Skocz do zawartości

Hondowskie SH-AWD


Adam12

Rekomendowane odpowiedzi

Sorry za offtop

 

Ale jeśli to ma być ten dobry napęd w Legend ...

 

ZESTAW SPRZĘGIEŁ ELEKTROMAGNETYCZNYCH I 2-BIEGOWYCH PRZEKŁADNI PLANETARNYCH

 

Będąc elementem systemu indywidualnej kontroli wszystkich kół napędowych (SH-AWD), kombinacja zestawu 2-biegowych przekładni planetarnych współpracujących ze sprzęgłami elektromagnetycznymi zapewnia Hondzie Legend znakomitą sprawność w prowadzeniu. Podczas jazdy po prostej rozdział momentu obrotowego na koła jest standardowy. Przy ostrzejszej jeździe te dwa systemy, współdziałając, automatycznie w ułamku sekundy zmieniają rozdział momentu obrotowego na tył w zakresie od 0 do 100% na każde z tylnych kół. Dzięki skierowaniu momentu obrotowego na koło, na którym jest najbardziej potrzebny, zwiększa się stabilność i siła skrętu Hondy Legend. Dla kierowcy cała ta operacja jest zupełnie niezauważalna, zapewniając mu pełną kontrolę nad pojazdem i pasjonujący sposób prowadzenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 92
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Adam12, podobnie jak w EVO. Tylko zamiast szper są hamulce.

 

 

Może niech moderator to wydzieli?

 

Tylko robi pewną różnicę ..... :grin:

 

Ciekawę co się dzieje jak takie tylne koło z przyłożonym 100% momentu wjeżdża na plamę oleju....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jechałem za taką Legendą w zimie jak było bardzo śliski - kierownik jechał raczej geriatrycznie jakby był mocno przerażony, objechałem go 2 razy do okoła i jak jego stylizacja nadwozia mnie znudziła powiedziałem papa. Może to nic nie znaczyć, może ja bardziej ufam swojemu sporzętowi a może po prostu.... :twisted:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jechałem za taką Legendą w zimie jak było bardzo śliski - kierownik jechał raczej geriatrycznie jakby był mocno przerażony, objechałem go 2 razy do okoła i jak jego stylizacja nadwozia mnie znudziła powiedziałem papa. Może to nic nie znaczyć, może ja bardziej ufam swojemu sporzętowi a może po prostu.... :twisted:

 

Większość użytkowników Legenda nie należy do demonów prędkości stąd może kierownik się bał. Ja też codziennie wyprzedzam kierowników Subaru, którzy nie wiedzą co mają.

 

Subaru nie produkuje samochodu w tym segmencie co Legend więc ja bym nie porównywał. Co do napędu to jeździłem na suchym i na deszczu i nie widzę różnicy z outbackiem, poza tą, że się na zakrętach Honda się tak nie wychyla :mrgreen: Co nie zmienia faktu że lubię moje OBK. :twisted:

pozdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sorry za offtop

 

Ale jeśli to ma być ten dobry napęd w Legend ...

 

ZESTAW SPRZĘGIEŁ ELEKTROMAGNETYCZNYCH I 2-BIEGOWYCH PRZEKŁADNI PLANETARNYCH

 

Będąc elementem systemu indywidualnej kontroli wszystkich kół napędowych (SH-AWD), kombinacja zestawu 2-biegowych przekładni planetarnych współpracujących ze sprzęgłami elektromagnetycznymi zapewnia Hondzie Legend znakomitą sprawność w prowadzeniu. Podczas jazdy po prostej rozdział momentu obrotowego na koła jest standardowy. Przy ostrzejszej jeździe te dwa systemy, współdziałając, automatycznie w ułamku sekundy zmieniają rozdział momentu obrotowego na tył w zakresie od 0 do 100% na każde z tylnych kół. Dzięki skierowaniu momentu obrotowego na koło, na którym jest najbardziej potrzebny, zwiększa się stabilność i siła skrętu Hondy Legend. Dla kierowcy cała ta operacja jest zupełnie niezauważalna, zapewniając mu pełną kontrolę nad pojazdem i pasjonujący sposób prowadzenia.

 

W programie "5th gear" było prównanie na torze nowego Legenda, Audi A6 3.0 ośka oraz BMW 530i tradycyjnie na tył. BMW objechało wszystkich, AUDI w prowadzeniu było nudne do bólu, ale precyzyjne, HONDA najwolniejsza. Na każdym okrązeniu dostała 11 sekund!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na pewno nie mniej torowym niż A6 ośka :twisted: .

 

 

Szczególnie, że A6 nie występuje jako ośka z silnikiem 3.0 TDi, a benzynowe jest 3.2 - i też tylko 4x4... :twisted:

 

 

EDIT: Jest chyba 3.2 ośka - ale w teście było Quattro - a prowadzący nie zwalił złego czasu na AWD, tylko na zbyt miękkie zawieszenie - a BMW było z pakietem Sport.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

[

Subaru nie produkuje samochodu w tym segmencie co Legend więc ja bym nie porównywał. Co do napędu to jeździłem na suchym i na deszczu i nie widzę różnicy z outbackiem, poza tą, że się na zakrętach Honda się tak nie wychyla :mrgreen: Co nie zmienia faktu że lubię moje OBK. :twisted:

pozdr

 

OBK jest wyżej zawieszone a na dodatek MY07 jest bardziej komfortowo/miękko ustawione.

Na www Hondy piszą, że podstawowa wersja Legenda 3.5 kosztuje 230.000 brutto.

Wspominałeś coś o cenie porównywalnej lub nawet niższej niż OBK. Jeśli Panowie z Hondy dają

ponad 20% rabatu to mają super sposób na sprzedaż luksusowych samochodów.

 

 

Kolejny OFFTOP.

 

We Wrocku mamy chyba pierwszego w Polsce Bugatti Veyron

 

http://forum.scigacz.pl/about9793.html

 

Fajny jest.... :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

We Wrocku mamy chyba pierwszego w Polsce Bugatti Veyron

 

Macie ? Tzn każdy Wrocławianin się może przejechać ? :mrgreen:

 

 

Znaczy jeden bogaty Pan mieszkający we Wrocku ma. Jest na tyle kulturalny, że pozwala popatrzeć. No przynajmniej mnie nie przegonił jak go spotkałem na stacji Shell. :grin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na www Hondy piszą, że podstawowa wersja Legenda 3.5 kosztuje 230.000 brutto.

Wspominałeś coś o cenie porównywalnej lub nawet niższej niż OBK. Jeśli Panowie z Hondy dają

ponad 20% rabatu to mają super sposób na sprzedaż luksusowych samochodów.

 

:cool: i to nie jest najbiedniejsza wersja :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na www Hondy piszą, że podstawowa wersja Legenda 3.5 kosztuje 230.000 brutto.

Wspominałeś coś o cenie porównywalnej lub nawet niższej niż OBK. Jeśli Panowie z Hondy dają

ponad 20% rabatu to mają super sposób na sprzedaż luksusowych samochodów.

 

:cool: i to nie jest najbiedniejsza wersja :mrgreen:

 

 

To znaczy, że dają 30 % rabatu. Auto wystawione za 250.000 jest sprzedawane za 180.000.

Gdzie tu logika ?

Chyba, że był znaczący powód takiej ceny.

 

PS. W salonie Hondy we Wrocku ponad rok temu zaproponowali mi do zakupu najwyższej wersji Avensis alarm i 30% rabatu na zakup opon zimowych.

To tak na marginesie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...