Skocz do zawartości

Hondowskie SH-AWD


Adam12

Rekomendowane odpowiedzi

Osobiście uważam, że niekoniecznie. Czemu tylko testujący nie porównali Subaru z Audi quattro? Tutaj konkurencję Subaru ma niewątpliwie mocną.

 

Zresztą nie ma wiedzy, jak wygląda teraz napęd w Subaru z auto.skrzynią biegów, ale Audi z auto. i z prawdziwym quattro zawsze miało mechanizmy różnicowe a nie sprzęgło wielopłytkowe i standardowy rozdział momentu obrotowego wynosił ok. 50/50.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 92
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

A wracając do SH-AWD uważam to za bardzo dobry napęd, bo w połączeniu ze innymi systemami Hondy, pozwala na szybsze pokonywanie zakrętów, a przede wszystkim poprawia bezpieczeństwo.

Najgorszym elementem nowego legenda jest skrzynia biegów, jest mało nowoczesna i bardzo zabija osiągi, choć jak wiadomo jest to duża limuzyna, która powinno się jeździć "dostojnie".

 

Tu krótkie filmiki z Legendem oraz za kierownicą legenda Best Motoring Tsuchiya.

http://www.honda.co.jp/LE...hiya/index.html

http://www.honda.co.jp/LE...ya02/index.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fajne jest przynajmniej to, że dwukrotnie podkreślali iż kierownicy to nie testowi Subaru tylko "rajdowcy".

 

To chyba inaczej rozumiemy język angielski :twisted:. W 8'55" filmu mówią: "These are subaru sales people at the wheel - not professional drivers" :cool:.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fajne jest przynajmniej to, że dwukrotnie podkreślali iż kierownicy to nie testowi Subaru tylko "rajdowcy".

 

To chyba inaczej rozumiemy język angielski :twisted:. W 8'55" filmu mówią: "These are subaru sales people at the wheel - not professional drivers" :cool:.

 

 

Na początku filmiku dwukrotnie pojawia się napis z z informacja iż samochody nie są prowadzone przez ludzi z Subaru.

Pierwszy raz przy teście z rampą ( VW 3.6L 4Motion )

 

Osobiście uważam, że filmik jest "nieco " tendencyjny ale próby są proste i niewiele w nich zależy od kierownika.

Slalomysą pokonywane z tą samą prędkością.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cayenne za 230 tyś to silnik 2,7L wyposażenie tragedia i generalnie z tym manualem nie nadaje sie do jazdy.Chyba że chcesz Porsche. Cayenne żeby cos miał to musi kosztowac kolo 330 tys . Zainteresowanie i pewien szacunek wzbudził we mnie dopiero ten za 460 czy cos podobnego.Jeżeli chodzi o to za 230 tyś to wole zwyklą Tribece za 180 tys (koło).

Tribeca za 210 tys i jeszcze z silnikiem 3.6l " nosem wciąga" :mrgreen: te wszystkie Cayeeny do 400 tys zl.Dobrze że w Cayeene jest raczka do trzymania , bo kierowca moze stracić kontaky z kierownica :mrgreen: Pogadaj z kims kto jest bezstronny...

AK

Z tego co wiem to Porsche Cayenne w podstawowej wersji ma sześciocylindrowy silnik w układzie bokser o pojemności 3.6 - dokładnie tak samo jak nowa Tribeca. Tyle tylko, że w Tribece jest 256KM a w Cayenne 290KM, podobnie maksymalny moment jest wyższy w Cayenne. Właśnie ze względu na podobnieństwo silnikowe porównałem te auta.

Oczywiście jeśli chodzi o cenę to inna półka .

Chociaż, nie zgodzę się, że nie da się wyjechać z salonu gołym Cayenne za 230.000.

Da się, chociaż oczywiście wymaga to dużo silnej woli :mrgreen:

Podobnie jednak jest z większością aut - trzeba być twardzielem, żeby zupełnie nic nie dołożyć do najtańszej wersji... :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie bokser tylko V6.

Oczywiscie racja :oops:

Przy okazji przeczytałem, że fachowcy z Subaru USA nakombinowali się, żeby zmieścić 3,6l między nogami Tribeci..

Jak to w ogóle odmieniać... ta Tribeca... tej Tribeci? :roll:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...