Jump to content

S1M0N

Użytkownik
  • Content Count

    90
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutralny

About S1M0N

  • Rank
    ..:: Swojak ::..
  • Birthday 10/16/1993

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    Radom
  • Auto
    Subaru Impreza RX '99

Recent Profile Visitors

378 profile views
  1. Pozdrowienia dla oświniaczonej Skody na wylocie z Radomia w kierunku Warszawy była wymiana długie-awaryjne
  2. Pozdrowienia dla właściciela codziennie przeze mnie mijanego srebrnego Bugeye'a. Oświniaczony wolnossak, teren PIMOTu, Wawa Pozdrawia właściciel niebieskiego kombi na złotych, stojącego zawsze nieopodal
  3. Najprawdopodobniej nie dam rady niestety.
  4. Dzięki za miłego spota! I przyjęcie gościa "z zagranicy"
  5. A może by tak jakiś spot w piątek wieczorem?
  6. Jak dam radę to podjadę
  7. Nie wiem czy w różnych modelach/rocznikach przy tym silniku przewody się zmieniały, ale u mnie siadły idealnie
  8. Do tego samego silnika kupowałem przewody BERU, jednak dobrane do silnika 2,5 NA ;-) (Legacy/Outback). Są identyczne. Po katalogach się nie dobierze, sprawdzone Dokładnie to BERU ZEF1561.
  9. Wstępnie jestem na tak A samego spota można zrobić np pod OBI - dosyć popularna miejscówka na różnej maści spoty w Radomiu
  10. Z własnego doświadczenia powiem, że nowy czujnik z ASO nie zawsze rozwiązuje problem I tym sposobem posiadam dwa (najprawdopodobniej) sprawne czujniki, a auto dalej muli
  11. Czy to w takim razie oznacza, że w przypadku silnika 2.0 125KM klasyki z końca produkcji oraz bugi nie posiadały w ogóle czujnika temp. powietrza zasysanego, a działały jedynie na MAP sensorze? Przejrzałem zdjęcia z różnych ogłoszeń i wszędzie jest puszka taka jak na zdjęciu w pierwszym poście, w której jest jedynie wytłoczone miejsce na ten czujnik, ale nie jest wykonany otwór. Dopiero w blobach się ten czujnik tam pojawia.
  12. WM Sport z silencerem jest jeszcze do przeżycia Nie mam niestety porównania do serii, bo już z takim tłumikiem kupiłem, ale tak katastrofalnie łba nie urywa Tutaj filmik jak to chodzi na seryjnym układzie wydechowym z samym końcowym WM Sport (na filmiku jest ciut większy silencer, obecnie mam założony nieco mniejszy i jest cichutko )
  13. Witam kolegę Niestety obstawiam początki przygody z czujnikiem spalania stukowego... U mnie na początku było bardzo podobnie, potem już auto zaczynało być mułowate w dużo szerszym zakresie obrotów... Tematów na forum sporo, rozwiązania różne, ale efekty nie zawsze pozytywne. U mnie nawet wymiana czujnika na nowy oryginalny nic nie dała.
  14. S1M0N

    Impreza 1.6 1997

    A że tak się pozwolę podłączyć do tematu - wiadomo jak jest z zamiennością silników Phase2? Czy np w miejsce silnika 2.0 125KM w Imprezie można włożyć silnik 2.5 156KM z Legacy III, pozostawiając całą resztę? (obydwa silniki SOHC, obydwa mają MAP Sensor zamiast przepływki i ogólnie na pierwszy rzut oka pod maskę - nie do odróżnienia)
  15. A jakie terminy by Wam najlepiej odpowiadały? Piątki wieczorem? Czy jakieś inne dni?
×
×
  • Create New...