Skocz do zawartości

drmarek

Nowy
  • Postów

    16
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • Skąd
    katowice

Osiągnięcia drmarek

..:: Świeżynka ::..

..:: Świeżynka ::.. (1/13)

0

Reputacja

  1. Byłem w Krakowie, nic nie poradzili. Swoją drogą kolego kupił niedawno legacy diesel i ten jeździ jak po sznurku, w dodatku bez stuków. To odgrzało moje zastarzałe pretensje do mojego OBK...
  2. Od pół roku mam też nowego WRX (też z autoryzowanego salonu, żeby nie było dyskusji). Prowadzi się fantastecznie, mimo pochyłości jezdni jeździ prosto, nie stuka i nie trzęsie kierownicą pomimo niskiego profilu opon (ciśnienie też prawidłowe, żeby nie było dyskusji). Znaczy że coś z tym układem kierowniczym w OBK jest nie w porządku, nie jestem przeczulony tylko zły na tę usterkę, postępowanie mojego serwisu i tłumaczenia pana Andrzeja Kopera. Pozdrawiam wszystkich
  3. Czy usunąłeś stuki w swoim OBK?
  4. Dzięki, spróbuję. W moim aucie serwis Bielsko Biała wymienił sprężynę w przekładni kierowniczej na mocniejszą (kasuje luzy?) i stuka troczę mniej, za to szarpie kieronicą. Na krótkich nierównościach słychać jeszcze te stuki. Z kim konkretnie rozmawiać w W-wie? przewrażliwieniu... Pozdrawiam
  5. Powiedz, co załatwiłeś ze stukami w OBK? Ja mam już 75tys, lekka naprawa w ASO, trochę się poprawiło ale nie całkiem, na torach dalej jest kiepsko.
  6. Miałem a4 quattro z torsenem, rzeczywiście haldex to rozwiązanie w a3 i vw. Umówiłem się już w krakowie z tym ściąganiem, dam znać, jak wyszło.
  7. aubi quattro bez problemu. Dopóki nie zawiśnie jedzie bez problemu. bmw gorzej. Wiem to z doświadczeń własnych. Audi limitue tylko prześwit
  8. Nie przesadzajmy. Poza tym gdybym chciał prawdziwą terenówę kupiłbym Land Cruisera i po kłopocie. Chciałem auto trochę wyższe bo mam dom wysoko w górach ale DOBRZE jeżdżące po asfalcie.
  9. Nie był to salon w Mikołowie he he
  10. Auto kupione w autoryzowanym salonie, nie chciałbym mówić gdzie, żeby nie szerzyć defetyzmu (tam też było serwisowane). Rzeczywiście stuka najbardziej na torowiskach, kamieniach przy niewielkich prędkościach. Kierownica drży na nierównościach, słychać w niej też postukiwania ale znacznie cichsze. Nadal ściąga w prawo. Widzę że wznowiłem dyskusję na temat dosakonałości technicznej subaru. Ostatnia jeźdxiłem 2xbmw i 2xaudi quattro. Cicho było jak w kościele. Pozdrawiam
  11. Moje auto po puszczeniu kierownicy "zastanawia" się przez 2-3 sek i zaczyna zjeżdżać na prawo. Pan majster z serwisu zdziwił się, przyznał mi rację, ale na razie nie potrafi tego poprawić. Może Kraków się z tym upora? Pojadę tam, zobaczymy... Co do stuków, serwis upuścił mi powietrza do 1,5atm na wszystkich kołach żeby stukanie nie było tak wyraźne. Taka metoda chyba. Już dopompowałem. Stuka dalej i trzęsie kierownicą. Po Waszych mailach dochodzę do wniosku że sprawa jest znana i nadal nie załatwiona. Pozdowienia
  12. dzieki za wsparcie. Jeździłem naprawdę dużo wieloma samachodami i w nowym aucie taka wpadka zdarza mi się pierwszy raz. Trochę głupio że to akurat subaru, miał bezproblemowo jeździć całą wieczność...
  13. Są, są. Moderator napisał mi że była już mowa o tym na forum. Nie znalazłem. Czy to da się usunąć? To że mnie to drażni to mało powiedziane. Auto za dwie paki a wstyd wziąć gości do środka. Poza tym ściąga na prawo, poprawiali geometrię i nic.
  14. Jestem szczęśliwym posiadaczem nowego outbacka. Pozdrawiam wszystkich
  15. W nowym outbacku 3,0 stuka przednie zawieszenie na krótkich nierównościach. Zcy ktoś miał taki problem? Serwis mówi, że tak ma być żebym przestał dramatyzować, ale mnie to drożni! Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...