leon Opublikowano 1 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2009 Tu lamentowanie a w sprzedaz w USA +100%. Powoływanie się na gust Amerykanów to kiepski argument. Niw wygląda zachęcająco. ten wygląda jak samochód dla starego pryka co wyjeżdża nim tylko w niedziele do kościoła z żoną w gustownym berecie Nic dodać, nic ująć. Teraz nie zostało nic, na co można by popatrzeć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WRC fan Opublikowano 1 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2009 z przodu od razu widac ze to Subaru. Po którym elemencie tak wnosisz ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba Opublikowano 1 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2009 WRC fan, zapomniales dac zdjecia Imprezy 06-07. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal Opublikowano 1 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2009 WRC fan, daj jeszcze przod Octavii II FL Komentsy na kmh24.pl srednio sprzyjaja nowemu modelowi: http://www.kmh24.pl/kmh24_newsWiecej_61 ... rilis.html Ludzie chyba bardzo cenili stare, konserwatywne Subaru. A FHI idzie do przodu i trzeba sie pogodzic, ze jest to zupelnie inny kierunek. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
haubi65 Opublikowano 1 Kwietnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2009 Tu lamentowanie a w sprzedaz w USA +100%. Powoływanie się na gust Amerykanów to kiepski argument. Niw wygląda zachęcająco. ten wygląda jak samochód dla starego pryka co wyjeżdża nim tylko w niedziele do kościoła z żoną w gustownym berecie Nic dodać, nic ująć. Teraz nie zostało nic, na co można by popatrzeć. akurat rynek amerykanski a nie polski jest bardzo wazny dla Subaru. Zrszta za 2 lata bedziemy jezdzic wszyscy furmankami. Mercedes spadek produkcji w lutym o 50 % BMW rowniez. Czytalem opinie ze byc moze BMW nie bedzie dane nam juz wiecej jezdzic. Konzern sie troche przekalkulowal z agresywnym lisingiem, Mercedes jak sie postara to przezyje ale nie jest to takie pewne. Dzis bylo wielkie zebranie w zakladzie w Sindelfingen i wrozono koniec swiata. Legacy musi sie pzyjac bo za 2 lata nie bedzie marki. wyciac skrzydlo i wsawic siatex i bedzie spoko. Felgi juz ktos zmienil. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leon Opublikowano 1 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2009 ...akurat rynek amerykanski a nie polski jest bardzo wazny dla Subaru. ... Ale co mnie to obchodzi? Mam zmienić gust bo ktoś 'takie coś' wymyślił? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dyzio_d Opublikowano 1 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2009 Właśnie pokazywali w "Raporcie Turbo" na TVN Turbo Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
haubi65 Opublikowano 1 Kwietnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2009 ...akurat rynek amerykanski a nie polski jest bardzo wazny dla Subaru. ... Ale co mnie to obchodzi? Mam zmienić gust bo ktoś 'takie coś' wymyślił? nie masz nic zmieniac dla mnie wygladasz bombowo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sjak Opublikowano 1 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2009 Ale jednak marketingowcy Subaru to geniusze. Wszystkie firmy przy zmaianie modelu maja kłopot z upłynnieniem starego. A w Subaru? Krzykną, że będzie zmiana to nie nadążają z produkcją Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba Opublikowano 1 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2009 Ci co narzekaja, patrza na Legacy z punktu widzenia Imprezy i Lancera. Subaru nie moze sobie pozwolic na dwa samochody skierowane do tego samego klienta. Jak sie wam nie podoba Legacy, to kupcie sobie Impreze. Nawet na tym forum sa ludzie, ktorzy chcieli kupic poprzednie Legacy, ale narzekali ze jest za male, ciasne i ze sie kanapa nie sklada. Nawet niektorzy wlasciciele o tym pisali. Legacy nie ma konkurowac z Impreza, tylko z Camry, Accord, Altima itp. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
plejadek Opublikowano 1 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2009 Nowemu Legacy brakuje oryginalności. W zależności od kąta patrzenia przypomina jakieś inne auto. BMW, Camry, Chevroleta itd. Wobec tego nie czepiałbym się tak bardzo Imprezy, która jest tak brzydka, że ..... aż piękna w swojej brzydocie i dlatego ma szansę aby kiedyś w przyszłości okrzyknąć ją autem kultowym. Niestety najnowsze Legacy jest za bardzo bezpłciowe, żeby nawet być uważane za brzydkie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
scypio Opublikowano 1 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2009 Mi się nowe Legacy podoba. Kurnik na maskę i od razu auto nabierze charakteru Z tyłu wygląda całkiem nieźle a duże szyby obiecują sporo miejsca i światła w środku. Uroku dodają też szerokie progi. Jak dla mnie to całkiem ładne autko i chętnie takie przygarnę :] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WRC fan Opublikowano 1 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2009 Ci co narzekaja, patrza na Legacy z punktu widzenia Imprezy i Lancera. Ja patrzę z punktu widzenia poprzednich generacji Legacy. Co ma Lancer do Legacy ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba Opublikowano 1 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2009 Inny segment. Nowe legacy tez nie jest juz w tej samej klasie co poprzedni model, nowy jest troche wiekszy. Poprzednie Legacy jest w srodku mniejsze od Forestera i wiekszosci przypadkow mniejsze od Imprezy. http://www.carsdirect.com/research/comp ... 90SUC043A0 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GREGG Opublikowano 1 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2009 Inny segment. Nowe legacy tez nie jest juz w tej samej klasie co poprzedni model, nowy jest troche wiekszy no nie zgodze sie, a niby w jakiej nowe legacy jest klasie? kazdy nowy model rosnie a pare cm wzdluz i wszerz, to regula, ale to nie powoduje zmiany klasy... zwlaszcza ze wnetrze tez nie predystynuje subaru do podnoszenia "klasy" a to w europie ma duze znaczenie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba Opublikowano 1 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2009 OK, poprzedni model odstawal od pozostalych samochodow w swojej klasie, byl za maly. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WRC fan Opublikowano 1 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2009 Kuba, to jaki sens ma porównanie kończącego swoją karierę Legacy z nowszymi modelami konkurencji ? Porównaj je z konkurencją z 2003 roku... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Siela Opublikowano 1 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2009 taki newsik http://www.kmh24.pl/kmh24_newsWiecej_61 ... rilis.html ja się zgadzam z autorem tego tekstu, niestety Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba Opublikowano 1 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2009 Kuba, to jaki sens ma porównanie kończącego swoją karierę Legacy z nowszymi modelami konkurencji ? Porównaj je z konkurencją z 2003 roku... W tym porownaniu jest również nowy Legacy (na niebiesko). Pozatym mamy chyba 2009 teraz. [ Dodano: Sro Kwi 01, 2009 6:18 pm ] ja się zgadzam z autorem tego tekstu, niestety Przeciez wersja produkcyjna niewiele rozni sie od conceptu. Taki zderzak to pewnie niedlugo jakies firmy tuningowe wymodza. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sikor Opublikowano 2 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2009 Są zdjęcia na onecie: http://moto.onet.pl/122102,4803475,2,zd ... #id4803483 Tył paaasskuudnyyy :!: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kario Opublikowano 2 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2009 Gdzieś przeczytałem, że nie będzie wersji kombi. Nie wiem czy tylko w USA, czy po prostu nie będzie. Czy ktoś mógłby to potwierdzić / zdementować ? Ktoś coś wie na temat silników na europe ? Silniki na USA rozczarowują mocno... 2.5i praktycznie bez zmian jedynie 170KM... trochę porażka nadal, bo 2 modele wstecz, prawie ten sam silnik miał lepsze osiągi znacznie. 2.5T ok, to wygląda nieźle, ale czemu nie na poziomie z STI ? 3.6 tylko 256KM, powinno być > 300, konkurencja tyle wyciąga. Przy porównaniu z A4 wygląda blado... A4 jest obecnie lepiej wyważone, ma znacznie lesze silniki i skrzynie. Subaru z legacy IV zaczyna odstawać technicznie jak nigdy dotąd to martwi Na europe 2.0 to będzie porażka, pewnie ze 12sec do 100. 2.5 akcyza... i w sumie tez mało. bez benzyny turbo będzie ciężko w tych czasach... Tymbarskiej, że nie widać skrzyń dwusprzęgłowych czy nowszych automatów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
subuk Opublikowano 2 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2009 W ogóle FHI z designem, potężnym zacofaniem w niektórych dziedzinach (czyt. skrzynie automatyczne :roll: ), osiągami, wykonaniem wnętrz oraz polityką cenową - zwłaszcza w Europie, zmierza ku agonii Źle się dzieje Ostatnio, jak byłem w salonie i zobaczyłem te ceny :shock: , to zrobiłem to co Pan który był przede mną - wykonałem zwrot na pięcie i do doma :wink: Obok salon Audi ... nieopodal BMW, gdybym był na etapie kupna to na pewno tam zastawiłbym pieniądze :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sikor Opublikowano 2 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2009 Może będzie przynajmniej pożądny automat :?: Piszą coś o "bezstopniowej CVT Lineartronic". Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
subuk Opublikowano 2 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2009 Legacy 2.5i models equipped with the Lineartronic™ CVT use an electronically managed continuously variable transfer clutch to actively control power distribution in response to driving conditions. Podziękował Powtarza się historia z przednionapędowym 2.5i :razz: Chyba, że inaczej będzie dzielić moment, ale nie wydaje mnie się :wink: Nic co przekazuje moment przez sprzęgło wielopłytkowe nie będzie mieć stałego napędu 50-50, czy też innego z większą częścią momentu na tył. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AllRad Opublikowano 2 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2009 Mnie się podoba. Tył przypomina Lexusa iS Ładny - nieładny, a i tak się będzie bardzo dobrze sprzedawał :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się