Skocz do zawartości

Jak ktoś o Subaru pisze to my poczytać lubimy.


Intakwrx

Rekomendowane odpowiedzi

  • 2 tygodnie później...

 

Jak widać samochody "małe" w USA to np. Impreza :wink:

 

Dla Justynki zabrakło kategorii "bardzo małe" :lol:

Poza nią wszystkie Subaraki na liście :cool:

 

[ Dodano: Pon Lis 23, 2009 11:23 am ]

Taka mała ciekawostka wyłowiona w tym artykule:

 

Subaru jednym z trzech producentów samochodów, który zanotował od początku roku korzystne wyniki sprzedaży :cool: (obok Huindai'a i Kia :shock: :shock: ).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

To w nawiązaniu do tego artykułu:

 

http://forums.nasioc.com/forums/showthr ... ?t=1768437

 

W dużym skrócie: mega dzwon STI'06-'07 z drzewem, pasażerowie - jak to się mówi - wyszli i się otrzepali. Ponoć pomogło też usztywnienie budy rozpórkami i carbonowy przód.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nowy "Motor", porównanie: BMW X1 z jakimś dieslem (177 KM), VW Tiguan, Toyota RAV4 i Forester 2.0D NAV. Wygrał VW, drugie BMW, trzecia...Toyota. Subaru ostatnie, przegrywa głównie przez cenę (ponad 10 tys. droższe od BMW), "mało komunikatywny układ kierowniczy" i, co mnie zaskoczyło, dłuuuugą drogę hamowania (jakieś 42 metry, w porównaniu do 35.5 m w BMW i po 37 w VW i Toyocie). Na minus też wysokie spalanie i...brak kurtyn powietrznych :?: :shock:

Porównanie chyba robione w Niemczech, bo auta na niemieckich numerach.

Dziwna sprawa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odniesienia do tego kontrowersyjnego artykułu są też w wątkach Forester MY 09 - charakterystyka prowadzenia i Hamulce Forester 2,5XT. Cóż, "wolność prasy" polega ostatnio na tym, że można pisać wszystko, czego chce reklamodawca albo dyrekcja wydawnictwa i nie jest wymagana żadna rzetelność dziennikarska, o odpowiedzialności nie wspomnę.

 

A Niemcy dbają o swój przemysł samochodowy i trudno oczekiwać, żeby napisali coś pochlebnego o autach japońskich. Przykładem niemieckiej solidarności może być mój znajomy z zachodu, który gdy usłyszał, że nabyliśmy Forestera skrzywił się (chciał dyskretnie, ale mu nie wyszło) i zaraz zapytał "A czemu nie Tiguana?".

 

Jednak szkoda, że Motor bezkrytycznie kopiuje takie rzeczy, dokładając się np. przez nieuczciwe porównanie cen bez podkreślenia różnic w wyposażeniu i bez uwag redakcyjnych prostujących niektóre przekłamania (jak choćby w sprawie zużycia paliwa).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A Niemcy dbają o swój przemysł samochodowy i trudno oczekiwać, żeby napisali coś pochlebnego o autach japońskich. Przykładem niemieckiej solidarności może być mój znajomy z zachodu, który gdy usłyszał, że nabyliśmy Forestera skrzywił się (chciał dyskretnie, ale mu nie wyszło) i zaraz zapytał "A czemu nie Tiguana?".

 

Juz dobrych kilka lat temu zauwazylem ze niemiecka prasa czy samochodowa czy rowerowa ma manie robienia testow porownawczych, i zawsze testy sa tak ustawione by wygral produkt "Made in Germany". Najczesciej niemieckie auta wygrywaja w kategoriach subjektywnych. W prasie US najczesciej wygrywaja auta Japonskie, ktore bija na glowe auta z niemiec w niezawodnosci, trwalosci, i najczesciej w spalaniu (choc tu akurat Subaru nie ma sie czym poszczycic). Mimo tego to wlasnie Forester zostal ogloszony SUV roku 2009 przez MotorTrend a nie Tiguan.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Juz dobrych kilka lat temu zauwazylem ze niemiecka prasa czy samochodowa czy rowerowa ma manie robienia testow porownawczych, i zawsze testy sa tak ustawione by wygral produkt "Made in Germany". Najczesciej niemieckie auta wygrywaja w kategoriach subjektywnych...

 

Właśnie mam przed sobą Auto Motor i Sport z testem 10 najlepszych kombi z dieslem. Legacy oczywiście nie ma, ale może to i dobrze, bo kolejność "na mecie" mówi wszystko...

1. A4

2. Passat

3. 320d

Jeszcze jakieś pytania? :P "Dziwnym trafem" samochody które jak dla mnie mogą zagrozić niemieckim wynalazkom są gdzieś na końcu stawki - 9. C5, 10. Mazda 6. Od jakiegoś czasu lubię sobie typować miejsca w porównaniach jeszcze przed przeczytaniem. Fajna zabawa, polecam :P Jedyne co mnie zdziwiło, to Insignia na 7. miejscu...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

co mnie zaskoczyło, dłuuuugą drogę hamowania (jakieś 42 metry, w porównaniu do 35.5 m w BMW i po 37 w VW i Toyocie).

 

To jeszcze nic, ostatnio gdzies widzialem test legacy lub outbacka napewno diesla i tam droga hamowania 44m...jakas masakra jak na dzisiejsze czasy, kiedy to koreanczyki i inne pospolite auta hamuja ponizej 40m

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...