Skocz do zawartości

PG25

Nowy
  • Postów

    65
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

1 obserwujący

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    Gdańsk
  • Auto
    Impreza STI MY06
    Clio Sport MY01
    Lexus LS400 MY97

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia PG25

..:: Bywalec :..

..:: Bywalec :.. (3/13)

242

Reputacja

  1. PG25

    STI Hawkeye

    Jak zapewne pamiętasz poprzedni miał inne kąty i poprowadzony był bardzo blisko grodzi i przy zakrętach w lewo czuć było wibracje na nadwoziu. Dodatkowo był duży problem z poprowadzeniem przewodu upustowego wody z klimatyzacji. Początkowo chciałem go tylko przerobić, ale to co było pod bandażami i flansza były w marnym stanie. Zdecydowałem się na produkcję nowego, łącznie z usunięciem przewężenia na centerpipe i dodaniem łącznika elastycznego dla świętego spokoju. @Herostrates bardzo mnie tu pilnuje, żeby wszystko było zrobione jak należy Niestety stare elementy nie nadają się do ponownego użycia - downpipe był pospawany z nowymi kątami a center przecięty za przewężeniem.
  2. PG25

    STI Hawkeye

    Custom zrobiony przez lokalną firmę od wydechów. Razem z centerpipem i łącznikiem elastycznym. Jak będę go miał na podnośniku to zrobię zdjęcia całego dołu.
  3. PG25

    Legastrates

    @Herostrates to chodząca encyklopedia i wielki miłośnik marki. Jego podejście do motoryzacji, a w szczególności do Subaru są godne podziwu. Oba auta można wziąć z ulicy, przetrzeć szmatką i mogą być wstawione do muzeum. Jednocześnie są używane na co dzień. Właśnie Piotrek mnie nakierował na STI (chciałem kupić coś innego) i nie żałuję Dziwi mnie, że dział marketingu Subaru Polska jeszcze nie zadziałał i nie mianował go ambasadorem marki wręczając na początek kluczyki do najnowszej BRZ
  4. PG25

    STI Hawkeye

    Będę bardzo delikatny
  5. PG25

    STI Hawkeye

    Założone nowe gładkie tarcze Brembo i klocki Endless na przód i DS 1.11 na tył. Pierwsze wrażenia bardzo pozytywne. W weekend będę testował.
  6. PG25

    STI Hawkeye

    Niestety następne też będą białe. I czekam aż dojadę oponki, bo chyba przejdę na 18.
  7. PG25

    STI Hawkeye

    DCCD trochę szarpało i musiało pojechać do Block Motorsport na przegląd. Na szczęście okazało się, że to tylko uszkodzona izolacja na cewce. Po rewizji i przezwojeniu cewki dyfer wrócił na swoje miejsce wraz z nowym olejem i pracuje jak należy. Na zamontowanie czekają troszkę mocniejsze klocki hamulcowe Endless + DS1.11. Gdzieś tam w głowie kołata mi też update zawieszenia, ale jeżeli miałbym się za to brać to potrzebowałbym konkretnego specjalisty od ustawienia geometrii. Znacie kogoś takiego?
  8. PG25

    STI Hawkeye

    Tak jest! Podziwiałem czarnego Hawka
  9. W zeszłym roku robiłem u nich generalny remont skrzyni w Lexusie. Kolega remontował skrzynię w Pajero. Obie jeżdżą i działają jak należy. Wiadomo, że dobrą firmę poznaje się po tym jak przechodzi się proces reklamacyjny, ale w ich przypadku nie było to na razie konieczne. Wydaje mi się, że z wymianą oleju poradzą sobie bez problemu. Są dość drodzy.
  10. PG25

    STI Hawkeye

    Fotka sprzed dwóch tygodni. Prawdopodobnie ostatnia przejażdżka w tym sezonie. Co przez zimę? Parę drobiazgów w planie, kupiłem trochę różnych części i trzeba to powkładać. Między innym planuję wstawić dodatkowy obiekt płynu chłodzącego na 4 cylindrze oraz zamienić oemowy korek miski olejowej na taki z magnesem Do tego trochę kosmetyki: nowe pompki do spryskiwaczy reflektorów, nowy zderzak przedni, nowy zbiornik płynu spryskiwacza.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...