Michał Bajorek Opublikowano 3 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2007 Powinna byc bez wiekszych zmian a moze nawet to samo :?: Pozdr.AK Szkoda tylko, że starali sie zrobić ładniejszą niż obecna Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WRC fan Opublikowano 3 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2007 A co do dwóch dyfrów - WRC fan jak sądzę myślał o rozwiązaniach takich jak w Justy czy (tfu tfu) Fiacie Panda 4x4. Dokładnie tak. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kario Opublikowano 3 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2007 Jezdzilem cayennem 4.5 (przed liftem 350KM) i tribeca 3.0. To inna liga. Moje odczucia: Silnik: Porshe zbiera sie znacznie lepiej niz tribeca, chociaz automat moglby dzialac szybciej. Spalanie podczas jazdy testowej wynioslo 19 litrow na komputerze. Jak na taka mase, pojemosc i moc to calkiem niezle. Wlasciwosci terenowe: zmienny przeswit, blokada centralnego dyferencjalu, porshe wypada znacznie lepiej. Prowadzenie: cayenn brak czucia kierownicy, ale nie wychyla sie na zakretach jak limuzyna, szybko reaguje na ruchy kierownica, tu moze tribeca ma lekka przewage. Wnetrze Cayenne to klasa sama dla siebie, tribeca jest w srodku wrecz tandetna (szkoda bo legacy takie fajne...). Fakt za porshe trzeba dac te ~350tys ale jest wg mnie bardziej warte swojej ceny niz tribeca. Za te 150 wiecej dostajemy: 1. pneumatyczne zawieszenie o regulowanym przeswicie (17cm!) i twarosci, ktore dziala poprostu niesamowicie, super komfort i dobre wlasciwosci jezdne. 2. Znacznie lepszy silnik niz 3.0 w tribece. 3. Rewelacyjne wnetrze, zamiast morza tandetnego plastiku z tribeci. 4. Spore wlasciwosci terenowe. 5. Komfort znacznie wiekszy niz w tribece. To moja opinia prosze nie fakac Co do A6 vs Legend vs 530, bylo sucho, na mokrym wynik moglby byc odmienny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michał Bajorek Opublikowano 3 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2007 To na pewno tak ale porównujesz auto 2 razy droższe (i to nie prawie). To dziwić nie może. Co do porównania wnętrza Legasia z Tribecą jakiś różnic wyraźnych w jakości nie dostrzegłem - niestety Chyba zamykają sie one w kwestii gustu. To co mnie od tego auta odstręcza to obawa,że po 2 latach na naszych hajwejach ten plastik zacznie cudnie muzykować i nikt z tym sobie nie poradzi. No i to 3,6 litra powinno lepiej obsługiwać tą masę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Xavier Opublikowano 3 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2007 Ja ktoś chce się dowiedzieć o SH-AWD to tu są filmy pokazujące jak to działa: http://youtube.com/watch?v=m52sYTKvN4Q http://youtube.com/watch?v=nB9RkQf9a74 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Intakwrx Opublikowano 3 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2007 Ja ktoś chce się dowiedzieć o SH-AWD to tu są filmy pokazujące jak to działa:http://youtube.com/watch?v=m52sYTKvN4Q http://youtube.com/watch?v=nB9RkQf9a74 Jakoś boków nie zapinają hee heee Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 3 Sierpnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2007 Porównanie z innymi konkurentami ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
supertechnik Opublikowano 3 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2007 Porównanie z innymi konkurentami ... Dobre bo stare :wink: A swoją drogą możnaby to zawsze jakoś wklejać z automatu na posty o AWD :wink: Tak na dobry początek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filip Cz Opublikowano 3 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2007 Porównanie z innymi konkurentami ... Ciekawe na ile jest to obiektywne. I jak by wyglądał taki film zrobiony przez Volvo. Bo z tego tutaj wynika, że to straszny kibel. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michał Bajorek Opublikowano 3 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2007 Też się zastanawiam, chociaż XC70 na górkę piachu wjechał spokojnie - no i pięknie latał bokami Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzesiek_67 Opublikowano 3 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2007 Fajny komentarz narrator apropos próbującego podjechać pod górkę Nissana Murano - "...very strange perfomance..." G. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
owoc666 Opublikowano 3 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2007 Porównanie z innymi konkurentami ... [/quote Czy to taki filmik, w którym Volvo kręci bączki na placu? Nie mam możliwości obejrzenia. Jeśli ten - to już chyba mniej obiektywnego się nie dało zrobić. Wystarczyło przetrzymać kontrę, dodać gazu w złym momencie - whatever - i już bączek. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filip Cz Opublikowano 3 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2007 Czy to taki filmik, w którym Volvo kręci bączki na placu? Kończy bokiem slalom na mokrym. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
owoc666 Opublikowano 3 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2007 Czyli ten dramatycznie nieobiektywny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filip Cz Opublikowano 3 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2007 Czyli ten dramatycznie nieobiektywny. Na mój gust niewiarygodny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Witek Opublikowano 3 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2007 Ile jest dyfrów w aucie napędzanym 4x4? Sprzęgła spełniają funkcję dyferencjału o ograniczonym poślizgu, czyli szpery. Może być zero i mówię tu o działającym Lancerze. :razz: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
supertechnik Opublikowano 3 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2007 właściwie to dla początkujących w AWD przydałby się jakiś główny link do różnych i przeróżnistych przecież filmików jak np. ten: Może to jest dobry pomysł, żeby był jakowyś stały dział poświęcony głównym tematom :?: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Korton Opublikowano 3 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2007 właściwie to dla początkujących w AWD przydałby się jakiś główny link do różnych i przeróżnistych przecież filmików jak np. ten: Może to jest dobry pomysł, żeby był jakowyś stały dział poświęcony głównym tematom :?: Zadna nowosc, nawet jest on na oficjalnej stronie SIPu http://www.subaru.pl/subaru_multimedia.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
remek Opublikowano 3 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2007 Fakt za porshe trzeba dac te ~350tys ale jest wg mnie bardziej warte swojej ceny niz tribeca. Za te 150 wiecej dostajemy: zapomniales dodac 'drobne' Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
supertechnik Opublikowano 3 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2007 właściwie to dla początkujących w AWD przydałby się jakiś główny link do różnych i przeróżnistych przecież filmików jak np. ten: Może to jest dobry pomysł, żeby był jakowyś stały dział poświęcony głównym tematom :?: Zadna nowosc, nawet jest on na oficjalnej stronie SIPu http://www.subaru.pl/subaru_multimedia.html no doooobra :sad: ale główne tematy, co do których nowi przyjaciele najchętniej by zaglądali trzeba by chyba jakoś wydzielić :?: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 4 Sierpnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2007 Czyli ten dramatycznie nieobiektywny. Na mój gust niewiarygodny. Fajne jest przynajmniej to, że dwukrotnie podkreślali iż kierownicy to nie testowi Subaru tylko "rajdowcy". Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
owoc666 Opublikowano 4 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2007 To dalej kompletnie bez znaczenia. Równie dobrze, takie coś możnaby nakręcić dla Subaru. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michał Bajorek Opublikowano 4 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2007 No właśnie, ciekawi mnie na ile taki film jest tendencyjny, bo o ile testy podjazdów pod górkę są być może w miarę ok o tyle te slalomowe to nie wiem, tu nie czeba nawet wchodzić w kwestie techniki jazdy, wystarczą gorsze opony albo wjazd w tą wodę którymś autem z nieco wiekszą prędkością. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mistee Opublikowano 4 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2007 W przypadku Volvo i Hondy CRX/CRV (czy jak tam się zwą) nie miałby wątpliwości, że mamy do czynienia z napędem gorszym z definicji - bo dołączanym automatycznie. Swojego czasu głośno było o "zabójczych" właściwościach Audi TT Quattro, które w nazwie powinno mieć "Haldex" zamiast "Quattro". Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michał Bajorek Opublikowano 4 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2007 Ze gorsze to wiadomo, nikt tu na ten temat nie polemizuje, tylko czy aż takie skutki to powoduje, czy tu nie ma manipulacji? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się