Skocz do zawartości

Classic Cars - czyli wszystko o klasycznej motoryzacji na czterech i dwóch kółkach


turdziGT

Rekomendowane odpowiedzi

Taka dupke dzis upolowałem. Auto z sąsiedztwa, gość ma niezły garaż i chyba z 5-6 klasyków w tym E-type , 328 GTS , Fiata 600 Abarth , ta Alfe i jeszcze pare innych,  ale często zmienia wiec ciezko nadążyć :biglol:

Screenshot_20211016-231119_Gallery.jpg

  • Super! 6
  • Lajk 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, Neutrino33 napisał:

Takie tam pościgi sprzed 50 lat ;)

 

 

 

Poza tym to nie jest 124 jak w tytule, ale chyba raczej 125 ;)

124.

 

Początek scen - Pireus, w północno-wschodnim narożniku portu ;)

Na czerwono - zakręt z pierwszej sceny ;)

Screenshot_20211017_214316.jpg

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

20 godzin temu, Fala napisał:

124.

 

Początek scen - Pireus, w północno-wschodnim narożniku portu ;)

Na czerwono - zakręt z pierwszej sceny ;)

Screenshot_20211017_214316.jpg

 

Z pościgów w Atenach to ja na koncie mam tylko wyprzedzanie lokalnych taksówkarzy na "ślimakach" prowadzących na lotnisko - Fiat Scudo Combinato 2.0 :faja:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

31 minut temu, Turbo napisał:

Przy okazji 911, to może ja się pochwalę swoim nabytkiem sprzed kilku tygodni. Może jeszcze nie taki klasyk, jak te chłodzone powietrzem, ale coraz bliżej przynajmniej youngitmera ;) 

 

Untitled@0_5x.thumb.jpg.da99ecb7052444b6b542ce90d43a1708.jpg

 

Największą wadą tego auta jest, że trzeba z niego czasem wysiąść...

 

Niby kontrowersyjny przód ale widziałem że ceny ruszyły do góry, więc jak piszesz coś się w temacie dzieje. 

 

No i gratulacje. :thumbup:

  • Super! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, Turbo napisał:

Przy okazji 911, to może ja się pochwalę swoim nabytkiem sprzed kilku tygodni. Może jeszcze nie taki klasyk, jak te chłodzone powietrzem, ale coraz bliżej przynajmniej youngitmera ;) 

 

Untitled@0_5x.thumb.jpg.da99ecb7052444b6b542ce90d43a1708.jpg

 

Największą wadą tego auta jest, że trzeba z niego czasem wysiąść...

 

Świetny. Wspaniały kolor. Powoli są klasykami ...niby kontrowersyjne ale dla mnie Porsche 911 zawsze na propsie ;)

Gratulacje!

  • Super! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, chojny napisał:

 

Niby kontrowersyjny przód ale widziałem że ceny ruszyły do góry, więc jak piszesz coś się w temacie dzieje. 

 

No i gratulacje. :thumbup:

Z pakietem 4S czy Turbo fajnie wygląda i umówmy się to o wiele lepsze auto do jazdy niz 993 i w dół

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki panowie, muszę przyznać, że obecnie nic mi w życiu nie sprawia tyle radości, co jazda tym autem.

 

@turdziGT najfajniej wygląda 4S, bo jako jedyna w 996 (i w sumie to chyba ostatnia w ogóle) ma szeroką blendę przez cały tył, na modłę poprzednich generacji - ale bardzo nie chciałem napędu na 4 koła, po doświadczeniach z dwoma autami z takim napędem, uważam że to absolutnie zbędny mi balast ;) 

 

Co do przodu, to poliftowy jest już całkiem OK, bo jednak ta pierwsza wersja to pal licho, że zerwała z tradycją okrągłych lamp, ale jest po prostu strasznie brzydka. Zresztą, obchodzi to tylko wyjątkowych maniaków, zwyczajni ludzie reagują baaaardzo pozytywnie :) 

 

Bardzo chciałbym 964 albo 993, stylistycznie to jest dla mnie top, także te klasyczne retro wnętrza mają swój urok, ale niestety auta te weszły jakiś czas temu w "status kolekcjonerski" i ich ceny są absolutnie już nieakceptowalne + bez wątpienia 996, szczególnie poliftowy jak mój, jest autem dużo bardziej cywilizowanym. Jest też na pewno łatwiejszy w utrzymaniu,  a ja zamierzam nim jeździć, a nie trzymać pod kocem :) 

  • Super! 1
  • Lajk 5
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 minut temu, Turbo napisał:

Dzięki panowie, muszę przyznać, że obecnie nic mi w życiu nie sprawia tyle radości, co jazda tym autem.

 

@turdziGT najfajniej wygląda 4S, bo jako jedyna w 996 (i w sumie to chyba ostatnia w ogóle) ma szeroką blendę przez cały tył, na modłę poprzednich generacji - ale bardzo nie chciałem napędu na 4 koła, po doświadczeniach z dwoma autami z takim napędem, uważam że to absolutnie zbędny mi balast ;) 

 

Co do przodu, to poliftowy jest już całkiem OK, bo jednak ta pierwsza wersja to pal licho, że zerwała z tradycją okrągłych lamp, ale jest po prostu strasznie brzydka. Zresztą, obchodzi to tylko wyjątkowych maniaków, zwyczajni ludzie reagują baaaardzo pozytywnie :) 

 

Bardzo chciałbym 964 albo 993, stylistycznie to jest dla mnie top, także te klasyczne retro wnętrza mają swój urok, ale niestety auta te weszły jakiś czas temu w "status kolekcjonerski" i ich ceny są absolutnie już nieakceptowalne + bez wątpienia 996, szczególnie poliftowy jak mój, jest autem dużo bardziej cywilizowanym. Jest też na pewno łatwiejszy w utrzymaniu,  a ja zamierzam nim jeździć, a nie trzymać pod kocem :) 

 

Zawsze bardzo chciałem mieć 911 aż się nie przejechałem i mi przeszło. Nie wiem dlaczego, może zwyczajnie nie pasuje do tego samochodu, co nie zmienia faktu że na 964 zawsze znalazłoby się miejsce w moim garażu. ;)

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 godzin temu, Turbo napisał:

Dzięki panowie, muszę przyznać, że obecnie nic mi w życiu nie sprawia tyle radości, co jazda tym autem.

 

@turdziGT najfajniej wygląda 4S, bo jako jedyna w 996 (i w sumie to chyba ostatnia w ogóle) ma szeroką blendę przez cały tył, na modłę poprzednich generacji - ale bardzo nie chciałem napędu na 4 koła, po doświadczeniach z dwoma autami z takim napędem, uważam że to absolutnie zbędny mi balast ;) 

 

Co do przodu, to poliftowy jest już całkiem OK, bo jednak ta pierwsza wersja to pal licho, że zerwała z tradycją okrągłych lamp, ale jest po prostu strasznie brzydka. Zresztą, obchodzi to tylko wyjątkowych maniaków, zwyczajni ludzie reagują baaaardzo pozytywnie :) 

 

Bardzo chciałbym 964 albo 993, stylistycznie to jest dla mnie top, także te klasyczne retro wnętrza mają swój urok, ale niestety auta te weszły jakiś czas temu w "status kolekcjonerski" i ich ceny są absolutnie już nieakceptowalne + bez wątpienia 996, szczególnie poliftowy jak mój, jest autem dużo bardziej cywilizowanym. Jest też na pewno łatwiejszy w utrzymaniu,  a ja zamierzam nim jeździć, a nie trzymać pod kocem :) 

Miałem przyjemność przejechać sie 964 i 997 i z za kierownicy te samodzidy dzieli 50 lat.  Wszystko co 993 i wczesniej to antyczne samochody i takież tez jest doznanie zza kierownicy podczas gdy 996 i wgore to auta którymi na prawde fajnie i szybko mozna jezdzic i dają adekwatnie wiecej frajdy z jazdy a sweetspot w tej chwili to chyba 997 bo jeszcze w miare tanie a ostatnie w klasycznej budzie i właściwych rozmiarach. Porównując z 993 czy 964 dostajesz 3 razy wiecej samochodu za polowe ceny.

Edytowane przez turdziGT
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

20 godzin temu, turdziGT napisał:

Miałem przyjemność przejechać sie 964 i 997 i z za kierownicy te samodzidy dzieli 50 lat.  Wszystko co 993 i wczesniej to antyczne samochody i takież tez jest doznanie zza kierownicy podczas gdy 996 i wgore to auta którymi na prawde fajnie i szybko mozna jezdzic i dają adekwatnie wiecej frajdy z jazdy a sweetspot w tej chwili to chyba 997 bo jeszcze w miare tanie a ostatnie w klasycznej budzie i właściwych rozmiarach. Porównując z 993 czy 964 dostajesz 3 razy wiecej samochodu za polowe ceny.

Dlatego Hołowczyc i spółka wsadzaja do tych starych bebechy z nowych i masz youngtimer look ale wrażenia z jazdy jak w nowoczesnym Porsche.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...