Skocz do zawartości

Nasze doświadczenia z jazdy Subaru e-BOXER


Paweł L

Rekomendowane odpowiedzi

A wersja sport

W dniu 16.05.2023 o 08:43, Email48 napisał(a):

Kto z Was ma E-boxera w wersji sport. Proszę pochwalcie się spalaniem. Cały czas nie daje mi to spokoju. Dziwnie duże różnice są. Teraz znowu mam 10.5 l/100. A mega spokojnie jeżdżę. Ustawienia tempomatu nie pomagają bo przez rok  jeździłem na eco i to niewiele pomogło poza wkurzaniem się że auto rusza zbyt późno. Ciekawe ogólnie jest to że mało kto podaje spalanie na poziomie 10-14 l/100. Tak jak wspomniałem wcześniej akceptuję ten fakt i jest ok ale jak czytam wasze  6,8 / 7,5 / 7,8 / 8,5 itd no to jest generalnie dziwne, że tylko mój egzemplarz pali 10-13,8 ? Jedynie poruszając się drogami wiejskimi mogę jadąc 30-65 km/h zejść do spalania 8,5 l/100. Ogólnie mnie to dziwi.

A jaka jest wersja sport od normalnej? Czymś się różni albo ma inne parametry?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, Aqstyk napisał(a):

A jaka jest wersja sport od normalnej? Czymś się różni albo ma inne parametry?

Różnie się detalami wykończenia (czerwone wstawki tu i ówdzie), ale zapomnieli o naklejkach mocy. Bo na pewno nie ma innej jednostki/lepszych parametrów od normalnego e-Boxera.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 16.05.2023 o 08:43, Email48 napisał(a):

Kto z Was ma E-boxera w wersji sport. Proszę pochwalcie się spalaniem. Cały czas nie daje mi to spokoju. Dziwnie duże różnice są. Teraz znowu mam 10.5 l/100. A mega spokojnie jeżdżę. Ustawienia tempomatu nie pomagają bo przez rok  jeździłem na eco i to niewiele pomogło poza wkurzaniem się że auto rusza zbyt późno. Ciekawe ogólnie jest to że mało kto podaje spalanie na poziomie 10-14 l/100. Tak jak wspomniałem wcześniej akceptuję ten fakt i jest ok ale jak czytam wasze  6,8 / 7,5 / 7,8 / 8,5 itd no to jest generalnie dziwne, że tylko mój egzemplarz pali 10-13,8 ? Jedynie poruszając się drogami wiejskimi mogę jadąc 30-65 km/h zejść do spalania 8,5 l/100. Ogólnie mnie to dziwi.

Wersję Sport czy Special Edition z metkami Sport? :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 17.05.2023 o 22:45, kriskristoffers napisał(a):

Wersję Sport czy Special Edition z metkami Sport? :D

:-) Ma po prostu większe koła i inne felgi. A to stanowi różnicę.

I w zasadzie o to pytam. Bo mocowo, silnikowo itd niczym się nie różni. 

No może jest ciut cięższa np ze 100 kg bo ma jakieś inne lampki, felgi, cięższe opony a no i znaczek w innym kolorze :-). Pewnie też cięższy. hahahaha

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moja wersja (taka jak  Krisksirtoffers'a zdaje się) Specjal Edition - a w środku Sport (na zegarach, metkach na drzwiach) w łikend trasa do i z Krakowa tj. ca 290 km w jedną stronę, bez ciężkiego bagaży, bez pasażerów, w zdecydowanej większości na tempomacie - pierwsze 50 km tempomat 90 spalanie 6,5, potem tempomat na 120 siódemką prawie (bez 60 km) do Krakowa spalanie 7,6 średnie z całej trasy wyszło. Znaczek jest w tradycyjnych barwach plejad, to znaczy są dwa znaczki.

Ps. wczoraj po Łodzi jeździłem XV 1,6 CVT.  Jakiś niemrawy. Z przyjemnością, po przeglądzie w ASO, wsiadłem do swojego Forestera.

  • Super! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, Robgas44 napisał(a):

wczoraj po Łodzi jeździłem XV 1,6 CVT.  Jakiś niemrawy. Z przyjemnością, po przeglądzie w ASO, wsiadłem do swojego Forestera.

Pomysł co ja czułem przesiadając się z byłego już SFa mojej żony rocznik 98 na swojego Black Bandit :biglol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zmieniam trochę temat. Z ciekawości jak wyglądają wasze siedzenia kierowcy w nowych e-boxerach? Mój ma nalatane 45 tys. i dzisiaj mi się rzuciło w oczy takie coś. Sporo pęknięć na fotelu. Mam jeszcze gwarancję. Pytanie to da się podciągnąć pod gwarancję czy podchodzi pod "normalną" eksploatację? Tylko jeden fotel i to z jednej strony od drzwi. Hmm..

1.jpg

Edytowane przez Aqstyk
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na codzień Forek XT/Impreza GT. Zatem Forek e-boxer na dzień dobry jest dla mnie zbyt ociężały. Na starcie i na łukach. Trudno zresztą porównywać inne światy. Wnętrze jak trzeba, zegary lepsze od mojego. Kierownicę wolę ze swojego modelu. Praca zawieszenia - jak dla mnie -  na torze - zbyt miękka. W lekkim terenie - dobrze wybiera nierówności. X-Mode jak zwykle ogarnia. Hybryda jak dla mnie mało wyczuwalna - ale ja wolę bardziej dynamiczne ruszanie - więc "parkingowa opcja" za bardzo nie dała mi się wyczuć. Generalnie - dziwi mnie to, że producent jednak nie dał więcej mocy z 2 litrów. Przy tej masie i CX kiosku Ruchu, to niżej 200KM taki SUV nie powinien mieć. Ale to moja opinia, osoby która jednak jest przyzwyczajona do spowodowania, że na wyświetlaczu pojawia się nieco więcej niż "9L/100" ;)

  • Super! 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak to jest z tempomatem? Ustawiam tempomat, prędkość, dystans i jadę. W korku auto przede mną się zatrzymuję. Ja też. Auto przede mną rusza a ja nie. Wyświetla się komunikat, że auto przede mną zmieniło położenie a moje auto zamiast ruszyć stoi. Ikonka tempomatu z zielonego robi się biała. Co źle robię?


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 minuty temu, Mr Q napisał(a):

Co źle robię?

W momencie zatrzymania tempomat się "dezaktywuje". Uruchamia się ponownie np. gdy lekko dodasz gaz. Wtedy ikona znowu zaświeci na zielono i samochód będzie dążył do osiągnięcia ustawionej prędkości i dystansu. 

  • Super! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W momencie zatrzymania tempomat się "dezaktywuje". Uruchamia się ponownie np. gdy lekko dodasz gaz. Wtedy ikona znowu zaświeci na zielono i samochód będzie dążył do osiągnięcia ustawionej prędkości i dystansu. 

OK. Sprawdzę.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, Mr Q napisał(a):

Jak to jest z tempomatem? Ustawiam tempomat, prędkość, dystans i jadę. W korku auto przede mną się zatrzymuję. Ja też. Auto przede mną rusza a ja nie. Wyświetla się komunikat, że auto przede mną zmieniło położenie a moje auto zamiast ruszyć stoi. Ikonka tempomatu z zielonego robi się biała. Co źle robię? emoji848.png


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

powinien tez zadziałać suwaczek do góry (RES) na kierownicy.

  • Super! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...