Skocz do zawartości

Nowy Legacy


haubi65

Rekomendowane odpowiedzi

Tył Legacy Sedan do złudzenia przypomina Lexusa GS 300 (aktualna wersję). Wysoko poprowadzona linia okien sprawia, iż samochód wygląda bardzo masywnie. Ostre krawędzie potęgują wrażenie muskularności. Wnętrze wersji Sport wygląda najciekawiej (karbonowe listwy wykończeniowe i czarny radioodtwarzacz dodają sportowego stylu). Deska rozdzielcza masywna ale nie przytłaczająca. Czekam na samochó z niecierpliwością. Myślę, że w drugiej połowie września będę mógł już tym pojeździć :idea:

 

nowy OBK też planowany jest na wrzesień / październik ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 1,4 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

:shock: jezzzzuuuu ale koszmarek :roll:

 

takie ladne auto tak zniszczyc. FHI powinno pomyslec nad podkupieniem kogos od konkurencji.Np: tego kto projektowal nowa mazde 6. Seriously :!:

 

mazda6_mps_concept1.jpg

 

:mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Auto które na zdjęciach wygląda powiedzmy niezbyt atrakcyjnie, zdecydowanie zyskuje na urodzie kiedy ogladamy je na żywo. Założe się że nowe Legacy w wersji GT w białym kolorze na 18 calowej feldze zwróci uwagę każdego :grin: A jeśli dołożymy mu coś dyskretnego z pakietu STI będzie jednym z najładniejszych sedanów na naszych drogach. Wersja wagon natomiast z góry skazana jest na sukces. Przekonamy się o tym już za rok śledząc statystyki sprzedaży :grin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W Japonii sa juz dostepne czesci STI do nowego Legacy:

 

http://www.subaru-sti.co.jp/parts/bmbr_ ... alogue.pdf

 

 

 

Dobrze napisałeś: Dostępne w Japonii :evil:

 

Ale będą niedostępne w SIP'ie :roll: :evil:

 

[ Dodano: Nie Sie 09, 2009 12:39 am ]

Wersja wagon natomiast z góry skazana jest na sukces. Przekonamy się o tym już za rok śledząc statystyki sprzedaży

 

 

Srutu tutu...

 

Z całym szacunkiem, ale jesteś chyba jeszcze za krótko dealerem Subaru.

 

Porównując obecny cennik SIP z cenami w Niemczech (nie mówiąc juz o Litwie) to nie przewiduję dużej sprzedaży :evil:

 

SIP przywali cenę na poziomie 230-250 tys zł za Legacy/Outbacka 3.6 w najbogatszej wersji lub 180-200 za 2.0D i dopiero będzie hit sprzedaży :evil::cry:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja rozumiem że dilerzy subaru muszą patrzeć na tą szklanke i mówić że połowa jest pełna , ale...to auto jest po prostu nudne. Chyba Clarkson mówił "nigdy więcej nudnego samochodu" i do tej pory subaryny miały bez taki swój styl, nie oglądały się na inne marki, wnętrze było bez bajerów i do bólu funkcjonalne, design był czasem kontrowersyjny ale nigdy nudny do tego ustawione były pod kierowców, rewelacyjnie sie prowadziły mimo że bez esp, a jeszcze takie smaczki jak szyby bez ramek. Odchodzące legacy to wg mnie najładniejsze ostatnio auto subaru i do tego w takim duchu subaru zrobione, troche inne, ciaśniejsze niż konkurencja, twardsze i lepiej się prowadzi niż np. xc70.

To co jest na fotkach, jeśli będzie wykończone i zawieszenie ustawione jak w nowym foresterze to może i się będzie sprzedawać ale dotychczasowym właścicielom toyot jako avensis premium pack.

Bo 3 miesieczne j przejażdżce nowym forkiem wróciłem do poprzedniego modelu i jak dla mnie to ten najnowszy zupełnie zatracił tożsamość, jakby pozaklejać logo nie odróżniłby go od rav4. Nie żeby był zły, ale to już nie jest to samo subaru, prowadzi się jak, za przeproszeniem, krowa, jakieś bajerki w środku a wskaźnika temperatury poskąpili, szyby z ramkami, esp się włącza co w sumie nie dziwne bo zawias jest zestrojony tak że tył ciągle usiłuje wyprzedzić przód.

Oby to legacy było bardziej subarowate bo to ostatnia nadzieja, inaczej trzeba sie będzie za inną marką rozglądać

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale to historia ,świat idzie do przodu ,japończycy z Subaru mają swoją filozofię designu,produkcji,cięcia kosztów itd i raczej nie biorą pod uwage narzekań europejczyków

 

jechałem ostatnio grand vitara dyzel dla porównania tego co mi klient mówił , i Subaru to subaru naped symetria silnik, Forek dyzel i tak rządzi w takim porówaniu, a to że prostuje jak go bokiem puścisz to plus dla 95% kupujących...

nadal łatwo je odróżnić ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Porównując obecny cennik SIP z cenami w Niemczech (nie mówiąc juz o Litwie) to nie przewiduję dużej sprzedaży

Ceny w SIP i w D sa takie same.Te powyzej 2000cm moga byc troche drozsze ze wzgledu na 18% akcyze.O Litwie nie wspominaj bo to wyprzedaz

niektorych modeli bez zarobku...... np...w PL...Leg. 2.0 sedan 89900zl i inne rowniez sa/byly dostepne w cenach nizszych

SIP przywali cenę

SIP nie przywala ceny :idea: . Cena jest taka jak D przeliczana z EURO po kursie celnym...to zlotowka raz traci a raz zyskuje :idea: ...i tu powinienes przeniesc swoje..powiedzmy..uwagi. :wink: Uwazasz , ze SIP powinien wystapic do producenta z prosba o specjalna cene na Polske bo zlotowka oslabla i tu sie malo zarabia :?: :mrgreen:

AK

ps.

będzie hit sprzedaży

Hit sprzedazy :idea: osiagniety poprzez znaczna obnizke ceny...to czesto poczatek konca.... :wink: widocznie nie jest jeszcze tak zle.... :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale to historia ,świat idzie do przodu ,japończycy z Subaru mają swoją filozofię designu,produkcji,cięcia kosztów itd i raczej nie biorą pod uwage narzekań europejczyków

 

Nię będe dyskutował z designem, każdy ma swój gust, Subaru nigdy nie były ładne (może oprócz właśnie ostatnigo legacy) ale miały swój styl. No właśnie swój a nie coś a'la toyota

 

jechałem ostatnio grand vitara dyzel dla porównania tego co mi klient mówił , i Subaru to subaru naped symetria silnik, Forek dyzel i tak rządzi w takim porówaniu, a to że prostuje jak go bokiem puścisz to plus dla 95% kupujących...

nadal łatwo je odróżnić ...

 

nie miałem okazji dieslami ale w porównaniu benzyniaków to suzuki ma wnętrze o 2 klasy lepiej wykończone, jest większe troche i ponoć w terenie dużo lepsze. Sam napęd symetryczny i silnik boxera, hmm, jaka to zaleta skoro auto (nowy forester) jest absurdalnie wysoko podniesiony i ma bardzo miękki zawias, skutkiem czego na dużych nierównościach można dostać morskiej choroby, a wytrącony z równowagi w szybkim łuku zaczyna taniec Św. Wita?

W poprzednim modelu, jaki w ustępującym legacy było "coś" co powodował że człowiek wiedział że nie kupuje największego, najlepiej wyposażonego auta, ale prowadzi się jak żadne inne. Dlatego chyba utarło się że to auto dla indywidualistów, jak saab czy volvo. Jeśli nowa filozofia subaru to ma być robienie aut identycznych z konkurencją, to obawiam się że sam boxer pod maską nie wystarczy żeby się odróżnić. Może ja się nie znam i rynek właśnie czeka na takie auta, ale ja ma wrażenie że w latach 2004-2007 mniej więcej subaru były rewelacyjne, wyglądały fajnie nie rezygnując z żadnej z innych zalet a teraz na siłe dostosowuje sie je do wymagań statystycznego "Kowalskiego". Tylko że w te klocki to Audi czy Toyota są jednak lepsze. Troche mnie nostalgia bierze, ale jeżdze już 9 lat w autach subaru i naprawde chciałbym jeszcze chwile pojeździć a jakoś sie nie widze w nowych modelach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To mój pierwszy post i od razu przejdę do rzeczy. O ile wygląd to kwestia gustu o tyle dane techniczne nowego Legacy/Outbacka nie dają mi spokoju. Chciałbym spytać czy ktoś wie na pewno jakie silniki będą miały te modele. Chodzi mi konkretnie o to czy faktycznie nie będzie 2,5l benzyny a 2,2, a jeśli będzie 2,5 to czy z turbo. Ponadto chodzą słuchy że silnik 3,6 miałby być tylko w Outbacku, też prosiłbym o weryfikacje tej informacji. Z góry dziękuję.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2.5 T z AT

 

Z którym automatem?

- Starym 4 biegowym (dotychczasowym z 2,5);

- nowym 5 biegowym (takim jak w H6 3.0?);

- najnowszym bezstopniowym linertronic CVT?

 

Maćku, 2.5 Turbo będzie oferowane z 5 biegowym automatem (takim jak w H6, 3.0).

 

Kuba, manualnej skrzyni do 2.5 T nie wprowadzają na chwilę obecną. Czy coś się zmieni, nie wiem.

 

pzdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale to historia ,świat idzie do przodu ,japończycy z Subaru mają swoją filozofię designu,produkcji,cięcia kosztów itd i raczej nie biorą pod uwage narzekań europejczyków

 

Nię będe dyskutował z designem, każdy ma swój gust, Subaru nigdy nie były ładne (może oprócz właśnie ostatnigo legacy) ale miały swój styl. No właśnie swój a nie coś a'la toyota

 

jechałem ostatnio grand vitara dyzel dla porównania tego co mi klient mówił , i Subaru to subaru naped symetria silnik, Forek dyzel i tak rządzi w takim porówaniu, a to że prostuje jak go bokiem puścisz to plus dla 95% kupujących...

nadal łatwo je odróżnić ...

 

nie miałem okazji dieslami ale w porównaniu benzyniaków to suzuki ma wnętrze o 2 klasy lepiej wykończone, jest większe troche i ponoć w terenie dużo lepsze. Sam napęd symetryczny i silnik boxera, hmm, jaka to zaleta skoro auto (nowy forester) jest absurdalnie wysoko podniesiony i ma bardzo miękki zawias, skutkiem czego na dużych nierównościach można dostać morskiej choroby, a wytrącony z równowagi w szybkim łuku zaczyna taniec Św. Wita?

W poprzednim modelu, jaki w ustępującym legacy było "coś" co powodował że człowiek wiedział że nie kupuje największego, najlepiej wyposażonego auta, ale prowadzi się jak żadne inne. Dlatego chyba utarło się że to auto dla indywidualistów, jak saab czy volvo. Jeśli nowa filozofia subaru to ma być robienie aut identycznych z konkurencją, to obawiam się że sam boxer pod maską nie wystarczy żeby się odróżnić. Może ja się nie znam i rynek właśnie czeka na takie auta, ale ja ma wrażenie że w latach 2004-2007 mniej więcej subaru były rewelacyjne, wyglądały fajnie nie rezygnując z żadnej z innych zalet a teraz na siłe dostosowuje sie je do wymagań statystycznego "Kowalskiego". Tylko że w te klocki to Audi czy Toyota są jednak lepsze. Troche mnie nostalgia bierze, ale jeżdze już 9 lat w autach subaru i naprawde chciałbym jeszcze chwile pojeździć a jakoś sie nie widze w nowych modelach.

 

Mimo wszytsko, pozwolę sobie zauważyc, że Subaru nie robi aut identycznych jak konkurencja i filozofia marki tj. bezpieczeństwo jako priorytet, jest w dalszym ciągu rozwijania.

Wracając do wymagań statystycznego "Kowalskiego" to jedną z głównych zalet nowych Subaru, w tym Forestera, do którego żeś się tak przyczepił :wink: :razz: , jest przestrzeń w kabienie, której w poprzednim modelu mocno brakowało :smile: Z drugiej strony komfort resorowania, którego w tej klasie żaden inny producent nie oferuje. Samochody konkurencji w klasie SUV i nie tylko, albo mają niższy prześwit (nawet do 5 cm) i prowadzą się nieźle ale kosztem amortyzacji nierówności, albo mają podobny prześwit i komfort ale kompletnie się nie prowadzą. Foryś mimo, że miękki poszłusznie wykonuje polecenia kierowcy :idea:

 

Pozdrawiam

 

[ Dodano: Pon Sie 10, 2009 10:17 am ]

Nie jest takie złe, tylko kółka ma za małe...

 

dokładnie, 16 wyglądają biednie, 17 jako tako, ale dopiero 18 widać. Będzie ten sam efekt co w nowym mondeo :idea:

No ale poczekamy, zobaczymy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja tam się ciesze bardzo że będzie 2.5T. Oczywiście zawsze można narzekać że my dostaniemy pewnie wersje 265 konną a nie 281 tak jak Japończycy, albo że będzie automat, ale z drugiej strony jakby nie było tego silnika to i tak benzyna byłaby dostępna z automatem(3.6) i tak, więc jak się nie ma co się lubi...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kiedy to będzie i czy będzie miało homologację? :)

 

Samochody powinny byc u nas we wrześniu. Przełom I i II połowy. Homologacja ma być, ale więcej szczegółów nie znam. Ceny w euro mają się nie zmienić a jeżeli w ogóle, to tylko sumbolicznie, żeby zwróciły się koszty produkcji ramek do drzwi :mrgreen:

 

Wyposażenie bogate. Będą takie "ekstrasy" jak czujnik zmierzchu czy też czujnik deszczu. Będzie również pakiet sport, w którym będzie zwieszenie bilstein'a i 18 koła.

 

BTW. Legacy będzie z silnikiem 2.5 wolnossącym - również.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

filozofia marki tj. bezpieczeństwo jako priorytet, jest w dalszym ciągu rozwijania.

To akurat nie odróżnia Subaru od żadnej marki - no chyba że od Taty - wszyscy akcentują wielkie nakłady na bezpieczenstwo i każdy nowy wózek, który nie zgarnie 5 gwiazdek NCAP jest postrzegany dużo słabiej.

To co odrózniało Subaru od innych się zaciera.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...