Skocz do zawartości

Rajdowe dyskusje 2022


turdziGT

Rekomendowane odpowiedzi

Ja myślę, że ta 4 Puma czeka na wypadek, gdyby Loeb odpadł wcześniej z Dakaru. Jak dojedzie do końca to nie zdąży na zapoznanie, a w przypadku przedwczesnego końca jest dla MSportu największą szansą na dobry wynik, co uzasadnia zostawienie auta w rezerwie.

 

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, Durbos napisał(a):

Ja myślę, że ta 4 Puma czeka na wypadek, gdyby Loeb odpadł wcześniej z Dakaru. Jak dojedzie do końca to nie zdąży na zapoznanie, a w przypadku przedwczesnego końca jest dla MSportu największą szansą na dobry wynik, co uzasadnia zostawienie auta w rezerwie.

 

 

Nie wiem czy do końca to taki plan ale jest to wielce prawdopodobne. 

Dakar kończy sie 15 a zapoznanie zaczyna 17. Nikt przy zdrowych zmysłach i wieku nie da rady takiego przeskoku przez dobę i to tez myślę stało na przeszkodzie dlatego tak jak mówisz auto jest trzymane na wypadek gdyby coś nie poszło w Dakarze. W innym wypadku w ostatniej chwili moze np pojechać Delecour 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ogólnie ciekawe co ten Msport kombinuję. Odcięli sie tak na prawdę od finansowania które utrzymywało ich przy życiu. Czyżby mieli by ściągnąć Loeba na więcej rajdów ? W każdym razie wygląda to bardzo dziwnie. No chyba ze jest tak cienko ze nie sa w stanie udzwignac 3 auta 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szkoda. Kajto rok po roku też nigdy nie mógł spiąć budżetu na styczeń, tylko zawsze znacznie później.

Gdyby Orlen chciał poprowadzić Miko do większego sukcesu niż osiągnął Kajto (a wydaje się, że Miko ma do tego predyspozycje), to nie można sobie pozwalać na omijanie takich imprez jak Monte czy Szwecja.

  • Lajk 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 minut temu, Bosman napisał(a):

Szkoda. Kajto rok po roku też nigdy nie mógł spiąć budżetu na styczeń, tylko zawsze znacznie później.

Gdyby Orlen chciał poprowadzić Miko do większego sukcesu niż osiągnął Kajto (a wydaje się, że Miko ma do tego predyspozycje), to nie można sobie pozwalać na omijanie takich imprez jak Monte czy Szwecja.

 

Uchwalanie budżetów firm nie zawsze są dopasowane do kalendarza sportowego, szczególnie gdy prócz strategii marketingowej rolę znaczącą odgrywają... inne czynniki. 

 

Dobrze że budżet jest, może nie starcza na wszystko i zawsze ale i tak jak podali ile idzie to byłem w ciężkim szoku. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest kalendarz RSMP 2023:

- 1 runda 21-23.04 51. Rajd Świdnicki
- 2 runda 19-21.05 ORLEN 79. Rajd Polski
- 3 runda 01-03.06 42. Rajd Podlaski
- 4 runda 07-08.07 Valvoline Rajd Małopolski
- 5 runda 10-12.08 32. Rajd Rzeszowski
- 6 runda 08-10.09 Rajd Śląska
- 7 runda 29.09-01.10 68. Rajd Wisły

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 minut temu, szubaru napisał(a):

Jest kalendarz RSMP 2023:

- 1 runda 21-23.04 51. Rajd Świdnicki
- 2 runda 19-21.05 ORLEN 79. Rajd Polski
- 3 runda 01-03.06 42. Rajd Podlaski
- 4 runda 07-08.07 Valvoline Rajd Małopolski
- 5 runda 10-12.08 32. Rajd Rzeszowski
- 6 runda 08-10.09 Rajd Śląska
- 7 runda 29.09-01.10 68. Rajd Wisły

 

 

Z czego Historyki jadą:

 

Kalendarz Motul HRSMP 2023:

 

• 21-23 kwietnia: Rajd Świdnicki
• 6-8 lipca: Valvoline Rajd Małopolski
• 10-12 sierpnia: 32. Rajd Rzeszowski
• 8-10 września: Rajd Śląska
• 29 września-1 października: 68. Rajd Wisły

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, szubaru napisał(a):

Jest kalendarz RSMP 2023:

- 1 runda 21-23.04 51. Rajd Świdnicki
- 2 runda 19-21.05 ORLEN 79. Rajd Polski
- 3 runda 01-03.06 42. Rajd Podlaski
- 4 runda 07-08.07 Valvoline Rajd Małopolski
- 5 runda 10-12.08 32. Rajd Rzeszowski
- 6 runda 08-10.09 Rajd Śląska
- 7 runda 29.09-01.10 68. Rajd Wisły

 

Polski z roku, na rok coraz wcześniej...woda w jeziorach jeszcze będzie chłodna :unsure:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, Jumpman napisał(a):

Screenshot_20221221_151351_Facebook.jpg

To jest oczywiste ze M-sport cos kombinuje. Firma ktora zyje z wynajmowania samochodów nie trzyma czwartego auta w garażu po to zeby oszczędzać pieniądze bo to sie nie trzyma kupy wiec cos jest na rzeczy. Rozwiązanie kontraktu z meczarnia czytaj Greensmith tez sugeruje ze cos sie dzieje za kulisami a dzieje sie prawdopodobnie Red Bull i samochód dzielony z Loebem na poszczególne rundy. Jeżeli to sie uda za co trzymam kciuki to beda mieli ma prawdę fajny skład. 

Ja uważam ze Andreas ma nie skończony interes w Rally1 i zasłużył na ostatnią szansę. Jeżeli to sie uda to będę sie cieszyl ze Msport poszedł po rozum do głowy i zorganizował skład na jaki zespol najwyższej kategorii zasługuje. Wyglada na to ze wyciągnęli wnioski z zeszłego sezonu i wiedza teraz ze młodzieżą,  cienkim pay driverem i obiecującym kierowcą na którego położyli zdecydowanie za dużo ciśnienia w tej stawce nic sie nie zwojuje.

Edytowane przez turdziGT
  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trzeba też pamiętać ze za czasów VW Mikkelsen to byl bardzo młody kierowcą z niedużym doświadczeniem w mistrzostwach i jeździł w teamie B i autem w specu o rok starszym niż Ogier czy Latvala. Późniejsze występy w Citroenie ciężko oceniać bo auto odstawalo znaczenie od konkurencji z kolei Hyundaiem malo kto umie jeździć o czym Lappi sie boleśnie przekona,  moim skromnym zdaniem :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 5.01.2023 o 16:30, turdziGT napisał(a):

Ale bedzie łomot. Dostanie chłopak zimny prysznic 

Szczerze to sam jestem ciekawy czy naprawdę bedzie łomot. Już nieraz wielu kierowców z WRC wsiadało do WRC2 i pokazywało kosmiczne tempo na tle kierowców od lat jezdzących w R5. Fakt GS nigdy nie pokazał mega prędkości/talentu ale ja bym go nie skreślał. :) Szkoda że sezon zaczyna od Meksyku, rajd Monte pokazuje wiele :) 

 

  • Super! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, carfit napisał(a):

Szczerze to sam jestem ciekawy czy naprawdę bedzie łomot. Już nieraz wielu kierowców z WRC wsiadało do WRC2 i pokazywało kosmiczne tempo na tle kierowców od lat jezdzących w R5. Fakt GS nigdy nie pokazał mega prędkości/talentu ale ja bym go nie skreślał. :) Szkoda że sezon zaczyna od Meksyku, rajd Monte pokazuje wiele :) 

 

Masz racje choc by Østberg albo Mikkelsen ale Greensmith przy nich to trzecia liga. W każdy tazie zapowiada sie MEGA sezon w WRC2 kto wie czy nie bardziej ekscytujacy niz w RC1.....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...