Skocz do zawartości

Subaru Impreza STI 2008


rzymu

Rekomendowane odpowiedzi

Jeżeli jednak X będzie mieć skrzynkę DSG, to może być kolosalna zaleta

mówi się że ma. zyska na tym o wiele enka evo x. czekamy na odpowiedz Subaru.

 

Co na tym zyska Nka Evo X ? Przecież Nka jest budowana na bazie wersji RS, w której dostępna będzie tylko tradycyjna, 5 biegowa przekładnia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

seryjne faktycznie bez trzymania bocznego ale te, opcjonalne recaro jak sie domyslam, widoczne na 3 zdjeciu wygladaja juz całkiem bojowo.

Ja jakos zawsze lubiłem te wieśtuningowe niebieskie fotele i żałuje ze i to zmienili, moze beda chociaz w opcji :roll: . Z drugiej strony póki co nie widze sie jako potencjalny klient na ten samochód wiec w sumie to wsjo rawno jaki kolor :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

domestos666, wolałbyś kolorowo :?:

 

Przydałby się jakiś żywszy akcent. :wink: Może czerwona nitka, albo coś w tym guście. :mrgreen:

 

Byly tu glosy ze evo X ladniejsze od STI, na tym filmie nie wyglada zbyt urodziwie...zwlaszcza tylnia czesc nadwozia

 

Jak dla mnie, to końcówki wydechu są trochę za wąsko rozstawione.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do tej pory uwazalem, ze mimo ze EVO X sporo rozni sie od Concept X, to jest calkiem spoko.

 

jak zobaczylem powyzszy filmik, to zmienilem zdanie. Jest paskudne! :( Taka kupa, tyle ze kanciasta - mieszanka koreanczyka z Seatem, fuj!

 

He he - nie zgadzamy się, ale wypowiedź mi się podoba :twisted:.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szczególnie dla wszystkich tych, którzy będą chcieli sobie dodać trochę mocy. Nie jest powiedziane, że taka skrzynka będzie miała duży zapas wytrzymałości, a tuning takiej skrzyni może wygenerować chore koszta.

 

Zacznijmy od tego, jak się będzie odbywało to dodawanie mocy.

 

Tak samo, jak poprzednio.

 

Bo 4B11T to świeży wynalazek jest, nie?

 

A co to ma do rzeczy? Tuning to jest jakaś wiedza tajemna, rozgryzana po nocach, metodą prób i błędów, przez średniowiecznych alchemików. Wiadomo jak to zrobić, może jeszcze nie wszyscy wiedzą, jaki jest zapas wytrzymałości (choć pewnie niższy niż poprzednio, ponieważ japsy wymieniły żeliwny blok na aluminiowy), ale to można oszacować, a potem sprawdzić. O silnik bym się nei martwił, obawiałbym się tej nowej fancy-schmancy skrzyni, która będzie bardzo fajna w okolicach seryjnych osiągów, ale może być przekleństwem w przypadku jakiegoś radykalniejszego tuningu.

 

r.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A co to ma do rzeczy? Tuning to jest jakaś wiedza tajemna, rozgryzana po nocach, metodą prób i błędów, przez średniowiecznych alchemików. Wiadomo jak to zrobić, może jeszcze nie wszyscy wiedzą, jaki jest zapas wytrzymałości (choć pewnie niższy niż poprzednio, ponieważ japsy wymieniły żeliwny blok na aluminiowy), ale to można oszacować, a potem sprawdzić. O silnik bym się nei martwił, obawiałbym się tej nowej fancy-schmancy skrzyni, która będzie bardzo fajna w okolicach seryjnych osiągów, ale może być przekleństwem w przypadku jakiegoś radykalniejszego tuningu.

 

No to właśnie o to mi chodziło. Ale jak zapas wytrzymałości będzie sporo mniejszy, to żegnajcie pakiety 400KM z gwarancją.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...