Adam12 Posted August 2, 2007 Share Posted August 2, 2007 Sorry za offtop Ale jeśli to ma być ten dobry napęd w Legend ... ZESTAW SPRZĘGIEŁ ELEKTROMAGNETYCZNYCH I 2-BIEGOWYCH PRZEKŁADNI PLANETARNYCH Będąc elementem systemu indywidualnej kontroli wszystkich kół napędowych (SH-AWD), kombinacja zestawu 2-biegowych przekładni planetarnych współpracujących ze sprzęgłami elektromagnetycznymi zapewnia Hondzie Legend znakomitą sprawność w prowadzeniu. Podczas jazdy po prostej rozdział momentu obrotowego na koła jest standardowy. Przy ostrzejszej jeździe te dwa systemy, współdziałając, automatycznie w ułamku sekundy zmieniają rozdział momentu obrotowego na tył w zakresie od 0 do 100% na każde z tylnych kół. Dzięki skierowaniu momentu obrotowego na koło, na którym jest najbardziej potrzebny, zwiększa się stabilność i siła skrętu Hondy Legend. Dla kierowcy cała ta operacja jest zupełnie niezauważalna, zapewniając mu pełną kontrolę nad pojazdem i pasjonujący sposób prowadzenia. Link to comment Share on other sites More sharing options...
owoc666 Posted August 2, 2007 Share Posted August 2, 2007 Adam12, podobnie jak w EVO. Tylko zamiast szper są hamulce. Może niech moderator to wydzieli? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Przemeq Posted August 2, 2007 Share Posted August 2, 2007 Załatwione :cool:. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Adam12 Posted August 2, 2007 Author Share Posted August 2, 2007 Adam12, podobnie jak w EVO. Tylko zamiast szper są hamulce. Może niech moderator to wydzieli? Tylko robi pewną różnicę ..... :grin: Ciekawę co się dzieje jak takie tylne koło z przyłożonym 100% momentu wjeżdża na plamę oleju.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
owoc666 Posted August 2, 2007 Share Posted August 2, 2007 Ciekawę co się dzieje jak takie tylne koło z przyłożonym 100% momentu wjeżdża na plamę oleju.... Pewnie kręci bąką, tak samo jak symetryczne AWD Subaru . Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michał Bajorek Posted August 2, 2007 Share Posted August 2, 2007 Jechałem za taką Legendą w zimie jak było bardzo śliski - kierownik jechał raczej geriatrycznie jakby był mocno przerażony, objechałem go 2 razy do okoła i jak jego stylizacja nadwozia mnie znudziła powiedziałem papa. Może to nic nie znaczyć, może ja bardziej ufam swojemu sporzętowi a może po prostu.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
ojejkoo Posted August 2, 2007 Share Posted August 2, 2007 Jechałem za taką Legendą w zimie jak było bardzo śliski - kierownik jechał raczej geriatrycznie jakby był mocno przerażony, objechałem go 2 razy do okoła i jak jego stylizacja nadwozia mnie znudziła powiedziałem papa. Może to nic nie znaczyć, może ja bardziej ufam swojemu sporzętowi a może po prostu.... Większość użytkowników Legenda nie należy do demonów prędkości stąd może kierownik się bał. Ja też codziennie wyprzedzam kierowników Subaru, którzy nie wiedzą co mają. Subaru nie produkuje samochodu w tym segmencie co Legend więc ja bym nie porównywał. Co do napędu to jeździłem na suchym i na deszczu i nie widzę różnicy z outbackiem, poza tą, że się na zakrętach Honda się tak nie wychyla Co nie zmienia faktu że lubię moje OBK. pozdr Link to comment Share on other sites More sharing options...
Przemeq Posted August 2, 2007 Share Posted August 2, 2007 Ciekawę co się dzieje jak takie tylne koło z przyłożonym 100% momentu wjeżdża na plamę oleju.... Pewnie kręci bąką, tak samo jak symetryczne AWD Subaru . To może Twoje... :roll: Link to comment Share on other sites More sharing options...
raju Posted August 2, 2007 Share Posted August 2, 2007 Sorry za offtop Ale jeśli to ma być ten dobry napęd w Legend ... ZESTAW SPRZĘGIEŁ ELEKTROMAGNETYCZNYCH I 2-BIEGOWYCH PRZEKŁADNI PLANETARNYCH Będąc elementem systemu indywidualnej kontroli wszystkich kół napędowych (SH-AWD), kombinacja zestawu 2-biegowych przekładni planetarnych współpracujących ze sprzęgłami elektromagnetycznymi zapewnia Hondzie Legend znakomitą sprawność w prowadzeniu. Podczas jazdy po prostej rozdział momentu obrotowego na koła jest standardowy. Przy ostrzejszej jeździe te dwa systemy, współdziałając, automatycznie w ułamku sekundy zmieniają rozdział momentu obrotowego na tył w zakresie od 0 do 100% na każde z tylnych kół. Dzięki skierowaniu momentu obrotowego na koło, na którym jest najbardziej potrzebny, zwiększa się stabilność i siła skrętu Hondy Legend. Dla kierowcy cała ta operacja jest zupełnie niezauważalna, zapewniając mu pełną kontrolę nad pojazdem i pasjonujący sposób prowadzenia. W programie "5th gear" było prównanie na torze nowego Legenda, Audi A6 3.0 ośka oraz BMW 530i tradycyjnie na tył. BMW objechało wszystkich, AUDI w prowadzeniu było nudne do bólu, ale precyzyjne, HONDA najwolniejsza. Na każdym okrązeniu dostała 11 sekund!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
owoc666 Posted August 2, 2007 Share Posted August 2, 2007 No, tak. Legend jest wybitnie torowym autem... :roll: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Przemeq Posted August 2, 2007 Share Posted August 2, 2007 Legend jest wybitnie torowym autem... Na pewno nie mniej torowym niż A6 ośka . Link to comment Share on other sites More sharing options...
owoc666 Posted August 2, 2007 Share Posted August 2, 2007 Na pewno nie mniej torowym niż A6 ośka . Szczególnie, że A6 nie występuje jako ośka z silnikiem 3.0 TDi, a benzynowe jest 3.2 - i też tylko 4x4... EDIT: Jest chyba 3.2 ośka - ale w teście było Quattro - a prowadzący nie zwalił złego czasu na AWD, tylko na zbyt miękkie zawieszenie - a BMW było z pakietem Sport. Link to comment Share on other sites More sharing options...
raju Posted August 2, 2007 Share Posted August 2, 2007 ale w teście było Quattro o ile dobrze pamiętam, w teście była ośka! 3.2 na pewno :!: Link to comment Share on other sites More sharing options...
owoc666 Posted August 2, 2007 Share Posted August 2, 2007 raju, źle pamiętasz: Link to comment Share on other sites More sharing options...
raju Posted August 2, 2007 Share Posted August 2, 2007 ok owoc, zwracam honor masz rację :cool: Link to comment Share on other sites More sharing options...
owoc666 Posted August 2, 2007 Share Posted August 2, 2007 No problemo, amigo 8). Link to comment Share on other sites More sharing options...
supertechnik Posted August 2, 2007 Share Posted August 2, 2007 No dobrze, ale to ile przekładni różnicowych ma ta legenda 2 czy 3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
leon Posted August 2, 2007 Share Posted August 2, 2007 No dobrze, ale to ile przekładni różnicowych ma ta legenda 2 czy 3 1 ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
owoc666 Posted August 2, 2007 Share Posted August 2, 2007 3. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Adam12 Posted August 2, 2007 Author Share Posted August 2, 2007 [ Subaru nie produkuje samochodu w tym segmencie co Legend więc ja bym nie porównywał. Co do napędu to jeździłem na suchym i na deszczu i nie widzę różnicy z outbackiem, poza tą, że się na zakrętach Honda się tak nie wychyla Co nie zmienia faktu że lubię moje OBK. pozdr OBK jest wyżej zawieszone a na dodatek MY07 jest bardziej komfortowo/miękko ustawione. Na www Hondy piszą, że podstawowa wersja Legenda 3.5 kosztuje 230.000 brutto. Wspominałeś coś o cenie porównywalnej lub nawet niższej niż OBK. Jeśli Panowie z Hondy dają ponad 20% rabatu to mają super sposób na sprzedaż luksusowych samochodów. Kolejny OFFTOP. We Wrocku mamy chyba pierwszego w Polsce Bugatti Veyron http://forum.scigacz.pl/about9793.html Fajny jest.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
WRC fan Posted August 2, 2007 Share Posted August 2, 2007 We Wrocku mamy chyba pierwszego w Polsce Bugatti Veyron Macie ? Tzn każdy Wrocławianin się może przejechać ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Adam12 Posted August 2, 2007 Author Share Posted August 2, 2007 We Wrocku mamy chyba pierwszego w Polsce Bugatti Veyron Macie ? Tzn każdy Wrocławianin się może przejechać ? Znaczy jeden bogaty Pan mieszkający we Wrocku ma. Jest na tyle kulturalny, że pozwala popatrzeć. No przynajmniej mnie nie przegonił jak go spotkałem na stacji Shell. :grin: Link to comment Share on other sites More sharing options...
ojejkoo Posted August 2, 2007 Share Posted August 2, 2007 Na www Hondy piszą, że podstawowa wersja Legenda 3.5 kosztuje 230.000 brutto. Wspominałeś coś o cenie porównywalnej lub nawet niższej niż OBK. Jeśli Panowie z Hondy dają ponad 20% rabatu to mają super sposób na sprzedaż luksusowych samochodów. :cool: i to nie jest najbiedniejsza wersja Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lisek Posted August 2, 2007 Share Posted August 2, 2007 Ten Pan to Prezes firmy deweloperskiej Dach Bud:) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Adam12 Posted August 2, 2007 Author Share Posted August 2, 2007 Na www Hondy piszą, że podstawowa wersja Legenda 3.5 kosztuje 230.000 brutto. Wspominałeś coś o cenie porównywalnej lub nawet niższej niż OBK. Jeśli Panowie z Hondy dają ponad 20% rabatu to mają super sposób na sprzedaż luksusowych samochodów. :cool: i to nie jest najbiedniejsza wersja To znaczy, że dają 30 % rabatu. Auto wystawione za 250.000 jest sprzedawane za 180.000. Gdzie tu logika ? Chyba, że był znaczący powód takiej ceny. PS. W salonie Hondy we Wrocku ponad rok temu zaproponowali mi do zakupu najwyższej wersji Avensis alarm i 30% rabatu na zakup opon zimowych. To tak na marginesie. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now