Skocz do zawartości

Legacy - szybkie pytania


Danko

Rekomendowane odpowiedzi



Pewnie masz przepalone niektóre ścieżki grzałki. Sprawdź wizualnie gdzie są uszkodzenia

Chyba jednak lepsza połowa miała rację, górna część szyby nigdy nie grzała.
W instrukcji takie coś:0a0f0f03462f92e6371e9b3fec5be621.jpg
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Cześć 
Subaru Legacy IV 2.0 165km
Niestety wjechałem w za duża kałużę wody. Komorę trochę zalało, dla bezpieczeństwa postanowiłem sprawdzić dolot. Rura sucha, filtr suchy, część obudowy przed filtrem zawilgocona- wyczyszczona do sucha, ale ciekawi mnie jaką rolę pełni zbiornik pod filtrem... Wytwarza podciśnienie czy to zbiornik na syf który filtr odrzucił? Pytam się bo widać tam wilgoć a nie udało mi się go wysuszyć do końca... 
Będę wdzięczny za każdą pomoc 

Ps. Silnik po złożeniu chodzi równo, nie kopci, nie słychać żadnych niepokojących dźwięków

 

IMG20240820004330.thumb.jpg.9984add91c3162d0fba4dcae18ef1ae0.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy ktoś mógłby zerknąć na poniższą listę i potwierdzić czy niczego nie przeoczyłem?

To jest lista wszelkich gumowych elementów zawieszenia w 2.0R Legacy IV polift kombi jaką udało mi się zbudować na podstawie obrazków z opposedforces i innych podobnych stron. Numery oem wg opisów w sklepach pasują do mojego modelu ale gdyby i to ktoś sprawdził to byłbym wniebowzięty. Potrzebuję tego do kompleksowej wymiany wszelkiej maści gum w zawieszeniu mojego Legacy.

Ilości tych elementów nie są istotne, wiem, że większość z nich idzie parami itd. interesuje mnie czego tu brakuje. 

250kkm - you know. :upside-down-face_1f643-small:

 

Bushing-transverse link, rear / tylna tuleja wahacza przedniego 20204AG011 
Bushing-transverse link, front / przednia tuleja wahacza przedniego 20204AG040
Ball joint complete / sworzeń wahacza przód 21067GA050
Bushing-stabilizer front / tuleja stabilizatora przedniego 20414AG030
Bushing-stabilizer rear / tuleja stabilizatora tylnego 20464AE040
Bushing b-lateral link / tuleja regulacji zbieżności tył 20254AE010
Bushing d-lateral link / tuleja wahacza tylnego poprzecznego 20254AE040
Bushing c-lateral link / tuleja wahacza tylnego poprzecznego od strony belki 20254AE020
Bushing trailing link / tuleja przednia wahacza tylnego wzdłużnego 20254AE050 
Bushing assembly-differential mounting r / tuleja mocowania mostu tył 41322AG000
Differential member assembly-front / przednia podpora tylnego mostu 41310AG021
Rear frame bushing / tuleja sanek 20152AG020

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Powracam znów z pytaniem.

Wczoraj akumulator odmówił mi posłuszeństwa. Dziś włożyłem nowy. Zaczęły się problemy z radiem. Zmieniarka ciągle próbuje zmienić płytę, nawet trzy minuty po wyłączeniu zapłonu. Nie można włączyć AUX i CD. czy ktoś z Was się z tym spotkał?

Nawet po wyjęciu bezpiecznika od radia zmieniarka ciągle walczy...

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Zajrzyj pod fotel i sprawdź, czy coś nie podeszło pod szynę fotela.Jeśli nic nie podeszło to wymontuj fotel i sprawdź czy coś nie jest ułamane itd. Wyjęcie fotela to chwila roboty. Najpierw odpinasz wszystkie wtyczki pod fotelem, potem zdejmujesz plastikowe zaślepki śrub a następnie odkręcasz dwie śruby z przodu i dwie z tyłu. 

 

 

 

 

  • Dzięki! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 20.08.2024 o 22:11, Orear napisał(a):

Czy ktoś mógłby zerknąć na poniższą listę i potwierdzić czy niczego nie przeoczyłem?

To jest lista wszelkich gumowych elementów zawieszenia w 2.0R Legacy IV polift kombi jaką udało mi się zbudować na podstawie obrazków z opposedforces i innych podobnych stron. Numery oem wg opisów w sklepach pasują do mojego modelu ale gdyby i to ktoś sprawdził to byłbym wniebowzięty. Potrzebuję tego do kompleksowej wymiany wszelkiej maści gum w zawieszeniu mojego Legacy.

Ilości tych elementów nie są istotne, wiem, że większość z nich idzie parami itd. interesuje mnie czego tu brakuje. 

250kkm - you know. :upside-down-face_1f643-small:

 

Bushing-transverse link, rear / tylna tuleja wahacza przedniego 20204AG011 
Bushing-transverse link, front / przednia tuleja wahacza przedniego 20204AG040
Ball joint complete / sworzeń wahacza przód 21067GA050
Bushing-stabilizer front / tuleja stabilizatora przedniego 20414AG030
Bushing-stabilizer rear / tuleja stabilizatora tylnego 20464AE040
Bushing b-lateral link / tuleja regulacji zbieżności tył 20254AE010
Bushing d-lateral link / tuleja wahacza tylnego poprzecznego 20254AE040
Bushing c-lateral link / tuleja wahacza tylnego poprzecznego od strony belki 20254AE020
Bushing trailing link / tuleja przednia wahacza tylnego wzdłużnego 20254AE050 
Bushing assembly-differential mounting r / tuleja mocowania mostu tył 41322AG000
Differential member assembly-front / przednia podpora tylnego mostu 41310AG021
Rear frame bushing / tuleja sanek 20152AG020

Dawno tu nie zaglądałem.. Poradziłeś sobie z tematem? Pamiętam, że przy zamawianiu poli w komplecie, tam były gotowe listy, mógłbyś sobie wtedy je porównać. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

38 minut temu, Danko napisał(a):

Dawno tu nie zaglądałem.. Poradziłeś sobie z tematem? Pamiętam, że przy zamawianiu poli w komplecie, tam były gotowe listy, mógłbyś sobie wtedy je porównać. 

 

Posiedziałem killa godzin na sklepach z częściami i doszedłem do wniosku, że ta lista, którą stworzyłem jest w porządku. Widzisz, o sprawdzeniu na stronach z poli-tulejami nie pomyślałem bo w sumie ich nie rozważam wcale. Dzięki za pomysł! 

Na razie temat stoi bo są inne wydatki, ale wstępne podliczenie wyszło całkiem znośnie, nie zostałem niemiło zaskoczony. :D 

 

Cytat

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Siemka mam upierdliwy problem. Mianowicie na nierównościach trzeszczą mi te plastikowe nawiewy na przednią szybę (zaznaczyłem na fotce) być może jest to problem tego modelu, gdyż w poprzednim Legacy miałem to samo. Da się te plastiki wyjąć bez targania całej deski rozdzielczej? IMG_20241008_205740.thumb.jpg.de787fcc31566679fff3fb68b3916c59.jpg

  • Super! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 8.10.2024 o 21:01, Bajer98 napisał(a):

Siemka mam upierdliwy problem. Mianowicie na nierównościach trzeszczą mi te plastikowe nawiewy na przednią szybę (zaznaczyłem na fotce) być może jest to problem tego modelu, gdyż w poprzednim Legacy miałem to samo. Da się te plastiki wyjąć bez targania całej deski rozdzielczej? IMG_20241008_205740.thumb.jpg.de787fcc31566679fff3fb68b3916c59.jpg

To raczej trzeszczy mocowanie całej deski do grodzi. Subaru miało nawet instrukcje na ten "problem". jak znajdę to podeślę. U mnie pomagało wciśnięcie węża dylatacyjnego na całej długości szyby. Problem pojawiał się jesienią, jak temperatury spadały.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, dominikd napisał(a):

To raczej trzeszczy mocowanie całej deski do grodzi. Subaru miało nawet instrukcje na ten "problem". jak znajdę to podeślę. U mnie pomagało wciśnięcie węża dylatacyjnego na całej długości szyby. Problem pojawiał się jesienią, jak temperatury spadały.

Ogólnie rzecz biorąc jak przytrzymam ten plastikowy nawiew to nic nie puka i nie trzeszczy na nierównościach 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 godzin temu, _ONE_ napisał(a):

Sprawdź po vinie, czy Twoje auto (BL5) przypadkiem nie podlega akcji serwisowej SRT231, jeśli tak, i pamięć mnie nie myli, to będą do tego ściągali deskę, przy okazji można temat ogarnąć 🐷

Dzięki. Zobaczę ;)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, CnK napisał(a):

Legacy V 2.0 PB umierający wydech. O wymianę prosi się tłumik środkowy i końcowy. Nie znalazłem zamienników Cena oem powala.
Jak sobie radzicie ? Pasuje np. od diesle czy obka 2.5?

Wysłane z mojego VOG-L29 przy użyciu Tapatalka
 

 

Może i pasuje ale sądzisz, że będzie w lepszej kondycji niż Twój mając tyle samo lat? 

Jedź do połapanego i nieleniwego tłumikarza to Ci zrobi wszystko nowe od ręki i zamówi co trzeba. Warto zapytać też o nierdzewkę, wcale nie musi być drogo, a będzie na długo. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 
Może i pasuje ale sądzisz, że będzie w lepszej kondycji niż Twój mając tyle samo lat? 
Jedź do połapanego i nieleniwego tłumikarza to Ci zrobi wszystko nowe od ręki i zamówi co trzeba. Warto zapytać też o nierdzewkę, wcale nie musi być drogo, a będzie na długo. 
Co ciekawe do 2.5obk jest zamiennik z polmostrów. Dlatego pytam czy pasuje.
Nie znam w swojej okolicy nikogo komu by się chciało zajmować budową/odbudową wydechów. Z kwasowki owszem, ale nie ma to sensu w tym aucie. Chyba że nie pozostanie nic innego...

Wysłane z mojego VOG-L29 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, CnK napisał(a):

Co ciekawe do 2.5obk jest zamiennik z polmostrów. Dlatego pytam czy pasuje.
Nie znam w swojej okolicy nikogo komu by się chciało zajmować budową/odbudową wydechów. Z kwasowki owszem, ale nie ma to sensu w tym aucie. Chyba że nie pozostanie nic innego...

Wysłane z mojego VOG-L29 przy użyciu Tapatalka
 

 

Polmostrow jest ok, wytrzymuje kilka lat. ;)

Możesz do nich napisać/zadzwonić i dopytać czy pasuje do Twojego modelu. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 
Polmostrow jest ok, wytrzymuje kilka lat. default_wink.png
Możesz do nich napisać/zadzwonić i dopytać czy pasuje do Twojego modelu. 
Pisałem, pytałem. Wg. opisu producenta nie pasuje, wg. supportu mailowego raczej pasuje :D
Pewności brak.

Wysłane z mojego VOG-L29 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, CnK napisał(a):

Pisałem, pytałem. Wg. opisu producenta nie pasuje, wg. supportu mailowego raczej pasuje :D
Pewności brak.

Wysłane z mojego VOG-L29 przy użyciu Tapatalka
 

Odezwij się do tego człowieka https://www.olx.pl/oferty/uzytkownik/BhRL

Robi trochę wydechów do subaru, pewnie będzie wiedział jak wygląda temat z polmostrowem do Twojego auta, z fotek wydaje się że niektóre środkowe z nierdzewki może mieć od nich.

Jeśli używka z diesla będzie pasowała (mocowania, średnice) to pewnie będzie w lepszym stanie niż od benzyny, bo zakonserwowany sadzą 😉

  • Super! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...