód. Wykończenie wnętrza - jak dla mnie jak najbardziej OK. Ale nie jestem jakimś wielkim miłośnikiem skórów i welurów...

 

Natomiast w porównaniu z poprzednim modelem nowe Legacy w swojej podstowej wersji straciło na wypasie.

 

Tak sobie porównuję poprzedni model RA000 Diesel i MY10 Trend na mojeauto.pl i...

 

Nie ma już 17" alusów, są stalowe 16tki. Nie ma podgrzewanych siedzeń. Nie ma elektrycznie regulowanego fotela kierowcy. Nie ma podgrzewania przedniej szyby. No i nie ma kierownicy obszytej skórą. Lipa :razz:

 

Co prawda za 1K euro więcej dostaniemy wszystkie te zabawki z powrotem w wersji Comfort - no, może oprócz felg. Te nadal będą tylko 16", co przy tak masywnej budzie da raczej wątpliwy efekt. Czyli na placu boju pozostaje wersja 2.0D Sport z 18-tkami za... 36800 euro. Hmmm.... to drożej niż 265-konny WRX sedan. :twisted:

 

No dobra, wiem, że między ilością miejsca w WRX a nowym legasiu jest przepaść. Najchętniej przejechałbym się jednak i jednym i drugim, ot tak dla sportu :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ogladalem pare dni temu nowy model Outbacka.

Faktycznie znaaaacznie wiekszy w srodku od poprzedniej wersji. Dla mnie zbyt duzy. Gdybym szukal bardzo duzego i komfortowego samochodu to pewnie kupilbym mercedesa.

Z zewnatrz samochod wygladaja mulowato. Outback wysoki prawie jak normalna terenowka. Chromowane ramki w oknach (kolejna odrobina "luksusu") to totalna porazka.

Nie wiem czy ktos zwrocil uwage na halogeny w outbacku - ogromne ramki szarego plastiku wygladaja jak po wiejskim tuningu. Podobnie z grilem ktory chyba zrobiony jest z plastiku typu mop i wiadro.

Drzwi pozbawione zostaly listew ochronnych.

Fotele - subiektywnie- mniej wygodne.

Kierownica zywcem przeniesiona z Toyoty.

Maly szyberdach. Zwyczajny.

Generalnie samochod utracil swoj wyjatkowy charakter. Sprzecietnial. Z wygladu nie wyroznia sie juz niczym. Nie mialem nawet ochoty sie nim przejechac. Myslalem o kupnie nowego mocnego Outbacka ale poczekam na kolejny facelifting. 53 tys euro za model ktory wyglada gorzej od poprzedniego to przesada.

Jedyny plus jaki tu widze to ten ze poprzednie modele outbacka powinny utrzymywac swoja cene. Sa ostatnimi ladnymi i oryginalnymi modelami Subaru.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Aż strach pomyśleć jakie byłyby opinie gdyby nowe Legacy/OBK zrobili w mniejszej budzie :mrgreen:

A tak na serio.

RIO - nowy OBK po prostu nie jest tym czego Ty oczekujesz a skoro alternatywą są jedynie A4 Allroad i Cross Country to będziesz zmuszony wydać 60k euro lub więcej za podobne wyposażenie i silnik.

Lub kupić "normalne" kombi innego producenta. Będzie nieznacznie taniej i mniej miejsca w środku.

Ładny lub nie to rzecz gustu najważniejsze żeby nowy model pozbawiony był wszystkich wad dręczących poprzednia wersję.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ogladalem pare dni temu nowy model Outbacka.

1 - Dla mnie zbyt duzy.

2 - wygladaja mulowato.

3 - wysoki prawie jak normalna terenowka.

4 - ramki w oknach to totalna porazka.

5 - halogeny w outbacku jak po wiejskim tuningu.

6 - Podobnie z grilem ktory chyba zrobiony jest z plastiku typu mop i wiadro.

7 - Drzwi pozbawione zostaly listew ochronnych.

8 - Fotele mniej wygodne.

9 - Kierownica z Toyoty.

10 - Maly szyberdach.

Nie mialem nawet ochoty sie nim przejechac.

Gdybym szukal bardzo duzego i komfortowego samochodu to pewnie kupilbym mercedesa.

 

 

1 - wsadż teściową a zmienisz zdanie

2 - gwarantuje, że tyko .....wygląda

3 - a ja gupia cipa myślama, że to zaleta

4 - faktycznie - merce majo ładniejsze

5 - ale za to - kurna - jak świecom. A tak wogóle to Ty masz jakomś "ramkofobie"

6 - To se można stuningować ...siateczką

7 - Jak sie umi jeździć, to nie jes jakaś straszna wada

8 - aaaa ...... może Ci dupa urosła? Zdarzajo sie takie kontuzje.

9 - znaczy .... Toyota to jakiś syf?

10 - no i to faktycznie jes problem, bo teraz nie da sie wozić konia.

 

Mamusia przewalczyła w sobie odruch wymiotny, zgwałciła swojo ochote, wsiendła i pojechała. No i faktycznie żadna "blachara" się nie oglondła. Potwierdzam, że do celów lanserskich lepsiejszy jes merce-sedes. Natomias co do jazdy - to se synuś napluj w brode, że Cię ochota opuściła.

 

mamusia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Ojciec Założyciel

W tę i z powrotem, czyli wrażenia z jazdy OBK 3.6 KRK - Zürich - KRK.

 

Prędkość przejazdu była bardzo zmienna - ograniczenia prędkości, deszcz, miejscami duży ruch.

Ogólnie starałem się, nawet tam gdzie brak ograniczeń, nie przekraczać na zimówkach 230km/godz. Zuzycie paliwa na całej trasie 12,8.

In plus - bardzo stabilny takze przy wyższych prędkościach, relatywnie cichy, komfortowy.

In minus - zuzycie paliwa zmusza do postojów na stacjach beznynowych (no ale mogłem jechać wolniej - przy 120 na tempomacie 8,6).

 

Co mnie zaskoczyło - następnego dnia po tej dwudniowej trasie, jadąc do pracy niespodziewanie przyszła mi do głowy spontaniczna myśl : " a może by tak gdzieś dalej pojechać ?" :wink:

 

Co mi zdecydowanie nie przeszkadza ( a bywało tu krytykowane) - przednie fotele; być może "pierwszy kontakt" nie jest w stanie udokumentowac komfortu w dłuzszej podróży...

Czasem krytykowane trzymanie boczne dla nie nie ma znaczenia, ponieważ (zgodnie z zaleceniami SJS) i tak zawsze "wpinam się na fest".

 

Ok 200 km pokonałem jako pasażer siedząc z tyłu. Tutaj rzeczywiście można w praktyce podróży odczuć zalety większej ilości miejsca ...

 

Pozdrowienia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Ojciec Założyciel

W tej chwili McIntosh jest dostępny tylko dla 2.5GT 4D.

Mamy to w naszym nowym aucie demo - brak zmieniarki na płyty CD, lecz sound ...... jestem naprawdę pod wrażeniem.

Teraz za wczesnie, lecz jak trochę się "poukładamy", porozmawiam z kolegami z JP - może o jakijes wersji specjalnej, czy coś takiego ...

Co do ceny to trudno mówić, bo w w/w wersji jest standardowa.

 

Pozdrowienia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W tej chwili McIntosh jest dostępny tylko dla 2.5GT 4D.

Mamy to w naszym nowym aucie demo - brak zmieniarki na płyty CD, lecz sound ...... jestem naprawdę pod wrażeniem.

Teraz za wczesnie, lecz jak trochę się "poukładamy", porozmawiam z kolegami z JP - może o jakijes wersji specjalnej, czy coś takiego ...

Co do ceny to trudno mówić, bo w w/w wersji jest standardowa.

 

Pozdrowienia

 

Dziękuję za informacje.

Są przewidziane inne warianty Legacy GT Kombi czy tylko pełna opcja (skóra , AT, navi itd... ) jak w chwili obecnej ?

 

pzdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Heh, lubię Legasiaka coraz bardziej. Obecnie mam ponad 4 500km przejechane i właśnie wróciłem z trasy (c.a. 980 km tam i z powrotem). Trasa robiona spokojnie ( w zasadzie nie przekraczałem 140 km/h) i bardzo lajtowo (na czasie mi nie zależało bo słuchałem "Klubu Mefista" Tess Gerritsen, bardzo polecam ;) ) i okazało się, że:

a) tankować nie muszę i dojadę do domku na jednym baku

B) komputer pokładowy pokazuje mi 5,4l/100km....

Generalnie jestem w szoku. Aha, pojeździłem nowym Outbackiem (z silnikiem dyszla) - zamówiłem testówkę 5 minut po jeździe :mrgreen:

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i w końcu dorwałem sie do nowego Legacy. Wielkie dzięki dla ekipy handlowej z DAWOJA za udostepnienie.

 

JESTEM W SZOKU jak auto urosło, GIGANT. Nie ma co porównywać do starego Legacy.

Auto prowadzi sie dostojnie i majestatycznie, super fura na długie wypady. Cicho, niezwykle komfortowo, śmiem twierdzić że jak w BMW 5 którym trochę śmigałem.

 

Wykończenia deski rozdzielczej duuuużo lepsze niż u poprzednika. Plastiki - TAK twarde ale jak się je dotyka, na oko nie wyglądaja na twarde, poza tym kto jedzie i maca kokpit ???

 

Wg mnie to juz zupełnie inne auto ...

Na Cynę już się nie nadaje ... co wcale nie jest niczym złym :smile:

 

Outback stojąc obok Tribeki, tyłem, wyglądają niemal identcznie. DUŻE !!!!

 

Wygląd deski rozdzielczej, kwestia gustu, mi osobiście nie przeszkadza, kierownica ładna :-)

Jechałem Dizlem, to moja 2 przejażdzka z tym motorem. Słaby nie jest ale i nie porywa mocą. Przydałoby się toszkę więcej ale żle na pewno NIE jest. Byłem w dużym szoku jak auto przyśpiesza na 5 biegó od 120-160. Super !

 

Jedyne co mi sie nie podoba to: przy tylnej kanapie ustawionej w pionie zostaje szpara między kanapą a roletą. Wystarczyło zrobić 2 mocowania na roletę i po kłopocie

 

Innych minusów nie widzę ( no może cena !!!) ale takie auto w tej klasie z AWD to i tak najtaniej. (Choć Skoda Suberb próbuje zaatakować)

 

Oceniam na 5+

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja przedwczoraj widziałem starego i nowego stojących przed salonem obok siebie.

Były w tym samym kolorze, więc łatwiej było porównać :wink:

Nowy wizualnie jest dużo większy, ale siedząc w środku na miejscu kierowcy, nie odczułem tego.

 

Na +

- na żywo faktycznie tak jak mówi większość wygląda lepiej niż na zdjęciach. Widziałem tylko sedana i nawet mi się podoba.

 

Na -

- w porównaniu ze starym, strasznie wysoki,

- nie zgodzę się, że plastiki robią dobre wrażenie, plastikowa imitacja alu w starym sprawiała wrażenie alu - w nowym plastik wygląda jak... plastik :sad:

 

Nie bijcie, ale jakbym miał wybierać, to chyba wolałbym starego. Może głównie dlatego, że nie potrzebuję takiego dużego auta :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja przedwczoraj

- nie zgodzę się, że plastiki robią dobre wrażenie, plastikowa imitacja alu w starym sprawiała wrażenie alu - w nowym plastik wygląda jak... plastik :sad:

 

Co do imitacji aluminium to są wersje z karbonowymi wstawkami. Jest też chyba wersja z centralna konsolą i okolicami skrzyni z czarnym plastikiem a nie imitacja alu + karbonowa reszta. Nie wiem jak to się ma do wersji, tzn w których tak jest.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja przedwczoraj

- nie zgodzę się, że plastiki robią dobre wrażenie, plastikowa imitacja alu w starym sprawiała wrażenie alu - w nowym plastik wygląda jak... plastik :sad:

 

Co do imitacji aluminium to są wersje z karbonowymi wstawkami. Jest też chyba wersja z centralna konsolą i okolicami skrzyni z czarnym plastikiem a nie imitacja alu + karbonowa reszta. Nie wiem jak to się ma do wersji, tzn w których tak jest.

 

Karbonowe wstawki są tylko w wersji Sport czyli ok. 150k pln.

Moim zdaniem ta imitacja alu wygląda zdecydowanie lepiej niż poprzednia. Przede wszystkim ma niby fakturę metalu. Robi to zdecydowanie lepsze wrażenie od "zwykłego" gładkiego plastiku. Najlepiej widać to na kierownicy gdzie tych wstawek jest aż za dużo.

 

pzdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...