Skocz do zawartości

Legastrates


Herostrates

Rekomendowane odpowiedzi

Godzinę temu, frisco napisał:

 

Na sprigach STI to chyba zejdzie wiecej niż 15mm. No i skończy sie komfortowa jazda haha. Który model zamówiłeś?

ST2033021000; ST2038021020 

W katalogu jest 1,5 cm niżej 

 

Co do komfortu, robię wszystko etap za etapem i tak jestem w stanie poświęcić nieco komfortu jeszcze dla lepszego prowadzenia i większej sztywności zawieszenia. 

 

Obniżenie będzie do wyjściowego seryjnego stanu. Obecnie jest:

Przód lewy i prawy 68,8 cm
Tył lewy i prawy 68,6 - 69 cm

A przed wymianą gum i amorów na B6 było: 

Lewe przód - 67,3 cm
Prawe przód - 67,3 cm 
Lewe tył - 66,6 cm 
Prawe tył - 66,7 cm 

Jeśli zejdzie więcej w dół więcej niż zakładam, to zastosuję odpowiedni dystans, który zresztą na tyle już mam i zostawię w wysokości 2 cm. 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Herostrates a tak nawiasem, z maglem coś robiłeś już? Mi chodzi po głowie wymiana samego krzyżaka na wersję od STI, ale napotykam w necie skrajne opinie o tym zabiegu... Samo przełożenie w GTB i tak jest już krótkie (2.6), więc nie do końca usprawiedliwia mi to wywalenia kasy na nowy rack (STI ma chyba 2.4).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

23 minuty temu, frisco napisał:

 

 

Czyli springi centralnie pod 3.0R i 3.0RB. Jestem ciekawy rezultatu końcowego. Podkładki masz z przodu i z tyłu? 

 

Z tylu mam 2 cm ale mam tez zapas na przód w razie czego :) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

14 minut temu, frisco napisał:

@Herostrates a tak nawiasem, z maglem coś robiłeś już? Mi chodzi po głowie wymiana samego krzyżaka na wersję od STI, ale napotykam w necie skrajne opinie o tym zabiegu... Samo przełożenie w GTB i tak jest już krótkie (2.6), więc nie do końca usprawiedliwia mi to wywalenia kasy na nowy rack (STI ma chyba 2.4).

Do przekładni jeszcze nie zaglądałem, działa i na razie nie było na liście :) 

Niemniej w Forku to jeden z najlepszych modów był :) 

Gdzieś czytałem ze przekladnia z STI 2015 pasuje zatem niewykluczone że kiedyś zawita :) 

  • Dzięki! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 minuty temu, Herostrates napisał:

Niemniej w Forku to jeden z najlepszych modów był :) 

Gdzieś czytałem ze przekladnia z STI 2015 pasuje zatem niewykluczone że kiedyś zawita :) 

 

Pasować pasuje. Tylko mi właśnie nie brakuje przełożenia, a czucia. Niby jest magiel hydrauliczny w specu, ale prawie nic nie przekazuje z drogi. Magiel STI ma krzyżak metalowy, spec ma jakiś kawał gumy, który wszystko ma tłumić własnie.

 

W forku wymieniałeś tylko magiel, czy krzyżak również?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

19 minut temu, frisco napisał:

 

Pasować pasuje. Tylko mi właśnie nie brakuje przełożenia, a czucia. Niby jest magiel hydrauliczny w specu, ale prawie nic nie przekazuje z drogi. Magiel STI ma krzyżak metalowy, spec ma jakiś kawał gumy, który wszystko ma tłumić własnie.

 

W forku wymieniałeś tylko magiel, czy krzyżak również?

Ciekawy temat z tym krzyżakiem. Ten z STI podchodzi p&p czy trzeba coś modzić?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

15 godzin temu, Bonless napisał:

Ciekawy temat z tym krzyżakiem. Ten z STI podchodzi p&p czy trzeba coś modzić?

 

Do LGT podchodzi P&P.  Nawet sa w necie jakies takie spinacze do tych legacowych krzyżaków, po to żeby właśnie czucie poprawić, ale jakoś wolałbym krzyżak wymienić niż kombinować ze spinaniem.

 

EDIT1: mowa o 34170VA030

 

EDIT2: alternatywa --> https://www.perrin.com/shop/drivetrain/steering-dampener-lockdown

 

 

Edytowane przez frisco
  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 minut temu, frisco napisał:

 

Do LGT podchodzi P&P.  Nawet sa w necie jakies takie spinacze do tych legacowych krzyżaków, po to żeby właśnie czucie poprawić, ale jakoś wolałbym krzyżak wymienić niż kombinować ze spinaniem.

 

EDIT: mowa o 34170VA030

To musi być koniecznie z STI 15'+ czy ze starszych też podejdzie? Dopisuję do listy modów do sprawdzenia ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

47 minut temu, frisco napisał:

 

Pasować pasuje. Tylko mi właśnie nie brakuje przełożenia, a czucia. Niby jest magiel hydrauliczny w specu, ale prawie nic nie przekazuje z drogi. Magiel STI ma krzyżak metalowy, spec ma jakiś kawał gumy, który wszystko ma tłumić własnie.

 

W forku wymieniałeś tylko magiel, czy krzyżak również?

Kompletna przekładnia tj z osłonami i drążkami oraz końcówkami jednak chyba bez krzyżaka. 

 

Zgadzam się, że tutaj nie chodzi o samo przełożenie ale kwestię czucia i kontaktu z drogą, oponami, przednim zawieszeniem. 

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Sprężyny już na aucie. Jak widać auto zeszło w dół o jakieś 2,5 cm przód i tył. Dodatkowo wymieniona klamka klapy bagażnika. Konserwacja oceniona na bardzo dobrze zrobioną. Ustawiona geometria. Wymienione opony na zimowe. 

B0246929-EE08-4343-B7F1-D0045BA7B614.jpeg

  • Super! 12
  • Lajk 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, Herostrates napisał:

Sprężyny już na aucie. Jak widać auto zeszło w dół o jakieś 2,5 cm przód i tył. Dodatkowo wymieniona klamka klapy bagażnika. Konserwacja oceniona na bardzo dobrze zrobioną. Ustawiona geometria. Wymienione opony na zimowe. 

B0246929-EE08-4343-B7F1-D0045BA7B614.jpeg

 

Ale fajnie stoi to auto. Przywodzi na myśl OBK-a...choc wcale nie jest wysoko. Bardzo fajny egzemplarz.

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

58 minut temu, Orear napisał:

Ty masz taką srebrną listwę na progu czy światło się odbiło? ;o 

Tak światło się odbiło :) Niemniej listwę srebrną tam faktycznie mam. 

 

Chłopaki bardzo dziękuję Wam za odzew. To wszystko miłe. 

Pojeżdżę dłużej i zdam bardziej szczegółową relację. 

Na teraz auto usztywniło się na tych sprężyna jakieś 20%-30% bardziej i dla mnie teraz jest optymalnie. 

Legacy jest zdecydowanie bardziej posłuszne i zwinniej się prowadzi. W zakręcie dużo mniej podstrerowne i nie przechyla się tak bardzo. 

Zadziwiająco jednocześnie auto nadal pozostaje w miarę cywilne i jak najbardziej do jazdy miejskiej się nadaje. 

Edytowane przez Herostrates
  • Super! 1
  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

35 minut temu, Orear napisał:

Ty masz taką srebrną listwę na progu czy światło się odbiło? ;o 

 

Ja mam takie lsitwy...kombinuję jak sie tego pozbyć tak jak reszty tych chromów...ale z drugiej strony...:coffee:

 

10 minut temu, Herostrates napisał:

Tak światło się odbiło :)

 

Chłopaki bardzo dziękuję Wam za odzew. To wszystko miłe. 

Pojeżdżę dłużej i zdam bardziej szczegółową relację. 

Na teraz auto usztywniło się na tych sprężyna jakieś 20%-30% bardziej i dla mnie teraz jest optymalnie. 

Legacy jest zdecydowanie bardziej posłuszne i zwinniej się prowadzi. W zakręcie dużo mniej podstrerowne i nie przechyla się tak bardzo. 

Zadziwiająco jednocześnie auto nadal pozostaje w miarę cywilne i jak najbardziej do jazdy miejskiej się nadaje. 

 

Podawałeś już chyba dokładnie co tam zrobiłeś razem z numerami części...czy nie? :rolleyes:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz, Neutrino33 napisał:

 

Ja mam takie lsitwy...kombinuję jak sie tego pozbyć tak jak reszty tych chromów...ale z drugiej strony...:coffee:

Listwę progową masz ze srebrnym elementem? Ja pytałem wcześniej bo nie wiedziałem, że takie istnieją w ogóle. 
Pokaż zdjęcie. :D Może być na priv, żeby nie śmiecić w cudzym wątku. ;) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...