Skocz do zawartości

Classic Cars - czyli wszystko o klasycznej motoryzacji na czterech i dwóch kółkach


turdziGT

Rekomendowane odpowiedzi

33 minuty temu, turdziGT napisał:

I chyba jeszcze lepsza składanka. 

 

 

 

Absolutnie niesamowite. Dla mnie zdolność do tak długiego utrzymania koncentracji, skupienia jest obłędna. Tam nie ma też czasu na myślenie...albo to czujesz i działasz instynktownie, albo jesteś za wolny.

Mam swój filozoficzno-duchowy pogląd na sprawy ryzyka i stą pania po cienkiej linii i powiem tylko, że uczucie kiedy "czujesz" co robisz i z pełną świadomościa godzisz się z losem, ze wszystkimi konsekwencjami jakie niesie dana aktywność - to jest właśnie wolność.

  • Lajk 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

46 minut temu, Neutrino33 napisał:

Tam nie ma też czasu na myślenie...albo to czujesz i działasz instynktownie, albo jesteś za wolny.

 

Kojarzę co najmniej jedną nierealną osobę, która opanowała instynkt prawie do perfekcji 

:upside-down-face_1f643-small:

 

ultra-instinct-goku.gif.cb33294ac795c4e195052717ca5c5218.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

50 minut temu, Neutrino33 napisał:

Absolutnie niesamowite. Dla mnie zdolność do tak długiego utrzymania koncentracji, skupienia jest obłędna. Tam nie ma też czasu na myślenie...albo to czujesz i działasz instynktownie, albo jesteś za wolny.

Mam swój filozoficzno-duchowy pogląd na sprawy ryzyka i stą pania po cienkiej linii i powiem tylko, że uczucie kiedy "czujesz" co robisz i z pełną świadomościa godzisz się z losem, ze wszystkimi konsekwencjami jakie niesie dana aktywność - to jest właśnie wolność.

Hehe mnie bardziej chodziło montaż i podkład. Mega zrobione. Antti jest prze gość. 

Ale prawda ze to musi uzależniać dlatego po cosc rozumie RK ze dalej go ciągnie. Nawet jazda najsłabszym autem w stawce tak jak za czasów Williamsa pewnie i tak bez porównania do czegokolwiek innego. 

 

Z drugiej strony ten brak aż takiego ryzyka jak mieli kierowcy w latach 60 , 70 czy nawet 80 i 90 pewnie troche odbiera. 

Nie mogę sobie nawet wyobrazic co sie działo w erze turbo gdzie auta miały 1500 KM , ręczna skrzynie i 1/10 docisku z tego co maja dzisiejsze bolidy a każde grubsze spotkanie z bariera to pewna smierć. 

  • Super! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

14 godzin temu, czekker napisał:

Screenshot_20210909-012630~(1).jpg

Screenshot_20210909-012639~(1).jpg

Screenshot_20210909-012648~(1).jpg

Screenshot_20210909-012657~(1).jpg

Screenshot_20210909-012706~(1).jpg

Screenshot_20210909-012714~(1).jpg

Screenshot_20210909-012723~(1).jpg

Screenshot_20210909-012732~(1).jpg

Screenshot_20210909-012741~(1).jpg

Screenshot_20210909-012750~(1).jpg

Screenshot_20210909-013959~(1).jpg

Fajny... podoba mi sie bo kombi... ale niestety samochody amerykanskie z lat 70'tych 80'tych i 90'tych w wiekszosci byly dosc tragiczne... ciezkie z wielkimi silnikami o malej mocy, lub z mniejszymi silnikami o malej mocy, ktore wciaz palily jak smoki.  Wygoda jazdy byla oczywiscie na pierwszym miejscu, takze w wiekszosci aut nie bylo mowy o sportowych odczuciach.

Oczywiscie wiele z tych aut da sie zmodyfikowac by mialy duza moc, ale dla mnie jako (mimo wszystko) europejczyka te auta to jak budynki na kolach.  Dopiero w latch 90-tych troszke sie to zaczelo zmieniac...

Wizualnie na pewno krazowniki szos sa unikatami... tym bardziej ze znikaja z amerykanskich autostrad dosc szybko, jeszcze do 2008 roku sporo tego bylo na drogach... teraz to juz takie ciekawostki.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

15 godzin temu, czekker napisał:

Chciwy nie jestem, brałbym najtańsze (czyli CGT ;))

 

 

Screenshot_20210909-202105~(1).jpg

Ja to tylko chciałbym żeby mi dali cały dzień na torze posmigać tymi autami...a potem niech sobie trzymają w garażu, serwisują, płacą podatki, ubezpieczenia, pokazują na Insta czy gdzie tam chcą

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, Neutrino33 napisał:

Ja to tylko chciałbym żeby mi dali cały dzień na torze posmigać tymi autami...a potem niech sobie trzymają w garażu, serwisują, płacą podatki, ubezpieczenia, pokazują na Insta czy gdzie tam chcą

 

 

Jeden taki na forum był, co dostał do pośmigania na torze EVO i skończył w bandzie na ostatnim prawym na Torze Poznań. 

 

Lepiej uczyć się na cudzych błędach. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...