Skocz do zawartości

GRubo przesadzony Yaris


FilipeK

Rekomendowane odpowiedzi

4 minuty temu, Panbenonium napisał:

Kiedyś ktoś tam się wypowiadał, że dzisiejsze BMW3 jest wielkościowo jak dawniejsza 5tka. Dzisiejszego odpowiednika E30tki np. nie ma, bo nawet 1ka jest od niej większa.

zgadza się, segment aut B, jest w tej chwili wielkości klasy C z 20 lat temu. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 minut temu, Panbenonium napisał:

Kiedyś ktoś tam się wypowiadał, że dzisiejsze BMW3 jest wielkościowo jak dawniejsza 5tka. Dzisiejszego odpowiednika E30tki np. nie ma, bo nawet 1ka jest od niej większa.

obecna trójka G20 jest większa niż E39, piątka. W tym momencie 2 coupe mniej więcej odpowiada dawnej trójce, choć już jest większe niż np E30

 

a ci artyści już popsuli swojego gr'a :)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

37 minut temu, krist napisał:

a ci artyści już popsuli swojego gr'a :)

Uwielbiam Twoje linki i filmiki :mrgreen: ;), tak naprawdę to tylko napędzają koniunkturę na GR z czego się bardzo ciesze :biglol:. Potwierdza to w co wierzę, że to auto będzie trzymało cenę :), w szczególności jak będzie w oryginale. Ale w sumie Ty też dobrze wybrałeś swoją zabawkę na baterię rodem U.S. . :biglol: , mi brakło netu ( a mam światłowód 1GB ;) ) jak wpisałem w google "tesla 3 problems " :biglol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 minuty temu, radekk napisał:

ale to już nie

 

190CD03B-22E3-41E6-892C-2B073487AA34.thumb.jpeg.7a41df4867bb6266ebb25d3013af91de.jpeg

Ale to też jest manipulacja, bo countryman to trochę inna klasa niż zwykłe Mini, powinieneś porównać z Mini One, oczywiście różnica będzie, ale już nie tak spektakularna :)

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Teraz, skwaro napisał:

Ale to też jest manipulacja, bo countryman to trochę inna klasa niż zwykłe Mini, powinieneś porównać z Mini One, oczywiście różnica będzie, ale już nie tak spektakularna :)

dokładnie, "wieśniak" to mimo wszystko suv a nie mini

tu jest właściwe porównanie:

Old v New: 1969 Morris Mini K v 2019 MINI Cooper S 60 Years Edition |  CarAdvice

 

@carfit a jak handel pietruszką z lidla?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, krist napisał:

a jak handel pietruszką z lidla?

jak by Ci to powiedzieć......... sprzedałem pietruszkę która dopiero rośnie ale ze sporym zyskiem, i niestety brakło w Lidlu :( , zostawiłem sobie jeden pęczek na testy czy jest dobra ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz, carfit napisał:

jak by Ci to powiedzieć......... sprzedałem pietruszkę która dopiero rośnie ale ze sporym zyskiem, i niestety brakło w Lidlu :( , zostawiłem sobie jeden pęczek na testy czy jest dobra ;)

to kiepściutko, myślałem że ze 2 lory tego wysłałeś w świat. Jednak toyota się czegoś nauczyła :D

 

  • Smutny 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

41 minut temu, skwaro napisał:

Ale to też jest manipulacja, bo countryman to trochę inna klasa niż zwykłe Mini, powinieneś porównać z Mini One, oczywiście różnica będzie, ale już nie tak spektakularna :)

oczywiście ale nadal mówimy o w miarę małym samochodzie. Dla mnie różnica między nawet najmniejszym obecnym Mini, a pierwowzorem jest spektakularna.

 

Dla przykładu obecne BMW X3 jest pod każdym względem większe od X5 I generacji, a to różnica wieku a to różnica wieku o max 17 lat

 

38 minut temu, krist napisał:

 

dokładnie, "wieśniak" to mimo wszystko suv a nie mini

tu jest właściwe porównanie:

Old v New: 1969 Morris Mini K v 2019 MINI Cooper S 60 Years Edition |  CarAdvice

jak dla mnie różnica ogromna, stare mini jest węższe o ponad 10 cm niż rozstaw kół w nowym. W sumie to pewnie niewiele szersze niż szerokość grilla obecnego. Aż z ciekawości sprawdziłem długości, prawie 80 cm różnicy:blink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

39 minut temu, krist napisał:

to kiepściutko, myślałem że ze 2 lory tego wysłałeś w świat. Jednak toyota się czegoś nauczyła :D

 

masz rację.... z gł....pkiem ciężko dyskutować, ale mam wyjątkową tolerancję na ludzi z podkarpackiego, jak to mówią, to stan umysłu ;) 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 godzin temu, skwaro napisał:

Ale ten mem jest mocno przesadzony, aż takiej różnicy w rozmiarze 911 nie ma :)

W tym samym tredzie nowe M3 100 kg ciezsze niz poprzednia generacja........

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 godzin temu, skwaro napisał:

Ale to też jest manipulacja, bo countryman to trochę inna klasa niż zwykłe Mini, powinieneś porównać z Mini One, oczywiście różnica będzie, ale już nie tak spektakularna :)

Zdjecia z mini zawsze są super 

FB_IMG_1612296752607.jpg

  • Haha 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 godzin temu, Panbenonium napisał:

Kiedyś ktoś tam się wypowiadał, że dzisiejsze BMW3 jest wielkościowo jak dawniejsza 5tka. Dzisiejszego odpowiednika E30tki np. nie ma, bo nawet 1ka jest od niej większa.

To że M2 jest trochę większe niż kiedyś M3 e30 to pół biedy.

Gorzej że waży gdzieś z 350kg więcej.

Natomiast obecne M3 waży od M3 e30 o ......... 650kg więcej.....

 

W tym kontekście Toyota zrobiła jak na obecne czasy i normy bezpieczeństwa całkiem niezłą robotę z wagą 1280.

To jednak cywilne auto i bezpieczeństwo jest ważne. A jak ktoś potrzebuje do zabawy torowej, to z takiego Yarka pewnie można lekko 100kg wywalić i nawet bez klatki mieć budę o nieporównywalnej sztywności do takiego np. GC8.

 

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

20 minut temu, Bosman napisał:

To że M2 jest trochę większe niż kiedyś M3 e30 to pół biedy.

Gorzej że waży gdzieś z 350kg więcej.

Natomiast obecne M3 waży od M3 e30 o ......... 650kg więcej.....

 

 

 

Nie mam pojecia co oni wymyslili. To nawet RS4 czy RS6 poszlo na diete i urwali po 100 kg wzgledem poprzednikow a BMW idzie ewidentnie w przeciwna strone. Z AWD bedzie jeszcze ciezsze.  A Stelvio wazy 1 650kg a to duzy SOV. Jednak sie da. 

Edytowane przez turdziGT
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

17 godzin temu, llkuba napisał:

 

A pierwszy sportowy Yaris TS z 2001 roku 950 kg B)

Dlatego zawsze z przyjemnością w weekendy przesiadam się z elekrtyka zwanym hybrydą w GR Sporcie na T Sporta:yahoo::wub:  

image.thumb.png.678f166d7876945bc51250043f1aee0c.png

Edytowane przez OWOC
  • Super! 2
  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 minuty temu, OWOC napisał:

Dlatego zawsze z przyjemnością w weekendy przesiadam się z elekrtyka zwanym hybrydą w GR Sporcie na T Sporta:yahoo::wub:  

 

Miałem TS-a z trzema drzwiami przed liftem  :). Ta sama felga, ten sam kolor :wub:. Pamiętam nawet Michelin produkował Piloty w dość rzadkim rozmiarze opony 18/55/R15. Miałem takie "laczki" do 240 km/h zamawiane w Toyocie  za 2600 zł brutto bo nikt inny nie miał na miejscu z tym indeksem prędkości .  

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, turdziGT napisał:

To nawet RS4 czy RS6 poszlo na diete i urwali po 100 kg wzgledem poprzednikow

W audi zadziałało to co ekonomiści nazywają efektem wysokiej bazy. łatwiej odchudzić grubasa niż utrzymać wagę chudego, przy najmniej w motoryzacji

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

23 minuty temu, maryjan napisał:

 

Niby tak, tylko że seryjnemu EVO 8,9 czy 10 Yaris by odjechał.....

trudno znaleźć źródło które ma wszystkie wymienione auta, ale strona accelerationtimes.com podaje że GR ma 14.6 na 1/4 mili, lancery e6-10 między 14.4 a 14.9sek (nie licząc wersji specjalnych FQ, najgorszy czas ma rzeczywiście X) wiec raczej wynik byłby podobny. No i z evo jest ten "problem" że po prostym remapie może mieć 360 koni albo i więceji spory moment ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 minut temu, krist napisał:

trudno znaleźć źródło które ma wszystkie wymienione auta, ale strona accelerationtimes.com podaje że GR ma 14.6 na 1/4 mili, lancery e6-10 między 14.4 a 14.9sek (nie licząc wersji specjalnych FQ, najgorszy czas ma rzeczywiście X) wiec raczej wynik byłby podobny. No i z evo jest ten "problem" że po prostym remapie może mieć 360 koni albo i więceji spory moment ;)

https://zeperfs.com/match8589-1229-1401-2718.htm

 

Yaris również może mieć po remapie >300 km (i często ma), choć oczywiście potencjał mniejszy niż 2-litrówki Mitsu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...