PG25
Nowy-
Postów
65 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Osiągnięcia PG25
..:: Bywalec :.. (3/13)
242
Reputacja
-
Jak zapewne pamiętasz poprzedni miał inne kąty i poprowadzony był bardzo blisko grodzi i przy zakrętach w lewo czuć było wibracje na nadwoziu. Dodatkowo był duży problem z poprowadzeniem przewodu upustowego wody z klimatyzacji. Początkowo chciałem go tylko przerobić, ale to co było pod bandażami i flansza były w marnym stanie. Zdecydowałem się na produkcję nowego, łącznie z usunięciem przewężenia na centerpipe i dodaniem łącznika elastycznego dla świętego spokoju. @Herostrates bardzo mnie tu pilnuje, żeby wszystko było zrobione jak należy Niestety stare elementy nie nadają się do ponownego użycia - downpipe był pospawany z nowymi kątami a center przecięty za przewężeniem.
-
Custom zrobiony przez lokalną firmę od wydechów. Razem z centerpipem i łącznikiem elastycznym. Jak będę go miał na podnośniku to zrobię zdjęcia całego dołu.
-
@Herostrates to chodząca encyklopedia i wielki miłośnik marki. Jego podejście do motoryzacji, a w szczególności do Subaru są godne podziwu. Oba auta można wziąć z ulicy, przetrzeć szmatką i mogą być wstawione do muzeum. Jednocześnie są używane na co dzień. Właśnie Piotrek mnie nakierował na STI (chciałem kupić coś innego) i nie żałuję Dziwi mnie, że dział marketingu Subaru Polska jeszcze nie zadziałał i nie mianował go ambasadorem marki wręczając na początek kluczyki do najnowszej BRZ
-
Założone nowe gładkie tarcze Brembo i klocki Endless na przód i DS 1.11 na tył. Pierwsze wrażenia bardzo pozytywne. W weekend będę testował.
-
Niestety następne też będą białe. I czekam aż dojadę oponki, bo chyba przejdę na 18.
-
DCCD trochę szarpało i musiało pojechać do Block Motorsport na przegląd. Na szczęście okazało się, że to tylko uszkodzona izolacja na cewce. Po rewizji i przezwojeniu cewki dyfer wrócił na swoje miejsce wraz z nowym olejem i pracuje jak należy. Na zamontowanie czekają troszkę mocniejsze klocki hamulcowe Endless + DS1.11. Gdzieś tam w głowie kołata mi też update zawieszenia, ale jeżeli miałbym się za to brać to potrzebowałbym konkretnego specjalisty od ustawienia geometrii. Znacie kogoś takiego?
-
Tak jest! Podziwiałem czarnego Hawka
-
W zeszłym roku robiłem u nich generalny remont skrzyni w Lexusie. Kolega remontował skrzynię w Pajero. Obie jeżdżą i działają jak należy. Wiadomo, że dobrą firmę poznaje się po tym jak przechodzi się proces reklamacyjny, ale w ich przypadku nie było to na razie konieczne. Wydaje mi się, że z wymianą oleju poradzą sobie bez problemu. Są dość drodzy.
-
Fotka sprzed dwóch tygodni. Prawdopodobnie ostatnia przejażdżka w tym sezonie. Co przez zimę? Parę drobiazgów w planie, kupiłem trochę różnych części i trzeba to powkładać. Między innym planuję wstawić dodatkowy obiekt płynu chłodzącego na 4 cylindrze oraz zamienić oemowy korek miski olejowej na taki z magnesem Do tego trochę kosmetyki: nowe pompki do spryskiwaczy reflektorów, nowy zderzak przedni, nowy zbiornik płynu spryskiwacza.
-
@Herostrates jedziemy?
-
@Herostrates jedziemy?