Skocz do zawartości

Hondowskie SH-AWD


Adam12

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 92
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Jezdzilem cayennem 4.5 (przed liftem 350KM) i tribeca 3.0. To inna liga.

 

Moje odczucia:

 

Silnik: Porshe zbiera sie znacznie lepiej niz tribeca, chociaz automat moglby dzialac szybciej. Spalanie podczas jazdy testowej wynioslo 19 litrow na komputerze. Jak na taka mase, pojemosc i moc to calkiem niezle.

 

Wlasciwosci terenowe: zmienny przeswit, blokada centralnego dyferencjalu, porshe wypada znacznie lepiej.

 

Prowadzenie: cayenn brak czucia kierownicy, ale nie wychyla sie na zakretach jak limuzyna, szybko reaguje na ruchy kierownica, tu moze tribeca ma lekka przewage.

 

Wnetrze Cayenne to klasa sama dla siebie, tribeca jest w srodku wrecz tandetna (szkoda bo legacy takie fajne...).

 

Fakt za porshe trzeba dac te ~350tys ale jest wg mnie bardziej warte swojej ceny niz tribeca. Za te 150 wiecej dostajemy:

1. pneumatyczne zawieszenie o regulowanym przeswicie (17cm!) i twarosci, ktore dziala poprostu niesamowicie, super komfort i dobre wlasciwosci jezdne.

2. Znacznie lepszy silnik niz 3.0 w tribece.

3. Rewelacyjne wnetrze, zamiast morza tandetnego plastiku z tribeci.

4. Spore wlasciwosci terenowe.

5. Komfort znacznie wiekszy niz w tribece.

 

To moja opinia prosze nie fakac :)

 

Co do A6 vs Legend vs 530, bylo sucho, na mokrym wynik moglby byc odmienny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To na pewno tak ale porównujesz auto 2 razy droższe (i to nie prawie). To dziwić nie może. Co do porównania wnętrza Legasia z Tribecą jakiś różnic wyraźnych w jakości nie dostrzegłem - niestety :twisted: Chyba zamykają sie one w kwestii gustu. To co mnie od tego auta odstręcza to obawa,że po 2 latach na naszych hajwejach ten plastik zacznie cudnie muzykować i nikt z tym sobie nie poradzi. No i to 3,6 litra powinno lepiej obsługiwać tą masę

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Porównanie z innymi konkurentami ...

 

[/quote

 

 

Czy to taki filmik, w którym Volvo kręci bączki na placu?

 

 

Nie mam możliwości obejrzenia.

 

Jeśli ten - to już chyba mniej obiektywnego się nie dało zrobić. Wystarczyło przetrzymać kontrę, dodać gazu w złym momencie - whatever - i już bączek.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

właściwie to dla początkujących w AWD przydałby się jakiś główny link do różnych i przeróżnistych przecież filmików jak np. ten:

 

 

Może to jest dobry pomysł, żeby był jakowyś stały dział poświęcony głównym tematom :?:

 

Zadna nowosc, nawet jest on na oficjalnej stronie SIPu

http://www.subaru.pl/subaru_multimedia.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

właściwie to dla początkujących w AWD przydałby się jakiś główny link do różnych i przeróżnistych przecież filmików jak np. ten:

 

 

Może to jest dobry pomysł, żeby był jakowyś stały dział poświęcony głównym tematom :?:

 

Zadna nowosc, nawet jest on na oficjalnej stronie SIPu

http://www.subaru.pl/subaru_multimedia.html

 

no doooobra :sad:

 

ale główne tematy, co do których nowi przyjaciele najchętniej by zaglądali trzeba by chyba jakoś wydzielić :?:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No właśnie, ciekawi mnie na ile taki film jest tendencyjny, bo o ile testy podjazdów pod górkę są być może w miarę ok o tyle te slalomowe to nie wiem, tu nie czeba nawet wchodzić w kwestie techniki jazdy, wystarczą gorsze opony albo wjazd w tą wodę którymś autem z nieco wiekszą prędkością.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W przypadku Volvo i Hondy CRX/CRV (czy jak tam się zwą) nie miałby wątpliwości, że mamy do czynienia z napędem gorszym z definicji - bo dołączanym automatycznie. Swojego czasu głośno było o "zabójczych" właściwościach Audi TT Quattro, które w nazwie powinno mieć "Haldex" zamiast "Quattro".

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...