kashmere Opublikowano 29 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2007 Czesto na forum przeczytac mozna ze nie oplaca sie robic danej modyfikacji przy "seryjnym samochodzie". Moje pytanie brzmi co to dla was "seryjny samochod" :?: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin@klubsubaru.pl Opublikowano 29 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2007 Dla mnie seryjny samochód to taki, który ma zmodyfikowane nie więcej niż drobiazgi typu wydech, dolot, klocki i tarcze, stabilizatory i rozórki plus łączniki, ewentualnie mały remap. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Intakwrx Opublikowano 29 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2007 Dla mnie seryjny samochód to taki, który ma zmodyfikowane nie więcej niż drobiazgi typu wydech, dolot, klocki i tarcze, stabilizatory i rozórki plus łączniki, ewentualnie mały remap. Jest tylko dobrze wyregulowany Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Abt Opublikowano 29 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2007 Dla mnie seryjny samochód to taki, który ma zmodyfikowane nie więcej niż drobiazgi typu wydech, dolot, klocki i tarcze, stabilizatory i rozórki plus łączniki, ewentualnie mały remap. no, czyli jednak lapie sie na serie i mam jeszcze w rezerwie "maly remap" :razz: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hogi Opublikowano 29 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2007 Po "małym remapie" to chyba już nie będzie seria... :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Abt Opublikowano 29 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2007 wszystko zalezy z czym porownasz :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chojny Opublikowano 29 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2007 Po "małym remapie" to chyba już nie będzie seria... w sumie prawie bedzie, skoro osiagi wzrasatają, spalanie spada, elastyczność sie poprawia a zywotnosc jednostki napedowej pozostaje na niezmienionym poziomie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ninja Opublikowano 29 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2007 jak dla mnie seria to seria. Nic nie grzeba i nic nie dlubane. Tak jak wyjechał z fabryki tak jezdzi. To jest wedle mojego zdania seria. A poprawianie fabryki chociazby przez jakis remap to juz jakby nie bylo ingerencja. Wiec juz nie seria. Bo dłubnięty. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kruk Opublikowano 29 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2007 Dokładnie tak.Seria to seria.Drobne estetyczne zmiany typu inne felgi,czy spojler to rozumiem,ale mechanika i remap to już nie jest seria. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pedro Opublikowano 29 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2007 A co z oponami? Jak ktoś zainwestuje i jeździ (bo lubi) na Toyo R888 to już tuning? Koniec końców na suchym torze taka modyfikacja od serii da więcej niż rozpórki i wydech Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leon Opublikowano 29 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2007 A co z oponami? A z powietrzem w oponach ? Czy napierdzenie azotem to już tjunink ? Bez przegięć, Prze Państwa. :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gracowy Opublikowano 29 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2007 marcin@klubsubaru.pl napisał/a:Dla mnie seryjny samochód to taki, który ma zmodyfikowane nie więcej niż drobiazgi typu wydech, dolot, klocki i tarcze, stabilizatory i rozórki plus łączniki, ewentualnie mały remap. no, czyli jednak lapie sie na serie i mam jeszcze w rezerwie "maly remap" Abt Twoj sie nie lapie ma zmieniona szpere :!: Moj sie lapie :!: :!: Ma oryginalna szpere, nie ma remapu i ostatnio nawet opon nie ma Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Simon Opublikowano 29 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2007 wszystko zalezy z czym porownasz :wink: Najlepiej zawsze porownywac z... seria... :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pedro Opublikowano 29 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2007 A co z oponami? A z powietrzem w oponach ? Czy napierdzenie azotem to już tjunink ? Bez przegięć, Prze Państwa. :roll: Powiedz to pomysłodawcom "trzeciej ligi" rajdowej. Na poważnie rozważali niedopuszczenie "ulicznych" semi-slicków właśnie jako niedozwolonego tuningu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 29 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2007 no, czyli jednak lapie sie na serie i mam jeszcze w rezerwie "maly remap" no pieknie tyle kasy wydane a dalej mam seryjne auto :roll: co za czasy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Abt Opublikowano 29 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2007 grac, ale ja mam seryjne doladowanie :razz: co do opon, chleb powszedni co do punktu odniesienia... mialem na mysli fakt ze marcin@ ma "nieco" inne doswiadczenia, wiec i przeskalowane okreslenie serii Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gracowy Opublikowano 29 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2007 grac, ale ja mam seryjne doladowanie a ile jest w serii :?: :???: Bo ja mam 1,1 .... cos mi sie wydaje ze to juz nie seria :roll: "nieco" inne doswiadcznia czytalem ostatnio Marcina posta na forum Evo gdzie opisywal :arrow: 1bar i 423 KM ....ale w Evo !!! Krzywa momentu od samego dolu do 9tys mega prosta :shock: :???: Masz racje nieco Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Abt Opublikowano 29 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2007 ja mam 0,9 - bedziesz mial taryfe na ulezu :razz: wroobel twierdzi, ze to evo wyraznie szybsze od toyoty wrc, jaka mial okazje jezdzic kiedys z kuzajem. a 1bar to ponoc na poczatek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filip Cz Opublikowano 29 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2007 Abt Twoj sie nie lapie ma zmieniona szpere Co można zmienić w szperze? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gracowy Opublikowano 29 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2007 Mozna wymienic szpere na bardziej szperujaca :wink: albo wymienic trzy szpery na trzy bardziej szperujace w przypadku SI Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filip Cz Opublikowano 29 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2007 Mozna wymienic szpere na bardziej szperujaca :wink: albo wymienic trzy szpery na trzy bardziej szperujace w przypadku SI A w moim antyku da się takie rzeczy robić? PS. Myślałem, że SI ma dwie szpery. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemeq Opublikowano 29 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2007 Dla mnie seryjny samochód to taki, który ma zmodyfikowane nie więcej niż drobiazgi typu wydech, dolot, klocki i tarcze, stabilizatory i rozórki plus łączniki, ewentualnie mały remap. Dla mnie to prawie to samo. Wyłączył bym jedynie remap i w pełni przelotowy wydech (a to idzie w parze). Czyli seria to wóz z takimi przeróbkami, jakie są w moim . Albo inaczej: seryjny = taki, który sprzedany na gwarancji na tej gwarancji pozostanie po przeróbkach 8). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
markos007 Opublikowano 29 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2007 moim zdaniem seria nie powinna mieć żadnych znaczących zmian, załozenie dobrych kocków czy tarcz ok, ale remap chyba już nie zalicza się do tych "drobiazgów" i raczej wtedy samochód dyskwalifikuje jako seryjny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wild_pig Opublikowano 29 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2007 jak dla mnie seria to seria. Nic nie grzeba i nic nie dlubane. Tak jak wyjechał z fabryki tak jezdzi. To jest wedle mojego zdania seria. A poprawianie fabryki chociazby przez jakis remap to juz jakby nie bylo ingerencja. Wiec juz nie seria. Bo dłubnięty. zgadzam sie, dla mnie seria to fabryka plus ew. zmiany kosmetyczne (laczki/felgi/spojlery/listwy/relingi itd) bez ingerencji w silinik/hamulce and so on... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hogi Opublikowano 29 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2007 Doładowanie 1.25 bara to seria czy nie? :wink: :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi