Skocz do zawartości

SUV Coupe, Super SUV - mocne i mocniejsze ;)


Michał W.

Rekomendowane odpowiedzi

Niesamowite samochód który żyje wiecznie ale widać mogą bo to nadal najlepsze suv jakim jeździłem.

 

Wizualnie ale poprzedni ani ten lift kompletnie mi nie leżą,  original jest o wiele ładniejszy. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, Adi napisał:

Smutne jest to, że ponad 90% tych aut będzie służyło do popisywania się głośnym wydechem na bulwarze.

A te doskonałe maszyny nie ujrzą swego naturalnego środowiska.

Każda nowa klasa G musi podbić Schöckla na torze testowym o wysokości 1205 metrów w pobliżu austriackiego miasta Graz. W trasie 5,6 km obejmuje gradienty do 60 procent i nachylenia boczne do 40 proc. Dostaje certyfikat z naklejką na słupku i dopiero wtedy trafia do klienta,także od pierwszych dni jest już w swoim środowisku.

To czy później będzie wykorzystywany w terenie  to sprawa użytkownika.Ja np.ujeżdżam ten model z silnikiem G400 i mocą 330KM na co dzień i  do miasta i w trasy.Absolutnie wystarczająco szybki i ekonomiczny .Może wydać się to śmieszne ale wysokość siedziska do  podłogi jest na tyle duża,że nogi nawet w bardzo długich trasach odpoczywają bo lekko zwisają  . Jest to dla mnie bardzo komfortowe.

Polecam z całego serca  ten pojazd.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, _akir_ napisał:

kiedyś pracując u dealera MB nie rozumiałem fenomenu tego auta - chyba dalej nie rozumiem :biglol:

Wiesz to auto dla tych co na kierowcow X5 lubią patrzeć z gory.

  • Haha 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, AK80 napisał:

 

Polecam z całego serca  ten pojazd

 

na innym forum byla duza dyskusja o klasie g i zastanowil mnie ten wpis

 

Cytat

mialem 5 lat gelende, zadne amg ale w fajnej wersji silnika i dyskretne body z felgami brabusa

to bylo g500 wtedy z najmocniejszym seryjnym silnikiem benzynowym w teren jezdzilo genialnie poprostu genialnie

probowano je ukrasc 4 razy, dwa w holandi, raz w niemczech i raz na nartach w austri

auto mialo alarm z blokada can i powiadomieniem policji plus blokada skrzyni biegow

w austri policja sciagnela go z lawety 15km od hotelu

3x pruli centralna jednostke, nie odpalili ale narobili kupe zniszczen

moje vollcasco dobilo do 15 procent wartosci auta

w koncu sprzedalem nie klamie z duza ulga

niestety to auto budzi cholernie niezdrowe emocje u zlodziei i warto o tym pamietac

poz patryk z utrechtu

 

tapatalked

verstuurd vanaf mijn iphone

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

19 minut temu, turdziGT napisał:

To ulubione auto ruskich biznesmenów diec ciężko się dziwić :biglol:

 

 

 

 

 

Stereotypy psują renome ,a szkoda, bo to porządne samochody są.

W niemczech też bywają zloty G ,jeszcze większe  jak na tych "ruskich" filmikach.

Zainteresowanie w DE tym modelem jest tak duże że klienci czekają po dwa lata od zamówienia a ceny są dużo wyższe niż u nas. 

Jestem pewien że gdybyś zdecydował się(jak napisałeś wyżej)na tego suva,to zapewniam że nie patrzyłbyś na nikogo "z góry" .

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

14 godzin temu, AK80 napisał:

To czy później będzie wykorzystywany w terenie  to sprawa użytkownika.Ja np.ujeżdżam ten model z silnikiem G400 i mocą 330KM na co dzień i  do miasta i w trasy.Absolutnie wystarczająco szybki i ekonomiczny

Ile pali przy 160-180 ? :) Pytam bo ciekawi mnie ile to jest w relacji do pojemności baku. Jak z wygłuszeniem ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 godzin temu, AK80 napisał:

 

 

Stereotypy psują renome ,a szkoda, bo to porządne samochody są.

W niemczech też bywają zloty G ,jeszcze większe  jak na tych "ruskich" filmikach.

Zainteresowanie w DE tym modelem jest tak duże że klienci czekają po dwa lata od zamówienia a ceny są dużo wyższe niż u nas. 

Jestem pewien że gdybyś zdecydował się(jak napisałeś wyżej)na tego suva,to zapewniam że nie patrzyłbyś na nikogo "z góry" .

 

 

Wiesz ja nic nie robie sobie ze stereotypów i jeżdżę tym na co mam ochotę bez znaczenia kto i co sobie o tym myśli ale nie powiem,  takie parcie złodzieji na to auto musi być mało przyjemne. Tak czy siak dla mnie to klasyka gatunku i cieszę się że Mercedes to rozumie i nie pozbawił auta charakteru przy moderacji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

55 minut temu, RoadRunner napisał:

Ile pali przy 160-180 ? :) Pytam bo ciekawi mnie ile to jest w relacji do pojemności baku. Jak z wygłuszeniem ?

Ważne o jakie auto ci chodzi,  przed czy po moderacji bo to ogromna różnica.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, RoadRunner napisał:

Ile pali przy 160-180 ? :) Pytam bo ciekawi mnie ile to jest w relacji do pojemności baku. Jak z wygłuszeniem ?

Przy 180 pali już dużo bo 15l.

Do 130 spala 10l. Po mieście 9-10l.

Co do szumów to faktycznie,od 160 jest już głośniej (przypomina niedomkniętą szybę,coś w stylu pół cm)ale mi to nie przeszkadza jakoś bardzo.Jak radio włączonę to nie słychać

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, Blixten napisał:

Pojawiła się specyfikacja i cennik nowego NXa :) Gdyby jeszcze pojawiła się następczyni CX-5, to może w końcu na coś bym się zdecydował. 

Ale to już nie ten wątek chyba. Liczyłem na dostępność 2.4 T a dostałem dwie Ravki w opakowaniu premium. Dla mnie spore rozczarowanie i raczej opuszczenie Japonii w której motoryzacyjnie byłem 10 lat.

Edytowane przez RoadRunner
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 godzin temu, RoadRunner napisał:

Ale to już nie ten wątek chyba. Liczyłem na dostępność 2.4 T a dostałem dwie Ravki w opakowaniu premium. Dla mnie spore rozczarowanie i raczej opuszczenie Japonii w której motoryzacyjnie byłem 10 lat.

 

Dlaczego nie ten wątek ? Bo tylko 7,7 do 100 ? 

Jaki jest warunek, całe 2 sekundy mniej ? :biglol:

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, Blixten napisał:

 

Dlaczego nie ten wątek ? Bo tylko 7,7 do 100 ? 

Jaki jest warunek, całe 2 sekundy mniej ? :biglol:

 

"mocne i mocniejsze", trochę nie pasuje  do auta które powyżej 100(135 dla plugina) jedzie na parchawym silniku spalinowym i "ściga" się z Foresterem N/A o którym można wiele powiedzieć ale nie że jest szybki.

Edytowane przez RoadRunner
  • Lajk 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...