Kuba Opublikowano 31 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2007 Ale remap jest w pelni odwracalny bez sladow, o to chyba chodzi Przemeq'owi. W przypadku nowych Subaru, trzeba pamietac o tym, aby zapisac gdzies swoj orginalny program, bo jest w nim zawarty VIN samochodu. O ile dobrze sie orientuje, to nie-ASO nie modyfikuje orginalnego programu, tylko maja jakies tam gotowce i dopiero je dostosowauja do konkretnego auta, ale wtedy VIN ginie, albo sie nie zgadza z samochodem. Dlatego lepiej zczytac wlasny program i na nim robic modyfikacje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin@klubsubaru.pl Opublikowano 31 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2007 Nie wiem jak w subaru, w evo nawet trzeba sciagnac wlasny program i wprowadzac na nim zmiany - nie da sie zrobic upload gotowca. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cypis Opublikowano 31 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2007 ja sie dalej bede upieral ze wszelkie modyfikacje na orginalnych czaesciach lub czesciach posiadajacych aprobate producenta wykonane w sposob zakaceptowany przez producenta i pozwalajace zachowach pelna gwarancje to seria.... ps xenonow ....czy zmiania z h4 na xenon w salonie na orginalnych czesciach wykonana jak w orginale to nie seria???Przecierz tak np toyota doklada elementy w autach !!!(przynajmniej do niedawna robili tak) auto przychodzi w jakies wersji a salon dostawia np halogeny, klime i inne bajery Do niedawna bylo tak robione ze wzgedu na koszta samochodow i czas sprowadzania aut z japoni. Czyli kupujmy seryjny nie seryjny samochod:)) Ps 2 : co do pouliretanowych elementow znajomwmu nie uznali gwarancji w xarze VTS jak zmienil kilka elementow na pouliretanowe, a reszta zawiasu (poduszki pod amorami, lozysko kolumny i cos jeszcze ) sie sypnelo .... Wyjasnienie bylo zastosowane elemety nie odpowiadaja wymogom stawianym przez citroena, przez niezgodnosc parametrow owych elementow reszta zawieszenia ulegla uszkodzeniu .....(zmian dokonal ok 6 miesiacu od kupna auta ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin@klubsubaru.pl Opublikowano 31 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2007 Tak teoretyzować bez sensu możnaby jeszcze długo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba Opublikowano 1 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2007 Nie wiem jak w subaru, w evo nawet trzeba sciagnac wlasny program i wprowadzac na nim zmiany - nie da sie zrobic upload gotowca. W subaru nie ma takich ograniczen, dlatego mozna np sciagac mapy z inetu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kruk Opublikowano 2 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2007 W subaru nie ma takich ograniczen, dlatego mozna np sciagac mapy z inetu. Czyli robię sobie w GT99 przelotowy wydech,podkręcam turbinkę,wkładam wydajniejszą pompę...i zamiast jechać na remap to ściągam go sobie z netu i wgrywam z laptopa do seryjnego ECU i jazda? To by było zbyt piękne... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 2 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2007 Kruk, w GT99 się nie da Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kruk Opublikowano 2 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2007 A podobno w GT99 i 00 są te same silniki (218KM) co w WRX 2001-2003... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 2 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2007 Kruk, silniki tak, ale open ECU sobie nie radzi. Tylko Ecutec i to trzeba mieć soft do GT. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kruk Opublikowano 2 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2007 No to wielka szkoda bo już się ucieszyłem że ECUExplorer + kabel OBDII do laptopa i będzie hulać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba Opublikowano 2 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2007 W subaru nie ma takich ograniczen, dlatego mozna np sciagac mapy z inetu. Czyli robię sobie w GT99 przelotowy wydech,podkręcam turbinkę,wkładam wydajniejszą pompę...i zamiast jechać na remap to ściągam go sobie z netu i wgrywam z laptopa do seryjnego ECU i jazda? To by było zbyt piękne... Poczytaj sobie na openecu.org. Tutaj nie chodzi o to jaki masz silnik, ale jaki masz komputer. Ja nie wiem czym sie roznia komputery GT99 i WRX'a od 01+, ale z tego co widze to narazie nie ma opcji do samodzielnego reflashu starszych kompow. Openecu zrodzilo sie w stanach i tam jest rozwijane, dlatego obslugiwane sa glownie auta dostepne na rynku amerykanskim (lub bardzo podobne, jak np WRX i STi z rynku europejskiego). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kruk Opublikowano 2 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2007 A co powiecie na temat Blueboxa przeznaczonego do WRX-a z silnikiem 218KM? Podejdzie do GT-ka 99? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin@klubsubaru.pl Opublikowano 2 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2007 Nawet jesli podejdzie to naprawde lepiej zrob remap. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kashmere Opublikowano 2 Września 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Września 2007 Kruk, bylo o blueboxie na forum. Opinie negatywne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi