Skocz do zawartości

Subaru Impreza STI 2008


rzymu

Rekomendowane odpowiedzi

Marek, n ka nie ma nic wspólnego z WRC. Cała technologia jest przeniesiona z samochodu seryjnego. Samochody seryjne stają się coraz bardziej zaawansowane technicznie więc i rajdówki takie są.

Auto N4 budujesz sam z modelu seryjnego.

Wiele osób zarzuci, że to 2.0l ale takie są wymagania FIA , wg mnie 2,5 litra jest dużo lepsze ale to bardzo podobne konstrukcje. Pozostałe elementy wykorzystanie w grupie N głównie podnoszą bezpieczeństwo w samochodzie ( przewody hamulcowe, hamulce, amortyzatory). W seryjnym samochodzie nie można też zamontować tak twardych gum zawieszenia i mocowania podzespołów ze względu na brak jakiegokolwiek komfortu. Co najważniejsze: rozkład masy jest podobny do seryjnego samochodu, geometria zawieszenia jest taka sama( seryjne elementy) , masa jest bardzo podobna do serii. Wykorzystana jest zwykła karoseria.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiecej fotek auta, ktore wam sie tak nie podoba :P

 

http://forums.nasioc.com/forums/showthr ... ?t=1363595

 

rzymu :!: , my tu w Polsce wiemy , że to jest brzydkie :!: i nic ale to nic :!: nas nie przekona że "czarne jest czarne a białe jest białe".....więc nie obrzydzaj do końca :razz: :mrgreen:

 

AK

 

ps. jest nikła szansa , ze na żywo bedzie lepiej wyglądać :roll: ale i tak sprzedaż w naszym kraju drastycznie spadnie :shock: :cool: :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Narzekanie nie zmieni faktu, że znajdą się osoby, które tylko czekają na możliwość wpłaty zaliczki.

Mówię bo znam taką :mrgreen:

 

Przyjmę zaliczkę...... :cool: Umożliwie kupno.... :razz: :mrgreen: Pewnie bedzie nas tylko dwóch w Polsce :shock: (zamowiłem grafitowy :roll: :mrgreen: )

 

AK

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przyjmę zaliczkę...... :cool: Umożliwie kupno.... :razz: :mrgreen: Pewnie bedzie nas tylko dwóch w Polsce :shock: (zamowiłem grafitowy :roll: :mrgreen: )

 

AK

 

ceny terminy wyposazenie ...ma być biały albo niebieski :twisted:

 

Wiek , płec , stan cywilny.....w garażu ma byc sucho :!: ....podanie (bez zdjecia) na PW :mrgreen:

 

AK

 

ps.biały tylko jeden...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

[.....w garażu ma byc sucho ps.biały tylko jeden...

 

jakim garażu :twisted: fotele Recaro mają być... zacząłem już negocjacje w Poznan nie wiem czy będą mieli :wink:

 

Biały lub niebieski inne nie :mrgreen:

 

PS żaden testwagen to ma nie być :razz:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

[.....w garażu ma byc sucho ps.biały tylko jeden...

 

jakim garażu :twisted: fotele Recaro mają być... zacząłem już negocjacje w Poznan nie wiem czy będą mieli :wink:

 

Biały lub niebieski inne nie :mrgreen:

 

PS żaden testwagen to ma nie być :razz:

 

To biały (tylko jeden i bez Recaro) czy niebieski (wszystkie sprzedane) :mrgreen:

Z Recaro i NAV tylko srebrny (jeden) Jeżeli masz suchy garaż :mrgreen: to zadzwon do Raja 22 8866081 bo jutro to sobie mozemy tylko pogadac o kupnie :mrgreen: (odbiór koniec lutego) cena Sip-u , auto nowe....

AK

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiele osób zarzuci, że to 2.0l ale takie są wymagania FIA , wg mnie 2,5 litra jest dużo lepsze ale to bardzo podobne konstrukcje. Pozostałe elementy wykorzystanie w grupie N głównie podnoszą bezpieczeństwo w samochodzie ( przewody hamulcowe, hamulce, amortyzatory).

 

I pewnie nie wpływają na osiągi duże hamulce, stabilizatory asfaltowe i szutrowe, kompletnie dowolne zespoły kolumn, usztywnione ich mocowania. Geometria też nie jest ustawiona seryjnie, nawet jeżeli nei można zmieniac długości wahaczy i kontrolowany jest rozstaw kół i osi.

 

 

W seryjnym samochodzie nie można też zamontować tak twardych gum zawieszenia i mocowania podzespołów ze względu na brak jakiegokolwiek komfortu. Co najważniejsze: rozkład masy jest podobny do seryjnego samochodu, geometria zawieszenia jest taka sama( seryjne elementy) , masa jest bardzo podobna do serii. Wykorzystana jest zwykła karoseria.

 

Zwykła karoseria od Spec.C rozcięta, z wbbudowaną klatką, obspawana od wszystkich stron i pozbawiona jakichkolwiek powłok zabezpieczających. Seryjny samochód by się rozleciał na takich zawieszeniach na jakich stoi N-ka.

 

Różnych VO nie policzę. Np. N-kowy Lancer może mić kompletnie inną pompę hamulcową....

 

Przecież katalogi cześci N-kowych to wiele storn części występujących w różncyh podzespołach samochodu....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1470kg, lzejszy od EVO (nie licze RS, bo tu by trzeba porownac Spec.C). W dalszym ciagu nie widze kompletnie nic zlego w tym VDC. Zaloze sie, ze jak tylko STI pojdzie do testow (mowie tu rowniez o "prywatnych testach" ), to wszyscy beda to chwalic. Jakos takie mam przeczucie.

 

Than, madra bestia z Ciebie, ale wiadomo, że nie do końca jesteś obiektywny w dyskusjach o Subaru...ale chyba każdy by tak miał na Twoim miejscu. Dlatego też poczekam na konkretne dane odnośnie wagi, bo ciężko mi uwierzyć, że STI będzie lżejsze.

 

Co do VDC, to sorry, ale system ESP tak naprawdę zabija całą przyjemność z jazdy i akurat na tym forum chyba większość użytkowników ma to samo zdanie.

 

 

Marek, n ka nie ma nic wspólnego z WRC. Cała technologia jest przeniesiona z samochodu seryjnego. Samochody seryjne stają się coraz bardziej zaawansowane technicznie więc i rajdówki takie są.

Auto N4 budujesz sam z modelu seryjnego.

Wiele osób zarzuci, że to 2.0l ale takie są wymagania FIA , wg mnie 2,5 litra jest dużo lepsze ale to bardzo podobne konstrukcje. Pozostałe elementy wykorzystanie w grupie N głównie podnoszą bezpieczeństwo w samochodzie ( przewody hamulcowe, hamulce, amortyzatory). W seryjnym samochodzie nie można też zamontować tak twardych gum zawieszenia i mocowania podzespołów ze względu na brak jakiegokolwiek komfortu. Co najważniejsze: rozkład masy jest podobny do seryjnego samochodu, geometria zawieszenia jest taka sama( seryjne elementy) , masa jest bardzo podobna do serii. Wykorzystana jest zwykła karoseria.

 

Marcin, wszystko co piszesz to w sumie prawda,ok. Ale jesli hamulce sa calkiem inne, zawieszenie tak czy owak, N-ka jest troche lzejsza, silnik jakby na to nie spojrzec jest inny(pojemnosc,soft), no i naped. Chyba jednak dyfry sa calkowice inaczej zestrojone i inaczej działają. Więc nie chce mi się wierzyć, żeby te auta były odbiciem seryjnych.

Ale, luz, nie jezdzilem nigdy N4kami, Ty rozumiem, że tak, więc może coś w tym jest...

Wiem tylko, że jak wsiadam do n-grupowego 106s16 to jest to całkowicie inna bajka niż taki seryjny samochód, pod każdym względem. A umówmy się, że stopień tego jak odbiega od normalnego Puga jest mały w porównaniu z różnicami jakie dzielą N12 i STI 06.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pewnie bedzie nas tylko dwóch w Polsce (zamowiłem grafitowy)
To biały (tylko jeden i bez Recaro) czy niebieski (wszystkie sprzedane)

Jeden grafitowy (zacnie) i jeden biały to dwa, więc albo te niebieskie to ściema, albo będzie Was więcej niż dwóch w Polsce. Czyli wszyscy narzekają, a po cichu zamawiają. :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...