DanielsDS Opublikowano 24 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2007 Zastanawia mnie tylko dlaczego zawsze w tą samą stronę ??? Mozliwe ze dlatego zawsze w prawo ponieważ przy produkcji seryjnej jest nie wielka różnica błędu jak ktos zle zaprogramowal robota to cala seria części lub samochodów jest tak samo zle zrobiona. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DanielsDS Opublikowano 24 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2007 W starszych samochodach z wyrobionymi elementami zawieszenia ściaganie teoretycznie tez powinno byc w prawo poniewaz czesto jezdnia w ta strone jest pochylona by woda splywala. Miałem okazje jechac Meganką 2000r i Matizem 1999r po tej samej drodze co Outbackiem ktory sciagał na niej w prawo, Matiz i Meganka bez problemu jechaly na wprost. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 25 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2007 Zastanawia mnie tylko dlaczego zawsze w tą samą stronę ??? Mozliwe ze dlatego zawsze w prawo ponieważ przy produkcji seryjnej jest nie wielka różnica błędu jak ktos zle zaprogramowal robota to cala seria części lub samochodów jest tak samo zle zrobiona. Ciekawe że ten robot jest tak samo zaprogramowany od połowy 2005 roku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiom Opublikowano 26 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2007 A co ze stukami? Robot siedzi i stuka? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 26 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2007 A co ze stukami?Robot siedzi i stuka? I do tego przegrzewa tarcze żeby za szybko nie hamować Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bzyk Opublikowano 27 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2007 Tarcze i amortyzatory tez już wymienono ... na gwarancji ! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lechu32 Opublikowano 7 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2007 mam Forestera na gwarancji, przebieg 65tyś. i zaczęło stukać, lewy tył, w serwisie wymienili amortyzator, ale czy wymieniając należy wymienić oby dwa, czy można tylko jeden, i jak sie ma do tego gwarancja?? płacić za amortyzatory czy nie...? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bogdan Opublikowano 10 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2007 Jestem od miesiąca posiadaczem nowego outbacka 3,0 i tez zuważyłem stukanie w przednim zawieszeniu przy jeżdzie po nierównośćiach. Chcę iść z tym do serwisu bo nie wyobrażam sobie, żeby w aucie tej klasy wystepowały tak ordynarne stuki. Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 10 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2007 Jestem od miesiąca posiadaczem nowego outbacka 3,0 i tez zuważyłem stukanie w przednim zawieszeniu przy jeżdzie po nierównośćiach. Chcę iść z tym do serwisu bo nie wyobrażam sobie, żeby w aucie tej klasy wystepowały tak ordynarne stuki.Pozdrawiam. życzymy powodzenia...... PS. Proponuję lekturę z działu "Pytania do dyrekcji" pzdr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kario Opublikowano 14 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2007 Czy w imprezach i foresterach subaru stosuje inne przekladnie niz w legacy ? Czy jezeli nowa impreza jest na platformie legacy to znaczy, ze bedzie miala stukajaca przekladnie :grin: ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rio Opublikowano 16 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2007 Witam, Chcialem sie podzielic uwaga o stukani przedniego zawieszenia. Mam nowego outbacka 3.0 i niestety po przejechaniu ok 10 tys km tez mialem podobny problem. W serwisie probowano mi wkmowic ze to slynny uklad kierowniczy. Stukanie bylo tak upierdliwe ze nie poddalem sie i udowodnilem ze to stuki z zawieszenia. Wymieniono mi w ramach gwarancji amortyzatory i teraz jest OK. Zdaje sie ze problem z amortyzatorami juz wczesniej pojawial sie na forum. Mam tylko nadzieje ze nowe amorki starcza na wiecej niz 10 tys km... W mondeo zmienialem cos kolo 80 tys. a tu outback padl tak szybko. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 17 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2007 Witam,Chcialem sie podzielic uwaga o stukani przedniego zawieszenia. Mam nowego outbacka 3.0 i niestety po przejechaniu ok 10 tys km tez mialem podobny problem. W serwisie probowano mi wkmowic ze to slynny uklad kierowniczy. Stukanie bylo tak upierdliwe ze nie poddalem sie i udowodnilem ze to stuki z zawieszenia. Wymieniono mi w ramach gwarancji amortyzatory i teraz jest OK. Zdaje sie ze problem z amortyzatorami juz wczesniej pojawial sie na forum. Mam tylko nadzieje ze nowe amorki starcza na wiecej niz 10 tys km... W mondeo zmienialem cos kolo 80 tys. a tu outback padl tak szybko. To chyba był przypadek. Z tego co wiem to amorki padają po około 15 - 20 k w Imprezach. W OBK było do tej pory OK. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pt@h Opublikowano 4 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2007 do ASO Koper sugeruję umawiać się wyłącznie z panem Andrzejem Koperem, osobnik, który odbiera telefony w serwisie, udziela informacji i inne takie jest wyjątkowo nie rozgarnięty (może miał zły dzień, jak na mnie trafił :-) ). Tak czy inaczej, nie zrobili, o co prosiłem, nie dzwonili do mnie nie informowali, skończyli pracę i poszli, zanim zdążyłem przyjechać po odbiór.... A gdy pół roku temu umówiłem się internetowo z p.Andrzejem było ok. Panie Andrzeju, niech Pan ich lepiej pilnuje! Bo psują Panu markę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej Koper Opublikowano 4 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2007 do ASO Koper sugeruję umawiać się wyłącznie z panem Andrzejem Koperem, osobnik, który odbiera telefony w serwisie, udziela informacji i inne takie jest wyjątkowo nie rozgarnięty (może miał zły dzień, jak na mnie trafił :-) ). Tak czy inaczej, nie zrobili, o co prosiłem, nie dzwonili do mnie nie informowali, skończyli pracę i poszli, zanim zdążyłem przyjechać po odbiór.... A gdy pół roku temu umówiłem się internetowo z p.Andrzejem było ok. Panie Andrzeju, niech Pan ich lepiej pilnuje! Bo psują Panu markę. Ooooo..będzie sie działo :cool: Dzięki za info AK ps.oni jacys spowolnieni ostatnio...ci z biura ps. nie polutują Ci przewodów ze starej sondy trzeba zamówic nową a z nowego auta no..nie mogli wykrecic , nie wolno im.Pozdr.AK Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
subuk Opublikowano 5 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2007 W moim OBK tez stuka, ale nie sciaga ni na lewo ni na prawo :razz: Panie Andrzeju moze Pan odniesie sie jakos do moich dywagacji ... :?: :arrow: HILFEEEEE Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jankes Opublikowano 28 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2007 Jakoś tak nigdy nad tym się nie zastanawiałem... ale u mnie stuka choć podejrzewam gumy w przednim zawieszeniu lub amorki - nie maglownicę a to, że ściąga na prawo? jakoś już się przyzwyczaiłem, że jak jadę to kierownicę trzymam w rękach a nie kolanem :wink: no i nie zauważyłem nierównego "brania" bieżnika. do tego dochodzi hałas z komory silnikowej kiedy zatrzymuję się na światłach np. tak jakby kolektor o coś ocierał ( miałem kiedys tak w starym poczciwym fiaciorze - moja ślubna twierdzi, że musi stukać i hałasować bo to przecież nie limuzyna a auto na wszystkie drogi. Prawda jest taka, że miałem A4 Avant i nic nie stukało i nie hałasowało... kwestia przyzwyczajenia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kario Opublikowano 29 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2007 Jankes, mam legacy w poprzedniej budzie, nic nie sciaga ! Jedzie tam gdzie go wyceluje. Mi stuki ustaly jak kupilem na allegro przekladnie i sobie wymienilem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jankes Opublikowano 29 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2007 Z tym, że ja nie myślę, że te stuki są z maglownicy... raczej zawieszenie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
toyo Opublikowano 5 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2007 U mnie w Foresiu ściąga lekko w prawo, więc zrobiłem test i pojechałem na "anglika" i co? ano ściągało w lewo. Zauważyłem, że foreś jest bardzo czuły na pochylenie jezdni.... Ale i tak ściąganie zapodam na przeglądzie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jankes Opublikowano 5 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2007 jakoś teraz przestało stukać... bo mrozik trzyma. Auto jakby zesztywniało. :???: ale jakby co to niech tam i stuka - nie ma to jak Szuwarek w te śniegi a reszta niech się buja bokami pod górkę... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drmarek Opublikowano 8 Listopada 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2008 Powiedz, co załatwiłeś ze stukami w OBK? Ja mam już 75tys, lekka naprawa w ASO, trochę się poprawiło ale nie całkiem, na torach dalej jest kiepsko. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zielonyJaKcegła Opublikowano 8 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2008 W OBK 07 te stuki wynikaja z wady fabrychnej. Miałem to samo. Wymiana przewodów ciśnieniowych od wspomagania kierownicy (Serwis AK w Warszawie) i jest OKO. Na gwarancji oczywiście:) Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drmarek Opublikowano 8 Listopada 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2008 Dzięki, spróbuję. W moim aucie serwis Bielsko Biała wymienił sprężynę w przekładni kierowniczej na mocniejszą (kasuje luzy?) i stuka troczę mniej, za to szarpie kieronicą. Na krótkich nierównościach słychać jeszcze te stuki. Z kim konkretnie rozmawiać w W-wie? przewrażliwieniu... Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bogdan Opublikowano 8 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2008 Mam ten sam problem. 45tys przejechane i wszyscy mówią, że jest ok. Wstyd jechać z kimś po nierównościach. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drmarek Opublikowano 8 Listopada 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2008 Czy usunąłeś stuki w swoim OBK? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi