WRC fan Opublikowano 18 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2007 Jeżeli jednak X będzie mieć skrzynkę DSG, to może być kolosalna zaleta mówi się że ma. zyska na tym o wiele enka evo x. czekamy na odpowiedz Subaru. Co na tym zyska Nka Evo X ? Przecież Nka jest budowana na bazie wersji RS, w której dostępna będzie tylko tradycyjna, 5 biegowa przekładnia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 18 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2007 A DSG będize tylko w ciężkiej wersji "kawior" z wypasionym audio itp Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
owoc666 Opublikowano 18 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2007 A nie 6-cio biegowa..? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 18 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2007 owoc666, nie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Witek Opublikowano 18 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2007 Nie przesadzaj. Było GC8, potem rów (bug-eye), szczyt (03-05) i wyżyny (06-07). Teraz to... No, koniec . oraz depresja (08-??). Po prostu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
domestos666 Opublikowano 18 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2007 Zawale ten temat fotkami nowej STIajka az wam sie spodoba Trochę tak szaro w tym aucie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
so_what Opublikowano 18 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2007 domestos666, wolałbyś kolorowo :?: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GRAF Opublikowano 18 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2007 Obrazek nowe STI sie kreci do 8 tys? :shock: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WRC fan Opublikowano 18 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2007 GRAF, japońskie tak. Poprzednie też się tak kręciło. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Raga Opublikowano 18 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2007 W końcu nie ma tego obciachochewgo niebieskiego kupska w środku (fotele przypominają takie ze starych maszyn wyścigowych z lat 70) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FAZA666 Opublikowano 19 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2007 W Imprezie 06 fotele są trochę płaskie, ale na tych zdjęciach Sti 08 to wygląda jak kanapa :razz: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
beben Opublikowano 19 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2007 seryjne faktycznie bez trzymania bocznego ale te, opcjonalne recaro jak sie domyslam, widoczne na 3 zdjeciu wygladaja juz całkiem bojowo. Ja jakos zawsze lubiłem te wieśtuningowe niebieskie fotele i żałuje ze i to zmienili, moze beda chociaz w opcji :roll: . Z drugiej strony póki co nie widze sie jako potencjalny klient na ten samochód wiec w sumie to wsjo rawno jaki kolor Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Korton Opublikowano 19 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2007 Byly tu glosy ze evo X ladniejsze od STI, na tym filmie nie wyglada zbyt urodziwie...zwlaszcza tylnia czesc nadwozia http://pl.youtube.com/watch?v=fJsWZRAC3Lw Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paweł_P Opublikowano 19 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2007 w/g mnie wygląda kozacko, tylne lampy mogą przypominać trochę Cordobę, ale są chyba bardziej odstające od karoserii, do tego dochodzą jeszcze dyfuzory i 2 rury, coś pięknego :smile: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FAZA666 Opublikowano 19 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2007 opcjonalne recaro Pewnie za milion dolarów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
domestos666 Opublikowano 19 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2007 domestos666, wolałbyś kolorowo :?: Przydałby się jakiś żywszy akcent. :wink: Może czerwona nitka, albo coś w tym guście. Byly tu glosy ze evo X ladniejsze od STI, na tym filmie nie wyglada zbyt urodziwie...zwlaszcza tylnia czesc nadwozia Jak dla mnie, to końcówki wydechu są trochę za wąsko rozstawione. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 19 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2007 Do tej pory uwazalem, ze mimo ze EVO X sporo rozni sie od Concept X, to jest calkiem spoko. jak zobaczylem powyzszy filmik, to zmienilem zdanie. Jest paskudne! Taka kupa, tyle ze kanciasta - mieszanka koreanczyka z Seatem, fuj! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemeq Opublikowano 19 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2007 Do tej pory uwazalem, ze mimo ze EVO X sporo rozni sie od Concept X, to jest calkiem spoko. jak zobaczylem powyzszy filmik, to zmienilem zdanie. Jest paskudne! Taka kupa, tyle ze kanciasta - mieszanka koreanczyka z Seatem, fuj! He he - nie zgadzamy się, ale wypowiedź mi się podoba . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kazushito Yakitaki Opublikowano 19 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2007 Szczególnie dla wszystkich tych, którzy będą chcieli sobie dodać trochę mocy. Nie jest powiedziane, że taka skrzynka będzie miała duży zapas wytrzymałości, a tuning takiej skrzyni może wygenerować chore koszta. Zacznijmy od tego, jak się będzie odbywało to dodawanie mocy. Tak samo, jak poprzednio. Bo 4B11T to świeży wynalazek jest, nie? A co to ma do rzeczy? Tuning to jest jakaś wiedza tajemna, rozgryzana po nocach, metodą prób i błędów, przez średniowiecznych alchemików. Wiadomo jak to zrobić, może jeszcze nie wszyscy wiedzą, jaki jest zapas wytrzymałości (choć pewnie niższy niż poprzednio, ponieważ japsy wymieniły żeliwny blok na aluminiowy), ale to można oszacować, a potem sprawdzić. O silnik bym się nei martwił, obawiałbym się tej nowej fancy-schmancy skrzyni, która będzie bardzo fajna w okolicach seryjnych osiągów, ale może być przekleństwem w przypadku jakiegoś radykalniejszego tuningu. r. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 19 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2007 czyli za baze pod grubszy tuning bedzie brana ubozsza wersja ze zwykla skrzynia... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MSK Opublikowano 19 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2007 A co to ma do rzeczy? Tuning to jest jakaś wiedza tajemna, rozgryzana po nocach, metodą prób i błędów, przez średniowiecznych alchemików. Wiadomo jak to zrobić, może jeszcze nie wszyscy wiedzą, jaki jest zapas wytrzymałości (choć pewnie niższy niż poprzednio, ponieważ japsy wymieniły żeliwny blok na aluminiowy), ale to można oszacować, a potem sprawdzić. O silnik bym się nei martwił, obawiałbym się tej nowej fancy-schmancy skrzyni, która będzie bardzo fajna w okolicach seryjnych osiągów, ale może być przekleństwem w przypadku jakiegoś radykalniejszego tuningu. No to właśnie o to mi chodziło. Ale jak zapas wytrzymałości będzie sporo mniejszy, to żegnajcie pakiety 400KM z gwarancją. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 20 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2007 MSK, w gruncie rzeczy nie ma czegoś takiego jak pakiet 400KM z gwarancją, jak się w to bardziej zagłębić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MSK Opublikowano 20 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2007 MSK, w gruncie rzeczy nie ma czegoś takiego jak pakiet 400KM z gwarancją, jak się w to bardziej zagłębić. Ubezpieczenie jest? Też to jakoś trzeba skalkulować i wliczyć w cenę, nie zagłębiam się dalej bo nie znam sprawy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 20 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2007 MSK, chodzi mi o to że jest to wspólny wyrób warszawskiego ASO i poznańskiego tunera a nie żadna wersja fabryczna. Poza tym niema 400KM, nawet w danych na stronie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MSK Opublikowano 20 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2007 Whatever. Czyli jak mi głowica wyjdzie przez maskę, to hajs z kieszeni wyciągnie warszawskie ASO, poznański tuner i współpracujące z nim konsorcjum finansowe? Ciekaw jestem jak to działa w sytuacjach kryzysowych. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się