Skocz do zawartości

Jankes

Użytkownik
  • Postów

    111
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • Skąd
    Kraków/Chicago

Osiągnięcia Jankes

..:: Bywalec :..

..:: Bywalec :.. (3/13)

0

Reputacja

  1. kup oryginał. przecież to tylko 35 pln. no właśnie tak się zastanawiałem... przecież to żadne pieniądze żeby jeszcze oszczędzać. dzięki.
  2. jak z filtrem oleju? zagwózdkę mam bo mi chłopaki podpowiadają, żebym uważał z produktami Filtronu...
  3. że tak pozwolę sobie reanimować temat - mam bowiem w moim OBK - US spec automatyczną skrzynię i czas na zmianę oleju. Ma ktoś może jakieś wskazówki co do rodzaju oleju jaki należy zalać? Mam eksperymentować z czymś zwykłym czy raczej lać oryginał? pozdrawiam,
  4. Jankes

    Obk - hamulce

    Na temat hamulców było akurat nieraz pisane - sam nawet nie tak dawno temu po krótkich dyskusjach założyłem do mego OBK tarcze i klocki firmy EBC - te lepsze i różnica była wręcz powalająca. BTW - my OBK to US spec - jeździłem nim w Stanach przez trzy lata i wiecznie narzekałem na hamulce - zmieniałem klocki, tarcze i nic, nigdy nie pomagało. Okazuje się, że tarcze zaraz po założeniu ulegały przegrzaniu i nie dawało się na nich jeździć. Jak do tej pory EBC i po sprawie.
  5. coś mi się wydaje, ze jak zmieniałem tarcze w US to założyłem nie te co trzeba...pewnie założyłem 277mm nic to... nareszcie rozłożyłem się ze wszystkim i mogę zabrać się za samochód - myślę, że jutro uda mi się wymienić tarcze i klocki.
  6. Jankes

    Wycieraczki

    tak na marginesie wtrynię swoje trzy grosze... miałem w moim OBK Micheliny ale puścił klips mocujący więc musiałem na coś wymienić... wymieniłem na Norawto... pochodziło około miesiaca... kilka tyźni temu kupiłem komplet Championa - i jak narazie jest super - zobaczymy jak dalej - Boscha po prostu nie znalazłem a sprawa była pilna bo mi wycieraczka po stronie kierowcy spadała.
  7. Jankes

    Przejściówka?

    skoro teraz mam reflektory z regulacją to dobrze by było żeby działała... to tak na marginesie choć do szczęścia nie jest mi ona potrzebna - ponad rok jeździłem z hamerykańskimi reflektorami - tragedia! nie mówiąc o tym, że na badaniu technicznym kosztowało mnie to 4 dychy extra
  8. Jankes

    Przejściówka?

    Reflektory, które założyłem mają układ może nie samopoziomowania ale regulację z silniczkiem... tyle, że ja nie miałem w mojej wersji US Spec czegoś takiego i kicha - a przydałoby się... tam xenonów narazie nie będę instalował ale zmotam coś żeby te silniczki podłączyć... wtyczki będę potrzebował jednak, kurna.
  9. Jankes

    Przejściówka?

    co do xenonów - reflektor ma miejsce do przykręcenia przetwornicy a także informację o rodzaju żarnika jaki należy zastosować. Reflektory montowałem w wersji amerykańskiej więc róznice mogą być choć miałem już wersję europejską i pasowały jak ulał a te są deczko inne - nieznacznie aczkolwiek róznica jest zauważalna gołym okiem. Postaram się zrobić jakąś fotkę jak to wygląda. Być może rocznik 2003 miał inaczej ukształtowaną linię maski wokół reflektorów? Mój jest rocznikowo i modelowo 2002.
  10. Jankes

    Przejściówka?

    Takie dziwne może pytanie mam... czy Outback między 2000-2004 miał jakieś zmiany rok do roku? Pytam bo założyłem dziś do mego 2002 europejskie reflektory - ich kontur różni się jednak nieznacznie od tego co miałem przy lampach fabrycznych. Żeby mi weszły musiałem podciąć deko blachę z tyłu lampy - no i weszły. Teraz jednak kontur maski na styku z reflektorem różni się od konturu lampy. Było jakieś przejście? Ewidentnie jest różnica w lampach... reflektory, które założyłem są przygotowane do Xenonów - fajna rzecz. :roll: Całkiem możliwe jednak, że lampy od Legacy z tych lat różnią sie od tych z Outback - to też jest możliwe - no i sprawdziłem - lampy definitywnie są europejskie.
  11. co muszę to przede wszystkim rozebrać całość, wyczyścić, wymienić tarcze i klocki i zobaczyć co będzie się działo. Sprawa jest tego typu, ze zmieniając klocki (przód lub tył - nie pamiętam) zauważyłem dziwny rant na klocku - tak jakby tarcza była za mała na klocek, którego część się po prostu nie ścierała. Zobaczymy...
  12. No właśnie śmiem podejrzewać, że nie jest tak jak mówisz. Podejrzewam, że tarcza to 277mm... podejrzewam, gdyż nie mierzyłem jej przy okazji wymiany jakieś dwa lata temu. Wersje hamerykańskie miały bodajze z założenia mniejsze tarcze. Klocki wymieniane były nie tak dawno temu - nie pamiętam jednak czy z przodu czy z tyłu ale po jakimś czasie wytworzył się rancik na klockach gdyż nie ogarniały całkowicie tarczy. Tak czy inaczej, wymiana tarcz i klocków z przodu jest konieczna - myślałem już nawet o założeniu tylko i wyłącznie większych tarcz i klocków - zaciski wymienić jeśli nie będzie wyraźnej poprawy. Na hamulcach nie ma co oszczędzać.
  13. No to zabieram się do roboty. Czas pokaże. Po wszystkim opiszę wrażenia.
  14. No dobrze, skoro to kwestia kasy to od czego mam zacząć? Zaciski, tarcze, klocki... felgi mam 16" - czy to się zmieści? Handluję z EBC w hurcie więc tarcze i klocki praktycznie EBC - zaciski dealer? Od czego zacząć? eksperymentować lubię, hamulce muszę poprawić bo to co jest teraz to jest masakra. Dodam, że zrobić wszystko mogę sam.
  15. mam 2.5 - czyli, że faktycznie się da... :roll:
×
×
  • Dodaj nową pozycję...