Jump to content

"seryjny samochod"


kashmere
 Share

Recommended Posts

  • Replies 63
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Dla mnie seryjny samochód to taki, który ma zmodyfikowane nie więcej niż drobiazgi typu wydech, dolot, klocki i tarcze, stabilizatory i rozórki plus łączniki, ewentualnie mały remap.

 

Jest tylko dobrze wyregulowany :)

Link to comment
Share on other sites

Dla mnie seryjny samochód to taki, który ma zmodyfikowane nie więcej niż drobiazgi typu wydech, dolot, klocki i tarcze, stabilizatory i rozórki plus łączniki, ewentualnie mały remap.

no, czyli jednak lapie sie na serie i mam jeszcze w rezerwie "maly remap" :mrgreen: :razz:

Link to comment
Share on other sites

Po "małym remapie" to chyba już nie będzie seria...

 

w sumie prawie bedzie, skoro osiagi wzrasatają, spalanie spada, elastyczność sie poprawia a zywotnosc jednostki napedowej pozostaje na niezmienionym poziomie

Link to comment
Share on other sites

jak dla mnie seria to seria. Nic nie grzeba i nic nie dlubane. Tak jak wyjechał z fabryki tak jezdzi. To jest wedle mojego zdania seria. A poprawianie fabryki chociazby przez jakis remap to juz jakby nie bylo ingerencja. Wiec juz nie seria. Bo dłubnięty.

Link to comment
Share on other sites

Dokładnie tak.Seria to seria.Drobne estetyczne zmiany typu inne felgi,czy spojler to rozumiem,ale mechanika i remap to już nie jest seria.

Link to comment
Share on other sites

marcin@klubsubaru.pl napisał/a:

Dla mnie seryjny samochód to taki, który ma zmodyfikowane nie więcej niż drobiazgi typu wydech, dolot, klocki i tarcze, stabilizatory i rozórki plus łączniki, ewentualnie mały remap.

 

no, czyli jednak lapie sie na serie i mam jeszcze w rezerwie "maly remap"

 

Abt Twoj sie nie lapie ma zmieniona szpere :twisted: :!:

Moj sie lapie :!: :!:

Ma oryginalna szpere, nie ma remapu i ostatnio nawet opon nie ma :twisted::mrgreen:

Link to comment
Share on other sites

A co z oponami?

 

A z powietrzem w oponach ? Czy napierdzenie azotem to już tjunink ?

 

Bez przegięć, Prze Państwa. :roll:

 

Powiedz to pomysłodawcom "trzeciej ligi" rajdowej. Na poważnie rozważali niedopuszczenie "ulicznych" semi-slicków właśnie jako niedozwolonego tuningu.

Link to comment
Share on other sites

no, czyli jednak lapie sie na serie i mam jeszcze w rezerwie "maly remap"

 

no pieknie tyle kasy wydane a dalej mam seryjne auto :roll: co za czasy ;)

Link to comment
Share on other sites

grac, ale ja mam seryjne doladowanie :razz:

co do opon, chleb powszedni :mrgreen:

co do punktu odniesienia... mialem na mysli fakt ze marcin@

ma "nieco" inne doswiadczenia, wiec i przeskalowane okreslenie serii :twisted::mrgreen:

Link to comment
Share on other sites

grac, ale ja mam seryjne doladowanie

a ile jest w serii :?: :???:

Bo ja mam 1,1 .... cos mi sie wydaje ze to juz nie seria :roll:

 

"nieco" inne doswiadcznia :mrgreen: czytalem ostatnio Marcina posta na forum Evo gdzie opisywal :arrow: 1bar i 423 KM ....ale w Evo !!!

Krzywa momentu od samego dolu do 9tys mega prosta :shock: :???:

Masz racje nieco :mrgreen:

Link to comment
Share on other sites

Mozna wymienic szpere na bardziej szperujaca :wink:

albo wymienic trzy szpery na trzy bardziej szperujace w przypadku SI :mrgreen:

 

 

A w moim antyku da się takie rzeczy robić?

 

PS. Myślałem, że SI ma dwie szpery. :oops:

Link to comment
Share on other sites

Dla mnie seryjny samochód to taki, który ma zmodyfikowane nie więcej niż drobiazgi typu wydech, dolot, klocki i tarcze, stabilizatory i rozórki plus łączniki, ewentualnie mały remap.

 

Dla mnie to prawie to samo. Wyłączył bym jedynie remap i w pełni przelotowy wydech (a to idzie w parze).

 

Czyli seria to wóz z takimi przeróbkami, jakie są w moim :mrgreen:. Albo inaczej: seryjny = taki, który sprzedany na gwarancji na tej gwarancji pozostanie po przeróbkach 8).

Link to comment
Share on other sites

moim zdaniem seria nie powinna mieć żadnych znaczących zmian, załozenie dobrych kocków czy tarcz ok, ale remap chyba już nie zalicza się do tych "drobiazgów" i raczej wtedy samochód dyskwalifikuje jako seryjny :)

Link to comment
Share on other sites

jak dla mnie seria to seria. Nic nie grzeba i nic nie dlubane. Tak jak wyjechał z fabryki tak jezdzi. To jest wedle mojego zdania seria. A poprawianie fabryki chociazby przez jakis remap to juz jakby nie bylo ingerencja. Wiec juz nie seria. Bo dłubnięty.

 

zgadzam sie, dla mnie seria to fabryka plus ew. zmiany kosmetyczne (laczki/felgi/spojlery/listwy/relingi itd) bez ingerencji w silinik/hamulce and so on...

Link to comment
Share on other sites

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...