Skocz do zawartości

Legacy - szybkie pytania


Danko

Rekomendowane odpowiedzi

Godzinę temu, roradentor napisał(a):

To jest w tym dolocie czy już w obudowie filtra? Czy to jest coś całkiem osobnego? 

Osobne, to jest po prostu kawałek twardej gumy, który wkładam w to zagłębienie między obudową filtra, a tym pierwszym elementem dolotu, który w nią wchodzi. To nie jest oryginalne, jeden z poprzednich właścicieli to wykombinował i działa już tak z 10 lat pewnie. :biglol:

Swoją drogą ciekawi mnie jak to w fabryce zrobili, żeby się nie telepało. Chyba, że telepało od samego początku i tak ma być. ;o 

Na obrazku zaznaczyłem Ci czerwonym kolorem gdzie to siedzi. 

 

Screenshot_20230322-083300.png

Edytowane przez Orear
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, Orear napisał(a):

Osobne, to jest po prostu kawałek twardej gumy, który wkładam w to zagłębienie między obudową filtra, a tym pierwszym elementem dolotu, który w nią wchodzi. To nie jest oryginalne, jeden z poprzednich właścicieli to wykombinował i działa już tak z 10 lat pewnie. :biglol:

Swoją drogą ciekawi mnie jak to w fabryce zrobili, żeby się nie telepało. Chyba, że telepało od samego początku i tak ma być. ;o 

Na obrazku zaznaczyłem Ci czerwonym kolorem gdzie to siedzi. 

 

Screenshot_20230322-083300.png

Będę musiał coś podobnego zastosować :D ale raczej to nie będzie powodem tych wibracji.. a raczej nawet brzęczenia podczas jazdy. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 minut temu, roradentor napisał(a):

Będę musiał coś podobnego zastosować :D ale raczej to nie będzie powodem tych wibracji.. a raczej nawet brzęczenia podczas jazdy. 

Raczej nie.

Poszukaj przy osłonach kolektora wydechowego. U mnie opaska przerdzewiała i po wymianie na nową przestało brzęczeć. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, Orear napisał(a):

Raczej nie.

Poszukaj przy osłonach kolektora wydechowego. U mnie opaska przerdzewiała i po wymianie na nową przestało brzęczeć. 

A to ci niespodzianka, wcislem tam jakaś gume na test, do tego wymieniłem spinki od tego wlotu, bo słabo trzymały i wibracje zniknęły. Trochę się bałem, a skończyło sie na wydanych 3zl ;D 

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

32 minuty temu, roradentor napisał(a):

A to ci niespodzianka, wcislem tam jakaś gume na test, do tego wymieniłem spinki od tego wlotu, bo słabo trzymały i wibracje zniknęły. Trochę się bałem, a skończyło sie na wydanych 3zl ;D 

Pięknie! Cieszę się, że jakoś tam pomogłem. ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Napisałem już w wątku o LED-ach, ale tutaj napiszę też bo jako posiadacz Legacy IV licze na znalezienie stosownej ilości chętnych bysmy mogli cieszyć się uzywaniem takich żarówek bez obawy przed utratą dowodu rej.

 

Jeśli znajddzie się grupa co najmniej 10 osób z tego samego modelu (obawiam się, że przed czy po-lift może mieć znaczenie) to mogę spróbować ogarnąć kwestię od strony przepisów, dotrzeć do tej grupy ludzi, którzy to zrobili z Dacią Duster, dowiedzieć się co i jak.

 

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, Neutrino33 napisał(a):

Napisałem już w wątku o LED-ach, ale tutaj napiszę też bo jako posiadacz Legacy IV licze na znalezienie stosownej ilości chętnych bysmy mogli cieszyć się uzywaniem takich żarówek bez obawy przed utratą dowodu rej.

 

Jeśli znajddzie się grupa co najmniej 10 osób z tego samego modelu (obawiam się, że przed czy po-lift może mieć znaczenie) to mogę spróbować ogarnąć kwestię od strony przepisów, dotrzeć do tej grupy ludzi, którzy to zrobili z Dacią Duster, dowiedzieć się co i jak.

 

Co prawda mi nie przeszkadza jazda na H7, ale dla dobra ogółu wchodzę w to! :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

13 godzin temu, Neutrino33 napisał(a):

Napisałem już w wątku o LED-ach, ale tutaj napiszę też bo jako posiadacz Legacy IV licze na znalezienie stosownej ilości chętnych bysmy mogli cieszyć się uzywaniem takich żarówek bez obawy przed utratą dowodu rej.

 

Jeśli znajddzie się grupa co najmniej 10 osób z tego samego modelu (obawiam się, że przed czy po-lift może mieć znaczenie) to mogę spróbować ogarnąć kwestię od strony przepisów, dotrzeć do tej grupy ludzi, którzy to zrobili z Dacią Duster, dowiedzieć się co i jak.

 

Sprawa jest bardzo prosta wykładasz kasę na badania w instytucie transportu samochodowego gdzie badają reflektor z retrofitami  i dostajesz opinie rzeczoznawcy że spełnia normy taki reflektor i z tą opinią jedziesz na stacje kontroli pojazdów gdzie przechodzisz badania i dostajesz potwierdzenie na piśmie i następnie z tymi dwoma papierkami przy aucie można legalnie jeździć po Polsce. Koszt tych badań około 2000 zł

 

źródło informacji:

 

Edytowane przez ipsx82
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 godzin temu, ipsx82 napisał(a):

Sprawa jest bardzo prosta wykładasz kasę na badania w instytucie transportu samochodowego gdzie badają reflektor z retrofitami  i dostajesz opinie rzeczoznawcy że spełnia normy taki reflektor i z tą opinią jedziesz na stacje kontroli pojazdów gdzie przechodzisz badania i dostajesz potwierdzenie na piśmie i następnie z tymi dwoma papierkami przy aucie można legalnie jeździć po Polsce. Koszt tych badań około 2000 zł

 

źródło informacji:

 

 

ale wiesz, czy tylko dla danego modelu żarówek, czy ogólnie dla LED-ów? Ile trzeba czekać? ...itp., itd.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

35 minut temu, Neutrino33 napisał(a):

 

ale wiesz, czy tylko dla danego modelu żarówek, czy ogólnie dla LED-ów? Ile trzeba czekać? ...itp., itd.

Telefon do ITS jest na ich stronie podany, tan udzielą odpowiedzi na te pytania.

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 29.03.2023 o 20:41, czort napisał(a):

Żółte Brembo czterotłokowe przód i dwutłokowe tył. Sprawne, do odmalowania bo ktoś ich przede mną nie kochał. Ile za takie coś mogę wziąć? 

Jeśli trzeba je zregenerować to cena bazowa w okolicy 3000 za całość.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, Bonless napisał(a):

Nierealna cena żeby teraz kupić komplet przód i tył za 3 tysiące. Najmarniej 4-5k trzeba liczyć za zestaw.

Za tyle to zregenerowany odmalowany gotowy do montażu bo przy doliczeniu do tej podanej przez Ciebie ceny doliczymy 2k za odnowienie to już się nie opłaca go kupować.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 minuty temu, ipsx82 napisał(a):

Za tyle to zregenerowany odmalowany gotowy do montażu bo przy doliczeniu do tej podanej przez Ciebie ceny doliczymy 2k za odnowienie to już się nie opłaca go kupować.

Na pewno masz na mysli Brembo z STI? Czy raczej zestaw z WRX-a? Same przednie zaciski z STI w przyzwoitym stanie to ok. 2,7-3k. Tylne ciężko jest znaleźć ponizej 2,5k. Także jak znajdziesz zestaw nadający sie do regeneracji za 3k to biorę w ciemno ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, Bonless napisał(a):

Na pewno masz na mysli Brembo z STI? Czy raczej zestaw z WRX-a? Same przednie zaciski z STI w przyzwoitym stanie to ok. 2,7-3k. Tylne ciężko jest znaleźć ponizej 2,5k. Także jak znajdziesz zestaw nadający sie do regeneracji za 3k to biorę w ciemno ;)

A faktycznie miałem na myśli WRXa :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rozebrać i sprawdzić czy końcówka mocy ma chociaż zasilanie. Bo przypuszczam że coś padło w radiu. Ale widze że kosztuje używane ok 200-300 pln, więc jeśli nie masz drygu do elektroniki to kup używkę. Spec weźmie ciut mniej za naprawę pewnie. 

Edytowane przez ewemarkam
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, ewemarkam napisał(a):

Rozebrać i sprawdzić czy końcówka mocy ma chociaż zasilanie. Bo przypuszczam że coś padło w radiu. Ale widze że kosztuje używane ok 200-300 pln, więc jeśli nie masz drygu do elektroniki to kup używkę. Spec weźmie ciut mniej za naprawę pewnie. 

Dzięki muszę znaleźć trochę czasu żeby ogarnąć, a myślisz że jakieś zwarcie na głośniki też może odciąć wszystkie inne?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz, aplam13 napisał(a):

zwarcie na głośniki też może odciąć wszystkie inne

Jeśli wszystkie jednocześnie kanały dostaną zwarcia to tak. Ale jest to chyba niemożliwe. Może dostał sygnał MUTE gdzieś gdzie być go nie powinno. Bo jakiś element się uszkodził od tego. Przyczyn może być wiele. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 godzin temu, aplam13 napisał(a):

Szybkie pytanie, legacy bl radio 204le brak jakiegokolwiek dźwięku, na wyświetlaczu pokazuje stacje radiowe CD its tylko brak kompletnie dźwięku, nawet szumienia nie ma, ktoś może coś doradzi?

Jeśli ci potrzebne takie radio na narządy to mam bo zmieniłem swoje na Alpine 1din. Moje grało fajnie ale czasem się wyłączało samo i po chwili włączyło samo. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 godzin temu, Jojo80 napisał(a):

Jeśli ci potrzebne takie radio na narządy to mam bo zmieniłem swoje na Alpine 1din. Moje grało fajnie ale czasem się wyłączało samo i po chwili włączyło samo. 

Dzięki w razie czego się odezwę :D

 

@ewemarkam @Kiwi 4ester

Nowy objaw pod robotą jak poszedłem zobaczyć co i jak wszystko chodzi gra działa po robocie wsiadam i nie działa a nigdzie nic nie grzebane:upside-down-face_1f643-small:

  • Super! 1
  • Zmieszany 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...