turdziGT Opublikowano 27 Września 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Września 2021 3 godziny temu, Eryk napisał: Bez tych nadkoli Lancia Delta wyglada tak... wiece nie cos a wszystko jest w tych nadkolach (zreszta popatrz na 2008 WRX i 2011 WRX - no wiadomo ze lanosy ale jednak roznica jest): Doskonały przykład jak z niczego zrobic dzieło sztuki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Neutrino33 Opublikowano 27 Września 2021 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2021 Teraz, turdziGT napisał: Doskonały przykład jak z niczego zrobic dzieło sztuki A mnie to się zdaje, że my postrzegamy ja tak przez jej "bogate wnętrze" - czyli 2 litry turbo i stały napęd na 4 koła plus zawias i hebelki jak trzeba. Gdyby zostawić budę a wyjąć cały ten dodatek "integrale" i zostawić 1.6 FWD...no to nawet te nadmuchane błotniki by mnie nie przekonały. Ale ja zawsze byłem sapioseksualny...najwyraźniej również w przypadku przedmiotów użytkowych. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Eryk Opublikowano 27 Września 2021 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2021 Godzinę temu, Neutrino33 napisał: A mnie to się zdaje, że my postrzegamy ja tak przez jej "bogate wnętrze" - czyli 2 litry turbo i stały napęd na 4 koła plus zawias i hebelki jak trzeba. Gdyby zostawić budę a wyjąć cały ten dodatek "integrale" i zostawić 1.6 FWD...no to nawet te nadmuchane błotniki by mnie nie przekonały. Ale ja zawsze byłem sapioseksualny...najwyraźniej również w przypadku przedmiotów użytkowych. Nie no pewnie... ze nadmuchane blotniki i "no go" to taki agro tuning... ale z drugiej strony taka standardowa Delta z bebechami z Integrale bylaby nadal smutnym autkiem. I chyba o to tu chodzi ze detale Integrale delikatnie przypominaja ze to nie auto sekretarki. Paradoksalnie, w dziecinstwie moim ulubionym autem byl Dodge Challenger ze "Znikajacego Punktu" - wlasnie dlatego ze wygladal jak zwykle auto... ale nim nie byl. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 27 Września 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Września 2021 (edytowane) 3 godziny temu, Neutrino33 napisał: A mnie to się zdaje, że my postrzegamy ja tak przez jej "bogate wnętrze" - czyli 2 litry turbo i stały napęd na 4 koła plus zawias i hebelki jak trzeba. Gdyby zostawić budę a wyjąć cały ten dodatek "integrale" i zostawić 1.6 FWD...no to nawet te nadmuchane błotniki by mnie nie przekonały. Ale ja zawsze byłem sapioseksualny...najwyraźniej również w przypadku przedmiotów użytkowych. 3 godziny temu, Neutrino33 napisał: A mnie to się zdaje, że my postrzegamy ja tak przez jej "bogate wnętrze" - czyli 2 litry turbo i stały napęd na 4 koła plus zawias i hebelki jak trzeba. Gdyby zostawić budę a wyjąć cały ten dodatek "integrale" i zostawić 1.6 FWD...no to nawet te nadmuchane błotniki by mnie nie przekonały. Ale ja zawsze byłem sapioseksualny...najwyraźniej również w przypadku przedmiotów użytkowych. Dla mnie wyglad to przynajmniej 50% dlatego jezdze czym jezdze, w przeciwnym razie jezdzil bym M3 Edytowane 27 Września 2021 przez turdziGT Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chojny Opublikowano 28 Września 2021 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2021 14 godzin temu, Neutrino33 napisał: A mnie to się zdaje, że my postrzegamy ja tak przez jej "bogate wnętrze" - czyli 2 litry turbo i stały napęd na 4 koła plus zawias i hebelki jak trzeba. Gdyby zostawić budę a wyjąć cały ten dodatek "integrale" i zostawić 1.6 FWD...no to nawet te nadmuchane błotniki by mnie nie przekonały. Ale ja zawsze byłem sapioseksualny...najwyraźniej również w przypadku przedmiotów użytkowych. Była Lancia Delta 1,6 HF turbo i wyglądała tak... Dalej mieliśmy Delta HF 4WD 4 reflektory i bez poszerzeń ale z wlotami na masce Dalej bardzo podobne w formie budy, poszerzane karoserie w 16V oraz w ostatnich wersjach 8V z garbatą maską. To te dwie wersje zapracowały na legendę Delty, wygrywając największą ilość rajdów i tytułów, z czego HF Integrale 8V najwięcej z całej gamy Delta HF Integrale 8V Delta HF Integrale 16V I dalej obniżone, poszerzone i na dużych kołach, z charakterystycznymi dwoma reflektorami o podobnej średnicy, zmienionymi zderzakami przednim i tylnym, pojedynczą końcówką układu wydechowego EVO i dalsze wersje specjalne oparte o budę EVO, które jest najbardziej pożądane ze względu na najbardziej napompowane i agresywne nadwozie, choć w sporcie szału już nie robiło. W zależności od wersji i kraju z silnikami 8V lub 16V. Delta HF Integrale Evoluzione Delta HF Integrale Evoluzione II 5 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chojny Opublikowano 28 Września 2021 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2021 Co ciekawe, przełączniki świateł, kierunkowskazów w Integralce też są te same co w F40 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Elvisiak Opublikowano 28 Września 2021 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2021 Godzinę temu, chojny napisał: 7 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chojny Opublikowano 28 Września 2021 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2021 1 minutę temu, Elvisiak napisał: Tak, oba zdjęcia symbolizują zwycięstwo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Neutrino33 Opublikowano 28 Września 2021 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2021 4 godziny temu, chojny napisał: Co ciekawe, przełączniki świateł, kierunkowskazów w Integralce też są te same co w F40 O ile wiem, to jeszcze parę innych "dynksów" w tym Ferrari pochodzi od tańszych braci i sióstr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Eryk Opublikowano 28 Września 2021 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2021 Chyba juz kiedys podawalem tego linka n forum... ale nie w tym temaci (a tu pasuje najbardziej)... Jak (nie)budowac swoje Ferrari... to temat o franken ferrari, ktore jest budowane przez odwaznego czlowieka. https://grassrootsmotorsports.com/forum/build-projects-and-project-cars/frankenferrari-v12-ferrari-308/148959/page1/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 28 Września 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Września 2021 Najlepszy sposób na złapanie 2160 KM na jednym zdjęciu 1 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 28 Września 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Września 2021 (edytowane) Dużo mozna zarzucić Audi ale trzeba przyznać ze zrobili jedne z nabradziej spektakularnych samochodów i historii motoryzacji. Edytowane 28 Września 2021 przez turdziGT 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chojny Opublikowano 30 Września 2021 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2021 Szukałem zdjęć pewnego elementu a znalazłem miejsce na długie jesienne wieczory. Tysiące zdjęć z odbudowy i renowacji samochodów. https://www.mat.fi/projects/ 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chojny Opublikowano 30 Września 2021 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2021 Kiedy wjedzie dofinansowanie za hektary 1 4 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skwaro Opublikowano 30 Września 2021 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2021 53 minuty temu, chojny napisał: Kiedy wjedzie dofinansowanie za hektary Dokładnie ten egzemplarz Countacha kupił jakiś czas temu człowiek z Polski, nawet nr rejestracyjny nadal był ten sam 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MegasWRC Opublikowano 30 Września 2021 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2021 (edytowane) Mogę co nieco opisać, bo przez chwilę magazynowałem poniższe auta :-) Renault i Lancia - hm, poczułem się trochę tak jakbym poznał swojego największego idola a on okazał się dupkiem.... Czar prysł. Lancia strasznie toporna, niewygodna, trudna - pewnie ma to swój zajebisty urok ale bałbym się tym szybko jechać. Generalnie auto wyglądające obłędnie, ale nie dałbym za to takiej kasy Clio V6 - potwór na prostej ale układ kierowniczy rodem z Clio 1,0.... totalnie to ze sobą nie gra E50 W10 mega fajne auto, śmiało można tym śmigać nadal jako daily sztywniejsza i szybsza E klasa, z mega wypasem, szczególnie jak na tamte lata. Edytowane 30 Września 2021 przez MegasWRC 1 4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Neutrino33 Opublikowano 30 Września 2021 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2021 8 godzin temu, chojny napisał: Szukałem zdjęć pewnego elementu a znalazłem miejsce na długie jesienne wieczory. Tysiące zdjęć z odbudowy i renowacji samochodów. https://www.mat.fi/projects/ 1 godzinę temu, chojny napisał: Kiedy wjedzie dofinansowanie za hektary W County, w którym mieszkałem po stodołach u rolników stały takie gabloty. Osobiście nie widziałem, ale mechanicy opowiadali. A County ewidentnie rolnicze było. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chojny Opublikowano 30 Września 2021 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2021 55 minut temu, MegasWRC napisał: Mogę co nieco opisać, bo przez chwilę magazynowałem poniższe auta :-) Renault i Lancia - hm, poczułem się trochę tak jakbym poznał swojego największego idola a on okazał się dupkiem.... Czar prysł. Lancia strasznie toporna, niewygodna, trudna - pewnie ma to swój zajebisty urok ale bałbym się tym szybko jechać. Generalnie auto wyglądające obłędnie, ale nie dałbym za to takiej kasy Clio V6 - potwór na prostej ale układ kierowniczy rodem z Clio 1,0.... totalnie to ze sobą nie gra E50 W10 mega fajne auto, śmiało można tym śmigać nadal jako daily sztywniejsza i szybsza E klasa, z mega wypasem, szczególnie jak na tamte lata. Delta to auto z lat 80’, zaprojektowane w 70’, sprzedawane w 90’. Jest specyficzne i na swoje czasy przełomowe, i doskonałe ale tylko dobrze serwisowane jakoś sensownie jadą…. jak już jadą Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chojny Opublikowano 30 Września 2021 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2021 Godzinę temu, skwaro napisał: Dokładnie ten egzemplarz Countacha kupił jakiś czas temu człowiek z Polski, nawet nr rejestracyjny nadal był ten sam Masz jakieś materiały? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chojny Opublikowano 30 Września 2021 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2021 25 minut temu, Neutrino33 napisał: W County, w którym mieszkałem po stodołach u rolników stały takie gabloty. Osobiście nie widziałem, ale mechanicy opowiadali. A County ewidentnie rolnicze było. Zwykle stodoły często goszczą lepsze auta niż wypasione garaże Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skwaro Opublikowano 30 Września 2021 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2021 1 minutę temu, chojny napisał: Masz jakieś materiały? https://auto.dziennik.pl/aktualnosci/artykuly/8008700,lamborghini-countach-cena-kolekcjoner-radom-salon-diler-volkswagen-das-weltauto.html 1 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chojny Opublikowano 30 Września 2021 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2021 W dniu 28.09.2021 o 08:53, chojny napisał: Była Lancia Delta 1,6 HF turbo i wyglądała tak... Dalej mieliśmy Delta HF 4WD 4 reflektory i bez poszerzeń ale z wlotami na masce Dalej bardzo podobne w formie budy, poszerzane karoserie w 16V oraz w ostatnich wersjach 8V z garbatą maską. To te dwie wersje zapracowały na legendę Delty, wygrywając największą ilość rajdów i tytułów, z czego HF Integrale 8V najwięcej z całej gamy Delta HF Integrale 8V Delta HF Integrale 16V I dalej obniżone, poszerzone i na dużych kołach, z charakterystycznymi dwoma reflektorami o podobnej średnicy, zmienionymi zderzakami przednim i tylnym, pojedynczą końcówką układu wydechowego EVO i dalsze wersje specjalne oparte o budę EVO, które jest najbardziej pożądane ze względu na najbardziej napompowane i agresywne nadwozie, choć w sporcie szału już nie robiło. W zależności od wersji i kraju z silnikami 8V lub 16V. Delta HF Integrale Evoluzione Delta HF Integrale Evoluzione II I jeszcze rajdowo. 1991 1992 1993 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chojny Opublikowano 30 Września 2021 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2021 4 minuty temu, skwaro napisał: https://auto.dziennik.pl/aktualnosci/artykuly/8008700,lamborghini-countach-cena-kolekcjoner-radom-salon-diler-volkswagen-das-weltauto.html Polska, kraj wielkich możliwości Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 30 Września 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Września 2021 Godzinę temu, MegasWRC napisał: Mogę co nieco opisać, bo przez chwilę magazynowałem poniższe auta :-) Renault i Lancia - hm, poczułem się trochę tak jakbym poznał swojego największego idola a on okazał się dupkiem.... Czar prysł. Lancia strasznie toporna, niewygodna, trudna - pewnie ma to swój zajebisty urok ale bałbym się tym szybko jechać. Generalnie auto wyglądające obłędnie, ale nie dałbym za to takiej kasy Clio V6 - potwór na prostej ale układ kierowniczy rodem z Clio 1,0.... totalnie to ze sobą nie gra E50 W10 mega fajne auto, śmiało można tym śmigać nadal jako daily sztywniejsza i szybsza E klasa, z mega wypasem, szczególnie jak na tamte lata. He he s tym sie zgodzę. Dla mnie najbardziej przesrana to jest pozycja za kierownicą. Zeby jako tako tam siedzieć musisz być chyba szympansem. No i dotkowo ten offset kierownicy i pedałów. Dawno temu miałem przyjemność prowadzić 3 sztuki. 8v 16v i EVO z małym tunem. Każda jeździła inaczej i wydawała inne dzięki. Aż glowa bolała bo nie bylo w środku plastiku który by nie trzeszczał. Co ciekawe miałem kiedyś Ritmo Abarth czyli auto z podobnego okresu i bylo w nim cicho. O wiele lepiej poskadane. Ale zgadzam się bardzo. Sierra/Escort Cosworth czy choc by Imprezy GT dają o wiele przyjemniejsze podróżowanie i pewniejsze prowadzenie. No ale w Integrale nie do końca chyba o to chodzi. 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Neutrino33 Opublikowano 30 Września 2021 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2021 Nie śmigałem nigdy Deltą Integrale ale stawiam Fiaciora 131 przeciwko Lanci jesli idzie o prowadzenie. Glupoty pewnie gadam, ale co tam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się