Adam12 Opublikowano 2 Sierpnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2007 Ten Pan to Prezes firmy deweloperskiej Dach Bud:) no to już wiemy dlaczego mieszkania we Wrocławiu są jedne z najdroższych w kraju. ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ojejkoo Opublikowano 2 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2007 To znaczy, że dają 30 % rabatu. Auto wystawione za 250.000 jest sprzedawane za 180.000. Gdzie tu logika ? Chyba, że był znaczący powód takiej ceny. PS. W salonie Hondy we Wrocku ponad rok temu zaproponowali mi do zakupu najwyższej wersji Avensis alarm i 30% rabatu na zakup opon zimowych. To tak na marginesie. No nie przesadzajmy, OBK to 195 a nie 180. Wszystko zależy od dilera Hondy, niektórzy faktycznie się obrażają jak się gada o cenie. Ale prawda jest jedna, diler Hondy zarabia dobrze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pin Opublikowano 2 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2007 W salonie Hondy we Wrocku ponad rok temu zaproponowali mi do zakupu najwyższej wersji Avensis alarm i 30% rabatu na zakup opon zimowych. To tak na marginesie. Andrzej Koper też pewnie dałby jakiś rabat na Avensisa... gdyby miał do sprzedania jakiegoś... nie wiem skąd w Hondzie go wzięli? :wink: A tak na marginesie: Wolałbym dać 207.000 zł za Legend (to jest realna cena po rabacie), niż np. 196.000 za Legacy 3.0. Podobnie wolałbym dać 230.000 zł za Porsche Cayenne niż 198.000 zł za Tribece (nawet gdy w nowym sezonie będzie miała silnik o takiej samej pojemości jak Cayenne)... :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 2 Sierpnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2007 W salonie Hondy we Wrocku ponad rok temu zaproponowali mi do zakupu najwyższej wersji Avensis alarm i 30% rabatu na zakup opon zimowych. To tak na marginesie. Andrzej Koper też pewnie dałby jakiś rabat na Avensisa... gdyby miał do sprzedania jakiegoś... nie wiem skąd w Hondzie go wzięli? :wink: Coś kolega pokręcił..... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Korton Opublikowano 2 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2007 PS. W salonie Hondy we Wrocku ponad rok temu zaproponowali mi do zakupu najwyższej wersji Avensis alarm i 30% rabatu na zakup opon zimowych. To tak na marginesie. A swistaki zawijaja w sreberka...uwierze, ale pod warunkiem, ze byla to accord, lub salon toyoty :grin: [/u] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
supertechnik Opublikowano 2 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2007 3. ten trzeci to chyba w kierownicy "stały napęd czterech kół z elektronicznie sterowanym centralnym mechanizmem różnicowym. Standardowy rozdział momentu to 38% na przód i 62% na tył, " ( tyle tylko, że to jest o Porsche) :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arno Opublikowano 2 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2007 Większość użytkowników Legenda nie należy do demonów prędkości stąd może kierownik się bał. Ja też codziennie wyprzedzam kierowników Subaru, którzy nie wiedzą co mają. pozdr Czy jesli jade Katowicka 120/130 samochopdem z nalekoł STI to znaczy, ze nie wiem co mam? Uprzejmie rposze o wyjasnienie mojej swiadomosci. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arno Opublikowano 2 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2007 Ten Pan to Prezes firmy deweloperskiej Dach Bud:) Ciekawe, jak szybko powstala nam kasta nowych bogaczy. I jakos wszyscy zwiazani z ceglami. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
supertechnik Opublikowano 2 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2007 Ten Pan to Prezes firmy deweloperskiej Dach Bud:) Ciekawe, jak szybko powstala nam kasta nowych bogaczy. I jakos wszyscy zwiazani z ceglami. Budowę dachu ciężko jest wykonać cegłami :shock: Poza tym nie ma teraz do kogo pisać bo wszyscy są Herosami Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
owoc666 Opublikowano 2 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2007 ten trzeci to chyba w kierownicy Geniuszu, poczytaj najpierw o SH-AWD, a dopiero potem takie mądrości szerz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ojejkoo Opublikowano 2 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2007 Większość użytkowników Legenda nie należy do demonów prędkości stąd może kierownik się bał. Ja też codziennie wyprzedzam kierowników Subaru, którzy nie wiedzą co mają. pozdr Czy jesli jade Katowicka 120/130 samochopdem z nalekoł STI to znaczy, ze nie wiem co mam? Uprzejmie rposze o wyjasnienie mojej swiadomosci. Czytaj dokładniej poprzednie posty to zrozumiesz sens wypowiedzi. Michal Bajorek dawał do zrozumienia, że kierownik Legenda którego objechał bał się nim jechać ze względu na słabe warunki atmosferyczne. Że niby słabe auto. Więc odpowiedziałem, że w Subaru też potrafi być zawalidrogą. Czy to było aż tak głębokie, że nie mogłeś zrozumieć? Sorry już nie będę. pozdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Intakwrx Opublikowano 2 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2007 Większość użytkowników Legenda nie należy do demonów prędkości stąd może kierownik się bał. Ja też codziennie wyprzedzam kierowników Subaru, którzy nie wiedzą co mają. pozdr Czy jesli jade Katowicka 120/130 samochopdem z nalekoł STI to znaczy, ze nie wiem co mam? Uprzejmie rposze o wyjasnienie mojej swiadomosci. Czytaj dokładniej poprzednie posty to zrozumiesz sens wypowiedzi. Michal Bajorek dawał do zrozumienia, że kierownik Legenda którego objechał bał się nim jechać ze względu na słabe warunki atmosferyczne. Że niby słabe auto. Więc odpowiedziałem, że w Subaru też potrafi być zawalidrogą. Czy to było aż tak głębokie, że nie mogłeś zrozumieć? Sorry już nie będę. pozdr Czytaj dokłądniej poprzednie posty arno to zrozumiesz sens wypowiedzi.... :razz: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzesiek_67 Opublikowano 2 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2007 arno napisał/a:ojejkoo napisał/a: Większość użytkowników Legenda nie należy do demonów prędkości stąd może kierownik się bał. Ja też codziennie wyprzedzam kierowników Subaru, którzy nie wiedzą co mają. pozdr Czy jesli jade Katowicka 120/130 samochopdem z nalekoł STI to znaczy, ze nie wiem co mam? Uprzejmie rposze o wyjasnienie mojej swiadomosci. Czytaj dokładniej poprzednie posty to zrozumiesz sens wypowiedzi. Michal Bajorek dawał do zrozumienia, że kierownik Legenda którego objechał bał się nim jechać ze względu na słabe warunki atmosferyczne. Że niby słabe auto. Więc odpowiedziałem, że w Subaru też potrafi być zawalidrogą. Czy to było aż tak głębokie, że nie mogłeś zrozumieć? Sorry już nie będę. pozdr no i żeś ojejku rymcnął Ale to było do przewidzenia - prędzej czy później G. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
supertechnik Opublikowano 2 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2007 ten trzeci to chyba w kierownicy Geniuszu, poczytaj najpierw o SH-AWD, a dopiero potem takie mądrości szerz. toż to normalny przyłączany napęd, no może z dużą elektroniką. Zamiast sprzęgieł hydraulicznych są elektromagnetyczne, i gdzie tyle tych dyferencjałów :shock: "Para elektromagnetycznych sprzęgieł (Direct Electromagnetic Clutch), zlokalizowanych po obydwu stronach hipoidalnego koła zębatego, dostarcza moc do tylnych kół. Gdy sprzęgła te kontrolowane są jednocześnie, ich załączanie i rozłączanie powoduje zmianę dystrybucji momentu obrotowego pomiędzy tylnymi a przednimi kołami – w zależności od sytuacji, tylne koła mogą otrzymać od 30 do 70 procent całkowitej mocy silnika. Obydwa sprzęgła mogą być również kontrolowane niezależnie, co pozwala na przeniesienie 100 procent tylnego momentu obrotowego na tylko jedno koło z tyłu. Elektrozawór kontroluje ciśnienie dostarczane do każdego sprzęgła, co zwalnia obrót koła centralnego w przekładni planetarnej i moduluje moment obrotowy wysyłany do przeciwległego koła. Sprzęgła spełniają w ten sposób funkcję dyferencjału o ograniczonym poślizgu." Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
owoc666 Opublikowano 2 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2007 Ile jest dyfrów w aucie napędzanym 4x4? Sprzęgła spełniają funkcję dyferencjału o ograniczonym poślizgu, czyli szpery. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WRC fan Opublikowano 2 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2007 Ile jest dyfrów w aucie napędzanym 4x4? Mogą być dwa ;-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Korton Opublikowano 3 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2007 Ile jest dyfrów w aucie napędzanym 4x4? Mogą być dwa ;-) Escort Cosworth z lancuchem na kola przednie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 3 Sierpnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2007 PS. W salonie Hondy we Wrocku ponad rok temu zaproponowali mi do zakupu najwyższej wersji Avensis alarm i 30% rabatu na zakup opon zimowych. To tak na marginesie. A swistaki zawijaja w sreberka...uwierze, ale pod warunkiem, ze byla to accord, lub salon toyoty :grin: [/u] Poddaje się. Wszystko mi się po...ło. To było w Toyocie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pedro Opublikowano 3 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2007 Ile jest dyfrów w aucie napędzanym 4x4? Sprzęgła spełniają funkcję dyferencjału o ograniczonym poślizgu, czyli szpery. Dokładnie. Fajne w SH-AWD jest właśnie to, że przedni i tylni dyfer jest aktywny. Oczywiście ciekawostką jest brak centralnego dyfra. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
supertechnik Opublikowano 3 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2007 Ile jest dyfrów w aucie napędzanym 4x4? Mogą być dwa ;-) I wtym właśnie rzecz się ma :cool: Ja tam wolę kałasznikowa, tzn. napęd, który ma centralną przekładnię różnicową i już raczej jest mi obojętne czy rozdział momentu między przód i tył jest sprzęgłem wiskotycznym rozróżniającym różnicę prędkości obrotowych jak w subaru, czy mechanicznie przez rozróżnianie zapotrzebowania momentu jak a audi (quatro). I z kałasznikowów jest jeszcze porsche, no i może jeszcze parę pojedyńczych egzemplarzy z jakiś marek czego nie wiem. Ale dziękuje serdecznie za elektroniczne przyłączanie/rozłączanie obojętnie z jaką hi-tech elektroniką jest to sterowane bo raz na tysiąc może się zdażyć, że ta hi-tech elektronika przyłączy mi napęd nie na to koło co potrzeba, albo nie z takim momentem albo nie w tym momencie, a wtedy nie chciał bym być na ośnieżonym zakręcie i dlatego mam subaru i dlatego je wybrałem :!: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pedro Opublikowano 3 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2007 Ile jest dyfrów w aucie napędzanym 4x4? Mogą być dwa ;-) I wtym właśnie rzecz się ma :cool: Ja tam wolę kałasznikowa, tzn. napęd, który ma centralną przekładnię różnicową i już raczej jest mi obojętne czy rozdział momentu między przód i tył jest sprzęgłem wiskotycznym rozróżniającym różnicę prędkości obrotowych jak w subaru, czy mechanicznie przez rozróżnianie zapotrzebowania momentu jak a audi (quatro). I z kałasznikowów jest jeszcze porsche, no i może jeszcze parę pojedyńczych egzemplarzy z jakiś marek czego nie wiem. Ale dziękuje serdecznie za elektroniczne przyłączanie/rozłączanie obojętnie z jaką hi-tech elektroniką jest to sterowane bo raz na tysiąc może się zdażyć, że ta hi-tech elektronika przyłączy mi napęd nie na to koło co potrzeba, albo nie z takim momentem albo nie w tym momencie, a wtedy nie chciał bym być na ośnieżonym zakręcie i dlatego mam subaru i dlatego je wybrałem :!: To dobrze, że nie wybrałeś Legacy H6 w automacie, bo tam właśnie jest takie sprzęgło w centralnym dyfrze. Dla zainteresowanych technikaliami SH-AWD: http://www.vehicledynamics-expo.com/05v ... /honda.pdf A co do dwóch dyfrów - WRC fan jak sądzę myślał o rozwiązaniach takich jak w Justy czy (tfu tfu) Fiacie Panda 4x4. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej Koper Opublikowano 3 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2007 W salonie Hondy we Wrocku ponad rok temu zaproponowali mi do zakupu najwyższej wersji Avensis alarm i 30% rabatu na zakup opon zimowych. To tak na marginesie. Andrzej Koper też pewnie dałby jakiś rabat na Avensisa... gdyby miał do sprzedania jakiegoś... nie wiem skąd w Hondzie go wzięli? :wink: A tak na marginesie: Wolałbym dać 207.000 zł za Legend (to jest realna cena po rabacie), niż np. 196.000 za Legacy 3.0. Podobnie wolałbym dać 230.000 zł za Porsche Cayenne niż 198.000 zł za Tribece (nawet gdy w nowym sezonie będzie miała silnik o takiej samej pojemości jak Cayenne)... :wink: Legacy 3.0 kosztuje koło 170 tys. Cayenne za 230 tyś to silnik 2,7L wyposażenie tragedia i generalnie z tym manualem nie nadaje sie do jazdy.Chyba że chcesz Porsche. Cayenne żeby cos miał to musi kosztowac kolo 330 tys . Zainteresowanie i pewien szacunek wzbudził we mnie dopiero ten za 460 czy cos podobnego.Jeżeli chodzi o to za 230 tyś to wole zwyklą Tribece za 180 tys (koło). Tribeca za 210 tys i jeszcze z silnikiem 3.6l " nosem wciąga" te wszystkie Cayeeny do 400 tys zl.Dobrze że w Cayeene jest raczka do trzymania , bo kierowca moze stracić kontaky z kierownica Pogadaj z kims kto jest bezstronny... AK Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
supertechnik Opublikowano 3 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2007 pedro - to jest dobry link, szkoda, że większość polskich stron jest w formie marketingowego chłamu a strony techniczne robią jacyś zapaleńcy też nie do końca zaopatrzeni w odpowiednią wiedzę. Ale cóż - takie czasy - większość z dzisiejszych "miłośników techniki" ( nie mówię tu o forum subaru ) zna jedynie same hasła typu "haldex" "torsen" i odmienia je przez przypadki. A propos to kierowca tego nieszczęsnego autobusu może też wiedział, że ma "ceramy" w kołach i "jest "cool" i nie wiedział, że silnik może pracować jako sprężarka i ciepło przy hamowaniu może przez chłodnicę ocieplać klimat dookoła zamiast tarcz. :sad: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michał Bajorek Opublikowano 3 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2007 W salonie Hondy we Wrocku ponad rok temu zaproponowali mi do zakupu najwyższej wersji Avensis alarm i 30% rabatu na zakup opon zimowych. To tak na marginesie. Andrzej Koper też pewnie dałby jakiś rabat na Avensisa... gdyby miał do sprzedania jakiegoś... nie wiem skąd w Hondzie go wzięli? :wink: A tak na marginesie: Wolałbym dać 207.000 zł za Legend (to jest realna cena po rabacie), niż np. 196.000 za Legacy 3.0. Podobnie wolałbym dać 230.000 zł za Porsche Cayenne niż 198.000 zł za Tribece (nawet gdy w nowym sezonie będzie miała silnik o takiej samej pojemości jak Cayenne)... :wink: Legacy 3.0 kosztuje koło 170 tys. Cayenne za 230 tyś to silnik 2,7L wyposażenie tragedia i generalnie z tym manualem nie nadaje sie do jazdy.Chyba że chcesz Porsche. Cayenne żeby cos miał to musi kosztowac kolo 330 tys . Zainteresowanie i pewien szacunek wzbudził we mnie dopiero ten za 460 czy cos podobnego.Jeżeli chodzi o to za 230 tyś to wole zwyklą Tribece za 180 tys (koło). Tribeca za 210 tys i jeszcze z silnikiem 3.6l " nosem wciąga" te wszystkie Cayeeny do 400 tys zl.Dobrze że w Cayeene jest raczka do trzymania , bo kierowca moze stracić kontaky z kierownica Pogadaj z kims kto jest bezstronny... AK Co do cen, wyposażenia to sama prawda - nie tylko zresztą Kajunem za te 230 się nie da wyjechać z salonu - dotyczy to szerszej grupy aut tak cennikowo pozycjonowanych ale naprawdę kosztujących sporo ponad 300. Przy takiej różnicy cenowej (koło 50%) trudno to porównywać. Panie Andrzeju - jakieś info półoficjalne to było na temat ceny nowej Tribeci? Okolice 210? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej Koper Opublikowano 3 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2007 Powinna byc bez wiekszych zmian a moze nawet to samo :?: Pozdr.AK Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się