burzum Opublikowano 11 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2009 Olleo, zadzwonie na pewno ! U mnie w ogole bedzie dziwnie, mam ten przejsciowy model forka. Zwezki w CP z tego, co wiem juz nie ma, jest pucha. Bede mial w czwartek w rece oryginalna rure po wymianie, jak nie ma zwezki, to moze z nia sprobujesz ? Odstapie, o ile mojego wydechu da sie sluchac. Piotr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Olleo Opublikowano 12 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2009 Zawsze mozna sprawdzic. Moze to te brakujace 7KM? ;-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
burzum Opublikowano 12 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2009 Zawsze mozna sprawdzic. Moze to te brakujace 7KM? ;-) wiec masz 293KM ? pozdrawiam, P. ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Sprzedam oryginalne amortyzatory samopoziomujace Sprzedam stabilizatory whiteline Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Olleo Opublikowano 12 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2009 Chyba by wtedy nie pojechal, bo co by lapal przyczepnosc, to miekkie zawieszenie podrzucaloby go do gory i tak krotkimi skokami naprzod ;-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tom78 Opublikowano 13 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2009 Panowie a takim czymś jak wydech/tłumik (bardziej sam tłumik końowy) STI GENOME warto sobie głowe zawracać ? http://img.photobucket.com/albums/v149/ ... 01-001.jpg http://us.st12.yimg.com/us.st.yimg.com/ ... _101855592 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Malina Opublikowano 13 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2009 Czy ktoś ma doświadczenia z montowaniem seryjnego tłumika z Imprezy STI do Forka 2,5XT? Jakie przeróbki trzeba robić? Czy rura za tłumikiem nie jest za krótka i nie chowa się pod zderzakiem? Jak brzmi w Forku? Podobnie jak na STI? Zastanawiam się nad taką rzeźbą ale nie wiem czy warto. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bohun Opublikowano 16 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2009 Jakie przeróbki trzeba robić? Czy rura za tłumikiem nie jest za krótka i nie chowa się pod zderzakiem? Ja tak mam w S-turbo, przeróbki bardzo mało, tylko trzeba jeden hak dospawać - z drugiej strony tłumika, powinien zrobić to każdy lepszy tłumikarz. Haki też trzeba trochę nagrzać (wszystkie) i obniżyć ze 3-4cm. Tłumik chowa się wtedy pod zderzakiem i nie sprawia żadnych problemów. Sama puszka nie obniża zawieszenia całego układu wydechowego, jest tak samo jak w serii. Efekt jest taki że przy małym obciążeniu słychać po prostu lepiej bulgot silnika nie przeszkadza podczas jazdy i porównując z innymi firmowymi wydechami do głośnych nie należy. Mam wrażenie że troche odetkał wydech i forek lepiej oddycha.. ale może po prostu chcę mieć takie wrażenie Jak 4-5os. jedzie w autku z obciążeniem i bagażami w trasie to ktoś się czasami odważy ponarzekać że mu głośno z tyłu.. ja jednak z tyłu nie jeżdżę Mogę nagrać jakiś filmik i wrzucić.. ale wiadomo cieżko znaleźć poziom odniesienia i porównać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Olleo Opublikowano 16 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2009 bohun, a u ciebie "kolanko" tlumika nie wisi znacznie nizej kolo dyfra? Bo u mnie z 5cm nizej bedzie. Chyba, ze od innego rocznika STI wziales tlumik (ja mam chyba 2003 albo 2004). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bohun Opublikowano 16 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2009 Olleo, musiałbym porównać w sytuacji przed i po, a niestety fotek nie robiłem. jak spojrze równolegle z linią ziemi pod samochód wydaje się wszystko tak samo jak było. Przyjrzę się serii jak przyuważę gdzieś na parkingu, niestety mało tych s-turbo na ulicach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jankoś Opublikowano 16 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2009 Ja wczoraj w końcu zamówiłem tłumik końcowy H&S. Wiem, powie ktoś że kawiorowy, że za drogi jak na sam końcowy... ale jak usłyszałem jak gra... to dobrze, że mi uszy przeszkodziły bo uśmiech miałbym na około. Słuchałem kilku. Najbardziej pasował mi ten, a potem Prodrive, który chodzi chyba bardzo podobnie do serii z STI... Reszta - zbyt metalicznie, za mało basowo, z głośno... lub zbyt szeroka rynna. Zakładają mi pod koniec stycznia. Jak zdążę przed wyjazdem w góry (31) to załączę jakiś plik dźwiękowy, jak nie - w połowie lutego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotruś Opublikowano 16 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2009 A jak Wam się to brzmienie podoba Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
burzum Opublikowano 16 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2009 Olleo, ja wlasnie odebralem mojego z przelotem H&S. Z centerpipe nie jest specjalnie glosno, jest tak, jak powinno byc. BB H&S wystaje za zderzak i w srodku nie jest meczaco. Z tym, ze ja generalnie wole sluchac wydechu niz radia :-) Jutro nagram co i jak. Za dwa tyg zawieszenie... Piotr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Olleo Opublikowano 16 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2009 Zrob jakas fote, jak to pod autem wyglada, jesli mozesz. A duza roznica miedzy seryjnym, a H&S c-p? Z prodrivem po miescie jest nawet zbyt cicho, ale jak juz sie wyjedzie na trase, to po jakims czasie moze zaczac byc nieco meczacy. Swoja droga sie zastanawiam, czy jest jakakolwiek roznica miedzy center-pipem H&S, czy jakimkolwiek innym bez kata, np. z El-Teca. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
burzum Opublikowano 17 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2009 Olleo, dzisiaj zrobie fotki i nagrania. Nie sadze, zeby centerpipe elteca roznil sie dramatycznie od Eltec. To po prostu rura i dwie flansze. Ale nie do konca wierze, ze Eltec bedzie tanszy - chyba, ze robia te modele seryjnie, a nie pojedyncze sztuki -> chociazby programowanie gietarki... Przy H&S dochodzi oczywiscie transport :/ Piotr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Olleo Opublikowano 17 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2009 Burzum, nie sadze, zebym chcial wydawac kupe kasy na nowego H&Sa, a uzywany pewnie sie rzadko zdarza. Podejrzewam, ze el-tec bedzie latwiej dostepny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
anakinsky Opublikowano 17 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2009 Podejrzewam, ze el-tec bedzie latwiej dostepny. łatwiej pewnie tak, ale nie sądzę, żeby cenowo był tańszy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Olleo Opublikowano 17 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2009 Pewnie stanie na tym, ktory akurat bedzie dostepny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bohun Opublikowano 19 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2009 bardzo ciekawy jestem porównania z założonym center-pipe i z przelotowym, chodzi głównie o poziom dźwięku w kabinie i obok samochodu. Burzum, dałbyś radę nagrać jakieś dwa filmiki przed i po? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Olleo Opublikowano 19 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2009 Burzum juz jest po - jak nie nagral wczesniej, to bedzie musial slownie zrelacjonowac zmiane Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
burzum Opublikowano 20 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2009 no coz, niestety jeszcze nie nagralem :-) Jezeli chodzi o watek socjologiczny: 1) Moja lepsza polowa: Kiedys jak mnie odwoziles do pracy to mi bylo lekko glupio, teraz mi troche wstyd. 2) Znajomi: Kiedyś też Ci tak lekko bulgotał, ale teraz słychać wyraźnie ZŁO wydostające się na świat 3) Ja: Jest wyraźna różnica, dźwięk dla mnie jest piękny i niedokuczliwy, bulgocząco narasta powyżej 3500-4000 obrotów. Do tego momentu z wewnątrz prawie niesłyszalny, co pozwala na spokojne przemieszczanie się. Powyżej tych obrotów budzi się zło Dobra, ide nagrać Piotr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Olleo Opublikowano 20 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2009 A jak wrazenia z jazdy/spalania (na to pewnie jeszcze za wczesnie)? No i kiedy przez Wroclaw bedziesz przejezdzac? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eddie_gt4 Opublikowano 20 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2009 Burzum, nie sadze, zebym chcial wydawac kupe kasy na nowego H&Sa, a uzywany pewnie sie rzadko zdarza. Podejrzewam, ze el-tec bedzie latwiej dostepny. mam podobny dylemat... chcialbym zamontowac do XT'eka jakas fajna puszke koncowa, pasujaca bez wielkiej rzezby i kosztujaca rozsadne pieniadze... poluje na jakas uzywke :smile: pytanie: puszki koncowe od new age STi/STI (-MY'07) sa identyczne, czy tez wystepuja jakies roznice pomiedzy poszczegolnymi rocznikami, tj. z ktora puszka najmniej rzezby w Forku XT :?: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
burzum Opublikowano 20 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2009 A jak wrazenia z jazdy/spalania (na to pewnie jeszcze za wczesnie)? Spalanie zmniejszylo sie o okolo 1l, gora 2l przy normalnej jezdzie, przynajmniej tak widac po 3/4 baku. Nie wiem, jak przy b. dynamicznej jezdzie - moze w weekend pojade na upalanie. U mnie byla w ogole ciekawa sytuacja, bo silnik mial zmienne fazy rozrzadu na dolocie, tylko ze... nieuruchomione - taki model przejsciowy. Piotr z Jackiem pieknie ogarneli strojenie. Halas mi w jezdzie nie przeszkadza, pasazerom rowniez, byc moze w dluzszej trasie. Do Wrocławia Foresterem pojade prawdopodobnie w koncu stycznia/poczatku lutego (nastepny weekend) :-) Czy posty powinny sie znalezc w "nielegalu" ? Napisalem poprzednio, ze zyje w konkubinacie... No i ten wydech Co do innego backboxa, to bralem pod uwage Devila i SS. Devil, w/g opinii, jest dobry i cichy, ale chyba do forka wymaga przerobki. SS slyszalem rozne opinie, ale osoba dla mnie opiniotworcza odwiodla mnie od tego zakupu. W H&S podoba mi sie balans miedzy dzwiekiem i osiagami (pelny przelot, bez lejkow). Bardzo polubilem tez pracownikow H&S. Chyba, ze kogos jaraja super plaski i obrobione spawy - to domena raczej japonczykow. Piotr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Olleo Opublikowano 20 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2009 burzum, czy ty robiles remap po tej zmianie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
burzum Opublikowano 20 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2009 Tak, ale u mnie to troche bardziej skomplikowane. To nie byla jedyna zmiana. Mysle, ze jak miales mapowany samochod do uwolnionego wydechu (wyrzucenie katow), to sam centerpipe przejdzie. Ale wiem tez, ze zawsze warto zestroic samochod, nawet przy malych zmianach. A czasami i bez zmian :-) Piotr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się