maross Opublikowano 31 Lipca Udostępnij Opublikowano 31 Lipca Pewnie masz przepalone niektóre ścieżki grzałki. Sprawdź wizualnie gdzie są uszkodzeniaChyba jednak lepsza połowa miała rację, górna część szyby nigdy nie grzała.W instrukcji takie coś: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
euyot Opublikowano 3 Sierpnia Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia W dniu 31.07.2024 o 15:26, euyot napisał(a): Stuk. Jadę sobie po równym ok. wyboik poprzeczny, i stuk. Ku przestrodze: Niedokręcone amortyzator. Prawa śruba pod maską niedokręcona. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Glodzio Opublikowano 20 Sierpnia Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia Cześć Subaru Legacy IV 2.0 165km Niestety wjechałem w za duża kałużę wody. Komorę trochę zalało, dla bezpieczeństwa postanowiłem sprawdzić dolot. Rura sucha, filtr suchy, część obudowy przed filtrem zawilgocona- wyczyszczona do sucha, ale ciekawi mnie jaką rolę pełni zbiornik pod filtrem... Wytwarza podciśnienie czy to zbiornik na syf który filtr odrzucił? Pytam się bo widać tam wilgoć a nie udało mi się go wysuszyć do końca... Będę wdzięczny za każdą pomoc Ps. Silnik po złożeniu chodzi równo, nie kopci, nie słychać żadnych niepokojących dźwięków Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hugo Opublikowano 20 Sierpnia Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia @Glodzio Jest to bufor bezpieczeństwa właśnie na wypadek wjechania w głęboką kałuże, aby silnik nie zassał wody. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Orear Opublikowano 20 Sierpnia Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia Czy ktoś mógłby zerknąć na poniższą listę i potwierdzić czy niczego nie przeoczyłem? To jest lista wszelkich gumowych elementów zawieszenia w 2.0R Legacy IV polift kombi jaką udało mi się zbudować na podstawie obrazków z opposedforces i innych podobnych stron. Numery oem wg opisów w sklepach pasują do mojego modelu ale gdyby i to ktoś sprawdził to byłbym wniebowzięty. Potrzebuję tego do kompleksowej wymiany wszelkiej maści gum w zawieszeniu mojego Legacy. Ilości tych elementów nie są istotne, wiem, że większość z nich idzie parami itd. interesuje mnie czego tu brakuje. 250kkm - you know. Bushing-transverse link, rear / tylna tuleja wahacza przedniego 20204AG011 Bushing-transverse link, front / przednia tuleja wahacza przedniego 20204AG040 Ball joint complete / sworzeń wahacza przód 21067GA050 Bushing-stabilizer front / tuleja stabilizatora przedniego 20414AG030 Bushing-stabilizer rear / tuleja stabilizatora tylnego 20464AE040 Bushing b-lateral link / tuleja regulacji zbieżności tył 20254AE010 Bushing d-lateral link / tuleja wahacza tylnego poprzecznego 20254AE040 Bushing c-lateral link / tuleja wahacza tylnego poprzecznego od strony belki 20254AE020 Bushing trailing link / tuleja przednia wahacza tylnego wzdłużnego 20254AE050 Bushing assembly-differential mounting r / tuleja mocowania mostu tył 41322AG000 Differential member assembly-front / przednia podpora tylnego mostu 41310AG021 Rear frame bushing / tuleja sanek 20152AG020 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Glodzio Opublikowano 5 Września Udostępnij Opublikowano 5 Września Powracam znów z pytaniem. Wczoraj akumulator odmówił mi posłuszeństwa. Dziś włożyłem nowy. Zaczęły się problemy z radiem. Zmieniarka ciągle próbuje zmienić płytę, nawet trzy minuty po wyłączeniu zapłonu. Nie można włączyć AUX i CD. czy ktoś z Was się z tym spotkał? Nawet po wyjęciu bezpiecznika od radia zmieniarka ciągle walczy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ace-mati Opublikowano 13 Września Udostępnij Opublikowano 13 Września Witam. Szukam felg na zimę. Czy do legacy iv polift, będą pasować felgi 16 6.5j et 55. Zdjęcie felgi zamieszczam poniżej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
euyot Opublikowano 29 Września Udostępnij Opublikowano 29 Września Legacy 3.0. 2005. Regulacja fotela pasażera przód tył nie działa. Reszta działa. Gdzie szukać? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemyslawn Opublikowano 29 Września Udostępnij Opublikowano 29 Września Zajrzyj pod fotel i sprawdź, czy coś nie podeszło pod szynę fotela.Jeśli nic nie podeszło to wymontuj fotel i sprawdź czy coś nie jest ułamane itd. Wyjęcie fotela to chwila roboty. Najpierw odpinasz wszystkie wtyczki pod fotelem, potem zdejmujesz plastikowe zaślepki śrub a następnie odkręcasz dwie śruby z przodu i dwie z tyłu. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Danko Opublikowano 1 Października Autor Udostępnij Opublikowano 1 Października W dniu 20.08.2024 o 22:11, Orear napisał(a): Czy ktoś mógłby zerknąć na poniższą listę i potwierdzić czy niczego nie przeoczyłem? To jest lista wszelkich gumowych elementów zawieszenia w 2.0R Legacy IV polift kombi jaką udało mi się zbudować na podstawie obrazków z opposedforces i innych podobnych stron. Numery oem wg opisów w sklepach pasują do mojego modelu ale gdyby i to ktoś sprawdził to byłbym wniebowzięty. Potrzebuję tego do kompleksowej wymiany wszelkiej maści gum w zawieszeniu mojego Legacy. Ilości tych elementów nie są istotne, wiem, że większość z nich idzie parami itd. interesuje mnie czego tu brakuje. 250kkm - you know. Bushing-transverse link, rear / tylna tuleja wahacza przedniego 20204AG011 Bushing-transverse link, front / przednia tuleja wahacza przedniego 20204AG040 Ball joint complete / sworzeń wahacza przód 21067GA050 Bushing-stabilizer front / tuleja stabilizatora przedniego 20414AG030 Bushing-stabilizer rear / tuleja stabilizatora tylnego 20464AE040 Bushing b-lateral link / tuleja regulacji zbieżności tył 20254AE010 Bushing d-lateral link / tuleja wahacza tylnego poprzecznego 20254AE040 Bushing c-lateral link / tuleja wahacza tylnego poprzecznego od strony belki 20254AE020 Bushing trailing link / tuleja przednia wahacza tylnego wzdłużnego 20254AE050 Bushing assembly-differential mounting r / tuleja mocowania mostu tył 41322AG000 Differential member assembly-front / przednia podpora tylnego mostu 41310AG021 Rear frame bushing / tuleja sanek 20152AG020 Dawno tu nie zaglądałem.. Poradziłeś sobie z tematem? Pamiętam, że przy zamawianiu poli w komplecie, tam były gotowe listy, mógłbyś sobie wtedy je porównać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Orear Opublikowano 1 Października Udostępnij Opublikowano 1 Października 38 minut temu, Danko napisał(a): Dawno tu nie zaglądałem.. Poradziłeś sobie z tematem? Pamiętam, że przy zamawianiu poli w komplecie, tam były gotowe listy, mógłbyś sobie wtedy je porównać. Posiedziałem killa godzin na sklepach z częściami i doszedłem do wniosku, że ta lista, którą stworzyłem jest w porządku. Widzisz, o sprawdzeniu na stronach z poli-tulejami nie pomyślałem bo w sumie ich nie rozważam wcale. Dzięki za pomysł! Na razie temat stoi bo są inne wydatki, ale wstępne podliczenie wyszło całkiem znośnie, nie zostałem niemiło zaskoczony. Cytat Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bajer98 Opublikowano 8 Października Udostępnij Opublikowano 8 Października Siemka mam upierdliwy problem. Mianowicie na nierównościach trzeszczą mi te plastikowe nawiewy na przednią szybę (zaznaczyłem na fotce) być może jest to problem tego modelu, gdyż w poprzednim Legacy miałem to samo. Da się te plastiki wyjąć bez targania całej deski rozdzielczej? 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dominikd Opublikowano 10 Października Udostępnij Opublikowano 10 Października W dniu 8.10.2024 o 21:01, Bajer98 napisał(a): Siemka mam upierdliwy problem. Mianowicie na nierównościach trzeszczą mi te plastikowe nawiewy na przednią szybę (zaznaczyłem na fotce) być może jest to problem tego modelu, gdyż w poprzednim Legacy miałem to samo. Da się te plastiki wyjąć bez targania całej deski rozdzielczej? To raczej trzeszczy mocowanie całej deski do grodzi. Subaru miało nawet instrukcje na ten "problem". jak znajdę to podeślę. U mnie pomagało wciśnięcie węża dylatacyjnego na całej długości szyby. Problem pojawiał się jesienią, jak temperatury spadały. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bajer98 Opublikowano 10 Października Udostępnij Opublikowano 10 Października 4 godziny temu, dominikd napisał(a): To raczej trzeszczy mocowanie całej deski do grodzi. Subaru miało nawet instrukcje na ten "problem". jak znajdę to podeślę. U mnie pomagało wciśnięcie węża dylatacyjnego na całej długości szyby. Problem pojawiał się jesienią, jak temperatury spadały. Ogólnie rzecz biorąc jak przytrzymam ten plastikowy nawiew to nic nie puka i nie trzeszczy na nierównościach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_ONE_ Opublikowano 10 Października Udostępnij Opublikowano 10 Października Sprawdź po vinie, czy Twoje auto (BL5) przypadkiem nie podlega akcji serwisowej SRT231, jeśli tak, i pamięć mnie nie myli, to będą do tego ściągali deskę, przy okazji można temat ogarnąć 🐷 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bajer98 Opublikowano 10 Października Udostępnij Opublikowano 10 Października 7 godzin temu, _ONE_ napisał(a): Sprawdź po vinie, czy Twoje auto (BL5) przypadkiem nie podlega akcji serwisowej SRT231, jeśli tak, i pamięć mnie nie myli, to będą do tego ściągali deskę, przy okazji można temat ogarnąć 🐷 Dzięki. Zobaczę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CnK Opublikowano 10 Października Udostępnij Opublikowano 10 Października Legacy V 2.0 PB umierający wydech. O wymianę prosi się tłumik środkowy i końcowy. Nie znalazłem zamienników Cena oem powala.Jak sobie radzicie ? Pasuje np. od diesle czy obka 2.5?Wysłane z mojego VOG-L29 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Orear Opublikowano 10 Października Udostępnij Opublikowano 10 Października 1 godzinę temu, CnK napisał(a): Legacy V 2.0 PB umierający wydech. O wymianę prosi się tłumik środkowy i końcowy. Nie znalazłem zamienników Cena oem powala. Jak sobie radzicie ? Pasuje np. od diesle czy obka 2.5? Wysłane z mojego VOG-L29 przy użyciu Tapatalka Może i pasuje ale sądzisz, że będzie w lepszej kondycji niż Twój mając tyle samo lat? Jedź do połapanego i nieleniwego tłumikarza to Ci zrobi wszystko nowe od ręki i zamówi co trzeba. Warto zapytać też o nierdzewkę, wcale nie musi być drogo, a będzie na długo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CnK Opublikowano 11 Października Udostępnij Opublikowano 11 Października Może i pasuje ale sądzisz, że będzie w lepszej kondycji niż Twój mając tyle samo lat? Jedź do połapanego i nieleniwego tłumikarza to Ci zrobi wszystko nowe od ręki i zamówi co trzeba. Warto zapytać też o nierdzewkę, wcale nie musi być drogo, a będzie na długo. Co ciekawe do 2.5obk jest zamiennik z polmostrów. Dlatego pytam czy pasuje.Nie znam w swojej okolicy nikogo komu by się chciało zajmować budową/odbudową wydechów. Z kwasowki owszem, ale nie ma to sensu w tym aucie. Chyba że nie pozostanie nic innego...Wysłane z mojego VOG-L29 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_ONE_ Opublikowano 11 Października Udostępnij Opublikowano 11 Października 11 godzin temu, Bajer98 napisał(a): Dzięki. Zobaczę https://srt.subaru.pl/ 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Orear Opublikowano 11 Października Udostępnij Opublikowano 11 Października Godzinę temu, CnK napisał(a): Co ciekawe do 2.5obk jest zamiennik z polmostrów. Dlatego pytam czy pasuje. Nie znam w swojej okolicy nikogo komu by się chciało zajmować budową/odbudową wydechów. Z kwasowki owszem, ale nie ma to sensu w tym aucie. Chyba że nie pozostanie nic innego... Wysłane z mojego VOG-L29 przy użyciu Tapatalka Polmostrow jest ok, wytrzymuje kilka lat. Możesz do nich napisać/zadzwonić i dopytać czy pasuje do Twojego modelu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CnK Opublikowano 11 Października Udostępnij Opublikowano 11 Października Polmostrow jest ok, wytrzymuje kilka lat. Możesz do nich napisać/zadzwonić i dopytać czy pasuje do Twojego modelu. Pisałem, pytałem. Wg. opisu producenta nie pasuje, wg. supportu mailowego raczej pasuje Pewności brak.Wysłane z mojego VOG-L29 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_ONE_ Opublikowano 11 Października Udostępnij Opublikowano 11 Października Godzinę temu, CnK napisał(a): Pisałem, pytałem. Wg. opisu producenta nie pasuje, wg. supportu mailowego raczej pasuje Pewności brak. Wysłane z mojego VOG-L29 przy użyciu Tapatalka Odezwij się do tego człowieka https://www.olx.pl/oferty/uzytkownik/BhRL Robi trochę wydechów do subaru, pewnie będzie wiedział jak wygląda temat z polmostrowem do Twojego auta, z fotek wydaje się że niektóre środkowe z nierdzewki może mieć od nich. Jeśli używka z diesla będzie pasowała (mocowania, średnice) to pewnie będzie w lepszym stanie niż od benzyny, bo zakonserwowany sadzą 😉 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CnK Opublikowano 13 Października Udostępnij Opublikowano 13 Października _ONE_ rozmawiałem z tym człowiekiem, niestety nie ma pewności, jedynie domysły. Oferuje pomoc, ale potrzebuje oryginału na wzór. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_ONE_ Opublikowano Środa o 16:47 Udostępnij Opublikowano Środa o 16:47 No cóż, trzeba kopać głębiej 😐 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się