turdziGT Opublikowano 19 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2010 W PL będzie lekki kłopot cenowy ze względu na akcyzę ( > 2.0l = 18,6% ). racja , ale jak wprowadza dieselka to moze byc ciekawie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mikad Opublikowano 19 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2010 Bardzo brzydkie to Suzuki. I takie jakieś "Lianowate", czyli...Skodowate? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
haubi65 Opublikowano 19 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2010 A ja chyba sie zdecyduje na te legacy 2D. Subaru D tak mnie lubi i tak mi zasponsorowali auto (za mojego OBK dostaje super cene :shock: ) dotatkowo upust na nowe auto, ze nie moge powiedziec ... nie. W piatek o wszystkim decydujaca jazda probna 8) Juz wzialem dzien wolnego. Moze jest jeszcze ktos na Forum kto jezdzi nowym Legacy i sie podzieli wrazeniami. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ukiman Opublikowano 19 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2010 ... gdzie te czasy, kiedy Bruce "czuł" Legacy ... ktoś to jeszcze pamięta :?: :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartZ Opublikowano 20 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2010 Ciekawy atrykuł: atrykuł Najciekawsze chyba jest w nim stwierdzenie, że byli inżynierowie, którzy optowali za FWD. Główny projektant musiał przekonywać ("approval", czyli zarząd ?), żeby nowe Legacy było AWD... : I had engineers coming up to me saying ‘why don’t we sell a FWD model since it is very hard to achieve a three per cent CO2 reduction’?” he explained, adding that it was a battle to finally gain AWD approval. Approval to zatwierdzenie - czyli po ostatnim przecinku "dodając, że była to bitwa by ostatecznie zyskać zatwierdzenie AWD". Ale jeżeli w Subaru o coś takiego już toczą bitwy, to dla mnie sam ten fakt jest masakrą... A wracając do suzuki - wygląd to zawsze kwestia gustu, jedni stwierdzą, że jest boski, inni powiedzą, że jest obrzydliwy, ale nie w tym rzecz, popatrzyłbym na to raczej przez pryzmat Vitary, która sprzedaje się dobrze, m.in. dlatego, że poza Forkiem jest jedynym SUV'em oferującym stały napęd AWD (poza tzw. klasą premium) i jest znacząco tańsza od konkurencji ergo z kizashi może być podobnie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GREGG Opublikowano 20 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2010 jeżeli to suzuki ma napęd jak sx4 to nie jest stałe awd tylko dołączany napęd, więc w sumie pod tym względem nie jest konkurencją dla legacy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartZ Opublikowano 20 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2010 jeżeli to suzuki ma napęd jak sx4 to nie jest stałe awd tylko dołączany napęd, więc w sumie pod tym względem nie jest konkurencją dla legacy Jasne, ale czy dla Kowalskiego będzie to miało znaczenie? don't think so... :wink: BTW Wszystkich Kowalskich z forum przepraszam za użycie stereotypu... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 20 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2010 jeżeli to suzuki ma napęd jak sx4 to nie jest stałe awd tylko dołączany napęd, więc w sumie pod tym względem nie jest konkurencją dla legacy Jasne, ale czy dla Kowalskiego będzie to miało znaczenie? don't think so... :wink: BTW Wszystkich Kowalskich z forum przepraszam za użycie stereotypu... tez mi sie tak wydaje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GREGG Opublikowano 20 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2010 BartZ jezeli myslimy z perspektywy kowalskiego to masz racje... jest awd lub nie ma i tyle. oczywiscie znawcy wybiorą prawdziwe awd Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartZ Opublikowano 21 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2010 BartZ jezeli myslimy z perspektywy kowalskiego to masz racje... jest awd lub nie ma i tyle. oczywiscie znawcy wybiorą prawdziwe awd Absolutnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
haubi65 Opublikowano 23 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2010 Dziesiaj przejechalem sie Legacy MY10 2D i auto jest w kazdym calu lepsze od MY09 . Moze troszeczeke mniejsze osiagi ale jako ze auto bedzie moje nie dawalem w palnik. Nowa skrzynie miodzio dwojka mozna jezdzic juz od 1000 U/min. Audio tez calkiem dobre. Na razie zostawiam Wykonczenie bez porownanie lepsze. Szczegolnie drzwi i polokietek. Nareszcie miekki i moj zszarpany nerw moze sie wykuruje. Kierownica mala i krecie sie z oporem i co najwazniejsze czuc nawierzchnie. Jedyna wada to 16 ale te zostaja na zime na lato beda grafitowe 17. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
polak900 Opublikowano 23 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2010 mam taki sam i mogę potwierdzić tylko wcześniejszy wpis Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
haubi65 Opublikowano 27 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2010 W piatek odbieram. W czwartek przychodza 17 " (ale nie grafitowe przy ciemnym aucie nie pasowalyby :!: ) i sportgrill (siatka) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radix99 Opublikowano 27 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2010 Mikad, a patrzyłeś na sprzedaż Imprezy FWD w 2009 roku? Jak nie chce ci się szukać to podam od razu: 0 (czyt. zero) ale to wynik u nas, czy światowy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mikad Opublikowano 29 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2010 Mikad, a patrzyłeś na sprzedaż Imprezy FWD w 2009 roku? Jak nie chce ci się szukać to podam od razu: 0 (czyt. zero) ale to wynik u nas, czy światowy? W Polsce. Na świecie, stawiam - coś jednak sprzedali, chociażby w Izraelu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartZ Opublikowano 29 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2010 No tak, bo na AWD nie uzyskali certyfikatu koszerności... :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
haubi65 Opublikowano 1 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2010 Wczoraj odebralem nowego Legacy i zaraz mala wycieczke w Schwarzwaldzie zrobilem 150 km 8) . Auto ist marzeniem. Cicho, dostojnie, motor slychac tylko podczas dodawania gazu z malych obrotow. No i najwazniejsze sprzeglo FUNKCJONUJE Ruszanie bez najmniejszych problemow rowniez bez dawania gazu. W ogole jestem strasznie zadowolony i ide sobie posiedziec w aucie P.S. Porownywanie do Skody jest naprawde nie na miejscu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 1 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2010 Haubi, gratuluje My tymczasem dzis przetestowalismy Legacy 2.5GT na Autobahnie i potwierdzone VMax wg GPS to 252kmh Nie ukrywam zadowolenia z faktu, że w takim razie moje Spec.B pozostaje najszybszym seryjnym Subaru Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sebastian.R Opublikowano 1 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2010 jeżeli to suzuki ma napęd jak sx4 to nie jest stałe awd tylko dołączany napęd, więc w sumie pod tym względem nie jest konkurencją dla legacy Jasne, ale czy dla Kowalskiego będzie to miało znaczenie? don't think so... :wink: BTW Wszystkich Kowalskich z forum przepraszam za użycie stereotypu... tez mi sie tak wydaje Zgadza sie - auto ma naped dołączany - jest przycisk w kabinie 2wd i 4wd. W dodatku taka mozliwosc bedzie tylko w automacie :!: Ktory zdaje sie, jest skrzynią bezstopniowa (technologii ktorej osobiscie nie uznaje ) z lopatkami, ktore beda udawaly, ze zmieniamy biegi A ze to 2.4 to wpada w wysoką akcyze... pewnie ze 140-150tys bedzie kosztowal... chociaz bardzo mi sie podoba...to z legacy moze jedynie designem konkurowac (imo suzuki jest ladniejsze, ale co kto woli). I na plejady nie mozna nim jechac Sucks Ciekawostka jest (na jakims tescie z youtube amerykanskiej gazety widzialem), ze legacy GT (ten 260 koni) w stanach jest dostepny tylko i wyłącznie ze skrzynia manualna...I testujący bardzo nad tym ubolewal. A u nas tylko w automacie Pytanie czy komus sie rynki nie pomylily? Odwrotnie powinno byc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
haubi65 Opublikowano 2 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2010 Haubi, gratuluje My tymczasem dzis przetestowalismy Legacy 2.5GT na Autobahnie i potwierdzone VMax wg GPS to 252kmh Nie ukrywam zadowolenia z faktu, że w takim razie moje Spec.B pozostaje najszybszym seryjnym Subaru Spalaniem sie lepiej pochwal . Strasznie mnie interesuje. Na poczatku tez chcialem wziasc GT ale wypowiedzi, ze ponizej 12 L nie schdzi jakos mnie zniechecily. Moj rakieta nie jest a zawsze mozna do 190 PS i 420 Nm podniesc u Subaru-Koch.de . Cociaz osobiscie z zamknietym DPF trzeba troche na doswiadczenia poczekac ... no i gwarancje mam na 5 lat :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slesz Opublikowano 2 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2010 do 190 PS i 420 Nm podniesc u Subaru-Koch.de legalnie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
haubi65 Opublikowano 2 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2010 W Niemczech wszystko musi byc legalne. W razie wypadku nielegalnie ztuningowanym autem :shock: Ciarki mi po plecach chodza Tylko oficjalnej gwarancji nie ma i trzeba dodatkowa wykupic. Dlatego jest to raczej teoretyczna opcja. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 2 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2010 W praktyce wyglada to tak, ze gwarancje daje ten konkretny dealer (Subaru Koch). Oczywiscie jesli zdarzy sie usterka to kazde inne ASO kaze sobie zaplacic, a Ty wtedy musisz sie ubiegac w Subaru Koch o zwrot kosztow. Ja bym nie ryzykowal Spalanie podczas jazdy na maksa to 31l/100km 500km po Autobahnach glownie na maksa, czasem zwalnianie ze wzgledu na ograniczenia itp - 26l/100km Za to podczas jazdy na Landstrassach 9,6 a na odcinku Wroclaw-Olszyna 9,4. Wiec ujdzie, choc pali zdecydowanie wiecej niz moja ukochana ha-szóstka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
haubi65 Opublikowano 2 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2010 No tak spodziewalem sie 31 L/100km taki maly T34 :shock: Na gwarancji to tuning raczej odpada. Za 5 lat mozliwe ale zalezy od opini innych user. Z mocy jestem zadowolony moj mial 165 PS przy 5600 u/min ten ma 150 PS przy 3000 czyli w "praktyczniejszym" zakresie. Co do osiagow trudno mi cos powiedziec poniewaz docieram i nie przekraczam 3000 u/min jedno co moge powiedziec to ... to ze auta dziela lata jezeli chodzi o komfort i wykonczenie oraz Legacy przyspiesza tak jakby od niechcenia moj byly OBK robil to akustycznie bardzo wyraznie co moja prawa strona odpowiednio komentowala Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Subaryta Opublikowano 2 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2010 Spalaniem sie lepiej pochwal Nie wiem jak TJ jeździ ale mnie się nie udało na razie zejść poniżej 12l. Wynik, uważam, za bardzo rozsądny. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się