hercooles Opublikowano 25 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2010 Świat naprawdę się kończy Subaru Impreza STI A-line Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafcio78 Opublikowano 25 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2010 Świat naprawdę się kończy Subaru Impreza STI A-line Oj tam, oj tam... Dżapanisi lubią takie dziwne klimaty. Swego czasu w Japonii dostępny był ZTCP Evo 9 w nadwoziu kombi z automatyczną skrzynią biegów - ot taki unikat Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hercooles Opublikowano 25 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2010 Oni to niech jeżdzą czym chcą.Ale FHI chce ją wprowadzić na rynek europejski i to mi bardzo się nie podoba:( Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mikad Opublikowano 25 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2010 Eee, ja tam lubię te JDM-owe wynalazki, nawet, jeśli mają być i w Europie :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemeq Opublikowano 26 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2010 hercooles, trochę zaspałeś z tym "końcem świata" - modele A-line były też w poprzednich wersjach nadwoziowych. Sam takiego hawk-eye'a A-line widziałem w Tokio w mini-salonie subaru w centrali FHI w Shinjuku . Ok, nie miał on chyba EAT, ale też był "ugrzeczniony". Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SeQ Opublikowano 26 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2010 Na tym filmiku chyba jeździ taki A-line jak Przemeq widział . http://www.youtube.com/watch?v=NeiU82Rs ... r_embedded Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemeq Opublikowano 26 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2010 Dokładnie tak. Znalazłem fotę: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hercooles Opublikowano 26 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2010 Zgadzam się z wami.To były wynalazki na rynek japoński, a teraz łysy pan prezes po 60-tce kupi sobie STI w automacie w miare komfortowym zawieszeniu i bęedzie się chwalił że jaki to on jest twardziel i rajdowiec Rozumiem WRX ale STI Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mikad Opublikowano 26 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2010 łysy pan prezes po 60-tce kupi sobie STI w automacie w miare komfortowym zawieszeniu i bęedzie się chwalił że jaki to on jest twardziel i rajdowiec Rozumiem WRX ale STI Eee, niech kupuję. Byle zostało też hardkorowe STI Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 26 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2010 Nie widzę w tym nic złego. W Europie też był dostępny STI Spec. D (od discrete). Prawda jest taka, że ktoś może kochać Imprezę, ale z racji zawodowych nie wypada mu po prostu podjechać niebieskim potworem z wielkim skrzydłem i złotymi felgami pod firmę. Szczerze mówiąc gdybym miał kupować, to pewnie też takiego. Jedyne co do czego się zgadzam, to że automat jakoś nie pasuje... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mikad Opublikowano 26 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2010 Poza tym, za 20 lat też będziecie chcieli mieć jakiś fajny wóz, może wtedy będą dalej robić Spec A Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hercooles Opublikowano 28 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2010 Nie wiem jak Wy ale ja mam zamiar jeździć STI do czasu kiedy będę wstanie sam do niego wsiąść i wysiąść :grin: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemeq Opublikowano 29 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2010 hercooles, ja mam dokładnie tak samo. Szczególnie, że nie ma laternatywy. DBSa bym se kupił, ale jako drugi wóz . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
plejadek Opublikowano 29 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2010 W najnowszym Auto Śmieciu Nr 14 poznęcali się trochę nad Foresterm: "... przełączaniu biegów towarzyszą większe opory niż u rywali, a precyzji prowadzenia daleko do poziomu osiąganego przez najlepszych konkurentów." (z wrodzonej grzeczności nie wspomnieli o Tiguanie) "Motor potrafi od czasu do czasu zatrząść autem na boki na biegu jałowym, a zawieszenie bywa hałaśliwe." A tu boxera diesla porównywali pewnie do harmonijnej i bezszelestnej pracy TDI na pompkach. Poniżej w gazecie jest test A4, ale ten pisany już jest z pozycji typowej dla dziennikarzy tej poczytnej gazety, którą przybierają kiedy opisuję auta niemieckie czyli na kolanach. :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GREGG Opublikowano 29 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2010 "... przełączaniu biegów towarzyszą większe opory niż u rywali, a precyzji prowadzenia daleko do poziomu osiąganego przez najlepszych konkurentów." (z wrodzonej grzeczności nie wspomnieli o Tiguanie) akurat kiepsko trafiłes - co jak co, ale skrzynie vw to porownaniu do subaru to inna liga (zreszta w ogole w porownaniu do japonskich) :razz: charmonijnej tego juz nie bede komentował Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
subarutux Opublikowano 30 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2010 Przełączanie biegów się dociera, więc nie jest aż tak źle. W Foresterze testowym z większym przebiegiem prawie się go nie czuło. Zawieszenie - fakt, bywa nawet bardzo hałaśliwe, ale za to jest wygodniejsze niż np. w Tiguanie, przynajmniej na szosie. Tyle, że to raczej jest wina braku porządnego wygłuszenia podłogi; w Tiguanie też je słychać, dźwięki są jednak mocno przytłumione. Natomiast nie zgodzę się, żeby silnik w przedmiotowym Tiguanie miał być jakiś bardzo cichy (może dziennikarzowi pomyliło się z benzyną? :wink: ). Pamiętam jazdę próbną - przy małej prędkości było OK ale przy większej - tzw. masakra. Potwierdziło się zresztą podczas przejażdżki samochodem kolegi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
plejadek Opublikowano 30 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2010 tego juz nie bede komentował masz mnie poszedł edit Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GREGG Opublikowano 30 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2010 Przełączanie biegów się dociera, więc nie jest aż tak źle. W Foresterze testowym z większym przebiegiem prawie się go nie czuło. owszem przełączanie się dociera - poza wstecznym, ktory zacina się forever :wink: - ale jak dla mnie ważne jest równiez sprzęgło (to w sumie przecież też wchodzi do oceny jako praca skrzyni), ktore w VW działa zdecydowanie lepiej, a jak ktos jezdzi chociaż trochę po mieście, to ma to spore znaczenie masz mnie poszedł edit zdarza się najlepszym :smile: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Juras K Opublikowano 31 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2010 W najnowszym Auto Śmieciu Nr 14 poznęcali się trochę nad Foresterm: Ale w dodatku do gazety tzw MARKECIE pochwalili Legaca |\/ że nie jest naszpikowany elektroniką i wyróżnia się pozytywnie na tle konkurencji :grin: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartZ Opublikowano 2 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2010 ... akurat kiepsko trafiłes - co jak co, ale skrzynie vw to porownaniu do subaru to inna liga (zreszta w ogole w porownaniu do japonskich) :razz: ... Niestety, ale muszę się zgodzić, skrzynie w bejach czy ałdicach na prawdę chodzą bardzo dobrze, by nie powiedzieć rewelacyjnie, dotyczy to również vw, szczególnie paska, Japonia troszkę odstaje na tym polu (oczywistnie mówię tylko o MT :grin: ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GREGG Opublikowano 2 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2010 Niestety, ale muszę się zgodzić, skrzynie w bejach czy ałdicach na prawdę chodzą bardzo dobrze, by nie powiedzieć rewelacyjnie, dotyczy to również vw, szczególnie paska, Japonia troszkę odstaje na tym polu (oczywistnie mówię tylko o MT ) no własnie, co nie znaczy, ze ja np. nie uwazam, ze subaru i tak jest lepsze (mimo gorszej skrzyni) :smile: tyle ze mozna postarac sie ocenić obiektywnie poszczegolne sprawy, a potem miec swoje zdanie na całokształt, a nie bezkrytycznie twierdzic ze niemieckie produkty to tylko be... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slonex Opublikowano 8 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2010 Jak bylo usunac Gdzie Subaru tam impreza Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dyzio_d Opublikowano 11 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2010 Zagazowana impreza z salonu: http://moto.onet.pl/1607216,1,impreza-1 ... node=20128 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emotorsport Opublikowano 11 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2010 Zagazowana impreza z salonu:http://moto.onet.pl/1607216,1,impreza-1 ... node=20128 Niemcy są historycznymi specjalistami od gazu.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leon Opublikowano 11 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2010 Jak gustownie korek umieścili. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się