Skocz do zawartości

"seryjny samochod"


kashmere

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 63
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Dla mnie seryjny samochód to taki, który ma zmodyfikowane nie więcej niż drobiazgi typu wydech, dolot, klocki i tarcze, stabilizatory i rozórki plus łączniki, ewentualnie mały remap.

no, czyli jednak lapie sie na serie i mam jeszcze w rezerwie "maly remap" :mrgreen: :razz:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po "małym remapie" to chyba już nie będzie seria...

 

w sumie prawie bedzie, skoro osiagi wzrasatają, spalanie spada, elastyczność sie poprawia a zywotnosc jednostki napedowej pozostaje na niezmienionym poziomie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

marcin@klubsubaru.pl napisał/a:

Dla mnie seryjny samochód to taki, który ma zmodyfikowane nie więcej niż drobiazgi typu wydech, dolot, klocki i tarcze, stabilizatory i rozórki plus łączniki, ewentualnie mały remap.

 

no, czyli jednak lapie sie na serie i mam jeszcze w rezerwie "maly remap"

 

Abt Twoj sie nie lapie ma zmieniona szpere :twisted: :!:

Moj sie lapie :!: :!:

Ma oryginalna szpere, nie ma remapu i ostatnio nawet opon nie ma :twisted::mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A co z oponami?

 

A z powietrzem w oponach ? Czy napierdzenie azotem to już tjunink ?

 

Bez przegięć, Prze Państwa. :roll:

 

Powiedz to pomysłodawcom "trzeciej ligi" rajdowej. Na poważnie rozważali niedopuszczenie "ulicznych" semi-slicków właśnie jako niedozwolonego tuningu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

grac, ale ja mam seryjne doladowanie

a ile jest w serii :?: :???:

Bo ja mam 1,1 .... cos mi sie wydaje ze to juz nie seria :roll:

 

"nieco" inne doswiadcznia :mrgreen: czytalem ostatnio Marcina posta na forum Evo gdzie opisywal :arrow: 1bar i 423 KM ....ale w Evo !!!

Krzywa momentu od samego dolu do 9tys mega prosta :shock: :???:

Masz racje nieco :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dla mnie seryjny samochód to taki, który ma zmodyfikowane nie więcej niż drobiazgi typu wydech, dolot, klocki i tarcze, stabilizatory i rozórki plus łączniki, ewentualnie mały remap.

 

Dla mnie to prawie to samo. Wyłączył bym jedynie remap i w pełni przelotowy wydech (a to idzie w parze).

 

Czyli seria to wóz z takimi przeróbkami, jakie są w moim :mrgreen:. Albo inaczej: seryjny = taki, który sprzedany na gwarancji na tej gwarancji pozostanie po przeróbkach 8).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak dla mnie seria to seria. Nic nie grzeba i nic nie dlubane. Tak jak wyjechał z fabryki tak jezdzi. To jest wedle mojego zdania seria. A poprawianie fabryki chociazby przez jakis remap to juz jakby nie bylo ingerencja. Wiec juz nie seria. Bo dłubnięty.

 

zgadzam sie, dla mnie seria to fabryka plus ew. zmiany kosmetyczne (laczki/felgi/spojlery/listwy/relingi itd) bez ingerencji w silinik/hamulce and so on...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...