Skocz do zawartości

Legacy - szybkie pytania


Danko

Rekomendowane odpowiedzi

6 minut temu, Kiwi 4ester napisał:

Akurat takie mam, tylko właśnie barwę 4000K i mi bardzo pasuje do tungsramów mijania :)

Też chyba zamówię te 4000K żeby to jakoś wyglądało z przodu. Dzienne mam zimne LED, ale jak patrzę na włączone mijania to jakoś mi się zawsze rzuca w oczy to, że te postojówki to jednak zbyt jasne są. ;p 
A podrzuć model Tunsgsram, może sobie przetestuję zamiast Philipsa. ;] 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, Orear napisał:

Też chyba zamówię te 4000K żeby to jakoś wyglądało z przodu. Dzienne mam zimne LED, ale jak patrzę na włączone mijania to jakoś mi się zawsze rzuca w oczy to, że te postojówki to jednak zbyt jasne są. ;p 
A podrzuć model Tunsgsram, może sobie przetestuję zamiast Philipsa. ;] 

https://allegro.pl/oferta/tungsram-h4-megalight-ultra-150-lampka-usb-8849056148?snapshot=MjAyMi0wMi0yMlQxMjo1NzoyMy45ODRaO2J1eWVyOzc3NTY0ZGQ4M2JhYWZlZGFkNTYxMDc2MmQyYTc3ZmM1NjIwZmFlOTI2N2QzMTAwZTVkZDJmOGVmZjZkZjdmNTM%3D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 minuty temu, Kiwi 4ester napisał:

Panie, to jak za darmo! I LaMpKa UsB w ZeStAwIe! :O 
Edit:
Ale to H4 som. A ja H7 mam w Legacy. ;p 

Edytowane przez Orear
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeździłem na Tungsram i Osram, nie pamiętam konkretnych modeli, ale były porównywalne.

 

W zderzaku w przeciwmgłowych mam Tunsgram i wg mnie świeci BDB.

 

Generalnie albo testy w gazetkach moto/internecie, albo zakup obu i porównać wkładając po jednej do obu lamp.

 

 

  • Dzięki! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie i Panie dziś, przy zmianie kół, okazało się, że dwie szpilki mają zjechany gwint. Problem polega na tym, że oglądam te szpilki i okazuje się, że ta sama szpilka ma różne oznaczenie. Jedne znalazłem 28055AA003 a inne 28365FE001 i obie są niby do Legacy IV. Gdzie mogę sprawdzić po VIN jakie szpilki i nakrętki kupić?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

45 minut temu, maross napisał:
13 godzin temu, Neutrino33 napisał:
 
To one są inne? :blink:

Pojęcia nie mam czym one się różnią, na pierwszy rzut oka wyglądają tak samo.

Tylne nie będą krótsze/dłuższe ze względu na tarczobęben i inną piastę? 

Tak se kminię... 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakie ET (z jaką oponą) wejdzie do Gacka BP tak by nie tarło prze max skręcie...ET35 i opona 225 wyda, czy nie wyda? Ma ktoś jakieś doświadczenie?

Mam felgi ET45 i z oponami 215 wydają się być w jednej linii ale zastanawiam się, czy można pójść nieco dalej :evil2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 godzin temu, Neutrino33 napisał:

Jakie ET (z jaką oponą) wejdzie do Gacka BP tak by nie tarło prze max skręcie...ET35 i opona 225 wyda, czy nie wyda? Ma ktoś jakieś doświadczenie?

Mam felgi ET45 i z oponami 215 wydają się być w jednej linii ale zastanawiam się, czy można pójść nieco dalej :evil2:

@Danko ma w BP założone ET42 i to będzie już chyba max żeby się poza obrys nie wychyliło. Ja przymierzałem się do ET35 8j żeby do BL włożyć, ale po wnikliwych poszukiwaniach, sugestiach i wolnych wnioskach wyszło, że będą wystawać poza obrys. Jeśli jednak ktoś to u siebie upchnął to proszę o korektę mojej wypowiedzi :lol:

  • Zdrówko! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Któryś raz z rzędu obserwuję, że po resecie (przy okazji sprawdzania i kasowania błędów zaworu powietrza) auto odzyskuje wigor, przyspiesza jak wariat, prawie jak w kombiku z reduktorem. Zazwyczaj trwa to jakieś kilkanaście km lub kilka ponownych uruchomień silnika. Przeca nie będę go resetował co dnia, żeby się milej jeździło :ph34r: Czy da się to jakoś sensownie sprawdzić?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 minuty temu, _ONE_ napisał:

Któryś raz z rzędu obserwuję, że po resecie (przy okazji sprawdzania i kasowania błędów zaworu powietrza) auto odzyskuje wigor, przyspiesza jak wariat, prawie jak w kombiku z reduktorem. Zazwyczaj trwa to jakieś kilkanaście km lub kilka ponownych uruchomień silnika. Przeca nie będę go resetował co dnia, żeby się milej jeździło :ph34r: Czy da się to jakoś sensownie sprawdzić?

 

Może zamiast kasować te błędy warto byłoby je wcześniej przeanalizować bo jak widać po ich "zresetowaniu" autu wraca wigor.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

16 minut temu, Neutrino33 napisał:

 

Może zamiast kasować te błędy warto byłoby je wcześniej przeanalizować bo jak widać po ich "zresetowaniu" autu wraca wigor.

To żem napisał, że sprawdzałem i dotyczyły tylko tematu pompy wtórnego powietrza. Chyba że ELM ma w zwyczaju niedowidzenie wszystkich błędów...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, _ONE_ napisał:

Któryś raz z rzędu obserwuję, że po resecie (przy okazji sprawdzania i kasowania błędów zaworu powietrza) auto odzyskuje wigor, przyspiesza jak wariat, prawie jak w kombiku z reduktorem. Zazwyczaj trwa to jakieś kilkanaście km lub kilka ponownych uruchomień silnika. Przeca nie będę go resetował co dnia, żeby się milej jeździło :ph34r: Czy da się to jakoś sensownie sprawdzić?

Co prawda nie w Legacy, ale miałem tak od zawsze w Imprezie 2.0 125KM. Po resecie ECU przez pierwsze powiedzmy 50 km zupełnie inny samochód, naprawdę przyjemnie to przyspieszało jak na tę moc - i z czasem wszystko powoli wracało sobie do normy, czyli już aż tak fajnie się nie zbierało ;-)

Zakładam że powodem jest tutaj brak korekt paliwowych, które po resecie ECU zbiera od nowa - i które najwyraźniej z jakiegoś powodu zamulają auto.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 godzin temu, S1M0N napisał:

Co prawda nie w Legacy, ale miałem tak od zawsze w Imprezie 2.0 125KM. Po resecie ECU przez pierwsze powiedzmy 50 km zupełnie inny samochód, naprawdę przyjemnie to przyspieszało jak na tę moc - i z czasem wszystko powoli wracało sobie do normy, czyli już aż tak fajnie się nie zbierało ;-)

Zakładam że powodem jest tutaj brak korekt paliwowych, które po resecie ECU zbiera od nowa - i które najwyraźniej z jakiegoś powodu zamulają auto.

Czyli, jak rozumiem, średnie spalanie w tym krótkim okresie powinno być większe, stąd ten pałer...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Standardowy problem zamulania, wątek ma lata historii ;-)

 

Jest na forum, niestety bardzo różne rzeczy niektórym pomagały, z wymianą maglownicy włącznie... ;-)

 

Ale Sasha to rozkminił i poprawia ECU.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   1 użytkownik

×
×
  • Dodaj nową pozycję...